Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
válasz BalaNce87 #42 üzenetére
Van, amiben egyértelműen jobb (sportjátékok, autóverseny, elég sok TPS stb.), de igazad van, leginkább csak kényelmes, én is ezt írtam
Multi sok játéknál van, nem csak FPS-nél. Jó, engem az FPS-ek önmagában nem érdekelnek túlzottan, mert a 80%-uk szimpla lövölde, ami nem köt le.
Gears of war stílusú játékokat jóval könnyebb egérrel irányítani
A könnyebb mit jelent? Mert lehet, hogy hatékonyabb, a konzolos meg kényelmesebb. A könnyebb az melyikbe fér bele?
Multinál meg azért kell egy pár év hogy bele gyere
Hát pár év biztosan nem. Persze nyilván attól függ, hogy milyen szinten és mivel játszottál előtte PC-n.
Viszont ne tegyünk már úgy, mintha csak FPS lenne a világon. Sem konzolra, sem PC-re nem igaz ez. Épp ezért irritál ez a cross platformos dolog is. Őszintén, szarok az FPS-ekre, és kár, hogy másik féltucat játékgenre emiatt "szív".Sectumsempra - For Enemies
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #58 üzenetére
"...ugyanis a cod az aminek az ég világon semmi köze olyan fogalmakhoz hogy ballisztika"
hát hogyne...
recoil meg mindkettőben van, csak MW2-ben életszerűbb (azaz nekem életszerűbbnek hat), persze mondhatod egy fanboynak...mellesleg elég sokat játszottam minde2vel és azt állítani, hogfy MW2-ben nincs ballisztika elég nagy balgaság (főleg, hogy a CS-el ellentétben itt a golyókra hat a gravitáció és golyónemtől függően bizonyos felületeket át is viszik - hihetetlen mennyire primitív)hoffmann: pedig nem volt rá igény, ezért is hagytak fel a támogatásával olyan korán.
-
Ant@
senior tag
válasz BalaNce87 #73 üzenetére
Cs-hez csak futolag volt szerencsém igy nem tudok róla véleményt mondani. Cod-ozni szoktam, sokat. (4, 5, 6 felváltva) Jól elvagyok vele, nem vágyom extrém kíhívásra ha munka utánni pihenésről van szó, de annyit azért megjegyeznék ,hogy az eredményességhez azért nem elég az ugra-bugra. Különösen igaz ez a S&D-re ahol ugye nincs respawn. Nem azzal van bajom ,hogy különbözik az ízlésünk, csak annyit bátorkodtam szóvá tenni ,hogy az összes mai játék fényévekre van realítástól. Reális FPS nincs és soha nem is lehet (ArmA-t is ideértve) de ez így van jól. Azon lehet vitatkozni, hogy melyik áll közelebb a valósághoz de nem érdemes ezt ennyire véresen komolyan kezelni mert annyit nem ér.
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #76 üzenetére
Csak annyit írtam, hogy élethűbb a ballisztika - amit tartok is.
"de tényleg ez a visszanő az élet"
Van hardcore
"e 4-be is úgy lőttek le crash mapon hogy a tetőn volt leugrott elkezdett felém lövöldözni fejbe lőtt és még csak meg se halt a zuhanásba pedig zuhant vagy 10 métert, ez nálam kiverte a biztosítékot és van jó pár ilyen kamu kill."
Mert ugye véletlenül nem lehet senkit fejbe találni? A nagy esésekbe meg ugyanúgy belehalsz...
"Én is codoztam 2-vel és 4-el de az 1-hez képest az utóbbiak le lettek egyszerűsítve,"
Azaz MW 2-vel nem is játszottál? Akkor mégis mi a túróról beszélsz? Vagy annyira elképzelhetetlen, hogy két év alatt fejlődött valamicskét a rendszer?
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #80 üzenetére
Elfelejted, hogy a CS-el ellentétben itt van szingli is, nem is akármilyen. Mellette azt a játékmotort úgy szanaszét gyúrták a két év alatt, hogy rá se lehet ismerni és ez a pályadesign-nál is meglátszik és amúgy is minden tekintetben az egyik legszebb multiplatform fps, kétszer annyi fegyvert belepakoltak, amik közül mind egyedien "viselkedik", emellett lehet hogy a multi nem olyan forradalmi mint a négyes volt 2007-ben, de rengeteget csiszolódott (új perkek, fegyók, fejelsztések, killstreakek, deathstreakek, felszerelés és eszméletlen profi map-ek), hovatovább kaptunk spec ops-ot is. Más fejlesztők fele ennyi content felett ülnek akár több mint két évet, úgyhogy egy rossz szó nem lehet az IW-re. és igen, messze több újdonság van benne, mint bármilyen másban, amire az emberek csak úgy dobálják a 10-eseket.
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #82 üzenetére
Konzolon teljesen egyben volt a játék, nem igazán kellett neki support (hallomásból tudom, hogy PC-n ez nem így van, khm számomra nem meglepő). Viszont a 15 eurót ne hazai szemmel nézd, itthon ha 1000-en megvesznek egy játékot már platinalemez. 15 dollár egy átlagos amcsinak tücsökpöcs, és egy normális európai országban, ahol számítanak az eladási adatok, szintén nem nagy összeg a 15 euró. Gondolj csak bele, a wow-ért (inkább le se írom a jelzőket amivel illetném) hány millió ember fizet 15 dollárt/eurót/fontot havonta hosszú évek óta, és még a kiegészítőt is képesek megvenni borsós áron. Ilyen világba hülyék is lennének, ha nem adnának ki pénzért kis map pack dlc-ket. Én speciel nem vettem ilyet, mert már rég áttértem BC2-re, ahol szerencsére VIP kóddal eddig megúsztam minden "dlc"-nek mondott frissítést ingyen...
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #82 üzenetére
Jó, nem kezdek el vitatkozni azon miért is néz ki olyan jól (a pályák részletességét max az Uncharted 2-höz tudnám hasonlátgatni) és miért olyan eszméletlen jó és hihetetlen sok munka van a szingle részében (ha az ember ezt nem látja akkor így járt). Nem veszek meg minden COD-ot, az ötös nem érdekelt és a hetes sem fog, a Treyarch a szememben nem több középszerű csapatnál. amit viszont az Infinity letett az asztalra, abba sokan a nagyok közül is beletört volna a bicskája. A DLC-k aár és tartalma tényleg non-sense, de hát nem kell megvenni, attól még ugyanúgy uködik a multi.
"m amiket leírtál édes kevés, mert ez nem 2 éves munka"
Bocs, nem vagy tisztában a dolgokkal...
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #90 üzenetére
Hát ez csak itthon van így, mármint, hogy boxot a warez miatt vesznek. Azokban az országokban, ahol számít az eladás, ott elhanyagolható a konzol warez. Viszont ezzel szemben a PC-s warez már nem, ugyanis az könnyebben elérhető egy átlagos felhasználó számára is, meg csöppet nagyobb a történelme
Szó se róla, szerintem is nagyon sok a 15 dodó 3 térképért, viszont aki nap mint nap játszik vele, és simán megteheti (ezért hoztam fel az amcsi / mmorpg párhuzamot), annak semmiség 15 pénzt kiadni ilyesmire!
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #92 üzenetére
Egyetértek, itthon kb. az is lenne a reális ár amit irsz. Én mondjuk cserélgetem a játékaimat, 2-3-nál több nincs itthon sosem, amit megunok rögtön eladom, vagy becserélem.
Sokat jelent továbbá (számomra), hogy live-on szinte mindennek van kipróbálható verziója!
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #94 üzenetére
Hát én becserélés alatt azt értem, hogy amikor megjelenik egy számomra kedves játék, akkor fogom a megunt játékomat beadom és ráfizetek, hogy megkapjam az újat. Így átlagosan 2-5k-ért lehet új játékot venni (kivéve, ha nagyon régi vagy irgalmatlan sz*r játékot viszel be . Persze ennél még jobb, ha Te magad adod el a játékot, és utána a pénzt kiegészítve veszed meg az újat, csak ez időigényes, illetve kockázatosabb (posta miatt pl.).
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Jander
senior tag
válasz BalaNce87 #97 üzenetére
Nem a háromszámos boltba nem vesznek be játékot. Általában ahol lehet használt játékot venni, ott lehet cserélni is. Ha Bp. érdekel adok privátban pár boltot szívesen, itt gondolom nem lenne ildomos reklámozni őket. Sajnos most a kiadók a warez után ezt vették elő: a használt játékpiacot akarják beszüntetni nagy kár... bár szerencsére egyelőre nincs igazi ellenszer rá.
[Mert ugye az a gondjuk, hogy ha meguntad pl. a MW2-t és eladod, akkor az új tulajdonos teljes árú játékot kap, és tud multizni vele meg minden, miközben az újra-eladásból származó pénzből már a kiadó nem lát semmit illetve nem számít +1 eladott játéknak. Elég undorító hozzáállás, és nem is értem az egészet, akkor ezek szerint a kocsimat se adhatnám el?! ]
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Morden24
nagyúr
válasz BalaNce87 #97 üzenetére
mondjuk az durva, mert csak ha eredetivel multizol, nem szegtél meg semmit.
Semmi durva nincsen benne, ez a normális magatartás.
Ha meg flashelt kekszbox kell warezjátékkal, akkor ohne multi, vagy marad a crosskábelfügg valamitől hogy mennyi idő, míg kiszúrják?
Biztosan függ is valamitől, de flashelt géppel Live-ra menni időzített bomba. Előbb vagy utóbb, de megkapja a szalámit a box.
Gondolom ban azzal egyenlő hogy a live-ra nemtudsz felcsatlakozni, ha jól emlékszem amiket leszedett live-ról, mind megmaradtak a winyóján
Én meg úgy tudom, ha bannolnak, akkor viszlát vinyó... nem tudsz rá többé telepíteni játékot. Plusz az accountod is "corrupt" státuszt kap. Ja, meg eredetiben vett Arcade játékok és DLC-k is használhatatlanná válnak, újra le kéne szedni őket, de a bannolt kekszboxra nem fogja engedni.
Szóval elég nagy szopás a ban...[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies