Új hozzászólás Aktív témák
-
TpS
őstag
válasz Terapeuta #9395 üzenetére
Sokkal nagyobb élvezet minden segítség nélkül játszani. Persze tovább tart, mert meg kell tanulni, hogy hol kell elkezdeni fékezni, hogy ne szálljak el. Vannak olyan kocsik, amikkel piszok jókat lehet driftelni, szoktam élvezkedni az ovál pályákon, vagy az Indianapolis road course-on.
-
DigitXT
félisten
Valójában a "Tilt B" csak a manuál gázos teló-forgatós irányítás neve.
Semmi köze a ki/bekapcsolt segítséghez. Amúgy, ha valaki rajtam
kívül szeret hanyatt fekve, belső nézetből játszani, annak ehhez még
a Horizon Tilt bekapcsolását is javasolnám. Úgy az igazi az irányítás.
Működik még lökhárító nézetben is, de már úgy sem túl nagy élvezet,
a többi nézetben (motorháztető pl.) egyáltalán nem működik: pech.Szerk: a 2015-ben írtakhoz képest már nem "csuklóból" vezetek, mert
a tablet mérete azt nem igazán támogatja. Szóval, ki szoktam forgatni,
tolni néha oldalra, főleg húzósabb kanyarokban (pl. ugye Hong Kong...),
mert nem szeretném a csuklómat feszegetni. Amúgy a legdurvább az
volt, amikor az egész hóbelevancot felraktam a DFGT-re, és minimális
érzékenységgel (hatalmas elforgatással) mentem pár kört. Vicces volt.[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #9406 üzenetére
Nem, már jóideje belső nézetben nyomom ahogy "kell" (iPadra váltás óta biztosan) és persze minden assist off. Sokáig mentem low steering assistal és manuális fékkel, aztán amikor az egyik verzióban elszaródott a steering assist, akkor leszoktam róla, eztúton is köszönet a majmoknak
@tailor: hozta nekem is ezt.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
zozika2
tag
Nektek is elvette az Elite szintnél járó háromszoros aranyat? Már csak duplázni szokott, nyilván úgy gondolták, hogy sok lesz az a 12 arany, elég lesz a 8 is...
De erre az undorító sípoló elektromos szarra költsek több száz aranyat, különben alig lehet valameddig eljutni.
Kezd már nagyon elegem lenni ebből a játékból. -
maximilian4
addikt
válasz zozika2 #9411 üzenetére
Nyugi, aki később kezdte a játékot, annak esélye nincs ilyen "küldetéseket" teljesíteni. Én már megszoktam. Költeni nem fogok rá. De így is azért eljátszogatok. Az aranyakat gyűjtöm (azt a keveset ami becsöppen a reklámokból, szintlépésekből, 25-50-75-100%-os teljesítésekből), aztán ünnepnapokon veszek valami prémium cuccot.
Maxi
-
-
TpS
őstag
válasz zozika2 #9416 üzenetére
Több nagyon bosszantó dolog is van: Azt megértem, hogy pénzt akarnak, mert ez természetes, rengeteg meló van benne, de az hogy a rengeteg küldetés végigjátszásához akár több száz rugót is simán el lehetne verni, azért ez elég durva. A nyeremény összege sok nagyságrenddel kisebb mint a "költségek". Azt is rendkívül bosszantónak tartom, hogy ilyen csapat, aki egy ilyen grafikai motort meg tud írni, egy fikarcnyit sem foglalkozik a mesterséges intelligenciával. A leggagyibb pc-s autós játékban is van. Itt csak mennek a botok a saját ívükön, az hogy te ott vagy nem számít. A fizikai is elég érdekes azért néha, mert úgy kilöknek, mintha az autóm súlya a töredéke lenne a másik autónak. Az online játékot még mindig nem tudták rendesre megcsinálni, ami számomra teljesen érthetetlen. Ahogy megjelent a 3-as (előtte toltam a 2-est) azóta játszom vele, 244-es szinten vagyok, de már párszor megfogadtam, hogy letörlöm a francba, mert csak felbosszant, aztán sajnos mindig visszatérek, hogy újra piszkosul felbosszantsam maga.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Én még "csak" 3 éve tolom ezt a játékot, de egy ideje már két profillal. Az elsővel 14 hónap után eljutottam level 357-ig, meg 106 autóig és minden széria kimaxolva. Azt ott akkor abbahagytam, mert esélytelennek láttam tartani a tempót a havi frissítésekkel meg elegem is lett az állandó farmolásból, rengeteg LM-et mentem az F50-essel, lényegében ezzel a 2.4-es update-tel farmoltam 2014 nyarán rengeteget, még mielőtt a 2.5-tel elcseszték volna a fame/level szintet.
Elegem lett, újrakezdtem a 2.1-el és a "Welcome Back" bónusszal hekkeltem sok-sok aranyat, kimaxoltam a 82 autót és szereztem annyit, hogy a következő update-ekhez is legyen elég. Ez a második "nagy level" most 449-nél jár és minden autó fullos, minden széria maxos, kivéve azt, amit a legutóbb tettek be, mert még nem volt rá időm. Ezen a profilon még mindig 25000 körül stagnál az arany szintem. Hiába jönnek az update-ek, és tolok minden autót fullra, nem fogy, mert kb. annyi vissza is jön, amennyit elköltök a tuningokra. Lehet mondani, hogy csíter vagyok, de semmilyen külső programot nem használtam, csak a játék hibáit használtam ki aranyszerzésre, de játszottam is rendesen vele, 1600 óra van ebben jelenleg.
De december elején előszedtem a régi profilomat is, ami asszony facebook-jával lett elmentve. Mivel láttam, hogy sok akció lesz karácsonykor, okosba szereztem egy kis aranyat és minden akciós autót megvettem. Jelenleg 132 autóm van, karrier mód nem érdekel, csak a wttt-re tartom fent ezt a profilt, mert ezt tisztán akarom tolni, csít nélkül. Jelenleg level 360-nél tart és 1100 óra felett van ez is. Viszont hétfőn már előbb volt wttt-n B csoportban, mint a nagy level, ahol minden auto maxos. És Indy oválon van egy globál 4. időm, amit kb 1 óra alatt csináltam (Lenovo rulez, meg kiszedtek 2 embert az első helyekről.)
A fenti történetből látható, hogy lehet játszani így is meg úgy is, de ha kitartó vagy, akkor csít nélkül is lehet haladni és ki lehet maxolni a játékot. Csak tudni kell időben, hogy melyik verzióban milyen gyengeségek vannak és hol mivel lehet könnyen vagy nehezebben aranyat szerezni.
-
TpS
őstag
Jó keményen tolod, nem semmi,. Nekem ennyi energiám nincs erre, már nem is játszom vele max. 2-3 naponta fél órát. A méregből letörölt, majd 0-ról újból kezdetteket összeszámolva kb. 900 órát játszottam, sokkal kevesebbet, mint te, ez az utóbbi időben már drasztikusan csökkent, és nem is jelentősen fog nőni. Már elmúlt a kezdeti lelkesedésem elég régen. Vannak pályák, amiket nem tudok megcsinálni, pl. a sötét Le Mans az McLaren-nel, kb. 20 próba után feladtam, egyszerűen nem látom, hogy hol kell fékezni, vagy kanyarodni, és mindig a vetésbe hajtottam, ugyanakkor meg nyomni kéne neki, mint az állat, mert a többiek is nyomják. A fejlesztők nem sok munkával igazán élvezetessé tudnák tenni a játékot, de ez így nem real racing, nekem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Hát nem lazázom el az igaz. Ha van miért játszani, akkor időt is szánsz rá. A karrier már nem cél, mert ha megcsinálsz mindent, akkor mi marad? OMP-t próbáltam, de nem jött be, sok a köcsög, kilökdösnek, laggol, gáz az egész. Már csak a wttt maradt, amiért érdemes tolni. Messze vagyok az A-tól, de egyre fejlődöm, olyan féktávokat találok meg néha, amiről nem is hittem, hogy meg tudom csinálni. De ehhez sok idő kellene, arra meg még sajnálom az időt, mert nem sok esélyt látok annyit fejlődni. Na meg aztán egy jó eszköz is kellene hozzá, valami nagy tablet (iPad), mert azt szoktam meg, telefonon nem nagyon mennek a technikásabb pályák.
-
Petya25
addikt
Az OMP-t nekem is csak addig kéne eltolnom, hogy a teljesítendő célok közül eltünjön az A-ra való felhívás, amúgy tényleg egy rakás fos.
A heti TT szokott engem is megfogni, ott néha megy az A, de szumma B már elég hogy ne vegye el a kedvem. Nálam is az összes autó össze pálya kiforgott már (csak a két új tromos széria nem) kicsit uncsi mindig ugyanazt tolni más-más géppel. Valami újat betehetnének már. Az akku beosztós nem szokot gondot okozni, az se valami nagy kihívás.
A gauntletet is nagyon elkurvult már az első óta, most a 27-os BOSS E-CUP 3 kör no skid, no off, no any contact. Ez ilyen már??? még csak a 130k-nál tartok. És a 45-ös feladat mi lesz? Tükörből tolatva visszafelé irányban érjél előbb körbe vagy mi.... Nagyon elborultak, hogy mindenki skippeljen.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #9421 üzenetére
Hát sajnos ez a Gauntlet ilyen, egyre jobban szivatnak, ezen már meg sem lepődök. Sok skippel, újrakezdéssel azért ki lehet pörgetni 4-5 nap alatt, nem kell letudni 24 óra alatt (régebben azért hamarabb végig lehetett tolni).
Az aksi beosztós móka egy kis újítás, nem lehet tövig nyomva végigmenni, de azért fel kell húzni a gépet, hogy utolérd az elejét. Ami nem megy, azt meg elskippelem, vagy újrakezdem, nem fogok vért izzadva szenvedni vele. -
DigitXT
félisten
Egyetlenegy aprócska kérdés, miután bevalottad (bár korábban céloztál rá),
hogy nemrégiben "okosba szereztél" aranyat a régi profilodba. Szerinted az
mitől "tiszta"? Szerinted mi az a csít? A helyedben nem erőltetném a bugok
ilyen mértékü kihasználását: nehogy megint befigyeljen "TT-csít" miatti ban.
Vagy hát utána mehetsz magyarázni a majmoknak, hogy "tiszta ez profil"...Komolyan eldobom az agyam ettől az érveléstől. Nem Te csalsz! A telefon!
(Amúgy utolsó HSZ-em volt a témában, nem várok rá választ, csak leírtam.)Azon gondolkodj el, hogy a majmoknál ott van az ÖSSZES eredményed egy
adatbázisban. Elég jól be tudják lőni, hogy mi az, amit Te tudsz: nem hihető
eredményeknél simán kibazilikázhatnak. Hiába mentél Top10 időt "tisztán"!
Azt tudod, hogy mikor VALÓBAN oda kerül valaki, abba mennyi munka van?
Nem annyi, hogy kihekkelte a fullos kocsikat a kínai telefon meg odabugzik.Mielőtt megírnád a hosszú védőbeszédet: elismerésem, hogy rengeteg órát
beleöltél a farmolásba, bár azt értelmetlennek tartom. Biztos vagyok benne,
hogy sokat fejlődtél a játékban, de amiket addig láttam, amíg ki nem verte a
biztosítékot a sok gyökér csapatnév, sajnos messze nem volt Top10 tempó! -
Terapeuta
őstag
Én annyiban megvédeném a játékot, hogy egy tableton/mobilon játszható játéktól a "real" faktor nehezen várható el, szerintem a jelenlegi állapot jó egyensúlyban van az élvezhetőséggel. Nem ismerek hasonló szinten lévő játékot ezekre az eszközökre (én androidos vagyok). Alapvetően mindenki "szinte" beállíthatja magának a játék nehézséget...az eventeknek pedig nyilván az a lényege, hogy aki tudja, az olcsóbban megszerezheti az új autókat...akiknek pedig ez nem megy, drágábban (viszont egyszerűbben/könnyebben) van erre lehetősége ...szóval nagyon sokféle igénynek próbál megfelelni a játék...szerintem több sikerrel. Igen, a játékban benne van és látványosan, hogy aki jobban tudja csinálni, az többet is kap (engem a WTTT zavar nagyon...természetesen azért, mert még az alagút végét sem látom, hogy mikor lesz esélyem arra, hogy csak pénzt kapjak érte))
A gold rendszer persze drága, a sok farm kicsit öli a játékot, mert a játékban azért mindenki szeretne haladni, az új kocsikat megszerezni (és már most várom a Toyota Camryt a NASCAR-ba (amiért egy rakat aranyat kérnek majd) ...nekem ez egy picit fura, hogy a piac ezt az árazást elbírja, illetve ilyen magasan áron van a profitmaximum.
Ha lenne ezen a piacon más, hasonló szintű játék, akkor szerintem ebből a játékból is sok "ficsör" ki tudna ugrani.... erre is sor fog kerülni...de nem mostanában...
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9423 üzenetére
Nem szereztem több ezer aranyat 1 kattintással, szép lassan, beosztva csordogált, nem LP-ztem, nem GG-ztem, az pedig, hogy ki hogyan tud haladni, csak a saját lelkiismeretére tartozik. Én csak leírtam, hogy lehet TISZTÁN is játszani és így is be lehet kerülni B-be. Tartom magam ahhoz, hogy a kis levelem "csít-mentes", és azt a profilt nem hekkeltem szét. Való igaz, hogy a régi Lenovora tettem fel, ahol régen a nagy levelem is volt, de az már csak egy eszközön, a Sony tableten van fent. Való igaz, hogy be van regisztrálva szériaszám szerint, mert az RTID valószínűleg ugyanaz, mert ez azonisítja az eszközt, de az a régi TT cheat ban se volt valós, de nem reklamáltam, mert a welcome back gold miatt nem volt tiszta. Most már reklamálnék, mert videoval tudom bizonyítani, hogy szar a rendszerük. Az a bizonyos Indianapolis Speedway TT pedig valós eredmény, nem TT cheat, 44.730-at láttam a célnál, ebből lett 44.732. De 10-ből 9-szer rohadt sokat ad hozzá, volt olyan, hogy -7 ezredre +82 ezred lett. És nem csak a Lenovon, hanem a tableten is. Mellesleg meg Indyn nem elég az eszköz, tudni kell azt a 4 kanyart jól bevenni, nem elég csak a vonalon végigmenni, mint Daytonán. Ott a Camry, Neked is fullos, próbáld meg az iPad-del. A mögöttem lévő kollégának is iPad-je van...
Nem kell rá válaszolni, nem azért írtam, csak a tisztánlátás végett...
-
DigitXT
félisten
Mutassál légyszi egyetlen Top10 időt egy rendes pályáról, ahol vannak kanyarok,
kell fékezni meg ilyen apróságok: azt megnézem. Az Indy eredmény szvsz "vicc".
Biztos kell hozzá egyfajta tudás, nem azt szólom le, de ez, hogy bugzik, s tudod,
hogy bugzik: belefutottál korábban... De csak erőlteted. Házhoz mész pofonért.Szerk: ne gyere azzal, hogy Daytona vs.Indy: ovál-ovál! (Richmond kivétel.
Bár azt sem nevezném különösen technikásnak, mert kétszer kell belefékezni...)Szerk2: vagy most már nincs meg a különbség a tablet és a telefon közt? Tehát,
elméletileg semmi akadálya, hogy immár bug nélkül is ontsd a Top10 időket?
Ha nemleges a válasz, akkor továbbra is bugkihasználáson ügyködsz szvsz: kár![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9426 üzenetére
Nem tudok mutatni, mert nincs!
Köszi a pofont, már vártam. Nem tettem bele annyi időt, hogy rendes pályákon is top100-ban legyek, de ott is ugyanúgy él, hogy nem annyi a vége, mint amivel befutsz, csak ott nem tűnik fel. Csak itt az oválon jönnek az okosságok, meg hogy csomó embernek nincs szelleme (azt ráfogják a rossz hálózatra, mobilnet rulez). Nekem se az a szellemem van bent, ami a legjobb időt futotta, hanem egy korábbi, pedig ezt az időt már otthon csináltam ágyban párnák közt. De tartom magam ahhoz, hogy ha esetleg be tudnék kerülni ezzel a telefonnal A-ba, akkor nagy előny lenne az, hogy néha a valós eredményt posztolja. Mert 4x0.1s az már 4 tized, sokat számít a végén. És nem gondolom, hogy bugos lenne a telefon, inkább a játék ennyire hektikus, némely eszközzel kivételezik, te is tudod mennyire széttöredezett az Android platform. A véletlenszerű századok-ezredek hozzáadása minden eszköznél él, ha sokat mész egy pályán ugyanolyan időket, akkor Neked is beakadhat néha egy jó eredmény. Nem csak oválon, máshol is. A telefonon nincs semmi, gyári Android 5.1, nincs rootolva, dec 31-én reseteltem és húztam újra mindent, mert tetűlassú volt (5-10 perc volt egy játék indítás), azóta gyors, 1 percen belül elindul a játék, mert nem SD-re, hanem belső memóriába telepítettem, csak azok a programok vannak rajta, amiket ténylegesen használok is, nekem ne lassítson semmilyen widget meg háttéralkalmazás...Ui: este megpróbálok a tableten is néhány kört menni a Camry-val, hátha oda is beakad vmi jó eredmény...
Ha van vmi, akkor jelentkezem! Én már csak ilyen bug-hekker maradok, de ez volt az utolsó poszt erről most már tényleg...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem szoktam olyan sokat menni egy pályán, hogy véletlenül akadjon be jó idő.
Amit javulok, azt saját kútfőből javulok. Ha elakadtam, megnézem a barát-lista
élén állót és ha minden jól megy meg tudom verni. Mert amikor az ember csak
a saját hibáit ismételgeti, abból már sok jó nem sül ki. Egy "másképp elrontott"
ghost-ot esetleg könnyebb verni (nem "zavar" a bal felső sarokban a számláló).Ha megvan a barát-lista eleje, attól függ, hogy megyek-e még 1-2 karikát, hogy
mennyit "érzek" benne. Ha sokat, akkor még javítok. Ha keveset, és már úgy is
"A" csoportos idő, akkor hagyom. (Esetleg, ha pont elromlott az autó, akkor is.)Van, amikor elsőre megvan a cél, de általában a második kört mindig lefutom,
mert elsőre lehetnek féktáv tévesztések, amik másodikra finomhangolhatók...
Nagyon elrontott (értsd akár másodpercek!) kört nem hagyok ott, mert az ciki.
Szóval a lehetőségeimhez képest jó időt rakok össze! Ha "nem tudok" javítani,
akkor elkönyvelhetem, hogy NEKEM most annyi volt, de a WR idő még 2-3 mp!Én így TT-zek. Szeretem a kihívásokat. De csak azért nem kezdek TT-bugokra
vadászni, mondjuk a One Max lagolását kihasználva, hogy töröljék az összes,
becsülettel megfutott időmet. Nekem ez nem éri meg. Marad az iPad.Ui: a pofont félreértetted, nem én adom. De ha neadjisten a majmok, majd jól
belinkelem az ominózus HSZ-t. Hogy én szóltam. De ne legyen igazam!Szerk: megnéztem a Camry/Indy kombót. Látszik, hogy már rég jártam arra...
Resetelte az időt, tehát az még a "No Collision" előtti volt: a ghost megmaradt,
lemaradtam, de másodjára az új ghostot tette be, azt megvertem. Harmadjára
meg ezredre azonos időt futottam egy 60RR-es kollégával. De miért is írom
mindezt? Mivel "C" csoport, fogalmam sincs hogyan kell 45.282-n belül menni.
Látszik, hogy nem az én pályám, meg az autó se nagy barátom: hát ez van![ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9428 üzenetére
Végig olvasva a fórumot, játék közben már nem lepődtem meg, amikor a hunter-en a célban látom magam előtt befutni az elsőt (megtestesítő vonalat) és mégis én nyerek...de amikor farmolás közben azt tapasztalom, hogy valamikor jobb kocsival futok, mint általában (a végsebességem nagyobb), azon elgondolkodtam (eleinte).
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9429 üzenetére
Ha megkoccolod a falat, már romlik* a végsebesség.
Le Mans-ban a hosszú egyenesekben ez valóban feltűnő.
Igen, néha vannak bugos eredmények. De az ember nem
azokat keresi / nem úgy tervez nyerni, hogy majd beakad!Drag Race-en is előfordul: előttem ér be. Rosszabb idővel.
Ott az lehet a gebasz, hogy a ghost-ot tökéletes rajttal lövi
ki, miközben az idő nem úgy született, hanem +reakcióidő.
És azon nagyon sok múlik. (1-3 tized bztosan: ott az sok...)Egyébként minden elismerésem annak a "sasszemnek", aki
az időmérő óráról az ezredeket leolvassa, így kiszúrja, hogy
az 0-ra végződött, de "a szemét játék hozzáadott 2 ezredet".Megjegyzem, minden eredménynél így van, csak valójában
nem hozzáad, hanem egyszerűen nem az utolsó eredmény
villan fel utoljára, hanem az eggyel előtte lévő. Speed Snap
esetén pl. lehet, hogy 249-et láttál utoljára, de a célvonalon
250.01-et regisztrált. Na pl. azt ki se írja, pedig méri/számít!
Nyertem már úgy ilyet, hogy csak századok döntöttek.Vagy ha már Hunter az utolsó látott/felfogott előnyhöz 1-2 m
még tuti hozzájön. Attól függ, mennyire távolodtál. TT-ben a
végén lehet, hogy 3 mp előnnyel érsz be. Viszont a ghostod
az utolsó 3 másodpercében a pályának pont hibázott. Máris
nagyobb előny könyvelődik. És ez speciel teljesen normális!*: arra célzok, hogy mikor jobbnak érzed még nem koccoltál.
De mondjuk egy jobb kigyorstól is tűnhet megtáltosodottnak![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9429 üzenetére
A frissítések alkalmával sokat változott a fizika is, főleg TT-ken: most már egy kis füvezés is lassít, korábban nem volt ilyen, amíg nem volt offtrack, addig kimehettél. Amikor végigcsináltam az összes TT-t a resetelés miatt, akkor sok helyen a fullos kocsival nem tudtam követni a saját ghostomat (azokat nem törölték), valószínű ott is hasonló okok miatt nem tudtam javítani, néhány autó máshogy viselkedik, mint régebben...
-
DigitXT
félisten
A füvezés az mindig is lassított... Ezért lehetett fékrásegítésnek*
használni, amikor még nem volt offtrack. Hogy a fizika változott?
Passz. Három eszközön játszottam -> nincs összehasonlításom.*: sima kupákon a mai napig segít: benézett féktávnál ha kirakod
a fűre még meg lehet a kanyar. Aszfalton elszállsz a retekbe. Na
ennyit a játék valósághűségéről. (Jó mobilos játék, de nem több.)Az, hogy nem tudsz menni a korábbi ghosttal természetes szvsz.
Ha az a ghost sok kör gyakorlás után tudta azt, amit, elsőre tutira
nem fogod felvenni a ritmusát, évekkel, hónapokkal később. -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9432 üzenetére
Azért gondolom, hogy valami biztos változott 1-2 autónál, mert volt olyan, hogy többször is rápróbáltam ugyanarra a TT-re a régi ghostommal és sehogy se ment ugyanaz az idő, vagy jobb és régen nem voltam én olyan jó. Az eszköz ugyanaz: Sony tablet. Ferrariknál meg talán Ariel Atomnál tapasztaltam ezt, ha jól rémlik. A legtöbb helyen azért tudtam hozni az időt, sőt megdönteni is sikerült. És a régi ghostok még TC on állással mentek, azóta kikapcsolom, mert rengeteget lassít!
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9430 üzenetére
LM-ban nemcsak a végsebesség, hanem ilyenkor - úgy érzem legalábbis - jobban kanyarodik, kigyorsítás jobban megy, íven marad, stb...
igazából arra gondolok, hogy ha egy egyszerű mezei felhasználóként ezeket a hibákat megtalálom, esetleg reprodukálni is tudom (erre lusta vagyok, bár gyanítok valamit), akkor extrém felhasználók esetleg több ilyen hibát ismerhetnek, és tudatosan használhatják
@Laci: igen, azt láttam, hogy az általatok talán tavaly előtt futott eredményeitek tizedekkel jobbak, mint a jelenlegi legjobb idők .
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9434 üzenetére
Ez is függ a koccolástól, sőt talán még a füvezéstől is. Ami biztos,
hogy egy tök-paszuly-kamikáze verseny végéhez közeledve sokkal
rosszabbul vezethető az autó, mint az elején még sérülés nélkül.Ui: szerintem aki tudatosan kihasználja a hibát, az már hekkel.
Nem tudom, írtam-e, de anno a TDU PH-házibajnokságban rendre
mentem az "űridőket", úgy éreztem, jobban tapad, jobban gyorsul!
De aztán kiderült, hogy csak egy időmérő bugba futottam bele.Rendesen kerestem mikor kattan át, mert utána "megtáltosodott".
Aztán mikor rájöttem, hogy mi a pálya, csalással vezetem a listát,
visszanéztem a videókat, szépen lefokoztam magam valós időre.
Pedig az a játék is csinálta fordítva is, hogy többet mért, mint ami
a valóságban volt, de nem mutogattam erre. A bug az bug. (Olyan
babérokkal nem ékeskedem, amit valójában nem is arattam le.)Rákerestem gyorsan: ja, hogy már 3 éve is felhoztam példának.
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9434 üzenetére
LM-en inkább a végsebesség számít szerintem. Bizonyítok: Nismoval jobb időt tudtam menni TT-n, mint Toyotával, pedig papíron a Toyotának nagyobb a sebessége és jobban is kanyarodik, a Nissan viszont jobban gyorsul. Nismoval simán mentem wttt-n 2:40 alatti időt, Toyotával sose voltam még tisztán 2:40 alatt...
-
l4ci
senior tag
Tegnap este adtam 15 perc esélyt a tabletnek is, mielőtt még lemerült volna és töltőre raktam volna. Az eredmény wttt stage 2: 44.756. Ez "csak" globál 26. hely. Nem felvágásból posztolom, hisz más pályán csak B-s időket futok, de azért vicces néha betrollkodni a wttt menők közé. Ez is bizonyítja, hogy nem csak a Lenovo adja olyan jól, igazából bármivel lehet jó időt futni, gyors iPad-del és régi droidos tablettel is. És itt nem a pálya a bugos, hanem a szellem, amit odarak, ez is bebizonyosodott. Egy valódi .777-es szellem volt az etalon, ezzel mentem és direkt figyeltem, hogy előbb indultam (legalábbis úgy tűnt), végig előtte mentem és a végén mégis bőven .8-as idő lett a vége. Ebből is látszik, hogy ilyen rövid pályákon nem tudja pontosan rápozicionálni a szellemet arra az időre, ahol éppen vagy. Tér-időben itt maximum a tér stimmel, mert vagy előbb indul, vagy később, ehhez nem lehet többet viszonyítani, maximum az íveket lehet megtanulni belőle...
-
Terapeuta
őstag
Na én még csak ott tartok, hogy van a LM eventen nyert 919 Épp most küzdök azzal, hogy összeszedjem a 911-es árát (hogy megnyissa a Mclaren Generation-t)
A téli szünetben nem bírtam magammal: nagyon megtetszett a P1 GTR, úgyhogy a Porsche helyett nemcsak megvettem, de fel is húztam a kocsit maxra....
Amúgy tegnap én is megkaptam az Elite besorolást, jött is a 2*4 GC.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9435 üzenetére
Ááááá...én ha futnék egy értékelhető kőrt, biztos nem nézném, hogy bugos-e, örülnék, hogy a nevem fent van a szaknévosban . De tény, hogy jobb lenne azzal a tudattal játszani, hogy az elért eredményem tényleg összevethető a többivel, illetve azt tudni, hogy pl a TT listán lévők idejei szintén "tiszta" idő .
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #9432 üzenetére
Érdekes, amit írsz, mert nálam pont az ellenkezője igaz a "füvezés"-re!
Ha fél lábbal a füvön vagyok, és ugyanazon a ponton elkezdek fékezni, amikor még aszfalton simán elfordul az ató, akkor füves helyzetben szinte esélyem sincs a kanyarig lelassítani és elfordulni! Mintha sok-sok méterrel nőne meg a féktáv!Vagy rosszul értettem, amit írtál?
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #9435 üzenetére
DigitXT: hogy tudod lefokozni Magad "valós" időre?
A WTTT-re (ugyebár) kölcsön szokjuk venni a fullra húzott Legjobb autót az adott pályára, és így futunk gyors kört, hogy aztán visszatöltve az "eredeti" állapotot - tényleges aranyinvesztíció nélkül - várjuk a "megérdemelt" (???) jutalmat... ( az mondjuk jó kérdés, hogy ez így csít-nek számít-e Szerintetek. szerintem igen, de nem zavar!)
Viszont ezek után a megfutott jó időt én sehogy nem tudom annulálni. Neked hogy sikerült ez?
-
l4ci
senior tag
Új kérdés: használja valaki iPhone-nal a játékot? Létezik, hogy a RR3 valahogyan szétcseszi a hangerő beállításokat? Asszony telefonján használom december eleje óta és időnként teljesen eltűnik a hang a bejövő hívásoknál meg az ébresztőnél, pedig minden fel van húzva maxra és nincs lenémítva. Legújabb iOS 10.2 van rajta. Tapasztalt már esetleg vki hasonló anomáliát? Másra nem tudok gyanakodni, mint erre a játékra, mert a 10.2-es frissítésen kívül más nem történt azóta...
-
Terapeuta
őstag
" kölcsön szokjuk venni a fullra húzott Legjobb autót az adott pályára, és így futunk gyors kört, hogy aztán visszatöltve az "eredeti" állapotot - tényleges aranyinvesztíció nélkül - várjuk a "megérdemelt" (???) jutalmat."
Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy:
1. mentesz a felhőbe
2. a kiválasztott kocsit GC-ből felhúzod magadnak a TT-re maxra
3. megfutod a kört
4. visszatöltöd felhőből a mentést.És ezek után a TT idő megmarad?
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9443 üzenetére
Igen, egész pontosan ezt jelenti. A mért idő megmarad, mert azt nem lokálisan tárolja a rendszer, hanem a RR3 szerverein. Így lehet autót és tuningot is bérelni. Ez miért lenne csít? Szerintem majdnem minden A-B-s így csinálja, akinek nincs fullozva minden kocsi. Ilyen alapon a top wttt menőket mind bannolhatnák...
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080