Hirdetés
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- Dark Souls sorozat
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation 5
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Assetto Corsa Competizione
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12598 üzenetére
Ha AC ingyen a szerelőnek adom a kocsimat
BENEFON DELTA--------N8
-
Retro DJ
aktív tag
-
peti_s
addikt
Üdv! Van egy kisebb problémám, vika tanksapkám van a Felicián, és sajnos nem jön le. A tank meg üres. Mit lehet vele csinálni? Köszönöm előre is, üdv peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #12606 üzenetére
A kulcs elfordul, de csak kattog a sapka.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #12607 üzenetére
Próbáld kis jégoldót beküldeni, és nyitási állapotban ütögetni hogy a reteszek hátha beugranak a helyükre. Ha nem sikerül akkor csak azt tudod csinálni hogy két 6 os furatot teszel bele, és teszel bele hosszú csavart vagy fém pálcát hogy összeakadjon
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #12608 üzenetére
A furatokat pontosan hova?
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #12609 üzenetére
A furatok széle 40 milliméter legyen Max egymástól akkor nem fúrsz bele a betöltő nyílásba. Most azt nem értettem hogy Neked csavaros a sapka és mikor forgatod nem viszi a belső részt vagy csak be kell nyomni mint a Favinál. Ha olyan mint a Favi az még egyszerübb. A fúró élét kicsit tompítani kell mert különben berántja fúrás közben és nem tudsz csak addig menni mint kell. Csavarját szigetelő szalagot a fúró szárára akkor tudod milyen mélyen dolgozol
BENEFON DELTA--------N8
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #12612 üzenetére
A feliciás csavaros. Nem ilyen. Csak a zár köti össze, amúgy szabadon forog. Venni kell egy másikat ezt meg levenni. A zár mellett a fogantyút át kell fúrni teljesen, úgy, hogy a fúró átmenjen az egész sapkán. Ne a szélén, hanem közel a zárhoz. A furatba bedugni egy szöget vagy a fúrót és letekerni.
-
Norbert@270
csendes tag
Ez az hogy nem hoztam el.had küszkögyön vele ha elválalta.hiábi vittem volna másnál-ott megint fizerni kellett volna.tanultam belöle.inkább fizettem volna egy tizessel többet és párnapalatt készlett volna.
-
Norbert@270
csendes tag
Egyébként próbáltam levenni az ac-t,de csak a 3anyát sikerült levennem.nem engedett csak a felső két csavarnál kb. 3mm-et.vagy nemis csak ugy jönne le?
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12616 üzenetére
Az AC akkor lett oda tervezve mikor a felette keresztbe a motoron végigfutó alkatrész lemez volt. / szelepemelő tőke kukucskáló / Mivel most alu ezért vastagabb és abba akad?
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
Norbert@270
csendes tag
Akkor lekell venni a hengerrészt vajon?
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12618 üzenetére
Amikor megmozgatod az AC-t akkor nézd meg hogy abba a vízszintes alkatrész be akad e meg? Mert ha nem akkor szokott olyan lenni hogy az anya tömöríti az AC talpán a lyukat és csak azért szorul. Délután megyek kocsival megnézem
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12618 üzenetére
A kép szerint le kell jönni, csak meg kell rángatni nem tud kárt csinálni. De továbbra is azt mondom hogy más a gond. Ha mégis leszednéd a keletkező lyukon a kosz be tud menni, csak tiszta motort szerelj. Ha lehúzod a benzincsövet a nyomó oldalról akkor látod ha meg pumpálod hogy a meglévő működik vagy sem. Egy AC nek két hibája lehet; membrán szakadt és az olajba megy a benzin, vagy a szelepek fáradtak és tartós magas fordulaton bedadog, megtorpan a motor oktáncsörgés kiséretébenBENEFON DELTA--------N8
-
Norbert@270
csendes tag
ÉRtem es köszi.irok hogy mire ment a szerelö vele.kedden délkörül jön meg az uj,hát fogalmam sincs mikorra csinálja meg.
-
Norbert@270
csendes tag
A beszerelése hogy történik?mert ugya képeken van egy horgas kallantyú.gondolom azt bekell akasztani valahová.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12623 üzenetére
Lehúzod a csavarról rádugod a másikat kávéval legalább 5 perc
BENEFON DELTA--------N8
-
goldblum
csendes tag
válasz Norbert@270 #12616 üzenetére
Ha előzőleg valaki túl nagy erővel szorította rá az AC-t rögzítő anyákat, akkor az AC öntvénye annyit zömül a tőcsavaron, hogy nagyon nehezen lehet lefeszegetni (főleg, hogy rugós alátét van a csavar alatt). Arra érdemes ügyelni, hogy az új AC mellé legyen új tömítés, illetve távtartó bakelit is. Utóbbi sérülhet, eltörhet, ha nagyon feszegetni kell a leszerelésnél. Az új darab visszaszerelése már tényleg gyerekjáték, de érdemes ügyelni arra, hogy gyári nyomatékértékre húzd meg a csavarokat, nehogy legközelebb is gondot okozzon a leszerelése.
-
bringasisti
Topikgazda
-
Norbert@270
csendes tag
Köszönöm szépen a felvilágítást.
-
Norbert@270
csendes tag
Ma reggelre hazahozta az autót.igaz 35 lett a vége,de 3000-ért tankolt bele.amit ki is hajtott belőle.
-
Norbert@270
csendes tag
De nem bánom,mert olyan a hangja mint egy jó suzukinak.és már ha rajta van a világítás sem dadog be!nagyon jol megy.csak nemtölti vissza az aksit.villamossági szerelöegyenlőre kiveszegetem belöle az aksit és próbalok világítás nélkül járni
-
Norbert@270
csendes tag
Elfelejtettem hogy vett rá egy új gyújtotrafot is
-
Norbert@270
csendes tag
Egyenlőre nem költök rá mert még egy olajcsere is kéne meg júliusban megint műszaki.
-
goldblum
csendes tag
válasz bringasisti #12626 üzenetére
Így igaz, plusz a hatalmas kazánkovács kezeivel jól meghúzza a csavarokat, nehogy leessen a cucc. A gyári előírás eközben 12-16 Nm mindössze...
-
goldblum
csendes tag
válasz Norbert@270 #12634 üzenetére
Nem vagyok egy Schwarzenegger, de az még nekem sem túl nagy erő. Kb. akkora nyomaték, amit egy 1 méteres rúd végén lévő 1,5 kg-os súly fejtene ki. Még a kicsi racsnis kulccsal, vagy a normál méretű 8-as csillag/villáskulccsal sem kell tiszta erőből rátépni.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12636 üzenetére
Szerintem tedd közkincsé a szerelőd elérhetőségét hogy ez az a f@szi aki egy egyszerű gyújtás gondnál 3 hétig trafót, AC- t, vezérmű láncot, meg még mit is cserélt?
BENEFON DELTA--------N8
-
Favorit 136L
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap négy személlyel (öt átlag embernek megfelelő tömeggel) indultam útnak és
egy nagy dombra rákanyarodva valami nagy kerregés jött a hátsó részről... fel is pattant a hátsó ülésen ülő emberke. Mentem tovább és megállás után megmozgattam és mély nyikorgó hang jön hátulról. Lehet, hogy összeér valami amikor nagy a súly hátul? Ha kicsi a fordulat, és erőlködik a gép dombnak felfelé (nem szoktam kínozni, inkább visszakapcsolok) , akkor is hallani ezt a hangot.
Nem tudok alá nézni, de rajta vagyok az aknaszerzés ügyön.
Minden segítségért hálás vagyok, most nem lehet komoly baja a kocsinak.
Előre is köszönöm szépen! -
Retro DJ
aktív tag
-
Balazs831
csendes tag
Sziasztok!
A kérdésem az, hogy Favorit esetében a tartalék üzemanyagszintet jelző lámpának mikor kéne felvillanni? A mutató ilyenkor teljesen a piros mező alá megy? Az autó 1994 - es. -
Norbert@270
csendes tag
válasz bringasisti #12640 üzenetére
Jol van hát na.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12643 üzenetére
Engem az idegesít fel de nagyon, hogy sokszor nem merek megvenni bizonyos dolgokat mert nem látom át és tudom hogy át.... nak.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Norbert@270 #12643 üzenetére
Egyébként nem csak a Te esetedre reagálva akinek lehetősége van vegyen egy garnitúra gyújtást a bontóba. Ugyanis ha gond van egyenként az alkatrészeket át lehet cserélni, és szakértelem nélkül a problémát megoldani. Az első meghibásodás esetén megtérül.
BENEFON DELTA--------N8
-
Retro DJ
aktív tag
válasz bringasisti #12644 üzenetére
Birom azokat a szereloket, akik kicserelik a fel otot feleslegesen. Hogy nezne ki, hogyha en egy mobilban kicserelnek egy 15ezres kijelzot aztan megmondom sorry nem
Ez volt a baja... Nincs becsulet!Retro
-
bringasisti
Topikgazda
-
goldblum
csendes tag
válasz bringasisti #12648 üzenetére
Igen, így van: ha a benzintank körül szerelgetünk, nem árt megelőzni a szikraképződést. Ha a gyújtás nincs ráadva, akkor a benzinszint-jeladó nem kap áramot. Még óvatosabbak akár az akkumulátort is leköthetik erre az időre.
Eddig két esetben kellett cserélnem a benzinszint-jeladót. Az egyik esetben a csúszóérintkező kopott el, a másik esetben pedig a tekercs egyik szálába akadt meg az érintkező. Ez utóbbi úgy derült ki, hogy nem akart a benzinszint-mutató félállásnál lejjebb menni. Mire rájöttem, hogy nem az autó fogyasztása csökkent le örömteli módon, addigra kifogyott a benzin... Mentségemre szolgáljon, hogy nem sokkal előtte vettem az autót. Azóta mindig van egy kanna tartalék benzin a csomagtartóban! -
goldblum
csendes tag
válasz bringasisti #12645 üzenetére
Egyetértek! Érdemes a leginkább számba jöhető alkatrészekből betenni egyet a kocsiba. Inkább fölöslegesen fuvarozgassunk egy-két kiló plusz terhet, mintsem egy banális alkatrész meghibásodása miatt maradjunk az út szélén. Nálam nagyjából az alábbi cuccok vannak a csomagtartóban. (Igaz, Formanom van, aminek nagyobb a csomagtere, de a Favoritban is ezek voltak mindig ott.)
Egy liter motorolaj illetve készre kevert G12-es hűtőfolyadék. Gyújtótrafó, gyújtáselektronika, elosztófedél, rotor.
Szigetelőszalag, izzókészlet, pici zseblámpa, digitális keréknyomásmérő. Tűzoltókészülék, "láthatatlansági" mellény. Pici szerszámdoboz a legszükségesebb szerszámokkal és az elengedhetetlen WD-40.Ezeken kívül még (nem fért rá a képre): tartalék ékszíj, kannában benzin, rossz pokróc, vontatókötél, bikakábel, védőkesztyű, géprongy, kerékkulcs, pici crowa-készlet. Télen hólánc (Ausztriába járok gyakran, ott kötelező).
Igazából, ha ügyesen vannak elhelyezve, nem foglalnak annyi helyet, amennyit így első olvasásra gondolna az ember. Van hely az első ülések alatt, a pótkerék körül, stb... Viszont egyrészt megnyugtató a tudat, hogy szükség esetén van mihez nyúlni, másrészt volt már rá precedens, hogy másnak is (nem Favorit) tudtam segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- MeanWell tápegység, MEANWELL HLG-40H-12A - Meanwell IP65 porvédett LED tápegység
- AC túlfeszültségvédő, túlfeszültség levezetők, AC túlfesz FC30C
- AC túlfeszültségvédő, túlfeszültség levezetők, AC túlfesz B+C/2-275
- Jura impressa E 55 minden napi használatból
- Eladó 4 darab radiátor 70x90 + 100x14 + 70x28 + 70x56 egyben 10000 vagy darabonként összesen 12000
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest