Új hozzászólás Aktív témák
-
Stilinski
aktív tag
válasz Jack@l #49628 üzenetére
A szökési sebességeket szerintem azért nem érdemes idevenni, mert azok a jelenlegi lendületgyűjtős űrutazásnál fontosak, ma nem lehet azt megoldani a gyakorlatban, hogy egy űrhajó folyamatos meghajtással ellentartson a Föld gravitációjának, emiatt az ilyen dolgok gyakorlatilag körbezuhannak a Föld körül, tehát olyan sebességgel haladnak oldalirányba, hogy a gravitáció okozta zuhanással együtt mindig ugyanolyan magas pályán maradjanak.
A Star Citizen 900 évvel később játszódik, olyan meghajtórendszerekkel, amiknek nem okoz gondot a bolygók gravitációja, valamint a folyamatos működés. Így a szökési sebességre sincs szükség, mivel "izomból" legyűri a gravitációt.A Holdak talán tényleg lehetnének egy picit nagyobbak, de azt se felejtsd el, hogy a Daymar sokkal kisebb, mint a Hold.
star-citizen.hu
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Jack@l #49657 üzenetére
Hmmmmm. Az jött ki, hogy ami a Földön 1 g az a Daymaron 0.0215 g, tehát a felszíni gravitáció földinek kevesebb mint 3%-a. Kemény. Pontszerű tömegeloszlással számoltam, tehát nem a gömbszerű tömegeloszlást modellező integrálszámítással (ahhoz most valahopgy nem volt kedvem )
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
-
SkyS1gn
félisten
válasz Jack@l #49864 üzenetére
Neked úgy tűnik, de ezt iteratív fejlesztésnek hívják, folyamatosan javul.
Sean Tracy meg pár tech csávó 1órás ez is jó
Épp ebben is mondják hogy eleinte az art-ot meg a tech-et mutogatták a demókban, most viszont áttértek gameplay fókuszba, mivel megvan a legtöbb rendszer és kezd összeállni a dolog.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
duvi
nagyúr
válasz Jack@l #49864 üzenetére
Tényleg elég kaotikus ez a fejlesztés, de itt nincs kitaposott ösvény. Túl sok a bizonytalan változó, amik folyamatosan borítják az előzetes terveket. Rengeteg új dolgot kell kifejleszteniük, amit még soha senki nem csinált meg. Másrészt a legtöbb játék fejlesztésébe nem látunk bele. Ettől még bőven lehet, hogy másoknál is előfordulnak hasonló esetek, csak nem nyilvános a fejlesztésük
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Jack@l #49874 üzenetére
Szoval nem tudod es nem is akarod tudni, de azert magabiztosan kijelentesz dolgokat mint:
"Ugyanez az összevisssza ugrálás van a fejlesztésük minden területén, csinálnak valamit aztán rájönnek hogy ez nem jó, visszacsinálják,vagy átvariálják 3x. Ezért fog 3x annyi ideig tartani mire elkészül mert nincs egy rendes megtervezett koncepció, ütemezés."
Koszonom nincs tobb kerdesem
-
Szőrös
veterán
válasz Jack@l #49879 üzenetére
Nyilván lesz, ez sztem nem kérdés. Ami igen az a mikor és hogy milyen kompromisszumok árán.
Amúgy én leginkább attól "félek", hogy az emberek az alfa/béta alatt annyi időt beleölnek, hogy a megjelenésre megunják és/vagy annyira kiismerik, hogy utána már sokáig nem köti le őket.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
tom5598
senior tag
válasz Jack@l #50044 üzenetére
az eso mások mmo server meshing el egyzerűbb mint az SC eltervezettje pedig kb 7 év fejlesztés után még 2 évbe került mire normális szintre hozták, annak az MMo nak a startja pedig borzalmas volt pont amiatt mert a server meshing még nem igazán működött rendesen. szóval rendes szerver meshing (azóta fejlődtek a dolgok azért ezen a téren) Sc ben ami rendesen mukszik meg amilyet elképzeltek az majd 2020 ra lesz sztem.
viszont a + pont amit azért érdemes említeni hogy CIG most úgy látszik komolyan gondolja a negyedéves updateket. evocati elvileg már megy szóval igyekeznek.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz Jack@l #50373 üzenetére
Én a project méretét, eredetiségét látva, még kb. 2 évet látok reálisnak arra, hogy legalább egy normálisabb Early Access játék szintjét már hozniuk kelljen! Ennyi időnek -beleszámítva a már eddigi fejlesztési időt is-, elégnek kéne lenni arra, hogy legalább egy játszható, stabil béta szintre jussanak, ha a tartalmi részekkel még nem is végeznek.
A tudomány a valóság költészete!
-
Drenadar
Topikgazda
-
#16729600
törölt tag
válasz Jack@l #50371 üzenetére
Haverom berágott a 'kiscserkész csipet-csapatra és 4 hónapja ( !!! ) beindította a refund kérelmet, jelen pillanatban itt áll az ügy. Specialistára kell várni. Remélem, ha valaki kimegy ebédszünetben segget törölni náluk, ahhoz nem kell szakértő, mondtam is neki, hogy ne habozzon, nyomja fel Ausztriában minden lehetséges jogi platformon a szektát.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
-
#45997568
törölt tag
válasz Jack@l #50414 üzenetére
186 milliot kalapoztak eddig ossze, nem hiszem hogy aggodnak a penz miatt, foleg hogy az Amazon is ott van mogottuk es kirakat projekt meg a vilag legjobb cpu - vga gyartoja az AMD is ( ), nem fogjak hagyni hogy bedoljon.
El fog keszulni, az eddig latottak alapjan a legjobb jatek lesz a piacon sokaig, a kerdes mikor jelenik meg. Aki ki akar szallni, tavaly meg ki tudott, az hogy most nem engedik azt nem tartom jo otletnek, menjen aki akar, bar ezt azert hivatalosan szeretnem olvasni Chris tolabol nem pedig ilyen gy@ker Derek Smart es hulladek tarsai agymeneseibol
A kritikus megkozelites fontos, segiti a fejlesztest, ravilagit problemakra, hianyossagokra, am van stilus amit erdemes betartani meg vannak hatarok is. Szerintem is sokaig tart a fejlesztes, bar en nem ertek a jatekfejleszteshez, emiatt nem is rovom fel nekik. Biztos lehetne jobban is szervezni a projektet, nem latom hogyan csinaljak igazabol igy nem minositem, engem az erdekel mit tesznek le az asztalra. Amit eddig latok, az tetszik, bar en szeretnem mar megkapni mondjuk ma este raerek
Fikazni nem fogom oket, en nem tudnek ilyet sem leprogramozni (nem vagyok programozo) se nem leszervezni (nem vagyok project manager), az infrastruktura - DevOps reszet megnezem majd, de azt meg ha egyszer megcsinalod jol majdnem full automatikus, ott a skalazasra kell figyelni meg kello flexibilitas kell, AWS ezt a reszet megoldja rohogve.
Banantol nem felek, aki ismer tudja h kb sz@rok mindenre, csak a barataim fontosak illetve igyekszem kello tisztelettel kezelni a tobbieket, neha nem sikerul . Veled is eleg turelmes vagyok altalaban, mar nem apritanalak fel ha talalkoznank (na meg lehet lenyomnal ) meg nem is vagyok olyan , szerintem egy jot soroznenk es dumalnank, szeretem a szarkazmust meg a hulyeseget
Aki nagyon hianyzik innen az Poe Dameron, oreg baratom remelem meg velunk vagy Irj privit ha erre jarsz
udv, rupszi
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
-
válasz Jack@l #50449 üzenetére
Ha kijön akkor eleve nagyobb erősebb gépek lesznek. Pár év múlva a 16gb lesz az alap a játékgépeknél és legalább 4 magos erős proci. Tény hogy most a netkód miatt van diavetítés, de ha azt megoldják akkor egy most mai átlagos gépen is játszható lesz. Nálam offline teljesen jól fut már réginek számító gépen.
A játékfejlesztés legnehezebb és leghálátlanabb része mindig az optimalizálás. Rohadt nagy munka van mögötte miközben mi csak annyit látunk hogy jéé nem lagol, vagy több fps-ünk van. Marketing célból egyszerűbb és látványosabb megcsinálni egy csillivili sokadik hajót. Mocsok egy dolog.
Fejetlenség van, mivel nincs kiadójuk ezért nincs aki csapkodja őket határidőkkel.
Szerintem a Singlepalyerre gyúrnak ezerrel aminek pont nem látjuk az eredményét csak akkor ha kiadják. Ha ez megtörténik akkor legalább a média meg lesz etetve egy használható valamivel amit ki lehet adni valós igazi játékként.EFRM
Előfordul nagyobb cégeknél is.
Az eredeti tos-t én sem ismerem, jogos a refund ha megválltozott.
Az engine szerintem jó irány, illetve nem tudok most nagyon mást elképzelni. Azaz Unrealban van kész streaming, Red Orchestra-ban működött is igaz bajosan[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Szőrös
veterán
válasz Jack@l #50515 üzenetére
Ők is elkezdtek csinálni egy űrhajós játékot, csak aztán jött a nagy pénz és többet kezdtek el belőle csinálni és máshogy mint aminek indult az az űrhajós játék.
Egy másik fórumon írtam, meg kell nézni a '14-es arcorp leszállást, aztán a tavalyi citconon mutatott arcorp felszállást, meg ami utána volt. Elég decens különbség van a kettő között.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
duvi
nagyúr
válasz Jack@l #50515 üzenetére
Normál esetben igazat adnék, de itt teljesen új dolog készül. Másrészt a menet közben összegyűlt Stretch Goalok miatt is sok mindent (mindent?) kukázni kellett. Folyamatos kísérletezgetések kellenek, mivel itt nincs kitaposott ösvény, amin csak végig kéne sétálniuk a célig. Soha nem látott technikai megoldásokat kell kifejleszteniük, amik szükségesek egy ilyen komplexitású játék megvalósításához. Mindeközben egy céget is fel kellett építeniük nulláról és üzemeltetniük, ami szintén nem kis feladat. Tehát, igen. A legtöbb dolgot kukázni kellett/kell (van amit többször is), hogy elérjék a céljukat. Vannak akik támogatják ezt a rendkívüli projektet. Vannak akik óvatosabbak (vagy egyszerűen nem fér bele a költségvetésükbe) és kivárnak. Végül vannak azok, akik valamilyen okból kifolyólag a vesztét kívánják.
-
tom5598
senior tag
válasz Jack@l #50782 üzenetére
MicroTech jön még majd 2019 első felében valamikor, meg holdjai,1 aszteroida öv. de jönnek majd nyersanyag finomítók, nagyobb outpostok, városok meg űrállomásokból, közepes meg nagy méretűek.
2019 második felében meg előreláthatőlag kész lesz a server meshing 1 verziója és másik csillagrendszerbe is elugorhatunk.Crusader , gáz óriás, is elkészül rendesen, valszeg Citconon mutatják be a gas cloud techel. A mostani csak egy gömb egy animált textúrával mint más játékokban.
amúgy meg itt látható kb mikor mi jön: https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Jack@l #50834 üzenetére
Ettől még mindenki szabad akarattal rendelkezik és eldönti, hogy kell vagy sem. Érdekes, hogy a Blizzard már évek óta használja ezt a rendszert a Blizzconra és az senkit nem zavar
-
asszem78
csendes tag
válasz Jack@l #50859 üzenetére
Még nem tudok nyilatkozni, mert én 3.2-n vettem meg az alapcsomagot. Előtte csak a free flightos hétvégeken játszottam kicsit, akkor úgy tűnt még messze nem éri meg, így nem figyeltem a fejlesztést.
Aztán az NMS Next frissítés miatt kicsit upgradeltem a gépet és ha már lúd, legyen kövér alapon utánaolvastam redditen miket írnak, megnéztem roadmapet, néztem pár youtube videót és ez alapján megvettem.
Szóval én csak innentől váltam igazán érintetté, mert eddig nem volt semmi pénzem benne. Most már van, de ezt annak tudatában költöttem, hogy a fejlesztést támogatom, nem kész játékot veszek és még annak a kockázatát is vállalom, hogy sosem készül el és akkor buktam. Benne van a dologban, így nem is bosszant.
Figyelem a roadmap heti frissítését, hogy haladnak és játszom a játékkal, hogy legyen majd összehasonlítási alapom, ha kijön októberben a 3.3.
Én nem tudom megmondani, hogy a fejlesztés üteme lassabb-e mint amilyen lehetne, mert nem látok a színfalak mögé és összehasonlítási alapom sincs. Nem is igazán tartom érdemesnek más játékokkal összehasonlítani, mert ott sem látni, mi történik.
És még abban az esetben, ha a játék lassabban készül el, mint készülhetett volna, mert ezeregy ok miatt, ha végül elkészül és lesz egy baromi jó játék, akkor azt mondom, hogy megérte várni rá.
Ahogy a No Man's Sky is elég vacak lett megjelenésekor, de most két évre rá egy abszolút jó játékot hoztak ki belőle. Szerintem jobban jártunk, mintha meg sem jelent volna, vagy hagyták volna a fenébe az egészet.
Úgy gondolom, hogy Star Citizennel is ez lesz.
-
veterán
-
veterán
válasz Jack@l #50994 üzenetére
Hányszor mondtuk már neked hogy egy kissé megváltozott már a scope ahhoz képest, ami eleinte volt? Ahogy a roadmap is... Tudod, akkor amikor azt a 100 rendszert mondták, még azt is mondták, hogy a földi leszállás sokkal a megjelenés után kerül be majd talán.
És mi történt? Változás a tervek sorrendjében, prioritásában, stb. Szokd meg. Ha csak 10 rendszer lesz benne 100 helyett, akkor 10 lesz. 100 rendszer 1-1 bolygóval vagy 10 rendszer 10-10-el...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
válasz Jack@l #51005 üzenetére
A kutyaszart is kikerülöm a járdán, az én koromban már nem kell mindenbe belemászni...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
veterán
válasz Jack@l #51005 üzenetére
Mivel nem csak bolygók vannak egy rendszerben, így miért ne? Ettől még lehet bőven állomás, aszteroida sőt hold a rendszerben. Nem feltétlen lesz üres egy rendszer csak azért, mert nincs 4-5-6 bolygó benne
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Jack@l #51023 üzenetére
Arról az Egosoftról beszélünk, akiknek az utolsó kiadott játéka (X-Rebirth) világraszóló botrányba fulladt Szó szerint egy bughalmaz volt a játék és mégis kiadták. Két év kellett, hogy játszható állapotba hozzák a Rebirthet. Köszi, akkor inkább maradjunk az alpha teszteléseknél és addig dolgozzanak rajta, amíg valóban alkalmas lesz kiadásra.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jack@l #51023 üzenetére
És ez már működni fog? Az elődjei nem voltak rosszak, de a Rebirth-öt ott hagytam abba, hogy single játékként egy 290X-en is 5 fps-em volt, illetve hajót sem lehetett cserélni. Hatalmas csalódás volt, bár a zenéje jó volt. Szerencse hogy olcsón jutottam hozzá.
duvi: ne bántsd, talált egy hasonlónak tűnő játékot, amit úgy gondolta hogy nem ismerünk, és kényszeresen próbálta az orrunk alá dörgölni. Nem is vártunk mást.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Jack@l #51070 üzenetére
De, és? Igen mindenki abban bízik hogy előbb utóbb megoldódik a teljesítmény probléma. Csak sokan azt hiszik hogy ez csettintesre megy. Én nem vagyok fejlesztő de gondolom ha mindent azonnal legjobban legoptimalisabban leghatekonyabban meg tudnának csinálni akkor már elsőre minden szuper lenne és nem több év lenne egy játék fejlesztés vagy bármilyen program elő állítása csak egy kávé szünet. De nem értek hozzá ezért én elfogadom hogy vannak dolgok amikhez idő kell. Idő.
Kolléga nem azt írta hogy ha. A végleges verzió 10%ot ad akkor már örül. Nem. Ő azt mondta hogy az előző prófécia ami linkelve is volt, abban az volt megjövendőlve hogy nem lesz és kész. Nem 10% nem lesz hanem nulla se. Érted a különbséget?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jack@l #51068 üzenetére
Tévedés szimplán arra mutattam rá, hogy logikailag már ennyivel is el lehet söpörni azokat az állításokat, amiket napestig nyomattok Ennyivel is rommá lehet zúzni. Nyílván egy játszható játékot várok, de ha 25 fps helyett első körben 35-öt kapok, az már egy jó lépés lesz, lévén lehet még tovább javítgatni.
Amilyen screenshotokat láttunk, igencsak megugrott sokaknál 3x-osra is a teljesítmény, de ameddig nem látjuk saját gépünkön, fenntartásokkal kezeljük a pontos százalékokat. Ahogy tettük ezt régebben is. Ugyanakkor nem lobogtatjuk a "soha nem kerül bele" lobogót már előre, mert abból látod hogy csak az orrabukás van."Sokan nem érettek meg arra hogy nyílt fejlesztést kövessenek..."
+100[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Jack@l #51250 üzenetére
Haha, az még egy dolog hogy nem néz ki ennek az animációnak a minősége úgy, a teljesítményéről végképp nincs fogalmad sem. Tehát feltételezed hogy ez csak annyi amennyit te hiszel róla, és úgy van megoldva ahogy te azt feltételezed Mondjuk tőled nem is vártunk ennél többet
"Just for the info this is running with 120 fps on GTX 480"
Miközben 30-ra van lockolva az editor szerint és ránézésre nyilvánvalóan is.Plusz milyen szép nagy bounding boxra megy az ütközésvizsgálat, ahogy látszik is később, amikor az emberrel ütközteti. Tényleg majdnem olyan
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
cskamacska
addikt
válasz Jack@l #51323 üzenetére
Hát nézd, azért ez ennél komplexebb.
Ez a hajó az egyik legnagyobb bemutatott darab az Idris mellett, egyértelmű előnyt nyújt annak az orgnak amelyik szerez ilyet. Orgnak, mert nyilván már ilyen szinten nincs Solo keménykedés, fenntartani is iszonyatos pénz lesz, nem hogy felszerelni. És itt nem is feltétlen pénzes playboyokról van szó, a hardcore orgok tagjai simán többen összedobják, ha nem is tudják kirántani a farzsebükből.
Amúgy az, hogy a .jpg hajó képeknek tényleges USD ára van, az nem újdonság
For those wondering what these Eve ships cost in real life
csak a SC eltérő pénzszerzési módja miatt látványosabb, direktebb.De erről beszéltünk már régebben: SC csak úgy tudott összekalapolni 200 milliót, hogy jpg képeket adott el, a vevők pedig azt remélték, hogy ezért cserébe előnyhöz, de minimum kezdeti plusz lehetőségekhez jutottak. A CIG bizonyosan nagyon örült volna akkor is a 200 millának, hogy épkézláb játékot állítsanak elő, ha ehhez nem kellett volna direkt P2W elemeket kínálnia, már csak azért is, mert ezzel kimondottan nagyon nagy játékegyensúlyi terhet vettek a nyakukba, amibe később a teljes MMO rész belerokkanhat. De a játékos népség az pont olyan banda, hogy egy nyeszlett Horizons kiegészítő 30 fontos ára miatt telesírta a zinternetet, a SC elvárásait meg abból tized részig nem lehetne megvalósítani, szóval maradt ez.
CIG egyébként bármikor megteheti hogy NEM az 1650 dolláros, vagy akár az átlag 100-150 dolláros árhoz lövi be a grindot, hanem racionális döntést hoz, és más (nyomatékosan nem koreai és Fee2Pay) MMO féleségek gyakorlatához, miközben az önzetlen adakozók csitítására pluszban kiszúrja a szemét egy Ellen-Ellentengernagy Őfőméltósága címmel és Omega R9001 hajó festéssel, de közben meg nem egy befektetők és sakálok által uralt játékot kapunk.
Mármint én is örülnék ha úgy alakulna, hogy a Liberum Arbitriumnak összejönne egy Polaris, meg egy Hammerhead, és akkor így legalább viszonylagos előnyben lennénk más haveri összeröffenésekhez képest, illetve EVE mintára már kezdetben is lehetne koalíciós harcokban részt venni.
De jelenleg úgy áll a dolog a vásárlásokkal, hogy ha egy ukrán csoport úgy döntene, hogy nem tetszik nekik az org fő nyelve, meg egyébként is orosz bérencek vagyunk, és ezért ránk uszítaná a tucat Idrisét és Krakenjét, amit az egyik ukrán oligarcha fia egy heti zsebpénzéből gazdálkodott ki számukra, akkor ennek a rendszernek igen gyorsan megtapasztalnánk a hátulütőit.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Házi hangfal építés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Eladó konfig - videókártya nélkül
- i5 9500/ 32GB DDR4/ Quadro K2200 4GB/ 512GB SSD/ ingyen foxpost
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Dell 7010 DT (i5 3470, 6Gb RAM, 120Gb SSD, DVD, Windows 11 Pro HUN)
- Samsung Galaxy S24 Ultra, 12 / 512 Gb, Titanium Grey
- ASUS PRIME Z690-P D4-CSM alaplap 2027.05.24-ig Alza garanciával eladó!
- HP HyperX Cloud Flight vezetéknélküli gamer fejhallgató - Új, bontatlan, garanciális
- Samsung Galaxy S20FE 128GB/6GB 5G kártya független okostelefon /KÉK/