Új hozzászólás Aktív témák
-
#08052480
törölt tag
Ez sosem volt kérdés, az egér messze precízebb mint az joystick, a konzolosoknak nyomokban sem lett volna esélyük, nem beszélve a sebességről (Lost Planet 360-on 30 fps, pc-n beállításoktól függően bármennyi). Egyébként is az egész egy nagy baromság volt nem csodálkozom, hogy hanyagolják. Konzolon ugyanúgy hatalmas és teljesen más élmény multizni, legyen az bármilyen stílus, ha valaki egérrel nyomul ellened az nem kicsit lenne frusztráló és nem is fair...
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
Akk nekik épp nincs, pedig szvsz legalább annyira szériatartozéka egy játékos gépének mint a mindenféle gamer egerek. Verekedős cuccok, sport játékok, autós játékok és hack n slashek mind-mind sokkal élvezhetőbbek kontrollerrel (én konkrétan minden jobban szeretek azzal játszani, pc-s multit tolom csak egérrel)
-
#08052480
törölt tag
"Vagy annyira lemaradtam volna, hogy lehet ilyet, csak nem tudom?"
Pedig van, csak 360-ra és alig támogatja valami. és hogy miért nincs elterjedve? Mert a kutyának se kell. Aki már pár játékot végigjátszott gamepad-del az rég rájött, hogy nem is annyira irányíthatatlanok ezzel a lövöldözős játékok sem mint ahogy az a köztudatban él. Csak persze aki 10+ éve játszik egérrel kipróbálja, nem tud 10-ből 10 hedshotot leadni és ráfogja, hogy szar.
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
"ogy a callof-ban elég csak nagyjából eltalálni az embert és tunkolni, míg cs-ben precíznek kell lenni, különben egy árva golyó nem találja el az ellent."
Ez baromság nem is kicsit. MW2-be milliószor komplexebb és életszerűbb ballisztika és golyószórás van beleépítve mint a CS bármelyik részében ami 100 milliszekundumos késések mellett tűnik csak úgy killcam-ben mintha nem embert talált volna, pedig azt talált.
Mellesleg azért a szavakra oda lehet figyelni, a CS és az MW2 közül messze nem a CoD a primitívebb, attól függetlenül, hogy a másikban nehezebb érvényesülni -
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #58 üzenetére
"...ugyanis a cod az aminek az ég világon semmi köze olyan fogalmakhoz hogy ballisztika"
hát hogyne...
recoil meg mindkettőben van, csak MW2-ben életszerűbb (azaz nekem életszerűbbnek hat), persze mondhatod egy fanboynak...mellesleg elég sokat játszottam minde2vel és azt állítani, hogfy MW2-ben nincs ballisztika elég nagy balgaság (főleg, hogy a CS-el ellentétben itt a golyókra hat a gravitáció és golyónemtől függően bizonyos felületeket át is viszik - hihetetlen mennyire primitív)hoffmann: pedig nem volt rá igény, ezért is hagytak fel a támogatásával olyan korán.
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #76 üzenetére
Csak annyit írtam, hogy élethűbb a ballisztika - amit tartok is.
"de tényleg ez a visszanő az élet"
Van hardcore
"e 4-be is úgy lőttek le crash mapon hogy a tetőn volt leugrott elkezdett felém lövöldözni fejbe lőtt és még csak meg se halt a zuhanásba pedig zuhant vagy 10 métert, ez nálam kiverte a biztosítékot és van jó pár ilyen kamu kill."
Mert ugye véletlenül nem lehet senkit fejbe találni? A nagy esésekbe meg ugyanúgy belehalsz...
"Én is codoztam 2-vel és 4-el de az 1-hez képest az utóbbiak le lettek egyszerűsítve,"
Azaz MW 2-vel nem is játszottál? Akkor mégis mi a túróról beszélsz? Vagy annyira elképzelhetetlen, hogy két év alatt fejlődött valamicskét a rendszer?
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #80 üzenetére
Elfelejted, hogy a CS-el ellentétben itt van szingli is, nem is akármilyen. Mellette azt a játékmotort úgy szanaszét gyúrták a két év alatt, hogy rá se lehet ismerni és ez a pályadesign-nál is meglátszik és amúgy is minden tekintetben az egyik legszebb multiplatform fps, kétszer annyi fegyvert belepakoltak, amik közül mind egyedien "viselkedik", emellett lehet hogy a multi nem olyan forradalmi mint a négyes volt 2007-ben, de rengeteget csiszolódott (új perkek, fegyók, fejelsztések, killstreakek, deathstreakek, felszerelés és eszméletlen profi map-ek), hovatovább kaptunk spec ops-ot is. Más fejlesztők fele ennyi content felett ülnek akár több mint két évet, úgyhogy egy rossz szó nem lehet az IW-re. és igen, messze több újdonság van benne, mint bármilyen másban, amire az emberek csak úgy dobálják a 10-eseket.
-
#08052480
törölt tag
válasz BalaNce87 #82 üzenetére
Jó, nem kezdek el vitatkozni azon miért is néz ki olyan jól (a pályák részletességét max az Uncharted 2-höz tudnám hasonlátgatni) és miért olyan eszméletlen jó és hihetetlen sok munka van a szingle részében (ha az ember ezt nem látja akkor így járt). Nem veszek meg minden COD-ot, az ötös nem érdekelt és a hetes sem fog, a Treyarch a szememben nem több középszerű csapatnál. amit viszont az Infinity letett az asztalra, abba sokan a nagyok közül is beletört volna a bicskája. A DLC-k aár és tartalma tényleg non-sense, de hát nem kell megvenni, attól még ugyanúgy uködik a multi.
"m amiket leírtál édes kevés, mert ez nem 2 éves munka"
Bocs, nem vagy tisztában a dolgokkal...
-
#08052480
törölt tag
Amúgy azt beszélik, hogy flashelt boxon is lehet eredeti játékkal multizni, ha csinálsz egy külön accot, amire nem gyűjtögettél gamer pontokat nem eredeti játékokból. Ennek van valami valóságalapja? Mondjuk tényleg csak kíváncsiság, soha nem flasheltetném a boxom, a Live annál a pár játéknál többet ér amiért nem vagyok hajlandó pénzt kiadni. Bár amit lehet inkább PS3-ra szerzek be, ingyen multi az ingyen multi és ha lehet inkább hanyagolom a gold accot (megy is a tökömre), de a Reach-hez asszem fog kelleni
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...