Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
-
bmakszim
senior tag
Ez tény, hogy fps-re egér+bill a nyerő, de nem a cod-dal kellene pont példálózni, hanem mondjuk a HL2-vel. Egy cod (akármelyik) multi után pl ha leül az ember Cs-zni, simán észrevehető, hogy a callof-ban elég csak nagyjából eltalálni az embert és tunkolni, míg cs-ben precíznek kell lenni, különben egy árva golyó nem találja el az ellent. A callof egy végtelenségig leegyszerűsített primitív játék, ami nem biztos, hogy olyan rossz, mert csak az MW2-t annyian játszák PC-n, steam szerint, mint a Source-ot. De mindenesetre látszik, hogy multiplatform járék.
-
hoffman_
nagyúr
Valaki igazán segíthetne. Én azt nem értem, hogy ha a konzol ilyen jó ketyere, mert az, saját oprendszerrel, HDD-vel, rakás memória, CPU-k, akkor mi az akadály annak, hogy egy nyüves bill-t és egeret rádugjunk? Mert ugye USB port is akad. Vagy annyira lemaradtam volna, hogy lehet ilyet, csak nem tudom?
És ha már itt tartunk, akkor jó - de az emberi fairplay miatt veszett - ötlet, hogy kontrollerrel irányítva a PC game-t, már mehetne a cross hent. Ez persze szélsőséges és megvalósíthatatlan példa, de a másik vázolt dolog még működhetne is.
Habár most, ahogy belegondolok, az irányítás megírása miatt veszett fejsze nyele. Na, itt a megoldás! Kell írni a Boxra crossplatform játékot, és Te választod, hogy bill-est, vagy kontrollerest veszel. Bár lehet, hogy nem térülne meg... Pedig de kitaláltam
mod: Morden, hova tűnt az avatarod?
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
#08052480
törölt tag
"Vagy annyira lemaradtam volna, hogy lehet ilyet, csak nem tudom?"
Pedig van, csak 360-ra és alig támogatja valami. és hogy miért nincs elterjedve? Mert a kutyának se kell. Aki már pár játékot végigjátszott gamepad-del az rég rájött, hogy nem is annyira irányíthatatlanok ezzel a lövöldözős játékok sem mint ahogy az a köztudatban él. Csak persze aki 10+ éve játszik egérrel kipróbálja, nem tud 10-ből 10 hedshotot leadni és ráfogja, hogy szar.
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
"ogy a callof-ban elég csak nagyjából eltalálni az embert és tunkolni, míg cs-ben precíznek kell lenni, különben egy árva golyó nem találja el az ellent."
Ez baromság nem is kicsit. MW2-be milliószor komplexebb és életszerűbb ballisztika és golyószórás van beleépítve mint a CS bármelyik részében ami 100 milliszekundumos késések mellett tűnik csak úgy killcam-ben mintha nem embert talált volna, pedig azt talált.
Mellesleg azért a szavakra oda lehet figyelni, a CS és az MW2 közül messze nem a CoD a primitívebb, attól függetlenül, hogy a másikban nehezebb érvényesülni -
BalaNce87
addikt
válasz #08052480 #57 üzenetére
"Ez baromság nem is kicsit. MW2-be milliószor komplexebb és életszerűbb ballisztika és golyószórás van beleépítve"
E mellett a baromság mellett képtelen vagyok szemet hunyni, ugyanis a cod az aminek az ég világon semmi köze olyan fogalmakhoz hogy ballisztika, az mw2 az inkább egy mai hadviseléses unreal tournament, mint egy valamennyire is reális fps. Golyószórás meg mondhatni nincsen, szerinted mw2-be van recoil de cs-be nincs? ezek szerint cs-vel egy percet nem játszottál ha ez nem volt nyilvánvaló számodra. Utoljára én a cod1-be láttam normális szórást, cod2 óta meg eléggé leegyszerűsített lett a széria ilyen és más szempontból is.
Azzal semmi gond nincs hogy szerinted az mw2-be jól megvannak oldva ezek a dolgok, csak nem igaz, és ez a vicc benne hogy egy 10 éves cs-be már képesek voltak ezt megoldani. Manapság ilyen agyon butított tucat fps-ek vannak.[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz #08052480 #56 üzenetére
Direkt nem akartam ebbe belemenni, azzal nem fogok vitatkozni, hogy melyik a kényelmesebb és melyik a pontosabb. Ez tudom. A nincs rá igényt már kevésbé tudom elfogadni, speciel én basznám ki a gépet a kukába, ha tudnám tolni a game-jeimet bill+egér kombóval boxon is.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #58 üzenetére
"...ugyanis a cod az aminek az ég világon semmi köze olyan fogalmakhoz hogy ballisztika"
hát hogyne...
recoil meg mindkettőben van, csak MW2-ben életszerűbb (azaz nekem életszerűbbnek hat), persze mondhatod egy fanboynak...mellesleg elég sokat játszottam minde2vel és azt állítani, hogfy MW2-ben nincs ballisztika elég nagy balgaság (főleg, hogy a CS-el ellentétben itt a golyókra hat a gravitáció és golyónemtől függően bizonyos felületeket át is viszik - hihetetlen mennyire primitív)hoffmann: pedig nem volt rá igény, ezért is hagytak fel a támogatásával olyan korán.
-
heihachi
addikt
válasz #08052480 #56 üzenetére
Azért nincs elterjedve, mert nem ugyan azt a pontosságot adja, mint az egér+bill kombó, és ezért nem kell a kutyának sem. Pl. van nem egy olyan játék, ahol ha húzod az analóg kart először lassabban, majd begyorsulva történik a fordulás. Ha rádugod az egeret, akkor meg ugyanez történik. Magyarul egy rakás szar az egész, semmivel nem pontosabb vagy jobb vagy gyorsabb, mint a kontroller. Nyilván így nem is kell senkinek, de ettől még igény az lenne rá, ha meg lenne oldva rendesen.
"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD
-
hoffman_
nagyúr
#55 @ hoffman_
Habár most, ahogy belegondolok, az irányítás megírása miatt veszett fejsze nyele. Na, itt a megoldás! Kell írni a Boxra crossplatform játékot, és Te választod, hogy bill-est, vagy kontrollerest veszel. Bár lehet, hogy nem térülne meg... Pedig de kitaláltam.
+1, nekem kéne
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Morden24
nagyúr
Tényleg mindenki szarik rá.
Tökéletesen lehet játszani kontrollerrel a konzolos fps-eket konzolos stílusban, és mivel mindenkinek egységes az eszköze, ezért multizni is tökéletes.
Éppen ezért marginális igény van arra, hogy valaki WASD+egér kombózzon konzolon. Egyszerűen nem erre való.
És mivel nem lesz cross platform multiplayer, ezért továbbra is totál lényegtelen marad.Jegyzem meg, így is milliószámra fogynak az FPS játékok a konzolokon, szóval nem tűnik úgy, hogy a piac lélegzetvisszafojtva várja az egér és klavi eljövetelét.
Sőt, nem egy fps-ből többet adnak el konzolon, mint PC-n.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
hoffman_
nagyúr
Itt 60 post van, kb 30 embertől, abból én vagyok az egyetlen, aki mellette kardoskodik, asszem van jogotok elnyomni Csak a véleményem/ötletem dobtam be, tudom, hogy nem fog működni, sőt tudom, hogy nem is kell hogy működjön.
(számomra csupán a crosspaltform tetszetős nagyon, de ezek szerint áthidalhatatlan)
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Morden24
nagyúr
Nyilván van egy kis halmaz, akit ez érdekelne, de igen valószínű, hogy nem éri meg fejlesztési költséget fordítani a dologba, mert nem hozna jelentős kuncsaftmennyiséget, ellenben a konkrét konzolos játékteret elég rendesen összekuszálná, ami nem valami megérős üzlet...
Egyébként én továbbra is azt mondom, hogy kenjék a hajukra az FPS-eket, van még pár játékstílus, ahol nagyon is jó lenne a cross-platform multi.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #66 üzenetére
Nem illik elfelejteni, hogy valószínűleg központilag is tiltva van az ilyen XFPS-ek bizonyos szintűnél magasabb támogatása.
Ha a cross-platformot kútba ejtik, mert nem lenne fair play a játékosok között, akkor mennyire örülnének neki, ha konkrétan piacon belül történne ugyanez?
Sectumsempra - For Enemies
-
BalaNce87
addikt
válasz #08052480 #60 üzenetére
De milyen gravitáció? oda lősz ahova nézel nem számít hogy messzebb van az ellenfél... tényleg nemtudom hogy egy játékről beszélünk e. CS-be is átlehet lőni falakon vagy fakapun, codba meg a 3 méteres betonfalon is átmegy. A cs lehet elvault de még mindig közelebb áll a valósághoz, mint az mw2, amit mondom legjobban a quake vagy az ut-hoz lehet hasonlítani és nem egy háborús fps-hez. Nah mind1 szerinted valamennyire reális az mw2 szerintem meg semmi köze hozzá, hát ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Necroman_Mk2
őstag
Azt eddigi is tudtuk, hogy hogy a bill+egér kombináció messze gyorsabb játékot biztosít, mint a kontrolleres (nézz meg YouTube-on egy HALO multit, majd utána egy Quake Live meccset - ég és föld a kettő), de szerintem ez még nem indok a projekt felfüggesztésére. A dolgot ett ronthatták el, hogy a felsorolt játékok mind az akció kategóriába estek, viszont egy autóverseny esetében szvsz már nem lettek volna ekkora különbségek.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
Ant@
senior tag
válasz Necroman_Mk2 #70 üzenetére
Szerintem meg adják ki a Starcraft 2-t boxra és legyen cross-platform. Legalább lesz sikerélményem a multiban.
Ez CS vs COD párbaj meg elve hülyeség. Mi az hogy egy FPS élethű? Há nóóóóórmáááális? Mindkettő csak játék teccikérteni. Kiváncsi lennék arra a kockára aki egy 50 méteres sprint után olyan stabilan céloz álló helyzetben mint a karaktere a monitoron. Hivatásos katonák között lehet, hogy van ilyen mondjuk úgy 10.000-ből 1 meg a vasember meg a terminátor. Egyszerűen nincs értelme ezen cívódni.
-
athomi
veterán
és erre csak a fejlesztés közben jöttek rá, mikor már előtte is nyilvánvaló volt? gratulálok!
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Annyiról volt szó hogy élethűbb és a cs ha már csak azt nézzük hogy nincs újratöltödő élet és a fegyver szórás van elég szépen akkor az mw2-t ebben lepipálja. Élethű játék nyilván nincs, de ott van pl az insurgency a világa ugyanaz mint az mw2-é, de sokkal értelmesebb, nem a zúzásról és a futkározásról szól, hanem a csapatmunkáról, és erre simán rámondom hogy eléggé reális a játékmenete. Nekem annyi legyen hogy ne ugra bugrálva lőjjek le valakit, szórjanak a fegyverek és azt faszságot vegyék ki hogy visszanő az élet.
-
Ant@
senior tag
válasz BalaNce87 #73 üzenetére
Cs-hez csak futolag volt szerencsém igy nem tudok róla véleményt mondani. Cod-ozni szoktam, sokat. (4, 5, 6 felváltva) Jól elvagyok vele, nem vágyom extrém kíhívásra ha munka utánni pihenésről van szó, de annyit azért megjegyeznék ,hogy az eredményességhez azért nem elég az ugra-bugra. Különösen igaz ez a S&D-re ahol ugye nincs respawn. Nem azzal van bajom ,hogy különbözik az ízlésünk, csak annyit bátorkodtam szóvá tenni ,hogy az összes mai játék fényévekre van realítástól. Reális FPS nincs és soha nem is lehet (ArmA-t is ideértve) de ez így van jól. Azon lehet vitatkozni, hogy melyik áll közelebb a valósághoz de nem érdemes ezt ennyire véresen komolyan kezelni mert annyit nem ér.
-
SityiSXT
őstag
Ahogy nézem, a Shadowrun 2007-es játék, a Lost Planet meg 2006-os (Xbox360-on, PC-re 2007-ben adták ki). Az Xbox360 pedig 2006 végén került a piacra. Én úgy gondolom, akkoriban még gyerekcipőben járt ez az egész, így túl nagy következtetéseket nem biztos, hogy érdemes levonni. Talán jobb volna most egy ilyen crossplatform játékkal kipróbálni, most mi lenne a helyzet. Eleve a konzolokon már sokkal többen játszanak, jó eséllyel nagyobb a gyakorlatuk is. De ez csak az FPS szekció. Ugrabugra, sportjátékok és autóverseny esetében sokkal több értelme lenne a platformok közötti átjárhatóságnak, mert arcade játékok esetén a billentyűzet(/egér) nincs annyira sokkal lemaradva a kontrollerek mögött (vannak nagyon profi billentyűzetek, amik jobban teljesítenek jétákokban, elég csak a Razerre vagy a Logitechre gondolni, vagy akár az A4Tech X7 családjára, ha olcsóbb kell), kormány és pedálszett az autókázáshoz pedig minden típushoz elérhető.
Ant@: Azért az ArmA.val vigyázz! Talán nem véletlenül használják több hadsereg kiképzésénél a némileg módosított változatát - akárcsak az elődjét, az operation Flashpointot.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Ezzel egyet értek csak az volt nekem furcsa hogy a cod-ra azt monjda valaki élethűbb mint a cs. Én is codoztam 2-vel és 4-el de az 1-hez képest az utóbbiak le lettek egyszerűsítve, 1-be elég nehéz volt mp44-el lőni, 2-be meg már alíg szórt 4-be meg már szinte megszűnt az hogy szór egy fegyver. Én leírtam elöző hsz-embe hogy ha azok lennének benne vagy nem akkor az már jó kis játék lenne, de tényleg ez a visszanő az élet meg a többi hülyeségtől csak még egyszerűbb lesz az egész játék és kevésbé lesz kihívás benne. Én egyedül az sd-t csíptem a codokba meg talán ctf még, de 4-be is úgy lőttek le crash mapon hogy a tetőn volt leugrott elkezdett felém lövöldözni fejbe lőtt és még csak meg se halt a zuhanásba pedig zuhant vagy 10 métert, ez nálam kiverte a biztosítékot és van jó pár ilyen kamu kill.
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #76 üzenetére
Csak annyit írtam, hogy élethűbb a ballisztika - amit tartok is.
"de tényleg ez a visszanő az élet"
Van hardcore
"e 4-be is úgy lőttek le crash mapon hogy a tetőn volt leugrott elkezdett felém lövöldözni fejbe lőtt és még csak meg se halt a zuhanásba pedig zuhant vagy 10 métert, ez nálam kiverte a biztosítékot és van jó pár ilyen kamu kill."
Mert ugye véletlenül nem lehet senkit fejbe találni? A nagy esésekbe meg ugyanúgy belehalsz...
"Én is codoztam 2-vel és 4-el de az 1-hez képest az utóbbiak le lettek egyszerűsítve,"
Azaz MW 2-vel nem is játszottál? Akkor mégis mi a túróról beszélsz? Vagy annyira elképzelhetetlen, hogy két év alatt fejlődött valamicskét a rendszer?
-
BalaNce87
addikt
válasz #08052480 #77 üzenetére
De játszottam az mw2-vel free weekenden (elég is volt), de a 4-hez képest is egy kalap szarnak tartom, eladták a játékot steamen 60 eurorét, boltba meg 10 rongyért miközbe jó ha 2000-et ér az egész. Ha nekem meglenne 4 biztos nem vettem volna meg az mw2-őt, mert az hogy van pár új fegyver meg perkek nem ér meg újabb 10-est, mondhatni az mw2-őt egy modder összedobja fél év alatt.
Vannak véletlenek de az hogy zuhanás közbe egyáltalán betalál a fegyver enyhe túlzás, játék ez oké de azért ilyen kamákat ne engedjenek már meg. -
BalaNce87
addikt
válasz #08052480 #79 üzenetére
Most szerinted annyi újítást tartalmaz hogy kibasszak rá egy újabb 10-est?
Komolyan nem értem mi benne az a nagy újdonság, kiadták kétszer a 4. részt és bezsebeltek rajta kurva sok pénzt, szeretnek az emberek kétszer fizetni valamiért. Ez ugyanaz a szitu, mint a left 4 dead-nél, kiadták a 2. részt dobtak bele pár új dolgot és úgy adták el, mintha egy teljesen új rész lenne, közbe inkább egy fajta kiegészítése az elsőnek. Codnál megvolt egy adott grafikus motor ami már 5-6 éves, kellett pár új fegyver model, új perkek beépítése, és új karakter modellek, ezt akárhogy is nézem 2 év alatt ez nem valami sok. -
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #80 üzenetére
Elfelejted, hogy a CS-el ellentétben itt van szingli is, nem is akármilyen. Mellette azt a játékmotort úgy szanaszét gyúrták a két év alatt, hogy rá se lehet ismerni és ez a pályadesign-nál is meglátszik és amúgy is minden tekintetben az egyik legszebb multiplatform fps, kétszer annyi fegyvert belepakoltak, amik közül mind egyedien "viselkedik", emellett lehet hogy a multi nem olyan forradalmi mint a négyes volt 2007-ben, de rengeteget csiszolódott (új perkek, fegyók, fejelsztések, killstreakek, deathstreakek, felszerelés és eszméletlen profi map-ek), hovatovább kaptunk spec ops-ot is. Más fejlesztők fele ennyi content felett ülnek akár több mint két évet, úgyhogy egy rossz szó nem lehet az IW-re. és igen, messze több újdonság van benne, mint bármilyen másban, amire az emberek csak úgy dobálják a 10-eseket.
-
BalaNce87
addikt
válasz #08052480 #81 üzenetére
Hát nemtudom, de grafikaialg nagyon minimálisat fejlődött, talán ami szembetünő lett az a gránát viselkedése végre lett fizikája, ám amiket leírtál édes kevés, mert ez nem 2 éves munka, és ha már csak azt nézzük mennyi bőrt húztak le a névről nem feltétlen éri meg az a 10-est ha nem nyújt jobb élményt, sőt szerintem a 4-nél is gyengébb. Szóval ez nekem nem új játék single ide vagy oda, azt se egy zseni találta ki, egy összedobott tipikus amerikai sztori, amit már filmekben ezerszer látott az ember. Nyilván van akinek megéri, mert odavan érte, de én máshogy tekintek erre, azért nem fogom megvenni, mert cod a neve, látom hogy ez nem nyújt jobb játékélményt a fejlődés se sok, így nekem ez lehúzás, ettől még van akinek nem az. Most jönni fog a 7. rész az is 10-es lesz és azt is szépen megveszik, az a durva hogy ezek felejthető játékok, a nagy multú név miatt húzzák ki sokáig és nem biztos hogy azért mert olyan nagyon nagy játék lenne. Egyszerűen jól eltudják passzolni a játékot és ehhez nem kell megerőltetni magukat. Az egyedien viselkedést nem igazán értem cod4-ben is az volt hogy volt nálad egy m4 agy ak az ak erősebb volt, de mondhatni ugyanaz a fegyver volt a kezedben csak más skin-el, pláne hc-n ott aztán mp5-el is lehetett írtani messziről. A dlc-ről meg nem is akarok semmit mondani 3 mapért 15 eurot kértek el és még ezt is megvették rengetegen, elhitetik az emberek magukkal hogy megéri, közbe ennek a hátterében is az áll hogy sajtoljunk ki annyi pénzt az emberekből amennyit csak lehet. Nehogy már azt hidd hogy még ők a jó fejek hogy adnak hozzá dlc-t, ráadásul ilyen picsányit.
Az egész egy üzlet és úgy szarnak a rajongókra vásárlókra ahogy illik, ha már a játék supportját nézzük az is egy nagy lószar.[ Szerkesztve ]
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #82 üzenetére
Konzolon teljesen egyben volt a játék, nem igazán kellett neki support (hallomásból tudom, hogy PC-n ez nem így van, khm számomra nem meglepő). Viszont a 15 eurót ne hazai szemmel nézd, itthon ha 1000-en megvesznek egy játékot már platinalemez. 15 dollár egy átlagos amcsinak tücsökpöcs, és egy normális európai országban, ahol számítanak az eladási adatok, szintén nem nagy összeg a 15 euró. Gondolj csak bele, a wow-ért (inkább le se írom a jelzőket amivel illetném) hány millió ember fizet 15 dollárt/eurót/fontot havonta hosszú évek óta, és még a kiegészítőt is képesek megvenni borsós áron. Ilyen világba hülyék is lennének, ha nem adnának ki pénzért kis map pack dlc-ket. Én speciel nem vettem ilyet, mert már rég áttértem BC2-re, ahol szerencsére VIP kóddal eddig megúsztam minden "dlc"-nek mondott frissítést ingyen...
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #82 üzenetére
Jó, nem kezdek el vitatkozni azon miért is néz ki olyan jól (a pályák részletességét max az Uncharted 2-höz tudnám hasonlátgatni) és miért olyan eszméletlen jó és hihetetlen sok munka van a szingle részében (ha az ember ezt nem látja akkor így járt). Nem veszek meg minden COD-ot, az ötös nem érdekelt és a hetes sem fog, a Treyarch a szememben nem több középszerű csapatnál. amit viszont az Infinity letett az asztalra, abba sokan a nagyok közül is beletört volna a bicskája. A DLC-k aár és tartalma tényleg non-sense, de hát nem kell megvenni, attól még ugyanúgy uködik a multi.
"m amiket leírtál édes kevés, mert ez nem 2 éves munka"
Bocs, nem vagy tisztában a dolgokkal...
-
Def26
félisten
válasz #08052480 #84 üzenetére
"A DLC-k aár és tartalma tényleg non-sense, de hát nem kell megvenni, attól még ugyanúgy uködik a multi."
Ja, csak minden menet után kidob a játék, mert nálad nem elérhető map töltődik be. Vagyis játszhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
#40835072
törölt tag
válasz pengegyerek #2 üzenetére
igen! pl a fifa world cup 2010
-
BalaNce87
addikt
Nah de a pc-n lett sikeres a sorozat, erre a konzolt részesítik előnyben, én szeretem a konzolokat csak nem kéne lefosni a pc-t, warezra fogni alap dolog manapság csak magukba néznének a fejlesztők akkor rájönnének nem feltétlen az a fő probléma. Xboxot is azért veszik többen, mert chippelhető, és nem azért mert annyival jobb lenne, mint egy ps3. Az ok hogy 15 dollár nem bassza meg az amerikaikat pénz ügyileg, de akkor is sokba kerül egy 3 map amit bárki áttud rakni nem hiába elérhetőek cod4-be a cod6-os mapok, szóval ezért pénz kérni gáz, az már csak rádob hogy mennyibe is kerül.
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #90 üzenetére
Hát ez csak itthon van így, mármint, hogy boxot a warez miatt vesznek. Azokban az országokban, ahol számít az eladás, ott elhanyagolható a konzol warez. Viszont ezzel szemben a PC-s warez már nem, ugyanis az könnyebben elérhető egy átlagos felhasználó számára is, meg csöppet nagyobb a történelme
Szó se róla, szerintem is nagyon sok a 15 dodó 3 térképért, viszont aki nap mint nap játszik vele, és simán megteheti (ezért hoztam fel az amcsi / mmorpg párhuzamot), annak semmiség 15 pénzt kiadni ilyesmire!
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
BalaNce87
addikt
Mondjuk jó lenne egy konzol de drágák a játékok és még azt se mondhatom hogy régit veszek akkor, mert pl most cd galaxisba az 5 éves játékok is 6000-be kerülnek. Amúgy sok játékért nem is fizetnék, manapság egy jó multis játék éri meg, single-ért szerintem nem érdemes sok pénzt kiadni azaz ilyen 8-10-et, max 4-et adnék ezekért, de mire annyi lesz addigra nem is érdekel kb.
[ Szerkesztve ]
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #92 üzenetére
Egyetértek, itthon kb. az is lenne a reális ár amit irsz. Én mondjuk cserélgetem a játékaimat, 2-3-nál több nincs itthon sosem, amit megunok rögtön eladom, vagy becserélem.
Sokat jelent továbbá (számomra), hogy live-on szinte mindennek van kipróbálható verziója!
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
BalaNce87
addikt
A becserélés az mit takar valahova beadod a játékot és adnak érte egy összeget?
Egy kérdésem lenne ha már xbox-ról van szó, ha fel van törve de pl van 2 eredeti játékom amik multiplayerrel is rendelkeznek akkor nem bannolják a gépet? Csak akkor banolják a gépet ha tört játékkal akarsz live-on játszani?
Mondjuk nemtudom ha megvennék valamit lehet nem akarnám eladni, mert lehet később jó lenne elővenni, igaz most rengeteg játék van ami bőven elég egyszer is, aztán mehet a levesbe.[ Szerkesztve ]
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #94 üzenetére
Hát én becserélés alatt azt értem, hogy amikor megjelenik egy számomra kedves játék, akkor fogom a megunt játékomat beadom és ráfizetek, hogy megkapjam az újat. Így átlagosan 2-5k-ért lehet új játékot venni (kivéve, ha nagyon régi vagy irgalmatlan sz*r játékot viszel be . Persze ennél még jobb, ha Te magad adod el a játékot, és utána a pénzt kiegészítve veszed meg az újat, csak ez időigényes, illetve kockázatosabb (posta miatt pl.).
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
BalaNce87
addikt
És hol lehet beadni? gondolom ha pl megveszed 576-ba ott nem veszik vissza, meg ha jól tudom sokan angol boltokból veszik a játékokat.
Morden: mondjuk az durva, mert csak ha eredetivel multizol, nem szegtél meg semmit. Bár haveromat is banolták úgy másfél év után, ez függ valamitől hogy mennyi idő, míg kiszúrják? Gondolom ban azzal egyenlő hogy a live-ra nemtudsz felcsatlakozni, ha jól emlékszem amiket leszedett live-ról, mind megmaradtak a winyóján. Engem igazából tényleg az zavar hogy nagyon drágák a játékok, mégha egy régebbit akarnék megvenni akkor se tudom megúszni olcsón, mert én még nem láttam egy boltba se több éves játékot pl 2000 ft-ért, pc-re meg ez igen gyakori, persze ez függ attől mennyire népszerű a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #97 üzenetére
Nem a háromszámos boltba nem vesznek be játékot. Általában ahol lehet használt játékot venni, ott lehet cserélni is. Ha Bp. érdekel adok privátban pár boltot szívesen, itt gondolom nem lenne ildomos reklámozni őket. Sajnos most a kiadók a warez után ezt vették elő: a használt játékpiacot akarják beszüntetni nagy kár... bár szerencsére egyelőre nincs igazi ellenszer rá.
[Mert ugye az a gondjuk, hogy ha meguntad pl. a MW2-t és eladod, akkor az új tulajdonos teljes árú játékot kap, és tud multizni vele meg minden, miközben az újra-eladásból származó pénzből már a kiadó nem lát semmit illetve nem számít +1 eladott játéknak. Elég undorító hozzáállás, és nem is értem az egészet, akkor ezek szerint a kocsimat se adhatnám el?! ]
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Morden24
nagyúr
válasz BalaNce87 #97 üzenetére
mondjuk az durva, mert csak ha eredetivel multizol, nem szegtél meg semmit.
Semmi durva nincsen benne, ez a normális magatartás.
Ha meg flashelt kekszbox kell warezjátékkal, akkor ohne multi, vagy marad a crosskábelfügg valamitől hogy mennyi idő, míg kiszúrják?
Biztosan függ is valamitől, de flashelt géppel Live-ra menni időzített bomba. Előbb vagy utóbb, de megkapja a szalámit a box.
Gondolom ban azzal egyenlő hogy a live-ra nemtudsz felcsatlakozni, ha jól emlékszem amiket leszedett live-ról, mind megmaradtak a winyóján
Én meg úgy tudom, ha bannolnak, akkor viszlát vinyó... nem tudsz rá többé telepíteni játékot. Plusz az accountod is "corrupt" státuszt kap. Ja, meg eredetiben vett Arcade játékok és DLC-k is használhatatlanná válnak, újra le kéne szedni őket, de a bannolt kekszboxra nem fogja engedni.
Szóval elég nagy szopás a ban...[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
BalaNce87
addikt
Mindkettőtöknek köszi a válaszokat csak kíváncsi voltam hogy mennek itt a dolgok
Boxom nincsen csak érdeklődésképp kérdeztem, ha egyszer talán lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...