Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @Sauces -

    Have you tried rebooting the app?
    Also, have you tried uninstalling and reinstalling the application? (please note that this will result in deletion of all of your message history)

    @hardysok4 -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    @mara84 -

    Could you please try to explain the problem again? In English if possible, please ;)

    --------

    @Sauces -

    Próbálta újraindítása app?
    Is, próbáltál már eltávolítani és újratelepíteni a kérelmet? (kérjük, vegye figyelembe, hogy ez azt eredményezi, törlését összes üzenet történelem)

    @hardysok4 -

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

    @mara84 -

    Tudna kérjük, próbálja meg elmagyarázni a problémát újra? Magyarul, ha lehetséges, kérjük;)

Új hozzászólás Aktív témák