Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Használtan szándékozom, természetesen. 3 ajtós nem jöhet szóba, marad az 5 ajtós és a sedan. Így, ha jól tudom, a GS kiesik.
Ha a GC az alap, akkor az is szinte minden számomra fontos extrát(el ablak, tükör, centrálzár, két légzsák) tartalmaz ezek szerint. Esetleg elírták volna?[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Voltam már szerelőnél, de nem tudott segíteni
Kedden viszem márkaszervízbe.Kiváncsi leszek mit mond.
A rezonálás alatt azt értem, hogy alapjáraton rezeg az egész autó.Mintha keveset forogna, és lefulladna.Ezt érzem.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Davidof92
senior tag
nemnem, nem karácsonyfát épít az ember, rendes sportszívű fenevadat. nem ilyen sztrítréccsinges bozalmat, a sok gagyi kínai matricával. egy szín, maximum 2. de a 2. az fekete minden féle képpen. belsőbe csak az van ami kell a műszakihoz a motorral viszont nem spórolni. Vagy még másik lehetőség az 1.6-os blokk (arra jó az 1.3 hengerfej), viszont azt csak szedánba rakták, ergo szedánt kell alapnak választani (viszont annak van hátsó stab ródja, ellentétbe az öszes többivel kivéve gti. No abs, no légzsák, no szervo(bár ez legutóbbi talán maradhat). Az 1.6 azért jobb, mert azt nem kell halálba pörgetni, mivel ugyebár nagy lökete van (90mm), alulról is húz. Ott elég egy 7500, max 8000 fordulat (gti esetében hozható a 10k ), ezáltal igen dinamikus autózást biztosít, ja és +300cc. Ja meg kell új váltó, rövidebb mert az 1.6 irdatlan hosszú. Szeretek erről beszélgetni amúgy
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Igen, én is arra gondolok, hogy nem akartak vele foglalkozni, mert keveset tudtak volna szakítani.Állítólag gépre tették, és ott semmi rendelleneset nem mutatott a műszer. Persze, ha igaz.
Persze, ahhoz nem kell műszer, hogy valaki megnézze az 500-as fordulatot, és a fulladást.
Mindenesetre én abban bíztam, hogy nem szúrnak ki az emberrel egy márkaszervizbe.Most írtam mailben egy másiknak a hét elején, de ők még válaszra sem méltattak.Úgy látszik nem akarnak pénzt keresni......
Én sem merem húzogatni a lambdát, nem kísérletezek ilyesmivel.
Nekem egy olyan emberke kellene, aki az egész rendszert szétszedi, átnézi, benzinszűrő, lambda, injektor, ecu, alapjárati motor, keverék, adagolás, stb.Ha 1 hónapig lesz nála, az sem érdekelne, mert kaptam most egy céges kocsit. Szeretném jó kezekbe tudniBigBlackDog
Nem vettem észre eltérő színű füstöt, csak furi köpködő hangja van.a_tesz
A csóka márkaszervízbe dolgozik, és 16 éve ezeket szereli, mégsem jutottunk előre.Igaz, ahogy láttam rá is jellemző a márkaszervizes felfogás.Kicsi pénzért nem dolgozunk sokat.
Csak azt nem értem miért ilyen a mentalitásuk.Mondja azt, hogy "Figyelj barátom.Nekem a kocsid alatt fél napot fekszik 2 emberem, legyen 20K a bevizsgálás, de akkor az teljes körű lesz.És ha ott találunk hibát, akkor azt telefonon egyeztetjük veled, és annak fényében javítjuk +munkadíjért + anyagköltséggel"
Ennyit várnék el, nem többet.Nem ingyen kérem.Megfizetem rendesen, csak jó legyen.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej