Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hdsentinel

    őstag

    válasz #77081088 #4188 üzenetére

    "hazudta"
    Nagyon jó :C

    A jelenleginél jóval újabb verzióval kellene megnézni, ami már felismeri, hogy ez a típus bizony hibásnak MUTATJA magát néha, ami nem igaz.
    Ez olyan, mintha egy több éve nem frissített vírusirtóra panaszkodnál, hogy nem találja meg a legújabb vírust a gépeden, elég gáz....

    Általánosságban a program honlapján, súgójában is le van írva, hogy garanciális cserét egyébként csak akkor lehet kérni, ha a hiba-számlálók közül egy (vagy több) elérte a gyártó által szabott garanciális hiba-határt. Addig nem.
    Ettől még természetesen jelzi, hogy milyen hibák vannak - de ideális esetben ezek a hibás szektorok mind meg vannak jelölve, azokat a merevlemez már nem használja.
    Ezért engedi meg a gyártó, hogy legyen néhány ilyen hiba - és ezért nem is indokolt a garanciális csere ilyen esetben.

    Állapottól, hibáktól függetlenül
    - menteni kell
    - a Lemez menüpont alatti tesztekkel ellenőrizni az állapotot
    - és ha nincs újabb hiba, az eredmény stabil, a programban akár nullázhatóak is a hiba-számlálók és a kondíció is visszaállítható, hogy a program csak az esetlegesen előforduló újabb hibák megjelenésére figyelmeztessen.

    Hard Disk Sentinel - Merevlemez ellenőrzés és meghibásodás megelőzés - www.hdsentinel.hu

Új hozzászólás Aktív témák