Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
az űrnek ugyanaz a szeletkéje nem csak egy példányban létezik, hanem több példányban is, így előfordulhat, hogy Te is, meg haverod is pont ugyanott vagytok, de nem látjátok egymást, mert az univerzum egy másik példányában vagytok (a gyakorlatban egy másik szerveren, vagy másik virtuális szervergépen, másik homokozóban stb.)
erre azért van szükség, mert lehetetlen lenne 450ezer játékos, vagy akárcsak 1000, egymásra hatni tudó, aktív játékos tevékenységét szinkronizálni az összes kliens-en. képzelj el egy olyan FPS match-et, ahol egy pályán 1000-en vagytok és mindenki mozog és mindenki lát mindenkit, ilyenkor a szervernek ki kéne várnia az összes klienstől jövő input infót, azok különböző késleltetéseivel, sorbarendezni, hogy hogyan történhettek azok (nagyon pontosan, hiszen ezen múlik, hogy talált-e egy lövés vagy sem), majd minden kliens-nek egyesével visszaküldeni az eredményt. eközben a kliensek vagy állnak (10mp-ként lenne egy új frame), vagy gyártják a következő adag információt, miközben még az előzőekkel sem tudtak számolni (brutális fél-1 perces lag lenne).
ehelyett sok kis dobozkába osztják az egymáshoz közeli játékosokat, hogy csak egy párat kelljen közvetlenül szinkronizálni. a nehézség ezzel az, hogy ezeket a dobozkákat nagyon jól kell tudni menedzselni, elsősorban úgy, hogy észre se vedd. pl. pont a haverjaiddal (vagy az esküdt ellenségeiddel) lehetőleg mindig megtaláljátok egymást, de legyen arra is lehetőség, hogy olyannal is kapcsolatban kerülj, akivel korábban még sose találkoztatok a PU-ban.
remélem érthetően fogalmaztam.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Szőrös
veterán
Nagyon röviden és tömören : WoT megvan ? Talán legjobb példa , vagy inkább War Thunder ( azt jobban szeretem ). Csak azzal a technológiával az egész PU-t tákolják össze annak megfelelően .
szerk.: na .tnm kollega bővebben kifejtette.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
Minden szerverarchitektúra máshogy oldja meg a dolgokat. Ott ahol kevésbé számít minden msec, ott a te általad írt megoldás is jöhet, de egy ilyen jellegű játéknál mint ez szerintem már kevésbé. gyorsnak is kell lennie (20 gép a képernyőn és döglik meg minden), és marha szinkronizáltnak is. Még a WoW szerű mmo-kban is problémás volt, ha mondjuk a városban összeverődött vagy 3-500 ember, pedig milyen low polysok a hajókhoz képest.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
Diopapa
addikt
Hát nálam a gaming egészen mást jelent, nem hurka laptop billentyűzetet meg 15-17"-os kijelzőt meg a kezem alatt 80-100 fokos thermal throttlingoló technikát. Persze nem vagyunk egyformák
@Malibutomi: Jah, most hogy mondod, nekem is kell...
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
Ezek olyan dolgok amik még nem most fognak kikristályosodni, és nem lesz kőbe vésve A balance-olás folyamatos dolog, ráadásul észnél kell lenni, mert egy hangos kisebbség mindig feltűnőbb tud lenni mint egy elégedett többség League of Legends-ben is hányszor volt egyből topic hogy nerf-eljenek le egy-egy hőst, csak mert 2-3 szar meccset ment ellene az ember (és a túloldalon rutinos játékos játszott a hőssel). Én is kíváncsi leszek, milyen vonatkozása lesz a kiadás-bevétel fronton a biztosításoknak, üzemanyagnak, stb. Nem tehetik túl drágára a hajók megszerzését, de túl olcsóra sem. Nem lehetek aurora után két nappal már idris-en.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
aha, vagy nem. Pont hogy mindenki ezt gondolta, ők is, aztán miután az emberek sorra mondták hogy van némi bibi, kezdhették kutatni. Azóta bekerült millió dolog, úgyhogy nem csoda ha "késik". (eleve, ma már mindenhol, játék és hardver esetén is jön az idegesség az emberektől hogy nem jelenik meg a játékszerük az ígért időre, mert a készítők inkább még csiszolnák egy kicsit? szerintem pont hogy jó néha ilyet is látni. más cég már rég kidobta volna a piacra, aztán majd a 4. vagy 5. verzió talán az lenne, ami esetleg már jó is, persze addigra már a hype és a hazugságok miatt belesavanyodik mindenki)
A DK1 szép volt és jó volt, de totál újragondolták az egészet. A sima megjelenítést felváltotta a low persistence megjelenítés, ahol nem addig van egy képkocka a szemed előtt, amíg nincs újabb, hanem csak 1-2 msec-re villantják fel, aztán sötétség a következőig. Ez azért kell, mert ha a fejed mozdul addig amíg nincs kész a következő kép, abból jön a szédülés (a fej mozdul, de a szem még nem látja). Ehhez meg már nem jó az lcd, mert túl lassan jeleníti meg a képet, úgyhogy kapott oled-et. Emellett jött ugye a külső kamerás positional tracking, amit jó lett volna ha a sisakban magában oldanak meg, de mindegy. Összességében ezek nem kis változtatások sem technológiai, sem gyártás terén, emellé még készül az API, stb. Emellett még mindig nézik hogy hogy lehetne a legjobban mondjuk a szemüvegesek problémáját megoldani (legyen a belső lencse cserélhető, vagy szemüvegre kelljen rávenni, stb).
Szóval szép meg jó hogy a sony pl előhúzott zsebből egy hasonlót (project morpheus), csak épp egyrészt a sony már vagy 20-30 éve kutat és gyárt ilyen szemüvegeket, másrészt az is, meg sok más hasonló is még azon az elven működik, hogy betesznek két kijelzőt a szemed elé, ami olyan mintha egy nagy tévét látnál olyan távról, ahonnan már nem igazán látod a szélét. Az OR nem ezen az elven működik, itt a gömbfelületre való vetítés miatt a perifériádat is jobban és pontosabban leköveti, cserébe erőforrásigényesebb.
Szóval azért nem kellene azt hinni hogy ez csak két kis kijelző ami a szemed előtt van, és jónapot. Ennél egy hangyányit bonyolultabb, nem is csoda hogy pár embert felvettek, mint:
Carmack, Michael Abrash (windows 3.1 assembly kódjaitól half life-ig és directx kifejzesztéséig mindenben dolgozott), Cass Everitt (8 évig volt opengl engineer az nvidia-nál, majd besegített az id tech5-ba), Brian Hook (3dfx-nél kezdett, majd quake 2-3, zenimax, stb), és még lehetne sorolni. Nem hülye naplopók dolgoznak rajta Személy szerint ha következő évben jön ki, akkor következő évben jön ki[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Akkor azt nem értem miért nem jelentkeztél még hozzájuk hogy kidobd a cuccot a piacra. Sőt, ha most lépsz, hamarabb szállhatsz piacra a saját faék egyszerűségű termékeddel
Hidd el, nem egyszerű a cucc (sem a hardver, sem a szoftver rész) Ezt látatlanban megmondom
A két kisebb kijelzőről meg pár cikkben olvastam, azt tudom hogy az eredeti dk1-ben egy kijelző volt. Akkor ezekszerint mégis maradtak az 1 kijelzőnél a dk2 esetén is.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Jah, értem, tehát sikerült a teljes rendszer egy szeletét valamilyen szinten és minőségben reprodukálni 1 hét alatt, emiatt már szakértő vagy hogy ott ők miért nem képesek már kiadni. De sebaj, van még időd. pár hét alatt hozzácsapod a hiányzó részeket, és multimilliárdos leszel. Hajrá!. Vagy esetleg van valami oka hogy nem teszed?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
veterán
Ó igen, és emiatt mondasz le a multimilliárdos életről Akkor mondom, lehet hozzájuk menni, mindig keresnek embert, biztos nagyon megfizetnék a zsenialitásod Vagy irány a sony, ők úgyis riválisok, gyorsabban kidobhatnál velük egy terméket. Vagy más hasonló cég is van. Széttépnének.
Szóval miért is nem csinálod?
szerk: szabadalmi cuccokkal meg ne törődj, pláne ha erős cég is van mögötted. Semmi olyan különösebb dolgot nem védettek le eddig szerintem, ami nélkül ne lehetne megcsinálni (elvégre kijelző a szem előtt, pozíció tracking IR alapokon... ezek már mind voltak előtte is.)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jack@l
veterán
válasz Jack@l #10424 üzenetére
UI. találtam valamit, de nincs benne nagy öldöklés: https://www.youtube.com/watch?v=2EBwI7j3ZFs
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Szőrös
veterán
válasz Jack@l #12180 üzenetére
yepp és tényleg itten van a pöcsnótesz
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Volfram42
senior tag
válasz Jack@l #12180 üzenetére
Allat. Koszi.
Igazi urharc az ott kezdodik, hogy a jarmuved folyamatosan mozog soha nem all egy helyben. A jatekokban mindig egy helyben vagy. A valosagban minden mozog valamilyen palyan. A nap egy millio km/oraval cammog a galaxis kozeppontja korul. Ezen belul koroz meg egy valag minden es akkor csak egy rendszert neztunk. Sg-n van egy topic ahol osszeszedtek, hogy a jelenlegi technologiaval hogya nezne ki egy urjarmu a valos fizikat beleveve. Hat nagyon nem az lett az eredmeny, mint ami a filmekben van.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Jack@l #12561 üzenetére
eddig ment... majd megnézem hogy a vandulosdi megy e ...
és most volt szerencsém nekem is a 300i vs hornet csatához... tényleg brutális különbségek vannak ez így nagyon nem poén... miért ezt tették be? /azon kívül mert ez kell a single gamehez/
izgibb lenne az avanger helyette... vagy vajon az is ilyen brutál lesz? -
Diopapa
addikt
válasz Jack@l #12564 üzenetére
Star Citizen Patch 12.5.2
ADDITIONS
Adding poster flair items to hangars
KNOWN ISSUES
Players may experience connection issues when accessing Arena Commander Multiplayer
Becoming stuck in queue where the queue no longer decreases
Host timed out error when attempting to join the queue
Kicked back to Hangar after attempting to load into a match
No match found error after the queue counts downEz az?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13880 üzenetére
de-de, olvass csak utána, én most akartam is venni egy DK2t, 350 dolcsiért, csak előtte utána néztem a dolgoknak és inkább nem veszek
azért kell 2x renderelni mert a másik szemednek egy kicsit más szögből kell látnia a dolgokat, nem pedig 2x lemásolva ugyanazt, akárcsak a szemeid, azok sem 100%osan ugyanazt látják, elég ha csak a kezedet felváltva a szemeid elé teszed és látod, hogy teljesen más a periféria látásod....
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13883 üzenetére
hát bameg, olvass utána az Oculus fórumán, meg olyanoktól akik kipróbálták, ennek semmi köze a játékfejlesztéshez, nemcsak játékokra lehet ezt használni, sima biológia, a két szemed nem ugyanazt látja, ezért kell külön renderelni
ebben a videóban is a srác 2:50-nél mondja, hogy "...but you need hardware, that can essentially run a PAIR of 1080p screens at a locked 70 frames per second..."
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13885 üzenetére
ez nem vallás, hogy hinni kell benne, ez egy tény....és szerintem a józan paraszt logika is azt mondja, hogy a 2 szemgolyód nem ugyanazt látja, a 2 külön képet az agyad "rendereli" (jobb kifejezés híján költői túlzás) egy képpé, és emiatt egy VR eszköz sem képes ezt máshogyan csinálni....
de amúgy elképesztő vagy, te magad mondtad, hogy: "olyantól, akinek konkrétan van cucca. Ők lemérték, nem csak elmélkednek róla." - erre mutatok neked egy videót ami engem támaszt alá és te továbbra is a sajátodat mondod, ergó, a saját elfogadási rendszereden belül adtam neked bizonyítékot, de hirtelen most ez sem jó neked
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13887 üzenetére
tessék, az Oculus hivatalos blogjáról:
"An attractive direction for stereoscopic rendering is to have each GPU on a dual GPU system render one eye, which would deliver maximum performance and minimum latency, at the expense of requiring the application to maintain buffers across two independent rendering contexts."
az fps mérések értékével semmit sem érsz el, mivel mindkettő 70fpsel megy, most akkor nem fog 140et mutatni, vagy hogy gondolod?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
duvi
nagyúr
válasz Jack@l #13921 üzenetére
Ahogy elnézem a munkavideókat, főleg kontrollert használnak a fejlesztők teszteléskor. Kicsit bíztam a V.9-ben, de úgy látszik ez most nem fért bele. Sebaj! Majd sorra kerülnek a hotasok is egyszer Valaki tudja, hogy xml szerkesztésnél melyik rész tartalmazza a kar mozgás érzékenységét? Ezt nem találtam egyik linken se.
-
Diopapa
addikt
válasz Jack@l #14103 üzenetére
Most frissít... Ha végzett és végre elindul majd mondom, hogy a tegnapi állapotot kaptam-e vissza, vagy ez valami új. Gyanús, hogy a weblapon sincs semmi kiírva.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz Jack@l #14301 üzenetére
Jövő év Q1-Q2 ha jól tudom. Mondjuk akár lehet is, ha pl csak 4 missiönt tartalmaz és nem kell még hozzá a multiplane kezelés meg a dupla lebegőpontos izé.. De én azért kétlem.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz Jack@l #14303 üzenetére
A háttérben csinálja a Foundry 42. Nem véletlen a Hornet, az Idris és a Gladiator készült / készül el először. Az első küldetés elvileg már készen van. Érthető okokból nem mutatnak belőle semmit. Szóval az AC csúszás viszonylag keveset számít.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Volfram42
senior tag
-
vaakuum
addikt
válasz Jack@l #14684 üzenetére
Pedig a duplajoy megoldáshoz illene legalább egy nyomorult darab ergonomikus balkezes botot is villantani...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
Új hozzászólás Aktív témák
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs