Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz [Prolixus] #1 üzenetére

    +1

    Az a harcrendszer valami borzalmas volt. Technikailag rendbe volt ,lövöldözést látványosan megcsinálták,érted a költséges részt megcsinálják normálisan(effektek,találat animáció stb),olyan egyszerű dolgot mint hogy lehessen lopakodni,nagyobb szórásképpel lövöldözzön az enemy,nem úgy mint akik mesterlövész suliba jártak, képtelen megcsinálni.Nem vagyok rá büszke de letorrenteztem megnézni milyen,1 óra után kukáztam ahogy van.Pedig látszik hogy dolgoztak rajta, megvolt a szándékuk hogy egy jó játékot tegyenek le az asztalra, am hiába király a körítés,ha a gameplay élvezhetetlen. :N
    Időnként nem értem a fejlesztőket,mintha másik univerzumba léteznének mint a játékosaik akiknek az egészet csinálják. :(

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz kwzatz #9 üzenetére

    "A lopakodás, asztal mögé bújás meg azért van "kivéve" a játékból, hogy rá legyél kényszerülve arra, hogy használd a különböző erőket. Rohadtul látványos és pörgős tudott lenni!,,

    Ez nekem is eszembe jutott.Ezzel együtt nem élveztem a játékot.Szeretem úgy végig vinni a lövöldözős játékokat hogy egyszer sem találnak el.Eltaláltnak Reload Checkpoint/Load Sava game.Sokkal izgalmasabb így játszani szerintem.Ez miatt a Cod és társai nálam ki vannak lőve, hiába próbálsz két sorozat/újratöltés közbe kihajolni és úgy lelőni az enemyt,egyszerűen lehetetlen a játék harcrendszere miatt.Ez a minden másodpercbe eltalálnak cserébe regenrálódik az életerőm system teljesen megöli az adrenalin faktort.Ott vannak a képességek,de azok valahogy nem állt kézre, elég sokat kellett volna használnom.
    Ahogy te is mondod,képességek aktív használatára építették fel a harcrendszert.Ha már vannak próbáljuk rávenni a játékost hogy használja is őket,teljesen érthető. :R
    Nem tudok róla hogy hatalmas kasszasiker lett volna a játék(Igaz bukásról sem beszélhetünk),harcrendszert leszámítva mindene meg volt arra hogy rajta legyen a toplistákon,szóval a többségnek se jött be. :N

    "A Quantum Break még mindig a legjobb időutazós sztori, amit számítógépes játékban láttam.,,
    Én csak kbb 1 órát játszottam, végigjátszást viszont néztem róla.Történet tényleg jó volt. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák