Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Senki sem kötelez, hogy ennyit költs rá. Jelenleg a legolcsóbb kezdőcsomag 57 USD - ez mellesleg olcsóbb, mint a NMS ára. A stretchgoal-okat 65 millió után leállították, azóta nem ígérnek új dolgokat. Open World (gondolom ez alatt instance nélküli, korlátlan számú játékos közös játékát érted) pedig soha nem szerepelt az ígéreteik között, sem az eredeti kampány indításakor a Sq42-vel, sem később, a PU (MMO) beharangozásakor. A hihetetlen dolgokról meg annyit, hogy amit máig elértek (pl. a multi-crew hajókkal és a valós méretű, sok millió km-es bolygórendszerekkel), és jelenleg már működik, azt én korábban lehetetlennek tartottam.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
BoB
veterán
válasz GypsFulvus2 #101 üzenetére
Chris Roberts on Multiplayer, Single Player and Instancing
"One of my goals with Star Citizen was to create a huge open world that you could adventure in solo, with your friends, mingling with NPCs and other real people."
"In Star Citizen there is going to be one persistent universe server that everyone exists on. So you will never be separated from your friends, and if you want you’ll be able to join up and adventure together, you can. "
Csak battle instákkal.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Stauffenberg
nagyúr
"Mondjuk az nem a játék hibája, hogy indie játékként ekkora hype-ot kapott. Várható volt, hogy sokan fognak csalódni."
Rokon téma: Sokan csalódtak az Interstellar moziban is, mert egy mai léptékkel mérve lassú, hosszú, túlságosan tudományos film volt. Sokan nem értették, hogy ekkora hype után miért nincs 10 másodpercenként robbanás, bezzeg a Gravity.... csakhogy a Gravity meg tökéletesen nem szólt semmiről. Űrbuziknak egy látványos katasztrófafilm volt, de nem sci-fi.
A filmkészítés nagyon hasonló a játékkészítéshez, már ami a figyelem fenntartását és a feszültség fokozását illeti. A mai néző/játékos meg már simán tartalmatlan szarnak nevez bármit, ami nem úgy működik, mint egy "INGER" feliratú baseball ütő, amivel 10 másodpercenként pofán vágják.
"Ha tisztán akartak volna játszani, akkor már a legelején elmondják, hogy nem, nincs multiplayer, vagyis olyan nincs, amire az emberek 95%-a gondolt."
Abszolút egyetértek. Amatőr hozzáállás.
"Azért nem lehet őket hibáztatni, hogy nagyot álmodtak és az emberek ilyen áron is viszik."
Nem erre akartam célozni, hanem arra, hogy sokan úgy gondolják, hogy egy indie címet nem lehet 60 euróért árulni, mert hát... az CSAK EGY INDIE játék! Sokak fejében még mindig az a kép él az indie játékfejlesztésről, hogy ezek azok az 1-5 fős baráti társaságok, akik a koleszban néhány hét alatt összedobnak valami aranyos hobbi projektet és felteszik Steam-re 5-10 dolcsiért.
BTW szerintem a No Man's Sky baja leginkább az, hogy a Sony a hónuk alá nyúlt és PS4-re nem lehet Early Access megoldással kiadni. Minden indie játék ott vérzik el, amikor jön egy mamut cég és diktálni kezd. Jött a határidő és ki kellett úgy adni, ahogy volt. Nem ez az első és nem is az utolsó játék, ami így járt.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #101 üzenetére
Értelmezésem szerint "Open world"-nek akkor nevezhető egy játék, ha az elvi lehetőség (értsd: maga a szoftver nem korlátoz) meg van arra, hogy ha játéktérből (vagy legalább annak egy jelentős részéből) egy véletlenszerű pontot kiválasztasz, akkor ott bárhány player össze tud gyűlni. Ha emellé nincsenek töltőképernyők (vagy legalábbis csak kivételes esetben), akkor "seamless", ha pedig az összes játékos egy szerveren játszik (legalább régión belül), akkor beszélhetünk "Single shard"-ról.
Na most szerintem ahhoz, hogy egy játékot MMO-nak lehessen nevezni, ebből legalább az Open World-öt teljesíteni kell Oké, nincs olyan MMO ami végtelen számú playert elbírna egy helyen hardveres (nagyrészt szerver, kis részben kliens oldali) okokból, de az a 32-64 nagyon gyéren hangzik, 200-300 lenne szerintem a minimum elvárható.
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Dr. Akula
félisten
válasz Stauffenberg #103 üzenetére
Az Interstellart a végével kúrták el, amikor idősíkokat penget a kezével a csávó mintha gitár lenne. Na az már egy sci-be nem fér bele, annyira komolytalan. Kicsit a Jeepers Creepersre emlékeztet, ami nagyon jó parahorror - az utolsó 10 percet leszámítva. Ha nem keverik bele az idegen lényt, és marad valami sorozatgyilkosos témánál, 10/10 lenne.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #104 üzenetére
Kevés is. Elite-ben is igazából egy jobb társaság alig tud összejönni, mert a limit közelében próbálja a szerver "szétszedni" a csoportokat.
SC-ben pedig az elején arról volt szó, hogy nyílt világ lesz, de aztán gondolom rájöttek, hogy ilyen részletes fizikával azt képtelenség megvalósítani. Az a baj ott is, mint az NMS-nél volt, hogy nagyon sokan ülnek a Hype vonaton és amikor a vonat megáll, akkor nagy lesz csodálkozás, hogy hát ez nem olyan lett, mint mondták. De amíg megy - márpedig SCn-nél még hosszú évekig megy -, addig vígan integetnek ki az ablakból és közben bőszen veszik meg a különböző hajó pakkokat egy olyan játékhoz, aminek még a normálisan működő alapjait sem sikerült lerakni az elmúlt évek alatt... De ez már nagyon OFF és SC hívőknek valószínűleg lassan flame is.
X Factor: mondjuk azért az értékelések ilyenkor azért elég csalókák. Steamen a negatív kommentek kb. 60%-a még 2 órát sem játszott a játékkal. Az arány pedig fokozatosan javul, bár valószínűleg ezt a multis félreértést sosem fogja kiheverni teljesen a játék.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Cathfaern #104 üzenetére
Nem kifejezetten helytálló az "open world" definíciód. Még többi játékos (NPC vagy emberi) sem kell hozzá, lehet ez akár egy teljesen lakatlan, élettelen játéktér is.
"Open world or free roam are terms for video games where a player can move freely through a virtual world and is given considerable freedom in regards to how or when to approach particular objectives, as opposed to other video games that have a more linear structure to its gameplay." - [link]
(#105) Dr. Akula: Semmi gond nem volt azzal, attól sci-fi a sci-fi, hogy a science mellé jut valamennyi fiction is. Aligha lehetne olyan nagyra értékelt sci-fi irodalmat vagy mozit hozni példának, amiben ne lennének megmosolygató, tudománytalan látványelemek, amik a cselekményt hajtják előre. Ha ezeket kiveszed, akkor az már nem sci-fi többé.
[ Szerkesztve ]
-
davidsone
addikt
válasz ->Raizen<- #100 üzenetére
Az igen
én is várom már!!! placcsantásra fel!
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Mister_X
nagyúr
válasz X Factor #106 üzenetére
Ugyan már, az ad rossz értékelést, aki akar és nem szégyenli, ne legyen már a sok 0 meg 1 pontos "értékelés" mérvadó. Sosem szoktam nézni, mert felesleges emiatt. Haters gonna hate, egy megosztó játékot az "értékelők krémje" le fog húzni.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Dr. Akula
félisten
válasz Stauffenberg #108 üzenetére
Jó, de azért annyira legyen csak "fi", amennyire akár elképzelhető valóság is lehetne a dolog, mondjuk eyg távoli jövőben. Az ilyen idősík pengetés kézzel viszont biztosan nem létezhet. Egy halálcsillag meg fénysebességen túli repülés még akár lehet egyszer valóság, na az sci-fi.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Dr. Akula #111 üzenetére
Szerintem nem ennyire kötöttek a sci-fi irodalom alkotói határai, de ezen nem veszünk össze.
[SPOILER]
A filmben a téridő ilyen ábrázolását egy jövőbeli, jelentősen intelligensebb életforma hozta el Coopnak, amíg a fekete lyukban járt. Ez az az életforma, ami abból a túlélő kolóniából alakult ki, melyet Amelia Brand hozott létre, miután különváltak (ez lehetett akár évmilliók kérdése is). Mellesleg akkor már inkább az hat meseszerűen, hogy túlélték a fekete lyukat, nem az, hogy mi történt a fekete lyukban.
-
->Raizen<-
veterán
válasz Stauffenberg #112 üzenetére
Két csillagrendszer múlva én is belemerülök a fekete lyukba, hétvégén meg a barátnő lyukába. Remélem mindkettőt túlélem.
[ Szerkesztve ]
-
Brett001
aktív tag
Csatlakozom azokhoz a véleményekhez, hogy nem az a baj, hogy nincs multi, hanem hogy hazudtak róla. Én ilyen szempontból nem csalódtam a játékban, amúgy sem vagyok multis típus, FPS-ekben is kijátszom a single kampányt aztán kalap kabát, engem a multi része a hülye vérpistikékkel nem érdekel.
Olyasmire gondoltam először, hogy lehetne benne coop mód egy barát listával. Pl. én vagyok Jonny01 és rákeresek hogy a haverom Peter02 fenn van-e a szerveren. Épp 15 kalóz támad, bajban vagyok: ráüzenek, gyere segíts...csak aztán már játszva a játékkal rájöttem, ez nem lenne kivitelezhető. Egy: honnan tudom Peter02 hol van a galaxisban? Ha játék őt a másik végébe 10.000 fényévre generálta, nem tud odaérni. Kettő: a hajtóművet mindig fejlesztgetni kell, ha még néhány száz fényévre is van és épp nincs nála üzemanyag és craftolni se tud, akkor mi értelme van, hogy várj leugrok egy bolygóra/űrállomásra mert pont nincs antimattrerem, teli a rakterem arannyal előbb eladom; mire megszerzi, odaugrik már rég leszedtek a kalózok. Szóval tényleg olyan hatalmas ez a NMS univerzum, a játék módja (korlátozott hatótáv, mindig craftolás) tényleg nagyon nehéz egy jó, egyműködős multit megcsinálni."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Micsurin
nagyúr
-
Silenzio
addikt
"Ezeket amúgy a játék gyönyörű módon flórának és faunának hívja, az előbbi egy terület (jelen esetben egy bolygó) őshonos növényzetét, utóbbi pedig az állatvilágát jelenti. A flóra elnevezés amúgy a virágok római istennőjének nevéből eredeztethető: Flora."
Na most itt vagy a szerző a tudatlan, vagy az olvasót nézi hülyének, ugyanis ez a 'valóságban', a földi biológiát illetően is Flóra és Fauna.
Más. Ha procedurálisan generált a tér, valójában nincs 18 trillió bolygó. Épp csak azok léteznek, amiket megközelítesz. Ezért nem találkozott az a két játékos, akik randit beszéltek meg adott helyen és időben. Mert ez a játék - részben - kamu.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Silenzio #117 üzenetére
"Más. Ha procedurálisan generált a tér, valójában nincs 18 trillió bolygó. Épp csak azok léteznek, amiket megközelítesz. Ezért nem találkozott az a két játékos, akik randit beszéltek meg adott helyen és időben. Mert ez a játék - részben - kamu."
Nem. Procedurálisan generált a tér, de nem valós időben. A bolygók adatai le lettek generálva előre, szóval meg van a 18 trillió bolygó. És csak a topicban leírták már párszor, hogy az hogy nem látták egymást az bug volt. És amúgy ugyanazon a bolygón álltak, ugyanazt látták, csak egymást nem.Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Balion
senior tag
válasz Silenzio #117 üzenetére
Valószínűleg a wikipedia felütésére volt szükség ehhez a magyarázathoz, holott valóban angolban ez a 2 szó az alap ezen kifejezésekre. Növényvilág: flora, állatvilág, fauna. Hogy honnan ered, az már más kérdés, de a játék nem az eredete miatt használja ezeket, hanem mert ilyen szavaik vannak rá. Nekem is fura volt ezt olvasni.
-
Balion
senior tag
Első játék talán, aminél tojok az értékelésekre. Annyira elüt az átlag -már emlegetett inger feliratos baseballütőjű - játékoktól, hogy csoda lenne, ha jó értékeléseket kapna. Mert azért az is biztos, hogy sokkal többen értékelik azok, akik elégedetlenek, mint azok, akik elégedettek. A másik, hogy még meg is van spékelve ezernyi buggal, ami szintén nem tesz jót az értékeléseknek. Nem is beszélve az áráról.
De volt szerencsém kipróbálni a játékot, és nagyon élveztem, szerintem van létjogosultsága. Ha megjönnek a javítások, és az ára is esik, akkor klassz kis játék lesz ez. Ha kész állapotában jött volna ki, és olcsóbban, biztosan kellemesebb fogadtatásra talált volna. De hát így is késett már eleget. Engem az bosszant fel, hogy még kijövetele előtt bele kezdtek egy másik játék fejlesztésébe. Mikor annyi mindent lehetne kihozni ebből a játékból. Félek fél gőzzel se fognak ezen a címen dolgozni, max 1-2 javítás erejéig. -
GypsFulvus2
őstag
"Engem az bosszant fel, hogy még kijövetele előtt bele kezdtek egy másik játék fejlesztésébe. "
Erről nem hallottam; mit kezdtek el?
Tényleg kár lenne, ha hanyagolnák, mert ha egy kicsit olcsóbb lesz, meg kijön egy javítás, valószínűleg én is megveszem. Rengeteg kihasználatlan potenciál van benne, jó lenne ha törődnének vele és továbbfejlesztenék.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Balion
senior tag
válasz GypsFulvus2 #122 üzenetére
Alig találtam meg a cikket, de tudtam, hogy olvastam valahol
Klikk ide! -
PowerBuldog
veterán
a user rating csak halkan jegyzem meg, hogy a metacriticen is csak 4.9
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
->Raizen<-
veterán
Na nekem is elkezdett akadni mint a disznó fekete lyuk átrepülése után. Ez a game hulladékul lett megírva.
-
CactuS
Arcképgyáros
Az most tűnt fel, hogy steam mellett van pl.: GoG-os verzió is. NMSnél a frissítés hogy megy? Játékon belül patch-eli magát vagy külön kéne hozzá töltögetni? Ha már megveszem, akkor nem akarok úgy szívni vele, mint pl: GTA-nál a nem steames verzióval, ahol az embereket az őrületbe kergeti a Rockstar gagyi saját szervere.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz GypsFulvus2 #129 üzenetére
Ah, azt nem tudtam. Bár a steam support botrányos, az update szerverük jó és nem igazán vettem még azon kívülre semmit (kivéve origin, de ugye oda is azért, mert kötelező. ) Köszi az infót.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
GypsFulvus2
őstag
Szívesen. Itt találsz róla bővebb infót.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Brett001
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #122 üzenetére
Vagy lehetne moddolni. A Skyrimmel meg más moddolható játékokkal is csodákat csinálnak a modderek.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Hiftu
senior tag
válasz davidsone #134 üzenetére
Szerk: bocs, brettnek ment volna a válasz.
@brett001Ja, egy űrben játszodó minecraftnak jó lenne.
Lehetne csapdákat csinálni az állatoknak, meg úgy egyszerűen tartalmat belevinni.[ Szerkesztve ]
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Mister_X
nagyúr
válasz PowerBuldog #125 üzenetére
Azt néztem én is, teljesen alaptalan az egész, mert ott az értékel, aki akar, Steamen legalább meg kell venni előbb.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Terrorista
senior tag
-
ledgeri
nagyúr
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ismétlése lett volna...
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
SylverR
senior tag
válasz Terrorista #137 üzenetére
Ezek mind idióták. Végig se nézem, mert felforr az agyam.
Ennél jobb játékot én még életemben nem láttam. A Trespasser most csúszott le a második helyre. Pont. Hogy egyesek cod-on nőttek fel, és nem tudnak értékelni egy felfedezésre épülő játékot, az nem az NMS hibája. Az ilyen reakciók miatt, amit ez a játék kap, vagy épp az AMD kap, kimondom: pusztulásra érett a világ. Az emberek többsége sík.Nem!
-
davidsone
addikt
Divatból szídjátok a COD-ot az egy dolog h ma hol tart...
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
CactuS
Arcképgyáros
Én végignéztem. Ők is beálltak a hate-hype-ba. Van némi alapja a dolognak (ugye a sokat emlegetett kommunikáció és a nem egyenes válaszok, bár annyit el kell mondani Murray védelmében, hogy ő developer, nem marketinges), de alapjában véve még mindig az a gond, hogy valaki vett egy körtét és nem érti, hogy miért körte íze van, miért nem alma. Elite-nél is millió és egy ilyen értékelés volt, hogy felhozták negatívnak, hogy kihalt. Baszki egy űrszimulátorban milyen legyen? Én a steam helyében alapból nem engedném, hogy refund időn belül értékelést lehessen írni. 1-2 óra kb. semmire sem elég egy ilyen játéknál, a legtöbben még hozzá sem szoknak az UIhoz és inkább csak bosszankodnak, hogy nem értik a dolgokat.
Az egyik videóban mondta egy srác, hogy ő ezt Peter Molyneux effektnek hívja és valahol igaz a van. Ha egy játékot ennyire elkap a Hype, akkor kizárt, hogy jó értékelései legyenek, legyen akármilyen jó is a játék.
Egyébként a mai PCs felhozatalban csoda, hogy egyáltalán elindul ennyi gépen (ennek megoldására ugye vannak törekvések, más kérdés, hogy egyes gyártók inkább pénzelik a stúdiókat a külön optimalizálásért, ahelyett, hogy közös platformra törekednének). Azon jót nevettem, amikor kitették twitterre, hogy csinálják a 21:9-es támogatást, csak az a gond, hogy senkinek nincs ilyen monitora az egész stúdióban.
BoneDragon: újszülöttnek minden vicc új. Ettől függetlenül szerintem akkor sincs akkora gond a játékkal, mint amekkora az utálat most. Arra leszek kíváncsi, hogy a lemorzsolódás mikor áll meg.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
scyllafren
senior tag
Akinek akad a jatek az uj Nvidia driverrel, torolje a shader cache konyvtarat, ha jol emlekszem gamedata alatt van. Vagy birja ki hogy akad a jatek az elso 10-20 percben, amig ujrageneralja a cache-t.
-
Raysen623
addikt
válasz scyllafren #145 üzenetére
Nekem konkrétan megállt a játék a gépen De nem zavart mert utána töröltem, de nem azért mert nem tetszett.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
BoB
veterán
Látom eljutottunk odáig hogy ha valakinek valami baja van a játékkal, akkor az felült a hate-hype-train-re...
Persze a sok pozitív értékeléssel amit a megjelenés napján kiraktak ugyanúgy 1-2 óra játékidőval azokkal semmi probléma, csak a negatívakkal.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
CactuS
Arcképgyáros
Hát, ha neked ebből ez jött le, akkor nem igazán tudok mit mondani. Esetleg olvasd el még egyszer....
Hasonló divatfikázás volt a Divisonnél is. Az mondjuk jobban megérdemelte, mert végérvényesen elrontották ahhoz képest, ami lehetett volna, de alapvetően ott azokkal a kommentelőkkel volt a bajom, akik bejöttek beböfögni a negatív dolgaikat, amiknél messziről üvöltött, hogy eleve játék kategóriát tévesztett a kolléga és azért szidja, mert neki nem jön be az a stílus. Lehet negatívan nyilatkozni a játékról (pl: nincs Joy, UW támogatás, optimalizálatlanság), de azt felhozni egy survivor játéknak negatívumként, hogy ugyanazt kell csinálni benne cél nélkül (túlélni) szimplán csak...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gery9112
őstag
Szerintem akire gondolsz az Jim Sterling. A srác amúgy, ha jól emlékszem, arról beszél, hogy a Fable 1 jó játék lett apróbb hiányoságokkal viszont a 2. részt már úgy promózta, hogy ez lesz "A" játék, minden hibát kijavítanak sőt szebb és nagyobb lesz.
A hype nagy volt és a faszi égre-földre esküdött, hogy jó lesz és mégse lett az, csalódás volt az első részhez képest. A 3. résznél szintén eljátszotta ugyanezt és össze-vissza hazudozik azóta is.PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gery9112 #149 üzenetére
A streamert nem tudom, de névben biztos, hogy Molyneux-ra gondolt, viszont a Fable-nél kicsit régebbi játékokról volt szó. De ilyen téren említhetnénk akár Braben-t vagy Chris Roberts-et is. Náluk is a régi szép emlékek miatt alakult ki a túl nagy lelkesedés.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5 (PS5) Slim 30th Anniversary Limited Edition
- ÚJ ÉS HASZNÁLT GYÁRI APPLE IPHONE 15 PRO MAGSAFE SZILIKONTOK ÉS FINEWOVEN TOK
- ÚJSZERŰ GYÁRI APPLE IPHONE 16 PRO MAGSAFE SZILIKONTOK SZILIKON TOK DENIM
- HASZNÁLT GYÁRI APPLE WATCH ULTRA 49MM ÓCEÁN SZÍJ KÉK
- Eladó 11db ddr2 memória, és 8db ddr3 memória
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest