Új hozzászólás Aktív témák

  • front3r

    őstag

    válasz front3r #15006 üzenetére

    Bakker ezt nem hiszem el!
    Bejelentettem hibára múltkor és kijöttek, rendesek voltak mert a modemet is kicserélték, bár ugyanolyan típust adtak (Cisco EPC3925), de hozzátették hogy a Cisco kiadott egy frissítést, amivel elvileg már nem szakadozik le a modem, meg a kábel is ki volt lazulva, azt is megigazították.
    Örültem is hogy most már nem lesz gond, kb 2 hétig nem is észleltem problémát, de mostanában újra előjött az hogy le-le szakadozik a modem, ma pl vagy 4x-5x megcsinálta. Be is jelentettem. Ha 72 órán belül nem lesz jó és utána is szakadozik akkor bizony felmondom a hűségszerződést, és váltok más szolgáltatóra. Főleg hogy ez a szakadás érinti a telefont, internetet és a tv-t is, sőt tv-nél még bosszantóbb ha elmegy a net, megáll az adás és hosszú perceket kell várni, míg újra működik.

    Mivel tudom itthon mérni hogy szakadozik az internetem ha nem vagyok itthon? Látják a modem logját, vagy ezt nem kell bizonyítanom?

    Régebben a T nem volt ilyen megbízhatatlan kapcsolat terén.

    [ Szerkesztve ]

    PS5, PSVR2 -  iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)

Új hozzászólás Aktív témák