Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Polllen #5 üzenetére

    Az oké, de mit csinálsz az XBone / PS4 tulajokkal? Vagy úgy gondoltad, hogy akkor majd a fejlesztők optimalizálják egyfelől az XTwo / PS5 tulajok gépére, amelyik erősebb lesz (több ram, több mag, erősebb VGA, esetleg SSD), és gyengébb felbontás / grafika mellett fog futni az XBone / PS4-en?

    Ennek aligha lenne jó vége...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz TESCO-Zsömle #30 üzenetére

    No offense, de ez kb. 10 évvel ezelötti grafikai színvonal... :U

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Vitamincsiga #39 üzenetére

    Az FHD -> UHD átállás ekkora ér csúcspontjára, vele pedig az igény, hogy ha már megvettük, használjuk másra is, mint tévézésre.

    Mennyi idő is kellett, amíg az FHD valóban "elfogadott" legyen, és ki is használják például a játékgépek? 8 év? Az UHD kvázi tavaly indult, kétlem, hogy 2020-ra csodák történnének. Elkezdhet elterjedni, de effektíve 4-5 év alatt nem fog általánossá válni.

    A képernyőnél a 10-bit színmélység és HDR, valamint a ~8MP felbontás fotórealisztikus megjelenésért kiált!!

    Hajdan ugyanezt olvastuk az 1024x768 (SVGA) elterjedésekor. :DDD

    Amennyivel a PS4 és az XboxOne életciklusa rövidebb lesz, annyival hosszabb lesz ennek a generációnak.

    Miért is? Meg fog állni a fejlődés talán? :DDD

    Egy +2 méteres valamit már nem nagyon akarhat senki sem lecserélni olyan könnyen... Ezt bekalkulálják a gyártók is! érdemesebb a FHD életciklusából elengedni akár 2 évet is, mert az UHD többet fog hozni a konyhára ennyi idő alatt...

    A tömegek még mindig 32-46"-os TV-ket vásárolnak. Messze van az még, amikor 2m képátlójú TV-k fognak egy átlag lakásban virítani.

    A 8k-s TV tényleg egy fal méretű lenne már - hogy viszed be egyáltalán a nappaliba?

    Például felcsavarható OLED kijelző?

    Ami pedig a vasat illeti: 10 nm-es gyártástechnológia mellett - ha az AMD nyer - 16 Zen alapokon továbbfejlesztet magot,

    Minek 16 CPU mag? Pont az a fejlesztési irány, hogy pár CPU mag kell kvázi a vezérléshez, és a többit pedig GPU magok számolják.

    Gbit WLAN-nal

    Az még odébb lesz. Meg irtó szépen fognak majd kinézni a panellakásoknál a frekitartományok, amikor már mindenhol AC-s routerek fognak szórni. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz TESCO-Zsömle #42 üzenetére

    De felhozhatnám a Nintendo-t is, akiknek a te analógiád alapján már évek óta halottnak kéne lennie, mert grafikailag sehol nincsenek.

    A Nintendo 2012-2014-ben masszív veszteségeket termelt, 2011-ben még 12 milliárd dolláros forgalmat generált, 2015-ben ez várhatóan 4,6 milliárd körül fog alakulni. Mindezt úgy, hogy a Nintendo keményen visszafogta a kiadásait, hogy ne legyen veszteséges.

    A Wii U három év után, idén érte el a 10 millió eladott példányt, miközben másfélszer ennyi XBox One és két és félszer ennyi PS4 került eladásra.

    Ma gyakorlatilag az összes AAA játékeladásnál a Wii U kimarad a multiplatform leosztásból, mert a hardware-e gyenge ehhez, illetve túl kicsi piac, hogy megérje rá átírni.

    Szóval én úgy látom, a felhozott példád eléggé rosszul sült el...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz TESCO-Zsömle #44 üzenetére

    Az ugye megvan, hogy most nekiállsz egy-egy játékot kihozni példának, holott itt hardware-ről beszélünk. A szituáció meg az, hogy a VR szemüvegek számára a jelenlegi konzolok képtelenek nagy felbontású, folyamatos, és ugyanakor szép grafikát nyújtani. Valamiből engedni kell, ez ugye a grafika lesz.

    Hogy mennyire lesznek vevők rá a vásárlók, azt majd meglátjuk.

    De ettől még tény, hogy ez a grafikai színvonal messze a ma elvárt színvonal mögött marad.

    Ahogy a VR már párszor megpróbálta meghódítani a népeket, és viszonylagos sikereket el is értek, de a trendek még is azok voltak, hogy ezek egy szűk réteget alkottak, míg a mainstream inkább a szép grafikára mozdult tovább (lásd még hajdan a 3D-s verekedős játékok esetét a 3D grafika hőskorában, például Virtua Fighter).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák