Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz kwzatz #9 üzenetére

    "A lopakodás, asztal mögé bújás meg azért van "kivéve" a játékból, hogy rá legyél kényszerülve arra, hogy használd a különböző erőket. Rohadtul látványos és pörgős tudott lenni!,,

    Ez nekem is eszembe jutott.Ezzel együtt nem élveztem a játékot.Szeretem úgy végig vinni a lövöldözős játékokat hogy egyszer sem találnak el.Eltaláltnak Reload Checkpoint/Load Sava game.Sokkal izgalmasabb így játszani szerintem.Ez miatt a Cod és társai nálam ki vannak lőve, hiába próbálsz két sorozat/újratöltés közbe kihajolni és úgy lelőni az enemyt,egyszerűen lehetetlen a játék harcrendszere miatt.Ez a minden másodpercbe eltalálnak cserébe regenrálódik az életerőm system teljesen megöli az adrenalin faktort.Ott vannak a képességek,de azok valahogy nem állt kézre, elég sokat kellett volna használnom.
    Ahogy te is mondod,képességek aktív használatára építették fel a harcrendszert.Ha már vannak próbáljuk rávenni a játékost hogy használja is őket,teljesen érthető. :R
    Nem tudok róla hogy hatalmas kasszasiker lett volna a játék(Igaz bukásról sem beszélhetünk),harcrendszert leszámítva mindene meg volt arra hogy rajta legyen a toplistákon,szóval a többségnek se jött be. :N

    "A Quantum Break még mindig a legjobb időutazós sztori, amit számítógépes játékban láttam.,,
    Én csak kbb 1 órát játszottam, végigjátszást viszont néztem róla.Történet tényleg jó volt. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák