Hirdetés
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5 Pro teszt
- Call of Duty: Black Ops 6
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Diablo IV
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Nintendo Switch
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
Új hozzászólás Aktív témák
-
kispéé
senior tag
válasz macilaci78 #70149 üzenetére
Furcsának tartom, hogy nem jut pénz karbantartásra.
Szvsz, ha a karbantartásokat szakszerűen és időszerűen betartják, mindegyik autó sokáig elmegy.
De az itthon általános felfogás szerint,hogy addig megyünk vele míg meg nem áll, nem baj, ha csattog, nyikorog, zúg, sikít, csörömpöl, akkor persze, hogy minden autó hulladék, tisztelet a kivételnek.Kedvencem az utánfutósok, (főleg vidéken), mindenféle romhalmazzal futóznak, (szerintem műszakit csak akkor látott legtöbbje mikor új volt), nagyon ritka amikor olyan futót látok amin rendeltetésszerűen működik az összes lámpa!
Két szélsőség között rengeteg-féle kombinációt láttam már,egyik véglet mikor egyszerre világít a fék és az index mindkét oldalon, találd ki merre akar menni. Másik véglet mikor semmi sem működik, persze a takarásban lévő autón működik a fék és az index, de ebből te nem látsz semmit. A kettő között meg végtelen sok variációt képzelj el. Arra nem képesek, hogy legalább egyszer, mikor elindulnak ellenőrizzék a futó világításait. Tragikus. -
DarkByte
addikt
válasz Vesztor87 #70153 üzenetére
Sok szerencsét! Embertelen mennyiségű időt bele lehet ölni ebbe is, hogy használtan valami korrekt állapotú autót találjon az ember. Én ezt a keresgélést egyébként ledelegáltam apámra, mert én az állapotot egyáltalán nem tudtam felmérni mikor vettük. Most se vagyok sokkal okosabb a témában.
A másik ilyen időnyelő a lakás keresés mint már rájöttem. És a nagy Ő megtalálása is előkelő helyen van a listán.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz macilaci78 #70152 üzenetére
Karbantartani. Erre ment ki a poén. Szívesen.
-
Rick4
félisten
válasz FoxiestFox #70156 üzenetére
Tényleg egy korrektornak akarod megmagyarázni, hogy valamit rosszul írt?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
félisten
-
macilaci78
nagyúr
válasz FoxiestFox #70156 üzenetére
Értettem én elsőre is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Eladóak a következő könyvek, aki egyben viszi vagy többet szeretne, alku jöhet Jó állapotban vannak nagyon
Esetleg aki tud olyan helyet ahová beönthetem és adnak érte valami pénzt (egyetem használtkönybolt, antikvárium, stb) az infót szívesen fogadom.Andrew S. Tanenbaum - Számítógép hálózatok - második kiadás, Panem Könyvkiadó, 2004 ISBN: 9635453841 - 2500Ft
Budó-Mátrai - Kísérleti Fizika 3, 1999 - 1000Ft
Angster Erzsébet - Programozás Tankönyv I-II - 1000Ft
Andrew S. Tanenbaum - Operációs rendszerek - második kiadás, Panem - 2500Ft
Tóth Szergej - Vass László - Pápuáktól a Pioneerig - Szeged, 1997 - 500Ft
Galambos Gábor - Operációs Rendszerek általános elmélete - Szeged, 2004 - 500Ft
Büki András - Unix / Linux héjprogramozás - Kiskapu, 2002 - 1500Ft
Gál Tamás - Rendszerfelügyelet rendszergazdáknak - Szak kiadó, 2007 - 500Ft
Holczer József , Benkovics Viktor - A Windows 2000 Server - Sör/csoki
Leindler László - Analízis - Polygon, 2001 - 1000Ft
D.K. Fagyejev, I. Sz Szominszkij - Felsőfokú Algebrai példatár - Typotex, 2000 - 1000Ft
Szendrei Ágnes - Diszkrét Matematika - Polygon, 2000 - 1000Ft
Négyjegyű függvénytábla - Sör / csoki| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
Van valakinek olyan fiatal srác ismerőse aki pénzeket gyűjt? Van egy marék Thaiföldi, Maláj, Szingapúri meg némi NZ aprópénzem amit szívesen odaadok valakinek ha ezzel foglalkozik. Emlékszem annó én hogy örültem mikor porbafingó koromban ilyeneket kaptam világlátott ismerősöktől
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
DarkByte
addikt
válasz macilaci78 #70164 üzenetére
Annyira tudtam hogy ráugrasz.
-
válasz vizslakutya #70167 üzenetére
Én nemrég vettem egy 1.6-os 2009-es C4 Grand Picasso-t, teljesen jó gép, igaz ez dízeles.
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
válasz vizslakutya #70169 üzenetére
Milyen ártartományban keresel?
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
Pickit3
aktív tag
válasz vizslakutya #70171 üzenetére
Akkor Ignis!
-
DarkByte
addikt
Épp nosztalgiázom az SZTE Infósok topic-ban és egészen meglepődtem mennyi olyan emberrel fórumoztam már ott is, aki itt is jelen van. Biztos az egyedi avatárok kavarnak meg.
-
lorcsi
veterán
Hello 4 all!
Ismertek olyat, aki naponta busszal ingázik Szeged - Hmvhely között?
eladó: vadi új soundcore motion+
-
Vesztor87
senior tag
válasz vizslakutya #70167 üzenetére
Máshol annyi jónak tűnő autót látok, csak errefelé nem igazán
-
Rick4
félisten
válasz kraftxld #70163 üzenetére
Ennél már csak akkor tudhattál jobban örülni, mikor a bajszos a Mistralban megkérdezte, hogy minek neked az a monitor?
Lorcsi: Egy csomó buszost tudok.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Vesztor87
senior tag
Auto-land-al van valakinek tapasztalata? Köszi
-
Doggy dog
senior tag
Ha már autókról:
Kolléganőm Alto-ja szalonból van,12 éves és 32e km van benne!!!Mi jövőre tervezzük az autócserét.Családi autót nézünk.Zafirával szemezek jó rég óta,diesel.Van valakinek tapasztalata vele?Akár benzin kontra diesel.Fogyasztás,karbantartás költségek?
Szerelőm nagyon le akar beszélni róla.Azt mondja,hogy az alkatrész árak dieselnél "felső kategóriásak".Jelenleg is diesel van,F Astra és imádom.10 éve megvan.Sajnálni fogom,de az a fránya klíma....APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
azbest
félisten
Néha azért szívesen elküldemém a szegedi városüzemeltetést a gulágra nyaralni.
Melyik baromarcúnak jut eszébe fél 11kor hozzáfogni légkalapácsos útbontáshoz...Azt, hogy olyan ócska fűnyírókat, motoros permetezőket, úttisztító gépeket használnak az éjszaka közepén, amitől a halottak is felébrednek, már egészen megszoktam. Bár néha nehéz eldönteni, hogy hajnal háromkor egy kretén játsza az eszét a tragacsával a kocsma előtt vagy megint permeteznek a szúnyogok ellen, mert ugyanolyan szakadt hangja van. Az ócska coop teherautót is szinte megszoktam már, aminek a kompresszora olyan hangos, mintha egy világháborús tank akarna áttörni a házon, csak figyelnem kell rá, hogy nem hallatszik az ébresztőóra a zajtól.
A f@szba már, hogy kreténekkel van tele a város.
Na ez olyan bitporkos kirohanás volt[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
válasz Vesztor87 #70183 üzenetére
Upsz, ismerőst akartam írni. Állapotot vegyél és ne km állást, kell még egy kis szerencse is hogy kifogd a jót. És ha lehet benzinest. Nem árt ha melletted van egy szerelő ismerős.
(#70184) Doggy dog
Egy ismerősnek 2db zafirája van, benzines és dízeles. (Imádja a zafirákat ) A dízelest kevesebbet használja, de mégis 200k-t költött a motorra. A benzines napi használatban van és abba még nem kellett belenyúlni.
Dízeles g-s astra kombin tanultam vezetni és arra is volt először 300k és másodjára 600k költve a motorra. És ezt 1 hónap leforgása alatt. Szóval ha a dízelhez hozzá kell nyúlni akkor zsebbenyúlós.
Üllési barátnak szintén van egy benzines g astrája amit 100-110 fölött hajkurász, 140ekm van benne és semmi baja.
Ha zafirában gondolkodsz akkor számításba vehetnéd a berlingót is. Jóval kényelmesebb, kedvezőbb fogyi és bírja a gyepálást. Nagynéném 2hetente 160-nal 5500-6000rpm-mel tolja fel pestre és semmi baja. -
Rick4
félisten
válasz Pickit3 #70187 üzenetére
Ezek mind jó példák, rögtön tudok ellenpéldát is hozni, 2003-as Seat Alhmabrám van, 2 éve vettem 274 ezer km-rel, most járok 330-nál, és a motorra egy fillért se költöttem, még egy izzítógyertyát sem, na jó annyit, hogy mikor megvettem, kellett egy vezérműtengely és hidrotőke sor, berakással, olajcserével ez volt 150, de ha csak 1.5 liter különbséget számolok a fogyiban, 7 és 8.5 litert, akkor eleve csak ebből visszajött már 2 év alatt 300 ezer ft, és ezek a motorok elmennek 6-700 ezret is.
Amennyiben nem új autóban gondolkodunk, még mindig ki lehet választani a piacon lévők közül egy bevált motort, és az éppenséggel simán lehet egy dízel, ha a tulaj olyat szeretne, nincs azokkal semmi baj, az ilyen problémás autók leginkább az előző tulaj hanyagsága miatt kerülnek sok pénzbe, de persze vannak felejtős motorok.
Az opelos történet vicces, és tuti egyedi példa, 300+600K egy hónap alatt az gyanítom jóval több, mint az, amit józan ésszel rákölt az ember, nem tudom, mi motiválta az embert egy másik motor helyett ezt csinálni, de biztos volt benne valami nagy mellényúlás.
Az egyébként tény, hogy amióta én tudok az autós dolgokról, úgy 25 éve, mindig is az lpg volt a legjobb választás, és az elmúlt években csak jobb lett. Ma is 150Ft alatt lehet tankolni, egy kicsivel eszik többet belőle az autó, mint benzinből, tehát az előnyei között említhető az olcsó üzemeltetés, egyszerű alkatrészek, minimális szervizköltség, és hátránya szinte nincs is, mintha egy benzines egyszerűségét kombinálnád egy dízel fogyasztásával. .
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
veze
őstag
nekem is dízel van, most 180e km van a motorban, de eddig semmit nem kell rákölteni csak az időszakos szerviz dolgokat ( pl vezérműszíj, szűrők stb, csere, amikor aktuális lett) és tankolni. A km 2/3-a pályán megy bele 140-150-el. És nagyon barátságosan fogyaszt.. Ha pl 90-110 között van hajtva ( országut) akkor 5,3 -at mértem vele fogyasztásnak (3 személlyel , klímaval) pályán se több 6,5-7,nél. De ha vissza tudja magat fogni az ember és pályán csak 110-el megy ugy hogy100km-en keresztül még csak vissza sem kell váltani, hát az is nagyon jo fogyasztást eredményez..(peugeot 307sw, 7személyes)
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
még annyit hozzá, hogy használtan vettem, magánszemélytől, nem kereskedésből, Magyarországon üzembe helyezett újonan értékesített autó volt anno, nem kintről behozott használt. négy éve van nálam.
az előző tulaj is pályán tolta leginkább a km-eket bele
korábban eddig csak benzines autóm volt, de nem kívánom vissza..[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz kispéé #70191 üzenetére
Ebben csak az az érdekes, hogy veszel újonnan 25-ért egy pótkeréktartályt, és egyrészt látni se látod, másrészt 10 évig hozzá se kell nyúlni, mindössze egy 4 ezer forintos gáztömörségi vizsgálat kell műszaki előtt. 10 év után vagy nyomáspróbáztatod 15-ért újabb 5 évre, vagy kidobod, és teszel be egy új tartályt ismét 25-ért. A hidegindítás meg azért is lenne bajos, ha így lenne, ugyanis benzinnel indítasz, és beállítástól, gázcomputertől függően 15-30&% hűtővíz-hőmérsékletnél vált át, a váltást nem érzed, észre se veszed. Amennyiben a gázrendszer a régi szívós, ott lehetnek beállítási gondok, de az orvosolható, ha az újabb szekvenciális rendszer rosszul van felprogramozva, és elhúzza a benzines computer LTFT, és STFT értékeit, abból viszont lehet hidegindítási gond, de az is csak programozási hiba, simán korrigálható. Ha az auzód 6.5-öt evett benzinből, (2177ft) és eszik 9-ez gázból, (1575ft) akkor 100 km-en spórolsz 600ft-ot, egy olajcsere, azaz 10 ezer km alatt meg 60 ezret. Ha évente csak 10 ezret mész, akkor mire egy új tartály lejár 10 éves korában, megtakarítottál 600 ezret, abból csak futja az új tartályra, nem?
A kép persze picit árnyaltabb, én is rossz számokkal számoltam, mert a 6.5-ből lehet akár 8 liter is, de hozzá kell számolni mondjuk havonta 1500 ft értékű benzint a hidegindítások miatt. Télen ugye ez a több, és a gázfogyi kevesebb, nyáron szinte alig kell benzinnel menni, már vált is át.
Az már csak hab a tortán, hogy a gáznak lassabb az égésterjedési sebessége, tehát amikor begyújt, nem ver oda akkorát a dugóra, ezáltal kíméli a csapágyakat, ráadásul 10 ezer alatt alig kokszolja el az olajat, tehát mindig jó állapotú olajban fut a motor. A legjobb amit egy benzinessel tenni lehet, hogy gázt szereltet bele az ember.
Ja, normál esetben se házszag, se rángatás, se semmi, pont olyan, mint benzinnel. És én nem hallottam senkitől, 99 óta jártam gázos autókkal, soha egyikkel se volt semmi baj.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
macilaci78
nagyúr
válasz kispéé #70191 üzenetére
Ő sem azt mondta, hogy tökéletes, hanem alig van hátránya.
A gázos Ladában a tartály 10 évre volt érvényes, majd felülvizsgálat után még 5 évre.Benzin-gáz kettős ütemű, használat után benzinnel tettük le, és hideg indításnál sem volt gond. Ez egy Lada Samara, benne egy közel 20 éves LPG-technológia.
Egy gyárilag LPG-vel, vagy CNG-vel szerelt mai modern autónál jószerével észre sem veszed a különbséget.
Rick4: a pótkerék tartály hátránya, hogy nincs helyed a pótkeréknek. Erre is fel kell készülni, ami természetesen újabb költség. És az olyan kocsik, amikben gyárilag sincs pótkerék? Persze, ezzel eggyüt is megéri.
A másik, hogy mélygarázsokból előszeretettel tiltják a gázos autókat és vannak olyan települések, ahol ez hátrány. (Persze, a KRESZ már engedi, de a mélygarázsok zöme jellemzően nem közút, hanem magántulajdon, magánút, ahol a tulajdonos kedve szerint élhet korlátozásokkal.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Rick4
félisten
válasz macilaci78 #70193 üzenetére
Azt nem igazán hiszem, hogy bárkinek közülünk volt mostanában defektje, ahogy a legtöbb lovaskocsi már nem jár az úton, úgy a patkóból kihulló szögek se lyukasztanak gumit, azt se hiszem, hogy az emberek többsége ne tudná egy zippzáras sátorvászon anyagú tartóban tartani a pótkerekét, mert annyira tele van a csomagtartója. A bátrabban meg vesznek 3 ezerért egy defektjavító szettet, és helló.
Megint csak a mendemondák: 3 éve lehet mélygarázsban parkolni, ahol az égő tetejű autót látod egy piros szélű körben, az a tábla pontosan azt jelenti, hogy biztonsági szelep nélküli gázüzemű autóval behajtani tilos, vagyis amit 2013-ban szereltek, az már egészen biztosan nem ilyen, amit előtte szereltek, az a tartály lejárat miatt simán cserélődhetett ilyenre, szóval az említett tábla szövegének megváltoztatása azért is volt aktuális, mert a régi cuccok kikoptak.
Mellesleg amikor még tiltva volt, én is mentem ahogy akartam, akár westend, duna pláza garázs is, igazából nem érdekelt az senkit...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
veze
őstag
kompresszorhoz légtartályt hol lehet kapni? minimum 50 liter kéne kiegészítésnek a meglévő mellé. Tehát nem lenne rá külön kompresszor csak összekötve a meglévővel hogy több legyen a tárolt levegő kapacitás.
Elvileg tehergépkocsi bontott légtartályra is gondoltam, de ki tudja az mennyit bir ki, nekem 10 bar lenne az üzemi nyomás. Valószínűleg új korában kibírt annyit de ki tudja mennyit bír bontottként..
Már robbant szét nálam tartály 10 bar-on , nyomáspróbáztam volna épp.. még jó hogy egy zárt kőfalú pincében volt egy homokrakáson.. egyedül. Nem szívesen lettem volna bent amikor felrepedt..
Azóta jobban tisztelem az ilyesmit.. -
HaZse
őstag
Az én autüm az ellenoélda az LPG-re. Sajnos olyan rendszer van bnne, amit nagyon kevés ember ismer. Kicserélni meg nem tudom, mert ahhoz jelenleg nincs keretem rá. (120k HUF)
De most pont hidegen is nagyon nehezen indul a kocsim. Tehát tuti, hogy valami problémája van, de kihez vgyem Szegeden, ahol nem basznak át és a szerelő is normális.
Mert múltkor, mikor átalakították a fék-gáz rendszert, akkor a könyöklőből kivették az összes aprót. (kb. 700 HUF). De nem is az összeg zavar, mikor 131k HUF-ot fizettem, hanem a pofátlanság.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
Rick4
félisten
Van eladó gáztartályom, ami 40 barra van hitelesítve, és az üzemi nyomása volt 10-12 bar. Meg kell néznem, de valami 80 liter körüli. A töltőcsatlakozó helyére lehet szerelni a bemenő- kimenő csövek csatlakozását, és a 15 barra méretezett biztonsági lefújó szelepet, ez egy kb 6 cm ármérőjű kazánlemezen elfér, és a tartályra 8 db csavarral felrakható.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
Ezért is kell olyan rendszerrel venni, ami ismerten jó, és előre lezsírozni, hogy ki érti, ki szervizeli majd. Ha így belefutsz az ismeretlenbe, akkor utólag jöhet a meglepetés.... Erre csak egy jó példa:
2 hete volt nálam egy tiszakécskei ember, 3 héttel előtte vett egy gázkábelt, és nem tudott vele felcsatlakozni a gázcomputerre. Állítása szerint zavoli computer volt az autóban, de már a felnyitott motorháztetőnél gyanús volt, hogy nem zavoli injektorok voltak beszerelve, azonban a computert jól eldugták, szerelni kellett volna hozzá, így maradt a próbálkozás. 2 óra után már úgy voltam, mindegy, muszáj lesz kibányászni a computert, viszont nem zavoli volt, és nem volt rajta felirat. 1 órányi keresgélés után derült ki, hogy az egy techgas modena nevű cucc, ami azonnal működik, ha a hozzá való szoftvert indítjuk. Ő már így vette a kocsit, de 150 km-re volt a beszerelő, és ráadásul rosszul is programozza fel, neki nem tetszett. Így megcsinálta, a 193 lovas 528i BMW-vel 9 liter gázzal jár, és nyomja is neki.Ha valaki szereltetni akar, akkor Jánoshalmán a Bácsgépkernél AC Stag rendszer kell bele, más tuti tipp nincs.
Szóval olyan ez, mint a kopott gumi, ha előre tudom, hogy az nekem nem jó, vagy nem veszem meg, vagy alkudok, vagy belekalkulálom, hogy cserélni kell.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz macilaci78 #70199 üzenetére
Punto 2-ben volt olyan gáztartály, ami miatt meg kellett a csomagtér padlózatát emelni 10 centivel, és még ott volt a csomagtérben a pótkerék is. Teljesen vállalható volt, semmi probléma nem adódott belőle, cserébe egy év alatt 80 ezer km-t mentem a gázzal, és ki tudja mennyi pénzt nem fizettem ki üzemanyagra.
Amennyiben neked két kompromisszumból az a fontosabb, hogy egy 235 literes csomagtérből még elveszel a gyári gumiméretnek megfelelő (165/70R14), bruttó 35 liternyi helyet, ami ugye huzattal is 35 liter, és nem férsz el a maradék 200 literben, mert a 235 literre mindig szükség van, akkor nem jó autót választottál, mert cserébe a gázzal 100 km-en 1000Ft-ot, laza havi 2000km-rel számolva évi 24 ezer km-nél 240 ezrest megtakaríthatnál, ennyi plusz nyaraláskor is, meg karácsonykor is jól tud jönni. Egy lazán számolt 5 év alatt ez már mindenféle ház- karbantartás, injektor, meg szűrőcsere, stb. mondvacsinált okokra hivatkozásokkal számolva is bőven 1 milla megtakarítás. Mennyit is ér az Ignis?
Bár ha Ignissel megy az ember, akkor nyaralni se mehet messzire, meg sokáig, mert nem férnek be a cuccok, és nagy ajándékozásban se kell gondolkodni, mert nem férnek be a cuccok.
Szóval ha ez a 35 liternyi mínusz jobban zavar, mint hogy nem ütve- vágva is 8-9 liter körül eszik, akkor nem a gázos megoldást kell választanod. Mások vesznek egy kombit 450 literes csomagtérrel, beteszik a pótkeréktartályos gázt, elférnek, az Ignisnél olcsóbban járnak, és kevesebbe került nekik a móka, neki meg ez volt a racionális, mindig, mindenki előtt korrekten, érvekkel körbetámogatott módon megindokolható döntés.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Anime filmek és sorozatok
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Apple asztali gépek
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest