-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz kekeeci #15850 üzenetére
Valószínűleg ez is ugyan az [ZS+AA2.1 Serega_lus]
Én azt hiszem [INNÉT] töltöttem le. Csak itt így keresni kell, otthoni gépemen majd megtudom nézni.
Gondoltam én is a nyelvi problémára, átneveztem, de nem lett jó. Ami még lehet hogy a telepítő mappában van pl. egy "a" betű, amire nem gondoltam. Megpróbálom másik rendszeren is, és lemegyek a haverhoz is, hátha nála megy majd a telepítés.Ami érdekes, neten való keresgéléskor láttam, hogy több játéknál is felvetődött a probléma.
Ennél a problémánál az isdone.dll hibára is tippeltek.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
kekeeci
senior tag
válasz shield #15851 üzenetére
Simán csak átneveztem a telepítő mappát, hogy ne legyen benne cirill betű (konkrétan 0000-ra), és láss csodát elindult a telepítés (win 7 32 bit, virtuális gépen).
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
shield
Topikgazda
válasz kekeeci #15853 üzenetére
Már nekem is sikerült telepítenem, oda ahova akartam.
A telepítőt ki másoltam gyökérbe és át is kellett neveznem a telepítő mappát.
Szóval ne legyen mélyen a mappája és ne is legyen benne cirill betű.
Nálam ez a neve:
[RePack by S.L.] s.t.a.l.k.e.r. Золотой Шар. Завершение + Autumn Aurora 2.1Szóval, ne felejtsük el.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #15849 üzenetére
Ha lesz valami fejlemény, jelzem. Orosz játék, angol szöveget nem találtam hozzá. A fordítás macerás lenne, mivel a szövegfájlok 3 DB. fájlban vannak, főleg gameplay mappákban. Ráadásul, ha egy mappába rakom az egészet el sem indul a játék. Tehát lefordítani, és visszacsomagolni, nem tudom. A kereső sem kezeli a képmetésből átkonvertált szöveget. Időm sincs rá, talán decemberben. Ha játszottad az ST-2-őt, nos ez is valami olyasmi. Végigjárjuk ugyanazt az utat, csak más történettel, más szereplőkkel, más frakciókkal , állatokkal, új fegyverekkel páncélokkal stb. Találkozunk a Kapitánnyal (Strelok bátyja) Hm majd meglátom
-
shield
Topikgazda
válasz Laris2 #15855 üzenetére
A "Тайный Путь" -ról van szó? Valószínűleg meglehet csinálni, mondjuk nem ezzel a progival, ami az Összefoglalóban van. Régebben már tömörítettem vissza, remélhetjük nem variáltak rajta. Amúgy is elő kellene keresnem azt a tömörítőt, azzal talán meg lehetne csinálni a CoP Remake 3 magyarítását is. Én most oroszból dolgozok, nincs benne a sok baromság, ami az angolba bele kerül. Így is van sok elírás és szleng, vagy valami népi mondás, amivel rengeteget kell kínlódni és nem lesz épp a leg jobb. Az angolnál általában már a neveknél kiakadok, amikor bedobálják a k és h betűket, és a ragokat is a nevekhez csatolják. Amikor Szaharov helyett Sakharov és a többi...
Emlékszel amikor csináltad a Golden Ballt és javasoltam a neveket rendbe kell tenni, mert még keveredés is van benne? Nem is játszottam tovább vele.
Mivel azt mondtátok, hogy egy nagyon jó mod, akkor elkezdtem fordítani oroszból, aztán félbe maradt más kisebb modok miatt. Most lassan végzek velük, ezért újra elővettem a Golden Ballt, neki veselkedtem, én minden szöveget lefordítok, remélem könnyenebb lesz a karaktereket nyomon követni. Rengeteg van vissza, de egyszer majd elkészül.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Laris2
aktív tag
válasz shield #15856 üzenetére
Arról. Nem is értem a moddereket, szerintem így a saját munkájukat is nehezítik bonyolítsák., hogy így eldugják, szétszórják a szöveget. Megpróbáltam pályára állítani a magyarítást, de látom, hogy maradnak elérhetetlen orosz szövegek. A Golden Ballról, hogy érted, hogy "minden szöveget lefordítok" Ez rengeteg, két hónapig száguldottam rajta. Szerintem le is van fordítva minden. A nevekről annyit, vedd figyelembe, hogy időnként illuminált állapotban , vagy pszihikus befolyás alatt vannak, és ilyenkor nem igazán vannak nyomon a karakterek. Ráadásul gyakran a becenevükön nevezik egymást. A fegyverekről, és a páncélokról. Én nem veszem olyan katonás hozzáálásal ezt. A fegyverek, páncélok minden módban más paraméterekkel rendelkeznek. És sosem a leírásokra hagyatkozom, amelyik ütőképesebb azt választom.
-
shield
Topikgazda
válasz Laris2 #15857 üzenetére
A "minden szöveget lefordítok" alatt azt értem, hogy a fájlokban rengeteg szöveg van, mivel nem játék közben fordítok így nem tudom, hogy melyik szöveg tartozik a játékhoz és melyik máshoz. Bosszantó hogy összevissza vannak és nem folyamatosak a párbeszédek. Amikor a diverzanst csináltam, akkor vele párhuzamosan játszottam, mert abban legalább 3-4 modnak a szövege benne van, kitesz az egy regényt. Egyenlőre nincs befejezve, 4x-5x újra kezdtem, de mentési hibák miatt nem tudtam tovább játszani, ez ahhoz képest kis mennyiség. Azt is majd befejezem, akkor nagyon elment tőle a kedvem.
Ha előkerül a tömörítő program, akkor oda adom.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Laris2
aktív tag
válasz shield #15858 üzenetére
Csak pár szót erről a Tajny Put-ról, hogy tisztábban lásd ezt a nagy rendszertelenséget a szövege körül. A játéknak van gamedata mappája LTX fájlokkal, de hiányosan. Az unpacker simán kicsomagolja a DB fájlokat. Eddig oké. A párbeszéd szövegei,t egy témán belül is több fájlból, ill mappából kell összeszedni, kikeresni. PL szövegelés közben a mondatok több helyen szerepelnek.(gameplay, text, spejz stb) A modder felhasználta az alapjáték szövegeit, sőt módosította a karakterláncokban lévő szöveget, hozzácsapott pár KB.plusszt is És mindezt természetesen oroszul. Szöveg keresésnél segít, ha átkonvertáljuk a mentett kép szövegeit. Ezt így már ki lehet jelölni, és bemásolni. Csak éppen nem ismei fel a kereső. Viszont ha a fordítandó szöveg azonos szavával kiváltjuk, már működik, keres. (hát aki ráteszi az életét erre a munkára) Így elkapni a fonalat? Nem véletlen, hogy nincs angol szöveg hozzá. Próbáld meg, megéri egy kis tűrőképesség fejlesztés. De hátha te sokkal egyszerűbbnek látod.
-
félisten
Тайный Путь
Tajnüj Puty
-
shield
Topikgazda
válasz Laris2 #15859 üzenetére
Akkor nem érdemes vele kínlódni. Nem tudom mekkora kaliberű mod, egyáltalán érdemes foglalkozni vele?! Azt utálom amikor sokkal több szöveg van benne mint, ami a modhoz kell.
Az még istenes ha csak az alapjáték szövege van benne és nem 3-4 másik modé.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Laris2
aktív tag
válasz shield #15861 üzenetére
Tegnap, nézegettem a szövegfájlokat, és a dátumokat, így ezzel a metodikával jelentősen leszűkítettem a keresési felületet. Talán, ha hiányosan is, de le lehet fordítani, ami szerintem nem zavarná a játszhatóságot, és a játék témájának a megértését. Hogy érdemes-e? A mod készítőinek keze munkája a Solyanka, Fotograf, Scar, (kb ilyen terjedelmű) az ST-2 És ebben a
(Tajny Put) (ezt a nevet adta neki a telepítő)-ban fokozták a meglepetéseket, új fegyverek páncélok mutánsok karakterek jelentek meg benne. Hát, nem tudom. Eléggé ellaposodott mostanában a topik is. -
shield
Topikgazda
válasz Laris2 #15862 üzenetére
Akkor nem lehet rossz, persze ez nem garancia rá. Épp a hétvégén olvastam egy kis modról, amit a Zolotoy Shar szerzői készítettek, na a kommentekben igen lehúzták, hát meg is volt az oka. Volt benne okos ötlet is, de a mod kivitelezése nem sikerült.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Laris2
aktív tag
Tudna valaki segíteni abban, hogyan kell egy normál SoC modban az elemlámpa fényét növelni?
shield. erről a kivitelezésről nekem is vannak tapasztalataim, pl a Pain of Pastban a szöveg meg van, de a fele játék nem elérhető. A Return of Scarban is eléggé hiányosan jelenik meg a feladatlista, bár itt is szerepel a szövegfájlban. Ebben a Tajny Putban a feladatok részletes ismertetése hiányos. Pedig ebbe lehet becsempészni a segítséget. Valami spawn hibák lehetnek ezek. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15864 üzenetére
a lámpafény:
gamedata/configs/models/objects/light_night.ltx
ez egy optimális beállítás:
range = 70
range_r2 = 70
color = 1.0,1.0,1.0,0.2
color_r2 = 0.6,0.55,0.55,0.8
omni_range = 0.8
omni_range_r2 = 0.8
omni_color = 1.0,1.0,1.0,0.1
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.
color_animator = empty
spot_texture = internal\internal_light_torch_r2
spot_angle = 48
glow_texture = glow\glow_torch_r2
glow_radius = 0.3
guide_bone = lights_bone -
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15865 üzenetére
Köszi, egész jól lehet vele mahinálni, de ha nagyon ráhúzom akkor megváltoznak a tárgyak színei, főleg kékre meg rózsaszínűre. Találtam egy ígéretesnek tűnő játékot, ami éjjel kezdődik, és az alap beállított lámpa qsart sem ér. Zombiként, vagy inkább mutánsként megszökünk egy laborból, és megpróbáljuk kideríteni kik, és miért végeznek ilyen kisérleteket. Be kell járni a válaszért az egész zónát. Útközben sok legendás stalkerrel fogunk találkozni, beszélgetni, pl a Fotográfussal is, ( Yurij Semetsky ő is olyan zónajáró félzombi) Hosszú játék, sok szereplővel, sok szöveggel, és mindezt mutáns tájszólással. Angol szöveget nem találtam hozzá. Az ST2 folytatását nem dobtam el, csak még nincs rá időm. Vannak abban is látványos részek, pl amikor a banditák megtámadták Agronomot. De nem ám óvatosan bujkálva, messziről lövöldözve, hanem csapatban rohanva, nem semmi látvány volt.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #15867 üzenetére
Mi a címe? Valami Sötét Testvériség - Átkozott lelkek mod : magyarul. Ha játszani akarsz vele, nagyon tudnod kell oroszul, mert marha sok szöveg van benne, szinte minden beszélgetés egy kis történet. Ráadásul semmit nem jelez a térképen, nagyon figyelmesen kell elolvasni, bár a feladatok részletes ismertetése sokat segít. Nagyon csavarosan dolgozták ki a modot, az az, ha valamelyik feladatot nem a leírás szerint oldod meg, hazudhatsz, és a játék folytatódik. Gondolom a mod készítője úgy gondolta, hogy váratlan gyors helyzetben mindenki másképp reagál, vagy éppen nem tudja mit tegyen. Érdekes ez, de szerencsére csak ritka helyzetekben van rá szükség. Szinte minden híres zónalakóval találkozunk, a megfelelő helyen. Még a Fotográfus kameráját is megtaláljuk a szarkofágban. Megtudjuk, milyen műtárgyat használt az O.tudat az agymosáshoz, és még ezer ilyesmi + a remek történet.
-
Laris2
aktív tag
Még annyit a modról, hogy a Stalker trilógiából, Fotográfból, Lost alfából Scar-ból vették az ötleteket, részleteket. És ezt megköszöni a mod szerzője.
Artyom "-GAS-" Gromych köszönetet mond a GSC Game World-nek és vezetőjének, Szergej Grigorovichnak a zóna világának és az S.T.A.L.K.E.R. játékok kultikus vonalának megalkotásáért, amelyek nélkül lehetetlen lett volna elkészíteni a "The Dark Brotherhood - Curse by the Zone" és a "The Sniper Story. Sorscsapda" cselekménymódosítást.
Vagyis azért nem semmi játék lehet ez. -
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15870 üzenetére
Belenéztem a szövegfájlokba, azért is tudok ennyit róla. Fordítható, de kicsit elriasztanak a hosszú párbeszédek. Talán lefordítom. Pár szót, a játék követhetőségéről. Hamunak hívják a karakterünket, és naplót vezet. Megtudjuk a történetét, de ami még fontosabb leírja, mikor mit fog csinálni. Ez gyakorlatilag egy tömör végigjátszás leírása, és a játék az aktuális időben jelzi is ezt a naplójában. Ezenkívül sok doksi is segít. Kicsit szomorú története van. Sorra megölik a "kísérleti" társait de ez nem letöri, hanem egyre elszántabbá teszi . Kap egy maszkot is, amitől nem riadoznak majd tőle.
-
movax
őstag
OGSR mod, Darkscape-ben a Black Stalker elvisz a sírhoz, aszongya, várjam meg, amíg hozza a Light artefaktot (a felafatkezelő közben azt mondta: szedjem fel a Light-ot, de nincs mit felszedni), de nem történik semmi, a kutyája ott kapirgál mellettem, a Black Stalker belelépett az anomáliába és eltűnt, és nem történik semmi. Ez valami bug? Tud valaki segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
Sziasztok, hozzáfogtam a Тайный Путь (ST-2 folytatása) fordításához, kicsit talán meg is tudom pörgetni. Bár nagyon sok a párbeszéd, de szinte csak tőmondatok. Most már csak egyedüli lassító tényező a 24"-os monitorom, legalább 32"-os kellene a megnyitott fájlok, keresők, fordítók miatt, amit minden lépésnél használnom kell. Ha minden oké, karácsonyra meglesz. Témája, Strelok megkeresése, és segítése, mert mégiscsak ottmaradt az erőműben amikor a bátyját megmentette. Akinek még nem unalmas a zóna, annak jó szórakozást fog nyújtani.
[ Szerkesztve ]
-
' Tzs ,
senior tag
Szomorú nap ez a dec 7.-e
[Elhunyt Sergei Ivanov, a S.T.A.L.K.E.R. írója][ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15878 üzenetére
Boldog Karácsonyt!
És köszi az ajándékot! Olyan rég nem Stalkereztem, hogy ezt kipróbálom. Ezt a Cyberpunkot próbálgatom, de azon túl, hogy bugos, nem is tetszik a játék, mert túl van bonyolítva, holott egyszerűbb is lehetne a tartalmához képest, úgyhogy passzolom egyelőre. Most kicsit lefoglal az angyal, de hamarosan kipróbálom ezt a modot. -
félisten
Vánó a dűlőn ballag a Híd felé. (S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl - Тайный путь (2015) | RePack by SeregA-Lus, Fordítás: Laris2)
-
félisten
Тайный путь – A Zóna kísértetei
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15878 üzenetére
Nekifogtam a modnak, laza kis játék. Egyelőre működik jól, most értem át a Szeméttelepre és visszaküldtem éppen Borov-t a bandájához. Volt nála még egy másik párbeszéd is, ami csupa krixkrax, és ha rányomok, akkor még több krax, s aztán előjön egy valami ablak, mintha egy minijáték lenne (?). Mi lehet az?
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15884 üzenetére
Nem találtam meg hozzá a többi orosz szöveget, így nem tudtam lefordítani. A localization átírás miatt krix krax az orosz szöveg. Ezek mini játékok lennének, 21-es, zóna ismerete teszt játék, találd ki, kártya játék. Viszont lefordítottam az összes zóna rádió SMS-t. Az SMS szöveg 4 különböző helyről tevődik össze, ezért olyan, amilyen. Nálam elég stabil volt a játék. Ez is, mint a többi stalker, az elején laza, de fokozatosan keményedik, sőt lesznek benne kiugró jelenetek is. De nem éri el a Secret trail-2 szintjét.
-
félisten
válasz Laris2 #15885 üzenetére
A Veronika által adott "Lift" küldetés vajon merre található?
Pripjatyon kívül hirtelenjében nem emlékszem olyan épületre, amiben lift található, illetve itt mire kell gondolni?
Az időről-időre felbukkanó SMS-üzenetek nagyon jók, elevenné teszik a játékot és nagyszerűen tükrözik a regények hangulatát is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dhampir #15883 üzenetére
Rájöttem, hogy a szellemalakok nappal is folyamatosan megjelennek. Mindig azokon a területeken jelentkeznek, ahol nagyobb a háttérsugárzás.
Akadnak bugok is.
Például amikor Veronika jegyzetfüzetét felvettem, hirtelen megsemmisítettek a semmiből előbukkanó mutánsok. Visszatöltve a legutóbbi saját mentést, már sehol sem volt a jegyzet, ám szerencsére a játék elmentette ezt az epizódot is, így azt betöltésre kiválasztva ismét helyzetbe lendülhettem.A Vérkő küldetést Szidorovics pincéjében nem fogadja el a megbízó, jobban mondva semmi sem történik, pedig a PDA már kipipálta. Megjegyzem, hogy a megbízás elfogadásakor már volt 2 darab Vérkő is a birtokomban, azokat mégsem óhajtotta a finnyás őrszem. A harmadik megszerzésekor történt meg a kipipálás, ha jól észrevételeztem.
Két kép erről:
Viszem a Vérkövet:
Mégsem kell neki:
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15885 üzenetére
Értem, nem baj. Amúgy se szeretem a kártyajátékokat
Dhampir: a tagnak egy bizonyos Vérkő kell, nem akármelyik, úgy néz ki. Nekem ami volt azt egyből elfogadta, nem emlékszem hol vettem fel. Ez így volt az eredeti játékban Sidoval, amikor a legelején ő is elküld egy ilyenért, de csak kimondottan az kell neki, amit megjelöl.
-
Laris2
aktív tag
válasz Dhampir #15889 üzenetére
Nem lehet, hogy pont akkor mentettél, amikor felvetted volna a jegyzetet? Ha igen, akkor belementettél egy spavnolási fázisba, ráadásul belekerült a feladat teljesítése is a mentésbe, mivel mind a három dolog egy időben történt. Így teljesítetted is, meg nem is. Így még jól is jártál, mivel nem dobott ki a játék, és a mentés sem sérült.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15885 üzenetére
Hát közel sem egy ST2 minőség, az biztos. Szerintem ez is egy befejezetlen mod, mintha csak egy vázlat lenne, mert a feladat rendszere majdhogynem katasztrófális. Az egy dolog, hogy nem jelöli meg a javát, de hiányoznak a feladat leírások, s ettől egy idő után nagy a zűrzavar nálam, mert nem tudom ki kicsoda és hol kell keressem őket. Pld. nem tudom már ki az a Vintar és melyik pályán van egyáltalán, hogy átvegyem tőle a csomagot Nem tudom miben kell még segítsek a Vadásznak, mert minden feladatát teljesítettem, de a listán van még mindig. Kell egy Lélek műtárgy Sötét Völgyben, de sehol se találom. Tűvé tettem a pályát, istenesen megemeltem a keresési távolságot is, de sehol egy Lélek. Ezer mást összeszedtem, de egyikben sincs lélek. Nem tudok lejutni az X-18-ba, hogy kihozzam a társaságot. Az ajtó zárva van szokás szerint, de senki nem említi a környéken, hogy ki tudná nyitni vagy valami. De a biztosítékot nálam az verte ki, amikor megláttam azt az átkozott föld alatti labirintust, amit valaki nagy ügyesen odatett az agropromi átjáróhoz. Ezt a pályát akkor is utáltam, amikor a sztori része volt a Solyankában, de itt aztán tök fölösleges. Nem is tudtam kijutni belőle, 4x jutottam el egy átjáróhoz benne, ami mindig visszatett a Szeméttelepre, így feladtam. A mutánsokat kipucoltam belőle, mert mintha az elején valaki erre is felkért (?), aztán annyi. Remélem a Mocsárból átjutok Agropromba, mert látom onnan is van átjáró.
Más. Lehet-e egyáltalán fegyvert javítani, vagy eladhatom a szemetet? Lehet-e aludni, mert az éjszakák hosszúak és tök sötétek. -
félisten
válasz Sensut #15890 üzenetére
Igen, amikor talán a Farkas adta munka jutalmaként felvettem, akkor pipálhatta ki a PDA, de amikor odaadtam volna a Vérkövet az őrnek, a "Viszlát!" szón kívül nem kezdeményezett más párbeszédet.
Előtte Veronikától is kaptam egyet, de az az őrnek smafu volt. Egyébként az első Vérkövet még az egyik falubeli ház padlásán leltem fel.
(#15891) Laris2
Jóval előtte mentettem, amikor a Híd után, a romos épület közelében megálltam. Azután a játék mentését betöltve sikerült kivergődni onnan.
Történt még olyan furcsaság is, amikor Farkas második megbízásából a Hídon túl kellett kiiktatni a mutánsokat, hogy átmentem a Híd alatt és anélkül, hogy bármit tettem volna, késznek jelölte a küldetést.
(#15892) Sensut
Jaj ne, azt a föld alatti barlangot én sem kedvelem, ami a StalkerSoupnak még az elején szerepelt, a faluból juttattak bele.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15892 üzenetére
Hát, vannak kérdéseid. Először is, szerintem a befejezéssel nincs baj, viszont a feladatok részletes ismertetése, hiányosan jelenik meg a játékban, pedig ez tartalmazná a feladatok adatait is, ami mindig kéznél lenne. Sötét völgyben a déli tanyán van Vintar, ha jól emlékszem. Lélek műtárgyat megtalálod a szeméttelepi átjáró közelében, talán jobbra. De én találtam néha kettőt is a szeméttelepen az autótemető mellett az anomália mezőben, ahol a bandita telep van. A labirintusban nem foglalkoztam a mutánsokkal, addig rohangáltam, amíg meg nem találtam az átjárót. Nálam nem dobott vissza, többször is átmentem a játék során. Hálózsákot a játék elején kell venni Sidortól, amikor lesz rá pénzed. Később már bajos lesz. Fegyvereket javítanak a szerelők, de lehet, csak akkor ajánlják fel a szolgáltatásukat, ha rossz fegyver van a slotban. Küldök valami végigjátszást, ha találok.
-
Laris2
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
STALKER Тайный Путь #8. Путь на Болото - YouTube
Ezt a szöveget kell bemásolni a keresőbe. Valamiért nem jött össze a fönti link. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15894 üzenetére
Köszi, meglettek a dolgok, csak elszoktam ettől a lánc menettől, amikor sorba jönnek a feladatok és csak szigorúan egyik követi a másikat. szerintem még el fognak akadni itt emberek, szóval a Lélek műtárgyat sehol se találtam, de miután kipucoltuk a gazdasági épületeket Sötét Völgyben és a stalkerek megtelepedtek ott, tiszta véletlenül szóba elegyettem az egyikkel és ő adott jutalomként egy Lélek műtárgyat, amit gyorsan adtam is tovább az ószeresnek, és utána jött az SMS, hogy beszéljek a főnökkel, aki aztán küldött tovább az X18 felé. Ez volt a dugó, viszont Lélek műtárgyat azóta se kaptam szabadon sehol. Ezek biztos random spawnolódnak bizonyos időközönként.
Tehát a labirintusból van másik kijárat is, ez a lényeg, mert én mindig csak az egyiket értem el, azt amelyiken bementem. Igen Dhampir, ez a pálya egy katasztrófa. Tök sötétben mászkálsz egy végtelen féreglyukban, ami annyira bonyolult, hogy fogalmad sincs merre tartasz éppen, hiába a minimap is.
Tzs: ez a Tajni Put mod, egyáltalán nem rosz, csak kicsit amatőr. -
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #15899 üzenetére
Hálózsákot, Szidor árul, de csak a játék elején. Valamelyik karakter emlegette is ezt. Ha jól emlékszem, 5000rubelért. Bár ezt a fordításból tudom, lehet hogy be sem került a játékba. A játék vége felé is lesz majd nála. Voltak olyan problémák fordításkor két alkalommal is, Csehovnál és a Kapitánynál, ha a párbeszéd hosszú szövegét lefordítva bemásoltam, kidobott a játék. Ha alaposan rövidebbre fogtam, úgy jó lett. Ennek az okára nem jöttem rá. Viszont így sok információ kimaradt. A zsoldos támadáskor én kiszaladtam a benzinkút elé, és onnan ritkítottam őket. Párszor engem is kidobott, de még belefért. A labirintus nekem úgy sikerült, hogy elszaladtam a kisóriás mellett, majd jobbra, és megláttam az átjárót, és ez már támpont volt. Utána azért még voltak kanyarok, csak nem kell eltéveszteni az irányt. Megnéztem, ott volt megint a műtárgy közel az átjáróhoz, kicsit jobbra a Sötét vőlgyben.
Ja igen új játékot kezdtem este, mert a mentéseket régebben töröltem.[ Szerkesztve ]