Új hozzászólás Aktív témák
-
485
aktív tag
Hetedik nap utolsó előtti egy tt, aztán az utolsóban meg kell dönteni.
-
axod
tag
Nyolcadik napot kicsit túltolták a majmok... 18 upgraddel vért izzadtam az utolsó elimination-ön. Nem tudom mi lesz így az utolsó napon, skip-re meg egy vagyont kellene költeni.
-
Fez69
csendes tag
Ráadásul holnap mindenki másnapos lesz : )
-
cuebler
senior tag
goldokban és új pályákban gazdag, Boldog Új Évet Kívánok minden kedves versenyzőtársnak
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
485
aktív tag
Volt aki befejezte skip nélkül nem fullos autóval? Nekem négyet kellett skippelni.
-
ntglaci
tag
Nekem fullos mégis kellett skip, méghozzá három. Borzasztóan rossz az autó (kanyarokban tolja a elejét kifelé), lassú, gyorsulás gyenge és emellé még ez a Hong-Kongi pálya! Alig vártam már hogy vége legyen! És még két ilyen szar autó lesz!
-
Sordoran
addikt
válasz ntglaci #9358 üzenetére
Nekem még utolsó 3 verseny hátra van, eddig nem kellett skippelni. Tier3 tuning van rajta (Tier1&3 R$-ért, Tier2 goldért). Volt jó pár húzós verseny azért, eddig 6. és 8. nap utolsó, és mai 9. nap 3. verseny volt hihetetlen rossz. Hong Kong pálya rémes, szűk, nem lehet trükközni vele, de szabályosan előzni se sok helyen lehet. Az autó még hagyján, persze nem a jobb fajtákhoz tartozik, de volt már rosszabb. Én a pályának rónám fel a nehézségét ennek az eventnek.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
axod
tag
Én 18-al csak a 6-ost skippeltem utolsó nap. Kb. 1 óra próbálkozás után úgy döntöttem nem ér annyit. 4. hely elé nem tudtam beférni, szomorú, hogy ez az event ilyen hosszú és nehéz volt, az MP4X pedig mennyivel "korrektebb". Szerencsére elértem a 150-es szinten néhány hete, és be is adta másnap az elite-et, azóta pedig 3x-os van minden gold/pénznél (napi+2x bonus). Így azért lehet lavírozni...
-
DigitXT
félisten
Nekem bedobta, hogy most vegyek 100€-ért 5MR$-t, mert 20-at kapok.
Amúgy nagyon hiányzik a 16:9 ezekben a hong kongi visszafordítókban...
Szerencsére eddig kevés ilyen volt a játékban: ez a pálya nem iPad barát.A rajt-cél győzelem tetszett szerintem ilyen sem nagyon volt még eddig.
Összességében a No Damage feltételek idegesítettek, így 1 skip "kellett",
de amúgy teljesíthető volt fullos autóval, ilyen lazább, 53-as karikákkal is...
Azért remélem, hogy a másik két autóért nem ugyanez lesz a kihívás.Szerk: némi mázli sem ártott, ha ilyen összeérős előzésből nem vágott ki:
[ Szerkesztve ]
-
oz82
senior tag
Nekem pr48.5 ös kocsival könnyen meglett a 7. nap. 4-5. napon kellet 1-2 skipp.
Jó, néha kellett a mázli, a ne ütközz eventeknél, az első kanyart lökdösődve kellett venni hogy jó pozícióban legyek és ne vágjon ki.
De amugy fos egy kocsi. Lehet hogy a többi gépre nem tartok igényt.[ Szerkesztve ]
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
Fez69
csendes tag
PR 48.5-ös autóval 2 skip kellett, a 9/3 és a 9/6. Azokat is meg lehetett volna csinálni, csak nem január elsején : )
-
Zedco
csendes tag
48.5-tel nekem sem kellett skip.
Érdekes volt viszont, hogy nehezebben tudtam ezen a szűk Hong Kong-i pályán magam mögött tartani a bot-okat, mint akár Le Mans-ban! De ez így élvezetesebb volt!
És ha elment mellettem, akkor már izzadhattam! Az esély többször is az volt (és így akár 2-300m is ledolgozható volt), ha utolértük a lekörözendőket! Mert azokkal a "gép" nagyon megszenvedett többször is!
Szóval érdemes kitartani soxor az utolsó kör utolsó kanyarjáig, mert ott vár a megváltás!!! Vagy nem!A lebonyolítás valóban nem a legjobb, de sztem ezzel a pályával vittek egy kis színt a lassan már egysíkú játékélménybe! És jó az újratöltés opció is ezeknél a "porszívók"-nál (párom hívta így az elektromosokat a hangjuk miatt), bár a versenyeknél volt, hogy 2.x-es töltöttséggel jöttem át a célon, szóval centizni sem kellett, volt tartalék bőven (valszeg az akkor éppen a meglévőnél magasabb PR szintem miatt egyébként).
Ami pedig az "extra offer" áradatot illeti, nálam konkrétan két arany offer nincs(!) akcióban!!!
Vagy jön az RR4, vagy nagyon jó kedvük volt most Karácsonykor a Tűzmakiknak!
Csak azt a nyavalyás Bugatti kabriót adnák már oda kedvezményesen végre... Az hiánycikk egyedül, de full áron nem mutatkozik nagy hajlandóság bennem a vásárlásra![ Szerkesztve ]
-
oz82
senior tag
Bocsánat 9. napot akartam írni nem 7.-et... Másnaposság..
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
rumos14
nagyúr
skip nélkül végig nyomtam, igaz, végül 21 fejlesztést rátoltam, de aki nálam ügyesebb, annak a nekem adott botokkal 18-cal is kellet volna mennie. a végére egészen megkedveltem mind az autót, mind a pályát.
-
Sordoran
addikt
válasz Meister #9370 üzenetére
Nekem szerencsére sikerült összes skip nélkül, de én is az utolsó előttivel szenvedtem legtöbbet. Annál nem lehetett hibázni, mindenkit elsőre meg kellett előzni, és tolni neki keményen. Igazából nincs nagy baj az ilyen nehéz kihívásokkal, mert ha sikerül akkor feldobja az embert, de az időkorlát miatt átélni rémes. Ez az event legalább megtanította a pályát nálam, ami továbbra is botrányos, a sok lassú kanyar, és szűk út miatt.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
No, először is BUÉK mindenkinek! Hát, ez a porszívó nekem se lesz kedvencem. Én ezt most két profillal toltam, és mivel megálltam a 3. nap végén a Team Top Speed miatt, így a vége elég cinkes lett. Ráadásul vasárnap délután még utaztam is, tehát csak este tudtam befejezni.
Szóval a fanboost miatt két eszközzel, két profillal várakoztam a 3. nap végén. Végül nem lett meg a 300+ km/h, csak 296.32 és 298.33, ráadásul este még újra is kellett telepíteni a játékot a telefonon, mert elcsesztem valamit hekkelés közben. Szóval kb. 3 órám maradt, nem értem rá szórakozni, mert offline nem dobta már fel a következő napot, az egyik profillal meglett az autó, a másikkal nem, ott majd megveszem gombokért, azon sok arany van.
Na de a kicsin azért volt 1-2 érdekes feladat. Mivel a speed miatt fullos volt a kocsi, a 8. napig nem volt semmi gond, ott a 4. feladat, az Endurance eléggé megszivatott. Sokat próbálkoztam vele, de már annyira fáradt voltam, hogy mindig nekimentem vagy egy kocsinak, vagy a falnak és ilyenkor persze megcsúszik és fail lesz. Sok próbálkozás után végül ezt skippeltem, hogy el tudjam kezdeni az utolsó napot, ezt már offline fejeztem be. A 9. nap 2. feladata konkrétan bugos volt szerintem, mert DNF-re is adta a zöldet. A feladat ugye az volt, hogy 7. vagy rosszabb helyen érj be, sérülés nélkül. Na most ha itt csak simán végigmész utolsó helyen, akkor is zöld, tehát ennek kb. semmi értelme nem volt, csak az, hogy kicsit megkavarják és megszivassák a népet, hátha elskippeli. Hát a fenét...
A többi feladat skip nélkül lett meg, bár az utolsó előttivel én is próbálkoztam párszor, mert vagy sérült az autó, vagy visszaelőztek az egyik elrontott kanyarban. Az utolsó meg egyenesen überszopás volt nekem, mert ha éppen nem törtem össze az autót és első voltam, akkor az utolsó körben az utolért, lekörözött autók tartottak fel és azokkal ütköztem. Végül ez is meglett, de kb. ezzel szívtam a legtöbbet.
Az RR4 meg egyenesen trollkodás, az egy PC-s NFS-ből kivágott video csak, szerintem ezt láthattad...
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
Sziasztok, BÚÉK!
Más is űzi ezt a Corvette C7R championshipet? Csak nekem furcsa, vagy tényleg agresszívebbek itt a botok? Olyan balesetek, kilökések vannak, hogy csak na. Egy kis ráfutásos koccanás = 180 fokkal megpördülve kiesel a kavicságyba Illetve hogy van az, hogy 160-170m hátrányt egy körömbe telik ledolgozni, majd ha megelőzöm, a következő körben 400m-t adok a kollégának...? Eh.. költői kérdés volt csupán. -
l4ci
senior tag
Kicsit nehezebb nyerni gyengébb autóval, de ha a minimum PR megvan (86.4), akkor egy kis bot-butítással le lehet nyomni. Nekem az utolsó előtti elimination-höz kellett párszor veszítenem, a többi majdnem elsőre összejött. Daytona Road-on mentem vagy 3 próbát, mire összejött, először csak második tudtam lenni, aztán mindig elrontottam valamelyik féktávot, majd végül ahogy ráéreztem, már az első kör végére első voltam, innen már könnyű bevinni.
-
Curka
csendes tag
Üdv! Nekem PR 87.8 van és az említett elimination egyszerűen nem megy. Már csak ez hiányzik de több mint 100 próbálkozáson túl vagyok a bot-ok nem hogy nem butulnak de még egyre okosabbak Átlagosan 4. vagyok 2x sikerült a második hely. Nem értem. az összes többin ebben a szériában simán nyertem
-
-
cuebler
senior tag
ma végeztem, az utolsó előtti elimination valóban húzós volt. a botok tutira agresszívabbak és a rajtoknál is jobban jönnek el, sokszor csak a második körben keveredek az élre
persze ez saját tapasztalat, "results may vary".[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
tailor
őstag
Utolsó előtti etapban a Daytona elimination megöl. Ha fejreállok sem tudok jobb lenni 4.-nél, 86.2-es kocsival. Bezzeg a 12 körös Melbourne-ben másfél kört adtam a 2. helyezettnek is
-
Kronok
aktív tag
végig lestrapált kocsival csináltam meg, akkor szervizeltem meg a kocsit ha drag vagy az említett utolsó elimination volt, mert ott nem volt elég a kocsi, a botok nyugodtak voltak, nem kötekedtek, nem tudom mi alapján borul meg a játék itt ott, másnál meg semmi nehézség
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Veszits párszor. Sőt, állítsd Tilt B-re, és el se indulj a rajtnál, várd ki a 20 mp-et, majd end race, continue. Ezt eljátszod párszor, mondjuk 8x-10x, utána már jóval lassabbak lesznek a botok. Nekem így simán meglett 86.4-es autóval a kis levelen. A nagyon még nem járok ott, majd hétvégén befejezem.
-
Terapeuta
őstag
Nekem gyakorolni kellett a gépi ellenfelek butítását, aztán egy idő után belejöttem (mivel a hatás nem egyenszilárdságú, néhol/valamikor jobban működik, vagy éppen nem >>meg kell szokni). Mire megszokod, már nem lesz rá szükséged.
Én általában a beadott ellenfelek neveit nézem...onnan rögtön lehet látni, ha baj van
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
tailor
őstag
l4ci, Terapeuta, köszönöm! Bevallom, vérszemet kaptam, és végül 87,8-as autóval nyélgázon, csak kipörgésgátlót bekapcsolva sikerült megnyerni a Daytona eliminationt... (izzadtságletörlős smiley)
-
Fez69
csendes tag
A 12 körös, melburni futamon a komplett mezőny kapott egy kört. Persze, a cél előtt egy méterre megállva, bevártam őket. A daytona-i elimination másodikra lett meg, mert először egy pillanatra megcsúszott a Vette. Már csak az utoló endurance van hátra, de most javítják a kicsikét. PR 86,4. Arany viszont csak 12 maradt : (
-
DigitXT
félisten
Az eleje ugyanez, de a tököm se fogja bevárni őket. Tényleg éltszerű...
Igyekeztem bucira verni őket mindenhol, eszükbe ne jusson butulni.
Így legalább az a néhány futam kihívást jelentett, ahol ez nem sikerült:
pl. szívok az éjszakai Hockenheimmel, főleg, ha kiütik a lámpámat, lol.De mondjuk Richmond Endurance, mint egyik utolsó kihívás: egy vicc!
Ui: az autó mondjuk kiváló, nagyon jól tapad, jó a fék. A gyorsulása az
lehetne jobb picit, de összességében kigyensúlyozott, jól vezethető.
Le Mans-ban a szokásos levágásokkal be lehet menni vele 3 perc alá. -
TpS
őstag
Már csak ez az egy pálya van hátra ebből a szériából, de nem tudom megcsinálni. Legend/Cutting Edge/La man reggel. Piszok sötét van, a McLAREN MP4-X-en meg nincs lámpa , és nem látom rendesen a pályát. Mindig csak jól felbosszantom magam. Nekem a szemem amúgy sem bírja a félhomályt. Mi a trükk?
-
Terapeuta
őstag
Sziasztok.
Boldog Új Évet!
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek - tudom, a kérdés kicsit futurisztikus - a mostani Gauntlet-ben is sokszor kell Tilt B módban menni?
tailor: én a 86-os teljesen leamortizált kocsival nem tudtam megcsinálni, de tényleg egy-két tized híján: a kanyarban nem tudtam utolérni őket...de amíg visszavette a képet (miután kiírja, hogy kiestem), már csak három kocsit láttam magam előtt.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Kronok
aktív tag
mi az a Tilt B?
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
DigitXT
félisten
Az a 20 körös Hong Kong pl. tök vicces volt. Körönként 5%-ot lehetett felhasználni átlagban, de sokkal lassabban pörgött le, mint szokott, szóval megoldható volt, de ha kinyomtad (volna) a szemét, akkor lezabálta (volna) hamarabb. Ez tetszik, mert volt korábban olyan "üzemanyag spórolós" feladvány, hogy tökmindegy, mennyire tapostad neki, akkor sem fogyott ki, akkor meg mit kellett spórolni... Na ezeknél nem így van! Ha végig gyors köröket mész, hamar vége az akkunak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...