Új hozzászólás Aktív témák

  • #93754368

    törölt tag

    válasz B_imi #1628 üzenetére

    Az új map meshes/models mappájában vannak a tereptárgyak. Persze ez mostanában másként is lehet, de vegyük alapul az előbbit. Szóval itt az XML fájlok tárolják a tereptárgyak textúráinak adatait. Ha itt még a régi sor van beírva, akkor a tárgy fehér lesz. Akad úgy is hogy, hiába van az új sor beírva magával a textúrával van baj és akkor is fehér lesz. Na de vegyük alapul az első lehetőséget az a gyakoribb, tehát rossz sor van beírva.

    Példa rossz sorra:

    <Material
    Mesh="ChameleonHUM_blok1"
    AlbedoMap="ChameleonHUM/background__s_d.dds"
    />

    A helyes bevitel:

    <Material
    MeshParts="ChameleonHUM_blok1"
    DiffuseMap="ChameleonHUM/background__s_d.dds"
    />

    A lényeg a Mesh helyett MeshParts kell és az AlbedoMap helyett DiffuseMap, minden más a régi. Szóval ezeket a sorokat kell kijavítani minden egyes fehér tereptárgynál.
    Remélem sikerült érthetően leírnom. :R

    De ha jól látom ez az én térképem és ott működnie kell ezeknek a dolgoknak. Nálad más lesz a gond. Ki kellene takarítanod a játékot a cache cleaner progival.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák