-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10750 üzenetére
Cvt-t nem vezettem meg en kiprobalnam. Levorg 1.6t-t vallalnek pl. Csak nem tudom az a motor mennyire tartos. Eleg hamar elkaszaltak a gyartasat...
Hidrosat 1x vezettem (Volvo S60 Geartronic). Meg robotizalt kezit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10753 üzenetére
Azok is sokat fejlodtek (cvt) meg a robotizalt kezi. Sajnos a hidros halalat is kornyezetvedelem okozta a cvt-vel jobb a fogyi es kevesebb karosanyag kibocsatas. Plusz konnyebb is es egyszerubb is.
Napszemcsibol meg nem para hogy a tokban van, indulaskor kiveszem erkezeskor elteszem es kesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
válasz MasterMark #10753 üzenetére
Nagyon ki van találva a CVT.
Igaz, nem azoknak való, akik hozzászoktak ahhoz, hogy minden fokozatot üveghangig kihúzatnak. Üveghang itt is van, de csak egyszer, de az folyamatosan minden gyorsításkor.
Egyébként meg észre se lehet venni a motorhangot, a fordulatot. Egyszerűen megy. Mindig van nyomaték, bármikor lépek a gázra, húz, ugrik.
Én nagyon szeretem a forit így, ahogy van. Nekem találták ki.
Tágas, csendes, aránylag keveset eszik, minden gomb ott van, ahol kell, nem kell odanéznem, ha nyomkodni, tekergetni akarok. Emellett minóségre is ottvan a szeren.
Tekintélye is van, a motor, hajtáslánc szuper, öröm belenézni a motortérbe,40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Acheron
őstag
válasz MasterMark #10750 üzenetére
Automatánál minden a programozáson múlik. Azt első automatám az Avensis volt, amit annak ellenére, hogy kegyetlenül megszívatott anyagilag, mégis szerettem, viszont az automatáját nem. (pedig az Outback -nél modernebb Aisin váltó volt benne) gyorsításnál bőgött, túlpörgette a motort, előzésnél sohasem olyankor akart váltani, amikor kellett volna - sokszor kellett a kézi váltó fülekhez nyúlni. Az Outback teljesen más kategória - pont akkor vált, amikor kézi váltóval is váltanék (emiatt gyakorlatilag észre sem veszem, mikor vált), teligáznál jó érzékkel pakolja vissza a sebességeket - nem is emlékszem, hogy a kormány alatti váltófüleket valaha használnom kellett volna, akár előzésnél, akár forgalomban.
A CVT -t nem tudom, meg tudnám -e szokni, még nem próbáltam, így nyilatkozni sem tudok róla.
#10693Parci:: Azért tankolásonként gondolok rád, és irigyellek
És persze tartom, amit anno ajánlottam (bár sajnos jelen helyzetben nem tudom, mikor járok legközelebb Budapesten) Csak nehogy dobd az Outlandert utána -
nagyúr
válasz MasterMark #10779 üzenetére
Mérnökök között nálunk is van, aki beleszeretett az Ubiqkba.
Tavasszal majd megbeszélem Petivel, hogy átgurulok hozzá az aknára, aztán megnézem alulról az autót - sose láttam még. A műszaki érdeklődésem kimerül a bringákban.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10801 üzenetére
Pont azért amiért írtad is, mert megváltozhat az autó viselkedése. Főleg ha van olyan lüke aki mondjuk csak féloldalsan cserléi ilyenre, a másik oldalon marad a gyári.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #10817 üzenetére
Sima meleg fehér izzó. A ledeket kidobtam belőle, nem sokat bírtak, kb. 1/2 év után villogtak.
Én Bt cuccra vágyok egy ideje, de nem szántam még rá magam. Viszont ahogy írod, nem is biztos, hogy akarom. Nekem fontos a navi, az Igo szokott szólni a védák előtt, meg Anyának se árt, ha szól, hogy túllépte a sebesség határt! Ha sikerül megoldanod az Y kábellel, akkor viszont okés.
"Lehet hogy majd egyszer építenék hozzá valami saját cuccot. Akkor mindent úgy fog csinálni ahogy én akarom. "
Mi az elképzelésed? Nekem már az megérné, ha tudnék Spotifyt hallgatni vezeték nélkül a gyári fejegységgel, de a kihangosítás se mellékes.
Hangszórókat is nézegettem már.Ezek érzékenységéből a magasabb érték a jó, ugye?(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10817 üzenetére
Jaa, igy mar latom. Nekem kicsit mas az elrendezes, a helyzetjelzo az a drl. Bele is kotott a yard...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #10831 üzenetére
Ez így faja, ha jól látom, akkor működik minden némító funkció (navi hangja némítja a zenét), minden kormánykapcsoló funkció is működik!
Lehet én is beruházok egy ilyen cuccra, csak a BT kivitelben. Az Y kábel honnan van? Küldesz egy linket?(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #10855 üzenetére
ennek a motornak szerintem nagyon
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10855 üzenetére
Ennek igen ez már erősen az élete vége ha még nem volt felújítva. Amúgy láttad a szervó/fékfolyadék színét? Ez tuti még a gyári lötty benne.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #10877 üzenetére
Igen, vannak benne furcsán megfogalmazott részek. Nekem a kedvencem a főtengely borotva megnevezése. Valószínű blade lehetett a forrás szövegben, ami inkább penge, de mindegy, saját maga szórakoztatására ír Petkó, senki más nem ír ilyet, így én elnézem neki.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10880 üzenetére
Kéne neki egy lektor amúgy meg Google fordító rulez.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10890 üzenetére
Az enyémben konkrétan Sokol minőséget produkál a gyári cucc.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10903 üzenetére
Az volt de azt az előző olajcserénél lecserélték acélra ( ), amit nem tudtam... Ezért ugyanaz az acél ment vissza most. A kövi cserére viszont kéne rendelnem.
Ezek közül kéne alátét/tömítést rendelnem: [link]#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #10927 üzenetére
Azért neki jobban oda van az a HF probléma, azt írja, hogy már melegedési gondja is van, szóval akut a javítás. 1,5 milla alatt kellene hirdetnie és abból lehetne még alkudni.
Tele van elírással a hirdetés. Nem ledes, a FL-es már xenonos, de jobban hangzik. Ha csak gyári zenebona van benne, akkor nincs benne se erősítő, se 8 hangszóró. A kormányszervó se sebesség függő, se hátsó oldallégzsák.
JSZP szerint 3x volt eredetiség vizsgálaton, így már a 2. tulajdonos állítása is sántít (bár ki lehet magyarázni, de nehéz) és 2019. szeptemberében volt 225k km benne. Így nem tudom mit akart elérni a 177k-s km fotóval.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10929 üzenetére
Akkor tudom már kihez kell fordulnom tanácsért ha már az enyém is az lesz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10937 üzenetére
Igen eddig jutottam én is eddig... Mondjuk a JR felni is Lengyel és azzal sincs gond. Sőt az Eneos egyes termékeit is ott gyártják.
Igen hívogató az ára, kérdés hogy mennyire tartós, mennyire bírja a terhelést...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #10939 üzenetére
Szállíttással, utalással kb 65 ezer, de fékbetétet nem találok náluk, vagy hogy milyennel kéne használni.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10939 üzenetére
Jah, EBC-ből a nem alap tárcsa nekem is lenne előre 90k... Ahhoz képest fruttiért van ez a tárcsa. Betétből vmi nem noname elég mellé, itt úgyis a design a lényeg. Mondjuk az sem árt ha 2 fékezés után nem lesz hullámos a tárcsa. Nem akarod kipróbálni?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10942 üzenetére
Annyiert vallalhato. Mi van meg versenyben ebben az arkategoriaban?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10944 üzenetére
Jo moka, E46 330i-vel csaptunk anno. Ahh, regi szep idok...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10952 üzenetére
Haha, majd eri egy kellemetlen meglepi a tulajt az tuti.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10954 üzenetére
Ha nem jo olajjal hasznalta akkor keves km is eleg hozza.
Vagy ha hidegen rugta neki pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10956 üzenetére
Itt a rossz motorok listáján 36:35-től érdemes meghallgatni mit mondanak róla: [link]
3.0i és a 3.6i azért lehet idő előtt hengerfejes, mert a szoros/precíz illesztések közé beül a korrózió.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10958 üzenetére
Szvsz több tényezős nem csak egy konkrét kiváltó oka van. Opendeck miatt is, de ha hidegen nincs rugdosva (hirtelen nem kap nagy hőterhelést), akkor az nem zavar be.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
carr
őstag
válasz MasterMark #10814 üzenetére
prius 2-m van, szentségtörés. tudom. ez van. a bubu meg nem indul. meg kéne bontani. fasztudja mi lett vele. hogy írjak okosat is:
a p2-n egy ilyen van (lesz), de az sem tud 8GB-nál többet kezelni. esetleg formázd 2 partícióra ha ezeket lehet egyáltalán. 2x8 gb is jó mint 0x16.qru: 19 november óta hajtom a priot. majdnem mindig (inkább 97%) auchant tankoltam bele, ezerszer jobb mint a sima molos. sztem ha a 35e km alatt látott 20L mol-t sokat mondok.
98ast kap 1x 1 hónapban. (általában 4x tankolok havonta, ~900km egy tankkal, csurig, 4.5-4.8L)[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10973 üzenetére
Újként nem hiszem, tekintve hogy már nem gyártják. Viszont az ebay-en van használt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10975 üzenetére
Lehet van 1-2 beragadt darab de arra nem epitenek azert.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10992 üzenetére
De minek neked új motor? A régit nagyon szépen fel lehet újítani ha kell. Nekem is félre van téve az ára. Vagy a Bimmerbe vadászol új blokkot?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10994 üzenetére
Jaaa, azt hittem ez elméleti dolog de akkor nem, így már más. A gépműhelyek drágán dolgoznak (nem is mind vállal boxer motort) és akkor még a ki-be szerelés és szállítás költsége is hozzájön. A vezérképviseletnek írj, ha van új motor az EU-ban akkor ők megszerzik (horror áron nyilván).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #10996 üzenetére
Persze, ha olyan Hári is gépműhelybe viszi, mert az egy másik szakma. Se tudás, se gépük nincs pl szelepfészek cseréhez, síkoltatáshoz, stb. Ez olyan, hogy autót tudok vezetni de egy mozdony vezetés már nem menne séróból.
Amúgy a VÉMŰ elég korrekt cég a motor felújításról van szó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11001 üzenetére
Otthon nem állnék neki az tuti, még akkor sem ha lenne szerszámom meg alkatrészem a művelethez. Azért ez nem egy gyertyacsere amit kb nem lehet elszúrni...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11003 üzenetére
3 félét? Akkor van 33,3%-od hogy jó lesz.
Igen nem kell rátépni, "mi" is csak érzésre húztuk meg. Igaz haver végezte a műveletet aki egyrészt autószerelő, másrészt csinált már ilyet párszor. Én meg nagyon okosan néztem közben és profin adogattam a szerszámokat meg a gyertyákat a kezébe.
Szóval ha szerelni kell ne engem hívj segíteni inkább.#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11003 üzenetére
Pár éve megvettem a Haynes könyvet, de az sem tartalmazza a 6 hengeres motort.
De hogy találtál 3 féle lehúzási nyomatékot és sorrendet? Nem volt túl sok varia a 6 hengeres motorok között. Valamelyik tuti nem volt hiteles...Azért én kérnék több helyről ajánlatot, mert Hári a legdrágább szerelő az országban. Vajna "nekérdőjelezdmegamitmondmertbesértődik" Zoli vagy Huber Viktor még jó (vagy jobb) alternatíva. De a hűtőszagtól és szégyentől még a Seibiko is jobb...
Qru:
Mi a bánat került egy Honda hengerfej gépmunkába 250k-ba? Szelepeket is cserélni kellett? Vagy arannyal vonták be? Ennyit nem mehetett fel a munkadíjuk. 2 éve a Seibikoban 350k volt a HF felújítás mindennel (kivéve vezérlés). Ki-, be-, szét- és össze szerelés, gépmunka, friss olaj, gyertya, stb. Ebből a gépmunka szvsz max 100k lehetett. Ja és azóta az én fizetésem nem nőtt ennyit...(ó\_!_/ó)
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #11009 üzenetére
Írtam pü-t
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11048 üzenetére
Jah meg a 300 lovat nem az EJ20-ból hozták ki hanem az EJ25-ből. Amúgy tényleg egész jól felkészültek a témából
#nincsbennetarcsi
-
mmcc02
tag
válasz MasterMark #11056 üzenetére
Nekem is az a kedvencem, még a relatíve gyenge (vicces ezt mondani 180 lóerőre) motorral és CVT váltóval is együtt tudnék élni
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #11062 üzenetére
10 éves elmúlt, csodák nincsnek... Amúgy a jobbos sokkal jobb állapotban volt de az kevesebb napot is kapott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #11068 üzenetére
Jaja, de itthon csak Legacyt ismer a hatóság.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész