Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Hahh. Max Payne hangja beszél ráadásul. Nem mondom...ez elég menőnek tűnik. Ez valóban egy hangulatfokozó cucc, elkezdtem várni a játékot. Már csak az kellene hogy a gameplay ne legyen olyan dögunalmas mint a Quantum Break esetén, ami miatt be rövidtávon dobtam a játékot inkább.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz [Prolixus] #1 üzenetére
Én bírtam a QB-t, szóval szerintem ez is bejön majd.
Live-Die-Respawn
-
hombre[EU]
veterán
X akták feelingje van Tetszik
btw ez az SCP amit emlegetnek a játék kapcsán az mi akar lenni? Gugliztam,de nem segített. Egy fiktív közösségi gyūjtemény,univerzum építés vagy...?[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
[Prolixus]
addikt
válasz hombre[EU] #3 üzenetére
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Scholes9
nagyúr
válasz [Prolixus] #1 üzenetére
Akkor azért volt olyan ismerős a hang
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
ASTON117
tag
Alan Wake tutorialját is Max hangja adja.
-
kikikirly
senior tag
válasz [Prolixus] #1 üzenetére
+1
Az a harcrendszer valami borzalmas volt. Technikailag rendbe volt ,lövöldözést látványosan megcsinálták,érted a költséges részt megcsinálják normálisan(effektek,találat animáció stb),olyan egyszerű dolgot mint hogy lehessen lopakodni,nagyobb szórásképpel lövöldözzön az enemy,nem úgy mint akik mesterlövész suliba jártak, képtelen megcsinálni.Nem vagyok rá büszke de letorrenteztem megnézni milyen,1 óra után kukáztam ahogy van.Pedig látszik hogy dolgoztak rajta, megvolt a szándékuk hogy egy jó játékot tegyenek le az asztalra, am hiába király a körítés,ha a gameplay élvezhetetlen.
Időnként nem értem a fejlesztőket,mintha másik univerzumba léteznének mint a játékosaik akiknek az egészet csinálják.[ Szerkesztve ]
-
5150
aktív tag
Az a gyalogkakukk gyárök jó dühös lehet a múltkoriért, ha ilyen amikor visszajár kisérteni.
"Az információ korában az evolúciós szelekció azokat tizedeli, akik képtelenek a hamis információt megkülönböztetni a helyestől"
-
kwzatz
őstag
A Quantum Break még mindig a legjobb időutazós sztori, amit számítógépes játékban láttam. Összehasonlításképpen egy Life is Strange pl. ilyen szempontból megmosolyogtató vele szemben (mondom ezt úgy, hogy szeretem a LiS-et).
A lopakodás, asztal mögé bújás meg azért van "kivéve" a játékból, hogy rá legyél kényszerülve arra, hogy használd a különböző erőket. Rohadtul látványos és pörgős tudott lenni!
"nagyobb szórásképpel lövöldözzön az enemy,nem úgy mint akik mesterlövész suliba jártak, képtelen megcsinálni"
A játék így is túl könnyű volt hardon is (utolsó bossfightot leszámítva ), az AI nem az igazi a játékban sajnos, talán ez a legnagyobb hibája.
Ez a Control trailer meg megint nagyon tetszett, jó kis játék lesz ez ismét. -
kikikirly
senior tag
"A lopakodás, asztal mögé bújás meg azért van "kivéve" a játékból, hogy rá legyél kényszerülve arra, hogy használd a különböző erőket. Rohadtul látványos és pörgős tudott lenni!,,
Ez nekem is eszembe jutott.Ezzel együtt nem élveztem a játékot.Szeretem úgy végig vinni a lövöldözős játékokat hogy egyszer sem találnak el.Eltaláltnak Reload Checkpoint/Load Sava game.Sokkal izgalmasabb így játszani szerintem.Ez miatt a Cod és társai nálam ki vannak lőve, hiába próbálsz két sorozat/újratöltés közbe kihajolni és úgy lelőni az enemyt,egyszerűen lehetetlen a játék harcrendszere miatt.Ez a minden másodpercbe eltalálnak cserébe regenrálódik az életerőm system teljesen megöli az adrenalin faktort.Ott vannak a képességek,de azok valahogy nem állt kézre, elég sokat kellett volna használnom.
Ahogy te is mondod,képességek aktív használatára építették fel a harcrendszert.Ha már vannak próbáljuk rávenni a játékost hogy használja is őket,teljesen érthető.
Nem tudok róla hogy hatalmas kasszasiker lett volna a játék(Igaz bukásról sem beszélhetünk),harcrendszert leszámítva mindene meg volt arra hogy rajta legyen a toplistákon,szóval a többségnek se jött be."A Quantum Break még mindig a legjobb időutazós sztori, amit számítógépes játékban láttam.,,
Én csak kbb 1 órát játszottam, végigjátszást viszont néztem róla.Történet tényleg jó volt.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz kikikirly #10 üzenetére
"Nem tudok róla hogy hatalmas kasszasiker lett volna a játék(Igaz bukásról sem beszélhetünk),harcrendszert leszámítva mindene meg volt arra hogy rajta legyen a toplistákon,szóval a többségnek se jött be."
A sikertelensége szerintem inkább másnak tudható be. Eleve Xbox One exkluzív volt, PC-re pedig először csak DX12-es változatot lehetett venni a Microsoft Store-ból, ami elvileg ráadásul botrányosan rosszul is futott kb. mindenen megjelenéskor. Én a steames változatot vettem meg sokkal később, néhány röccenésen kívül mást nem is érzékeltem már ekkor belőle. (Steamen 85% pozitív, szóval annyira azért nem utálják az emberek)
"Ez a minden másodpercbe eltalálnak cserébe regenrálódik az életerőm system teljesen megöli az adrenalin faktort.Ott vannak a képességek,de azok valahogy nem állt kézre, elég sokat kellett volna használnom."
A QB-ben az tetszett, hogy ott még ez is következetes volt, lényegében a történet magyarázatot (persze áltudományosat, de ettől még konzekvens volt a sztorin belül) adott rá, hogy miért nem halsz meg a lövésektől, szemben mondjuk egy CoD-dal vagy hasonlóval, ott csak gyógyulsz és kész.
Persze nem jöhet be mindenkinek, de nálam telitalálat volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával