Hirdetés

2017. november 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kriszpontaz


kriszpontaz
(PH! kedvence)

Hamar be fog esni egy Bundle-ba ha ez ennyire megosztó :).

(#2) Xaels


Xaels
(PH! félisten)

Hát sajnálom, hogy részben igazam volt a bemutatókat látva. Lenne benne spiritusz, de egyelőre számomra a 60EUR-os ár(de még kulcsos oldalról az 50 is) nagyon sok. Tegnap olvastam hírt arról, hogy két streamer elméletben ugyanarra a bolygóra ment ugyanarra a helyre de ennek ellenére sem tudtak találkozni pedig lehet, ha egy Serious Sam féle hatványozzuk a feladatokat és esetleg az őrszemeket ha többen játszanak együtt fel tudná dobni.

PSN ID: Lord_Machine_X /// Destiny, CODWW2, SWBF1

(#3) Ellia


Ellia
(őstag)

Valahol imádom ezt a játékot, valahol meg rohadtul utálom azok alapján amit olvasok/látok róla. Ezernyi meg egy lehetőség van benne, remélem hamar kikupálják, ha már azt mondták, hogy az összes dlc ingyenes lesz meg miket terveznek. Részemről várok, hogy csökkenjen az ára.

BN: eszem#2717 GW2: eszem.3751 Uplay: SzMrt

(#4) Romvr


Romvr
(őstag)

Pont pár játékmenet videót nézegetve jutott eszembe hogy a procedurálisan generált univerzum iszonyatosan nagy ötlet. Ezt a technikát át kellene engedni egy CDPR-nek vagy hasonló, már bizonyított stúdiónak, akik a történetírásban is toppon vanna, meg rájuk önteni egy raklapnyi pénzt. Szerintem valami olyan csodát hoznának ki belőle hogy az nem igaz. Mérföldkő lenne a játékiparban.

Mert oké hogy a NMS célja a galaxis közepébe való eljutás, de tényleg nem ártott volna ha mondjuk konkrét történet, küldetések, mellékküldetések is vannak. Esetleg ezek procedurálisan generálva. És nem csak a menny ide szerezz meg 100 ilyet-olyat és hozd vissza típusúra gondolok. De mondjuk egy Mass Effect ezzel a technológiával és next gen grafikával már Instant Buy lenne.

Noha még nem játszottam a NMS-el de képes voltam 3 órán nézni ahogy más játszik. Szóval én tuti eltöltök vele pár tíz órát, mert tetszik amit láttam.

Ma este 7-kor lesz a PC megjelenés, helyi idő szerint.

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#5) Cathfaern válasza Romvr (#4) üzenetére


Cathfaern
(PH! nagyúr)

"Pont pár játékmenet videót nézegetve jutott eszembe hogy a procedurálisan generált univerzum iszonyatosan nagy ötlet. Ezt a technikát át kellene engedni egy CDPR-nek vagy hasonló, már bizonyított stúdiónak, akik a történetírásban is toppon vanna, meg rájuk önteni egy raklapnyi pénzt."
Nincs ebben a technikában semmi extra, meg tudja más is csinálni ha akarja, csinálták is meg már mások. Az a probléma, hogy a procedurálisan generált világot és a fix történenetet nem tudod összehozni. Ahhoz procedurálisan generált történet is kéne, ott meg még nem tart az MI fejlesztés :)

Please note that "oh, It works" it is not always the same as "it will always work" - From IT Support

(#6) Xaels válasza Romvr (#4) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)

Részben igazad van bár a Witcher sem a CD Projekt Red(már ha rájuk gondoltál) kútfőjéből kipattant alaptörténet. A procedurálisan legenerált világhoz ugyanolyan képlékeny sztori is kéne ami elég nehézkes.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// Destiny, CODWW2, SWBF1

(#7) james001


james001
(PH! kedvence)

Én is ráhájpoltam a játékra egy kicsit,de már streamek alapján rájöttem hogy ez tényleg egy unalmas gamma lesz. Streames srácok is azt mondták hogy ott vérzik el a játék hogy túl sokat kell farmolni,meg hogy konkrétan semmi célod nincs csak járkálsz bolygóról bolygóra,ami nem lenne annyira rossz de ahogy a tesztben is írják egy idő után ugyanannak tűnik az összes.
Mondjuk az jópofa hogy te elnevezhetsz új növényeket,új állatokat de akár új bolygót is amilyenre szeretnéd :)
Egyszer talán majd beszerzem mert azért érdekel a játék,de a mostani áron nem éri meg az biztos.

Hammer of justice crushes you overpower...

(#8) Romvr válasza Cathfaern (#5) üzenetére


Romvr
(őstag)

Nem tartom ennyire lehetetlennek a dolgot, hogy fognak egy alaptörténetet, pár mellékszálat és rákódolják a procedurálisan generált világot. Adaptív algoritmusokkal meg lehet oldani hogy a nekünk kellő eredmény szülessen. Egy dollármilliós, száz fős játékstúdió szerintem meg tudná oldani, ha akarná.


(#6) Xaels: Csak említettem egyet a közelmúltból. De pl a Mass Effect is jó történettel volt megáldva és az nem könyvadaptáció.

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#9) GypsFulvus2 válasza Cathfaern (#5) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Teljeen procedurálisan generált világgal valószínűleg tényleg nem lehet összehozni egy fix történetet, de részegységek generálására jól használható. Pl. a Star Citizenben a bolygófelszíneket pg-al állítják elő (erről még csak bemutató videó van), vagy pl. az aszteroida mezőket (ez már működik) is. Aztán a pg bolygófelszínbe ültetik bele a kézzel megalkotott bázisokat, leszálló zónákat stb, de attól még a pg. bolygófelszín is bejárható lesz. Elvileg a 2.7. patch-ben ez már benne lesz; nagyon kíváncsi leszek rá, hogy működik majd a gyakorlatban.

A NMS-t szeretném majd kipróbálni azért, de az ár nekem is túl borsos; mondjuk egy GOG karácsonyi akció keretében 30-40 USD közötti áron már megvenném. Bízunk benne, hogy a Sony is hamar rájön, hogy ez a 66 USD eléggé öntökönlövés.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#10) Pinky Demon


Pinky Demon
(PH! addikt)

Proceduralisan generalt != teljesen random es valtozo.
Siman ossze lehet hozni, mivel miutan a generatort lefixaljak, a vilag is fix lesz. minden bolygo kap egy egyedi ID-t, amibol aztan a rendszer mindig pontosan ugyanazt a bolygot fogja legeneralni, mindig ugyanoda. Az egesz PG dolog csak arra volt jo, hogy relative keves munkaval tudtak feltolteni az univerzumot. De miutan ez megtortent, szamtalan fix, elore megirt, scriptelt tortenet, event stb megjelenhet benne.
De nekem pont ugyanez a bajom az Elite-tel is, par nap jatek utan rajon az ember, hogy mennyire borzasztoan ures es onismetlo az egesz.

[ Szerkesztve ]

(#11) Teaway válasza Pinky Demon (#10) üzenetére


Teaway
(PH! kedvence)

„De nekem pont ugyanez a bajom az Elite-tel is, par nap jatek utan rajon az ember, hogy mennyire borzasztoan ures es onismetlo az egesz.”

És még számtalan játékra mondható el ugyanez!

A Napnak kizárólag múltja van. A jelenét csak a jövőben ismerhetjük meg, bő 8 perc múlva...

(#12) GypsFulvus2 válasza Pinky Demon (#10) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Ez azt jelenti, hogy ha mondjuk egy játékos leszállt a NMS egyik bolygójára, felderítette, majd utána egy másik játékos is leszáll u. oda x évvel később, akkor pont u. azt látja majd, mind az első (mivel az első leszállásával "fixálódott" a bolygó)?

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#13) Pinky Demon válasza GypsFulvus2 (#12) üzenetére


Pinky Demon
(PH! addikt)

Nem, szerintem mar fix az osszes bolygo, tehat nem akkor generalodik, mikor az elso leszall, hanem mar az elott is ismert, hogy hogyan fog felepulni a bolygo, csak legfeljebb meg historyja nincs semmi. Legalabbis en igy csinalnam.

(#14) Cathfaern válasza GypsFulvus2 (#12) üzenetére


Cathfaern
(PH! nagyúr)

Igen. Sőt, rosszabb, mert a amit az első player tevékenykedett (pl. bányászás) azt se fogja látni a második, mivel a bolygó minden leszálláskor legenerálódik.

Please note that "oh, It works" it is not always the same as "it will always work" - From IT Support

(#15) Mister_X


Mister_X
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

55 pont? Ne csináljátok már, eddig 73.50% az átlagértékelés. Továbbá ez nem az a fajta játék, hogy leülsz, tíz órát elvagy, majd konklúziót vonsz. Galaxis közepébe se mentetek el szerintem. Én most meg is álltam az utazgatásban, két rendszerben ugyan az a faj az uralkodó, így eldöntöttem, hogy itt fogok időzni. Festőiek a bolygók és a monolithokból kinyert történelmek is részletes képet festenek a fajról. A nyelvet is tanulni kell, kíváncsi vagyok, hogy mennyire fogja megdobni az interakciót, hogyha már legalább 200 szót ismerek majd tőlük. A

4... 3... 2... 1... Engage! --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#16) scarabaeus válasza Cathfaern (#14) üzenetére


scarabaeus
(őstag)

És ha az első száll le vissza ugyanoda?

Quoth the Raven "Nevermore."

(#17) GypsFulvus2 válasza Cathfaern (#14) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Köszi mindkettőtöknek, még ha némileg ellentmondtok is egymásnak. :)
Mister_X: "a monolithokból kinyert történelmek is részletes képet festenek a fajról. " - Ez eddig a legbíztatóbb info sztámomra. Ez a játék akkor köthet le hosszabb időre, ha nem csak mennyiségi, hanem minnőségi felfedezni való is van benne. Ha mondjuk lennének ősi, kipusztult civilázációk, amelyek története részletesen megismerhető (és ezek nem egy kaptafára készültek).
Lehet, hogy a játék mélysége (ha van), csak sok tíz óra belerakása után jön elő. Persze ez az optimista hozzáállás.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#18) janitor01


janitor01
(tag)

Sajnos a fejlesztők PONTOSAN azt csinálták amit ígértek. Egyfelől fantasztikus, hogy valaki megvalósított egy univerzumot, amely gyakorlatilag végtelen. Létező fizikai törvények irányítják, élővilág népesíti be hegyek, tavak sivatagok vannak.

Csak sajnos ennek nincs értelme. Semmi. A legtöbb játékos maximum 20 órát öl majd a játékba mielőtt halálosan megunja. Esetleg lesznek fanok akik 2-300-400 órát is beleraknak majd, mégis ugyan annyit érnek majd el. A bolygók kevesebb mint 1% át fedezik fel.

Ez inkább egy érdekes kísérlet mint egy érdekes játék.

(#19) Romvr válasza janitor01 (#18) üzenetére


Romvr
(őstag)

Ez egy technológiai demónak tökéletes. Hogy megmutassák mire képes "egy kis matek". Alapozás a jövőbeni fejlesztésekhez.

Ha erre ültetnének egy küldetésrendszert, tennének bele még több dolgot, javítanának a kinézeten hogy többeknek tetsszen akkor sikeressé is válhat.

De csak úgy mint mondjuk a Crysis sorozat, a No Man's Sky is csak azt mutatja mire lehet képes a játékmotor. A Crysis ugye a Cryengine demózása volt, a No Man's Sky pedig ennek a Procedurálisan Generált univerzumnak a demózása.

Én így gondolom. Ennek ellenére a Crysis mind a három része a Steam accountomon van és újra-újra előveszem. Vagy a Skyrim... annak is csak 1x vittem végig a Main Story-ját, mégis 140 órát beleraktam. Úgy érzem a No Man's Sky is hasonló cipőben fog járni.

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#20) ripla


ripla
(őstag)

pár helyesírási hiba észrevétel:

de ettől függetlenül tényleg felfoghatatlanok nagy számokról beszélünk

mert csak az ízlés kapcsán tudnák - tudnék, vagy tudnánk.

ez ideáig még egy Minecraft - idáig

Aztán visszaértem, meg szereltem - megszereltem

aki kipróbálna egy hasonló mechanikára épülő próbálkozást, csak csillagközi utazások nélkül, annak javaslom a subnautica című játékot. idegen bolygó és egy víz alatti világ, ahol egy jövőbeli robinsont játszol. ugyanilyen gyűjtögetős, túlélős.

[ Szerkesztve ]

Blackberry Z10 White, 100-1, 10.3.2.2474

(#21) mrhitoshi


mrhitoshi
(PH! kedvence)

ó messze a világegyetem középpontjától

hmm Van a világegyetemnek középpontja ? ;]
Lehet én élek képzavarban, de eddig nem egy bizonyos galaxisról volt szó a játékban, és hogy a galaxisnak a középpontját kell elérni ? Mert eszerint a cikk szerint az egész univerzum benne van. :F

Platformok: PS4~PC~W10

(#22) Crob válasza Xaels (#2) üzenetére


Crob
(tag)

Miért is kellett volna találkozniuk? Ez nem egy multiplayer játék...

(#23) Brett001 válasza Romvr (#19) üzenetére


Brett001
(fanatikus tag)

Amivel még nagyot lehetne lendíteni, ha lenne moddolási lehetőség. Egy jó modder közösség nagyszerű dolgokat hozhatna össze. :) Rengeteg potenciál van ebben a játékban, most még valóban unalmasnak tűnik...én minden esetre nagyon várom a PC-s verziót.

"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester

(#24) oriic válasza mrhitoshi (#21) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)

Kezdetben egy galaxisról volt szó, de azóta ezen változtattak készítők.

Live-Die-Respawn

(#25) mrhitoshi válasza oriic (#24) üzenetére


mrhitoshi
(PH! kedvence)

Akkor fatális fogalomzavar van a játék körül. Az univerzumban nincs kitüntetett középpont.

Platformok: PS4~PC~W10

(#26) davidsone


davidsone
(PH! addikt)

Ez tényleg nagyon megosztó, de gy idő után biztos mindenkinél unalomba fullad van akinél 2óra után másnál 500...

...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...

(#27) Mister_X válasza mrhitoshi (#25) üzenetére


Mister_X
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Miétt ne lenne? Az ősrobbanás is egy pontban történt és tágul az univerzum, szóval ahonnan kiindult ez az egész, ott a középpont.

Ennek ellenére egy galaxis van a játékban, legalábbis egy halom csillagot látsz és annak a központjába kell haladnod, nevezzék bárhogy is.

@davidsone: idővel minden unalomba fullad. Valakinek a Diablo III 300 óra után, valakinek a Battlefield 4 800 óra után, van akinek a Skyrim 1500 óra után.

[ Szerkesztve ]

4... 3... 2... 1... Engage! --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#28) davidsone válasza Mister_X (#27) üzenetére


davidsone
(PH! addikt)

és előtte mi volt? ;]

Szerintem ez sokaknál hamarabb a több száz órások univerzum fanok lesznek :D

[ Szerkesztve ]

...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...

(#29) Mister_X válasza davidsone (#28) üzenetére


Mister_X
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

- másik, összeomló univerzum
- Isten
- mi csak egy üveggömbben vagyunk

Egyelőre nem látom, hogy miért fulladna hamarabb unalomba, mint egy Diablo vagy egy Minecraft...

4... 3... 2... 1... Engage! --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#30) scarabaeus válasza Mister_X (#27) üzenetére


scarabaeus
(őstag)

(Minden pont az univerzum középpontjának helye, nem egy kitüntetett pont)

Quoth the Raven "Nevermore."

(#31) Uncool Ben válasza Mister_X (#27) üzenetére


Uncool Ben
(tag)

Az ősrobbanás a tér minden pontján történt, nem egy ponton. Ott is, ahol most a köldököd van. Nincs közepe az univerzumnak.

(#32) belan válasza james001 (#7) üzenetére


belan
(senior tag)

én pont erre gondoltam hogy egy idő után nagyon unalmas lesz a játék így kimarad max ha utánad vágják majd pár ezerért lehet be szerzem ,

(#33) Döglött Róka válasza mrhitoshi (#21) üzenetére


Döglött Róka
(PH! addikt)

Mit varsz egy olyan cikktol amiben az iro elcsodalkozik a flora es fanua kifejezeseken?

Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

(#34) Dr. Akula


Dr. Akula
(PH! nagyúr)

"Ez az ötlet valami egészen fantasztikus, egy végtelen világ;"
Legalábbis annak aki 20-30 éve nem játszott az Elite-tel, mert ott 20kB-ban már lefektették a stílus alapjait. Ettől még nem kell rossznak lennie, csak nem egy spanyolviasz.

A kérdésem is az hogy mennyire hasonlít ez az Elite-hez? Ja meg hogy csak online-e mint az Elite: Dangerous?

(#35) Stauffenberg válasza Mister_X (#27) üzenetére


Stauffenberg
(PH! nagyúr)

Nekem a Diablo 3 alig 5-10 óra alatt fulladt teljes unalomba. Haverokkal még küszködtem további 20-25 órát, de végig untam. Nincs egy rendesen kihúzott karakterem sem.

Mások a mai napig nyomják és szeretik.

Van ilyen.

---                                                                                                                                                                                                                       "If I knew how to take a good photograph, I'd do it every time." - Robert Doisneau

(#36) SylverR válasza mrhitoshi (#25) üzenetére


SylverR
(senior tag)

Van középpontja. Csak az a középpont is ugyanúgy mint minden más, tágul, egymástól gyorsulva távolodik.

Nem!

(#37) ForRedGlory válasza SylverR (#36) üzenetére


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

Figyelembe veve a tudomany jelenlegi allasat, mely szerint az univerzum pontos hatarat nem ismerjuk, nem gondolnam, hogy az univerzumnak jelenleg behatarolhato lenne merre is van a kozepe... (Egyebkent szerintem nincs is, de privat velemeny. Jo esellyel ugysem derul ki, mert az emberiseg kiirtja magat, pontosabban taccsra vagja a Foldet, mire dobbantani tudna masik bolygora)

Ha mar univerzum, akkor erdemes megnezni az Interstellar cimu filmet. :)

[ Szerkesztve ]

*** powered by Samsung Galaxy Note 8

(#38) Stauffenberg


Stauffenberg
(PH! nagyúr)

Egyébként fogja olyan is tesztelni a játékot, aki kedveli ezt a műfajt?

Mert az egyértelmű, hogy Bocha úgy ült le tesztelni kemény egy nap erejéig, hogy érezhetően semmi köze ehhez a survival-exploring műfajhoz, ami egészen más síkon mozog, mint a mainstream videojátékok történetorientált játékmenete (aminek hiányát Bocha éppen számon is kéri).

Bocha eleve leszögezi az elején, hogy ne nevezzük őt szűklátókörűnek vagy hozzá nem értőnek, MERT KÜLÖNBEN (!) aki így tesz, az valójában csak ízlésről próbál vitázni. Ez nem túl elegáns megoldása egyébként a szűklátókörűség és hozzá nem értés palástolásának.

Ennek a kritikának annyi értelme van, mint egy utcai sportkocsin számon kérni a terepjáró képességek hiányát.

Persze lehet számon kérni a műfajtól elvárható tartalmi elemek hiányát vagy gyér kidolgozottságát (ahogy mások is megteszik), de Bocha kritikája kritikaként nulla. Bocha a saját ízlésétől nem tudott elvonatkoztatni és egy napnyi tapasztalatát tesztnek álcázva kiöntötte a közönség elé.

Többet ne tegyél így! Tedd oda glosszaként a véleményed mások tesztjeibe. Ez így ebben a formában még akkor is zavaró, ha éppen egyet is tudok érteni a nagy részével.

---                                                                                                                                                                                                                       "If I knew how to take a good photograph, I'd do it every time." - Robert Doisneau

(#39) Televan


Televan
(PH! kedvence)

A gog -os értékelések elolvasása után,nem biztos hogy megveszem.Amit olvastam,a PC -s verzió egy pocsék PS4 -es port.Ennek még kell egy - két javító csomag.

Amúgy nekem tetszik az elgondolás,de nem ilyen sziszifuszi munkában ahogy a cikk írója mondja. Túl sok a gyűjtögetéses rész.Kevés az akció és a kaland. :K

Nincs semmi....

(#40) SylverR válasza ForRedGlory (#37) üzenetére


SylverR
(senior tag)

Természetesen nehéz az emberi elmét a dolgok köré csavarni, de nem tartom valószínűnek az univerzum végtelen állítást. Sokkal inkább magába olvadó, vagy ismétlődő. Esetleg valami formájú.
Az ugyan igaz, hogy a tudomány jelenlegi állása szerint sem határa, sem széle, sem közepe nincs, de ez egy science fiction, ahol egy nálunk sokkal fejlettebb faj szemszögéből figyeljük meg a világot. Sci-fi szemszögből szerintem nyugodtan kijelenthető, hogy van egy középpont. Lehet téved a fikció, de működhet.

Interstellart láttam. Nekem annyira nem jött be. Volt pár érdekes megközelítése a filmnek, és egészen reális próbált lenni. De azért volt pár facepalm moment. :))

[ Szerkesztve ]

Nem!

(#41) Malibutomi válasza Televan (#39) üzenetére


Malibutomi
(PH! nagyúr)

Most neztem en Steamen az ertekeleseket, szinte csak negativ. El sem indul, fagy, 10FPS, stb

(#42) voyager4.4 válasza Stauffenberg (#38) üzenetére


voyager4.4
(senior tag)

Csatlakozom. Gyakorlatilag az összes gondolatomat megfogalmaztad, így nem is ragozonám tovább.
Ezzel a cikkel a legnagyobb baj, hogy nem teszt, nagy jóindulattal vélemény...
Ráadásul még az a néhány gondolat is állandóan ismétlődik, 1 oldalban le lehetett volna írni.

no fate but what we make

(#43) csizo13 válasza voyager4.4 (#42) üzenetére


csizo13
(tag)

törölt hozzászólás.

[ Szerkesztve ]

(#44) torik


torik
(fanatikus tag)

A baj ott van szvsz hogy 20-30 euróért ez egy korrekt játék lenne (laggolást leszámítva persze). Ebben a formában egy AAA kategóriás játék árazásával ez komoly mellényúlás.

All that and a bag of chips

(#45) Romvr


Romvr
(őstag)

Nálam mindent maximumra állítva 2560x1080-ban a következőket tapasztaltam
- UltraWide felbontás támogatása egy vicc. A HUD és minden menüelem szét van nyújtva.
- VSync mellett nagyokat esik az FPS. Fix 60-ról 40 és akár még 10 is lehet egy-egy másodperc erejéig
- VSync-et kikapcsolva a következő konfiggal 80-90 FPS között van és nem ment még lejebb 70-nél ugyanott ahol Vsyncet bekapcsolva 20-ig zuhangatott
Konfig: i5-6500 + 16Gb RAM + GTX 1060 OC
- Csak Borderless üzemmódban érdemes játszani mert ha Fullscreen-t állítasz be akkor az első Alt+tab-ig vagy fókuszvesztésig megy a játék aztán kifagy

Ennyit a technikai nehézségekről, jöjjön maga a játék

- Furcsának tartom hogy az űrhajó irányítását lényegében csak egérrel lehet végezni, nem lehet billentyűzettel pl fordulni, vagy le-fel nézni
- Még csak 4 órát játszottam, de az inventory folyton be van telve... kell egy ormótlan nagy űrhajó amit raktárként tudsz használni és akkor nem kell minden fejlesztésnél felásnod a rendszer összes bolygóját nyersanyag után.
- 4 óra játék után még nem jutottam el odáig hogy fölvegyem a fő történetszálat, azaz elmenjek az első Atlas állomásig és nekikezdjek utamnak a galaxis közepére. Viszont már összehaverkodtam egy idegen fajjal, vettem hajót 30 millióért, kaptam a spanoktól egy igen erős fegyvert, a ruhám is már fejlesztve van és olyan ritka alapanyagok is vannak a rakteremben amiből 5 rendszeren átrepülve se találtam 2-nél többet. Pedig feltúrtam pár bolygót csak úgy a bányászati fejlesztéseket tesztelve :DDD
- Az kicsit furcsán zavaró néha hogy minden bolygót vastag aszteroidaöv vesz körbe, csak az aszteroidák formája változik. Persze ha éppen üzemagyagra van szükség akkor jól jön mert mindegyikben az van. Vagy vas, esetleg ritkábban arany.
- Az űrállomások raktárkészlete valami szánalmasan alacsony és még a kínálatuk sem túl bőséges. Szóval ha annyi pénzed van mint Ricsi Rich és Dagobert Bácsi közös üzletében, amit Bill Gates támogatott, akkor sem tudod megvenni az alapanyagok nagy részét, le kell menned a bolygóra, elő az ásó és túrni a földet.
- A lények AI-ja furcsa... Balaton méretű lyukat robbantok tőlük két méterre és erre a helyett hogy rohannának mint a veszett fene, nekem támadnak. Hát persze hogy két lövésből fekszenek... aztán meg jönnek a Sentinelek és a robotkutyák. Eddig szerencsére nagyobbal nem találkoztam. A robotkutyák már nagyot tudnak harapni így az is elég volt.
- Amúgy a Sentinelek jópofák. Ha kivágok egy fát akkor jön oda, scanneli a hűlt helyét majd hozzám röpül és néz rám hogy "Itt volt egy fa, te raktad el onnan?". Ha elfutok akkor viszont nem követ. Illetve vannak gyöngyök amit ha felveszek a földről akkor rögvest 3-as szintű a körözésem. Még nem jöttem rá miért.

Na lehet ez egy kicsit zagyvaság lett de most vagyok ébren 19. órája és lehúztam egy 10 órás műszakot is. Szóval bocsi

Holnap tuti folytatom a játékot mert úgy érzem még csak a felszínét kapargattam annak ami van mögötte.

"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

(#46) #20655360


#20655360
(törölt tag)

Megérdemli a sok hypeolós gyökér. :C

Ráadásul ahogy olvasom, crash-el és teljesítményproblémák is vannak. Ezen se lepődtem meg... mégis csak egy indie cím. Az ilyennél annak is örülni kell, ha elindul. :)

[ Szerkesztve ]

(#47) Televan válasza #20655360 (#46) üzenetére


Televan
(PH! kedvence)

Te tele vagy jóindulattal! ;]

Nincs semmi....

(#48) Mister_X válasza #20655360 (#46) üzenetére


Mister_X
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Veled is több tárterület fogy a PH!-n.

Amúgy itt egyértelműen alul van pontozva.

[ Szerkesztve ]

4... 3... 2... 1... Engage! --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

(#49) davidsone válasza Romvr (#45) üzenetére


davidsone
(PH! addikt)

jobb lett mint a "teszt"! :DDD

...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...

(#50) BoneDragon válasza Mister_X (#48) üzenetére


BoneDragon
(őstag)

Inkább túl.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.