Új hozzászólás Aktív témák
-
#27441408
törölt tag
válasz DigitXT #9750 üzenetére
Elrontottam a linket, tudom de utánna már nem lehetett szerkeszteni. bocsi
Nem tudtam,hogy kamu csak rákerestem, hogy van e a 4-esre terv vagy valami, mivel mint írtam érdekelt e,hogy ezt is leváltják e majd,vagy amíg termeli a pénzt marad ez mivel már kb 4 éves a játék és eddigi tapasztalataim szerint sok gyártó 2-3 évente kiad 1 új verziót a játékából (viszont ezt még aránylag viszi a készülékem, félek, hogy 1 vadi új játékot már nem bírna ). köszi,hogy válaszoltál.
Gondolom, új autókat meg pályákat meg a meglévő programba is tehetnek azért kár újat kiadni .
(#9748)-asra esetleg tudnál válaszolni?
Az EA fejleszt Tetrist? Az igen. Gondolom pénzért lehet benne venni "extrákat".
igen, és azt pl már kb 10 éve fejlesztik, nyílván nem adtak ki újat hanem azt meg a blitzet foltozgatják, a blitz inkább a pénzéhesebb az ilyen olyan extrákat lehet valódi pénzért megvenni
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #27441408 #9751 üzenetére
Passzolom a kérdést, mert én már elég régóta játszom, és később került be a
NASCAR széria. Tehát akkor csinálhattam, amikor akartam. De új játékosként
vannak valami korlátozások, hogy szép sorban lehet feloldani dolgokat. Elvileg
ha valamilyen Eventen vagy vásárlással hozzájutsz tetszőleges autóhoz, akkor
azok a szériák elérhetővé kellene , hogy váljanak, amiben az az autó szerepel. -
Emunem
aktív tag
válasz #27441408 #9748 üzenetére
azt csinálod, amelyiket akarod. Ezért kérdezi meg, hogy letöltöd-e vagy sem. (iOS) Ha takarítasz, valamely része letörlődik, ezt onnan veszed észre, hogy megint le kell tölteni, ha csinálni akarod ismét az adott kategóriát.
Szóval igen, nem kötelező mindet letölteni.
[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Petya25
addikt
Az új update nem valami olcsó:
Az F14 full tuning amúgy sem az, nekem 815 aranyba meg 1,3M R$-be fájt.
A One szériája PR 95-ös, azt a többi gép nem tudja, tehát ebbe kell tolni, ez 1095 gold meg 4M R$ lesz.
A két Nissan ehhez képest aprópénz.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
lacy86
addikt
Lehet nyomni a koenigsegg-el
Egy ido utan fejleszteni kell ...
Csak 1 level upgrade 150,000$ ( ez csak az engine )Ne mar ....
-
#27441408
törölt tag
Autót lehet eladni?
-
#27441408
törölt tag
Néha ki írja,hogy ha bejelentkezek menthetek a felhőbe, de én nem szeretném neki se a guglimat se a facémat megadni , ugye ez ne kötelező? (azt tudom hogy van 1-2 verseny amit bejelentkezéshez köt)
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz #27441408 #9759 üzenetére
Nem kötelező de nélküle nem tudsz vissza tölteni vagy eszközök között átjárni.
Lacy86
Az elég sovány kassza, kár beletolni.
60R3 60RR 60RT, ezekbe érdemes bemenni, én az RR-ben vagyok most, az RT a kezdő az R3 a fanatik.[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#27441408
törölt tag
válasz Petya25 #9763 üzenetére
Értem, akkor ez engem nem is érint, mert csak telón játszok.
Android6-on van 1 olyan mappám,hogy fájlok, ez általába üres szokott lenni de ez a játék telepakolta már 150+ fájlt ír, ez mitől van, ? Tegnap kitöröltem őket,erre újra töltögetni kezdett a szerverről tehát gondolom nem szabad őket törölni, ez akkor nem baj, ha ott többszáz file-t bepakol a játék? tudom amatőr kérdés de eddigi játékaim ilyet nem tettek ezért nem tudom .
[ Szerkesztve ]
-
#27441408
törölt tag
válasz cuebler #9765 üzenetére
Oké köszi, tehát akkor ez teljesen normális dolog. Akkor hagyom békén, köszi a segítséget .
tudom amatőrkérdés volt de én android 4x-ról ugrottam 6.0-ra és az más rendszer volt ugye nem volt ennyire szem előtt a file rész, és ezért nem értettem,hogy mi benne ez rengeteg cucc.
[ Szerkesztve ]
-
-
cuebler
senior tag
van. f1-es ferrari három is: 375-ös 1950-ből, 412T 1995-ből és a 2014-es f14. a lotus nem igazi, csak formára hasonlít, ahogy a mclaren által megálmodott mp4-x jövőbeli forma-1es autó is. szóval hajrá!
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
cuebler
senior tag
válasz #27441408 #9770 üzenetére
a legend fokozatban a 375 és a 412t megszerezhető időlimitált sorozatban. de addig is el kell érned... amúgy meg valószínű, hogy a többit is dobják a "reloaded" special event-ek, nemcsak az aston gte-t, a huracan-t meg a weissach edition-t
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Petya25
addikt
A ONE utolsó napja nem valami nehéz, 90-es géppel meg lehet csinálni.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
válasz Terapeuta #9775 üzenetére
A saját szériája gyalázatosan sokba lesz az 5 futamért cserébe, ami csak 5 goldot hoz vissza.
Fullhoz képest -1 Body -val meg lehet csinálni a PR95-öt. (összesen 955 G + 3,9M R$)
Igazából semmi haszna ennek az autónak csak a zsét lehet szórni rá.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
Na, ez a One tényleg nem volt túl nehéz. Mondjuk rátoltam a második soros 4 arany fejlesztést, meg az utána következő pénzeseket, de így 18 tuninggal (PR 90.9) játszva végig lehet csinálni az utolsó napot. A tegnapi szerintem nehezebb volt ugyanennyi tuninggal. Persze megint jött a szokásos téma, hogy kevesebb tuninggal nehezebb feladatot kapsz, ilyen volt a mai speed snap, meg a tegnapi speedrecord is. A fullos nagylevelen kevesebbet kellett mennem, mint a kevés tuningos kislevelen. De még így is relatív könnyen meglett, csak néhányszor kellett rápróbálni, ha megvan a jó féktáv, akkor meg lehet csinálni kevesebbel is. Az utolsó előtti feladat is tipikusan ilyen: ha low fékkel akarod megcsinálni kevés tuninggal, akkor túl hamar fog fékezni az assist, fék assist nélkül viszont nagyon könnyű a hátsó egyenesben a 335 is.
Ezen kívül pedig begyűjtöttem a kislevelre a Huracánt mindössze 35 aranyért, ennyi volt ugyanis az utolsó előtti feladat skippelve, mert azt az egyet nem lehet csak megcsinálni aranyos tuning nélkül, amúgy simán 9 pénzes tuninggal végignyomtam a 7 napot. Az utolsó feladatban ugyan ki kellett löknöm Magnust vagy négyszer-ötször, de valahogy mindig utolért, annyival jobb a top speedje, de sikerült 3 körön keresztül magam mögött tartani, így ez is relatív könnyen meglett...
-
DigitXT
félisten
Érdekes, nekem fullos kocsival is van benne kihívás...
Vagy én vagyok fakezű, vagy alkalmazkodik a játék. -
oz82
senior tag
válasz DigitXT #9781 üzenetére
Nekem PR 87 es, nem akarok goldozni rá 2 skipp belefér az utolsó napon.
4 vagy 5 körös az utolsó nap?Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
#27441408
törölt tag
Az 1-ik küldihez járt 1 ajándék bmw, azt megtarthatom ugye, és nem veszi el a küldi végén? Beépített játék küldetés nem ilyen időszakos event.
-
Zozzy94
tag
Volt nekem is olyan, de a pénz már annyira könnyen jön, hogy el se tudom költeni....gondolom az a recept jött be, hogy sokszor mentem a 10 körös Le Mans-i pályán, ami ugyan hosszú, közel fél óra de rengeteg pénzt és fame-t ad, főleg ha a manager-agent is aktiválva van. És még ha a napi dolog is pl. +60-70 vagy akár 100% fame-t hoz úgy nagyon könnyű szintet lépni és most már tök jó, hogy szintlépéskor 30 aranyat ad. Régen csak 2 meg 5 volt Arannyal akad gond, de valahogy megoldom, szerencsére nem kell sokszor igénybe vennem "technikai" segítséget hogy legyen több arany Ettől függetlenül hiányzik még pont 50 kocsi...mondjuk a Nascar úgyse fog kelleni...
iPhone 12 Pro Max 256GB & AirPods Pro2
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #9781 üzenetére
A játék abszolút alkalmazkodik, ha mindig kilométerekkel nyersz, akkor a botok (TSM ellenfelek) is marha erősek lesznek. Ezért volt régen, hogy az Indy oválon nem tudtam nyerni 4-5 körön, mert utol sem értem ez elsőket, úgy elhúztak. A bot-butításhoz nem kell sokszor veszíteni, sőt igazából veszíteni sem kell, csak mindig éppen csak egy kicsivel kell nyerni, akkor nem szállnak el nagyon. Pl. Speed Snap-en, Speed Record-on mindig csak pár km/h-val kell nyerni, Endurance-on az első hely után megállni és várni, hogy leteljen az idő, Cup-okon meg csak 50-100m előnnyel nyerni. Tudom-tudom,akkor meg nem lesz kihívás a játékban. Kihívásnak ott a wttt, az autók megszerzésével nem szeretnék túl sokat szívni...
Ráadásul trükkösek a majmok: mivel két profilt viszek, egy fullosat meg egy átlagosat, eltérő taktikával játszok a kettővel. Az egyiken, ahol sok arany van, mindig fullozom a kocsit, a kislevelen viszont spórolok, próbálom minél kevesebb arannyal túlélni az event-et. Ilyenkor sokszor tapasztalom, hogy hiába könnyebb nyerni kupákon a butább botokkal, a kedves majmócák próbálnak arra ösztönözni, hogy költsél minél több aranyat tuningra, ezért Speed Snap-en meg Speed Record-on is nehezebb feladatot kaptam a kislevellel, mint a naggyal. A nagyon ugye fullos volt, a kicsi meg csak 18 tuning a One esetében, és mindkét feladatnál 1-2-3 km/h-val nehezebb volt kevesebb tuninggal. Semmi gond, először azt hittem, hogy ezt lehetetlen megcsinálni, de néhány próba után rájöttem, hogy ha megvan a megfelelő féktáv és kigyorsítás, akkor meg tudom nyerni. Így esett meg, hogy kevesebb tuninggal többet mentem, mint a fullos autóval: nem akartam skippelni és több aranyat beletolni, inkább megtanultam bevenni azt a két-három kanyart...
-
DigitXT
félisten
Endurance-on az első hely után megállni és várni
Akkor ezért mész néha Endurance-on 6.5 km-et, én meg kepeszthetek 20-ért.
Tudtam én, hogy butítás, de akkor sem értem: ha már nekiállok versenyezni, az
legyen verseny, ne sétagalopp. Elég órát toltunk már bele itt sokan. Játék!
Inkább hekkelek aranyat, de hasítson minden bot, ahogy tud, max. káromkodok
ha elcseszem. Magnus H2H is alig ment tegnap. (De ha megvan, akkor örülök.)Ha gonosz akarnék lenni a majmok helyében, az ilyen megállós trükközést DNF
eredményre adnám: tessék már eldöcögni valami értelmes távolságig, ha lehet!Más kérdés, hogy alig van már kedvem versenyezni. (Folyton elálmosít a játék.)
inkább megtanultam bevenni azt a két-három kanyart..
Na, ez a beszéd! A TT is pont így működik amúgy. Megtanulod: A csoport!
Ha meg még fullos is, akkor Top100. (És ha baromi sok időd van, akkor Top10.)[ Szerkesztve ]
-
#27441408
törölt tag
Üdv 1 karrier részt csak akkor enged lezárni ha mindenhol első vagyok? A legelsőn mindenhol indultam de még csak 93%-ot ír van talán 2 verseny ahol második vagy 3-adik vagyok.
-
l4ci
senior tag
válasz #27441408 #9797 üzenetére
Igen, csak akkor lesz 100%-os, ha minden versenyen első vagy. Amúgy én már marhára unom a karrier módot. Ugyanazok az autók, ugyanazok a pályák, semmi kihívás, semmi újdonság nincs benne, csak azért tolom végig, mert ha eddig mindent végigtoltam 100%-ra, akkor az új szériák is legyenek már fullosak. A kislevelen meg úgyis csak az autókat gyűjtöm be, hogy wttt-n legyen mivel versenyezni. A héten megint jobb időt mentem a Venenoval Dubai-ban, mint az iPhone-nal, nem tudom megszokni azt a kis kijelzőt, talán hétvégén majd javítok a tablettel...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Óra topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080