-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
válasz junior67 #1851 üzenetére
Mivel nem tudták megfelelő minőségben szolgátlatni, ezért egyértelmű, hogy nincs más megoldás, mint a leszerelés, mert ez csak rosszabbá válhat és így nem kérhetnek ezért pénzt tőled.
Viszont jelen esetben nem erről van szó, hanem, hogy nem történt meg egy csomagváltás, sőt értesítés se, ha esetleg ez nem megoldható.
-
kew
senior tag
válasz junior67 #2432 üzenetére
szép sztori, bár azért meghallgatnám a T álláspontját is az ügyedben. természetesen akadnak ilyen problémák, és talán esetedben nem jártak el megfelelően, de van még sok-sok efi, akiknél minden rendben működik, így nem hiszem, hogy nagyon át kellene gondolnia bárkinek is a szerződéskötést.
már előre látom a postod a homáron
-
ForRedGlory
félisten
-
petne
őstag
válasz junior67 #2432 üzenetére
Ismerem sztoridat, mivel korábban továbbítottam már egy illetékesnek. A T álláspontjára én is kíváncsi lennék, mert nem vagyok biztos benne, hogy minden pontosan így történt. Ráadásul a saját ÁSZF ismeretimből tudom, hogy több pontban sajnos tévedsz, például, hogy a szolgáltatónak is ugyanúgy vannak jogai, mint az előfizetőnek. Jelen esetben ezt alkalmazta is, mivel nem tudja biztosítani a szolgáltatást nálad. Ezek a rendelkezések az ÁSZF megfelelő pontjai tartalmazzák, de ezt a jogászok úgyis tisztázni fogják.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.