Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Holnap már elvileg ki lehet próbálni jön az 1.9-es patch.
-
válasz Silenzio #195 üzenetére
fura... lehet a validáció során futottak bele valami problémába.
CS témához: a sima Stalkerhez a particle enchantednek (oblivion lostba is átvették) is elvileg volt része ez a látványjavító a téglán, és játék közben is nagyon látványos volt. ugyanígy a recék a betonon. persze az ember ránézett a fal szélére, és látta a csalást, de ettől még sokkal jobban nézett ki a játék. elvileg 10.1es a god ray/SSAO/SSAA volt, de azok a 3870emet már 1280ban is megfektették (felezték az fpst, 40 még nekem oké, de 20 az már kevés). Stalker meg pont olya játék, hogy van idő körbenézni és gyönyörködni a környezetben (gondolok itt pl az aranyban úszó napfelkeltékre a Weather Overhauled moddal).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Erre szoktam mondani, hogy nehogy azt higgye valaki, hogy a userekért fejlesztenek a cégek... Jöhetne megint valami Chasm-szintű játék, ami átlag hardveren porba aláz mindent, aztán leshetnének a nagy cégek... Csak hát ide már kevés lesz az orosz programozók találékonysága :S
Mutogatni való hater díszpinty
-
Silenzio
addikt
válasz nanorambo #198 üzenetére
Én mocskosul utálom a kammer megoldásokat. Ha már követelmény, hogy érdesek legyenek a felületek, legyen valódi 3d. A hideg is kirázott anno a 2.5d-s fps-ektől, a statikusan előre rajzolt virtuális árnyékoktól, a borzalmas minőségű bump mappingtől,a 2d-s fáktól a szimulátorokban stb. Ha valamit nem lehet normálisan megcsinálni, egységesebb sítlusú, de egyszerűbb grafikára van szükség. A Doom 3 pl. újító volt a teljesen dinamikus árnyékolási rendszerben, amivel végre kiiktatták a lightmapes kamumegoldásokat, de cserébe minden felületnél csaltak: bump mapping volt a falakon, még nagy kiterjedésű tárgyak bemélyedéseivel is megcsinálták, hogy csak odarajzolták őket - némelyik undorító volt. Emellett kamuztak a modelleknél is. Iszonyú lowpoly modellekre feszítettek stúdió minőségű textúrákat. Akkor már inkább a source engine. Az nem volt sem dinamikus ("fény-árnyékilag"), se előre mutató, de sokkal ízlésesebb volt összességében.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
AppleInsider
csendes tag
Egész jó lett, ideje volt, hogy kiadják már! Az orbitalos bug pedig gondolom továbbra is marad, az új patch-ben is! -.-"
Crysis 2 - EADM/Origin (Garantáltan a legolcsóbb) - http://hardverapro.hu/apro/crysis_2_eadm_garantaltan_a_legolcsobb_2/hsz_1-50.html
-
atidzsiforc
őstag
válasz Silenzio #204 üzenetére
megcsinalhattak volna normalis modellezessel, de akkor nem ment volna el sok gepen... . a doom3-nal tobb szerepet szantak az uj technologianak, ezert azt eloterbe hoztak, cserebe komprumisszumokat kellett kotni a tobbi teruleten. ennyi. amugy ha jol emlekszem, a far cry 1-ben is lehet latni doom3-hoz hasonlo arnyekolast, belso tereken.
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
válasz atidzsiforc #206 üzenetére
mármint otthoni gépen kizárt, hogy 1-2 fpsnél többet tudott volna. hasonló kompromisszumos megoldás volt, mint anno a quake1: icipici pályák, minimál ai, minimálfizika, rombolhatóság beáldozása, lowpoly modellek, cserébe realtime fények és multitextúrák.
egyébként épp most játszok vele. nézegettem fórumokat, van olyan mod, amihez 8800gt@512 kell, hogy rendesen vigye. amikor kijött a doom3, kb nagyságrendileg volt csak gyengébb a hardver alá
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ch003067
addikt
Nagyon szépen meg van csinálva.
Volna egy jó videó kártyám, meg full HD monitorom egész nap ezt tolnám. -
Smile13
csendes tag
Hát nem nagy a különbség..., bár az az utolsó kép igen csak meg győző
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bepróbáltam a DX11 patchet és a Hi-Res textúrát. Töltögetősen akad, szóval kevés neki az 1 GB VRAM. Amúgy 30-40 FPS. A Hi-Res textúrákat ezek alapján érdekes 1,5-2 GB-os VGA-khoz tervezni. A tesszellátor pack még töltés alatt van, valamiért lassabban jön, mint a többi, mondjuk 30-40 fps mellett mindegy. Ebből már nem sokkal van lejjebb.
Szerk.: Na a helyzet az, hogy rossz csomag töltöttem. A végleges csomagban már előre benne van minden. Akkor tölthetem újra. Fenéért nem naprakész az FTP. Valszeg csak később nézem meg újra. Annyira nem jó játék, hogy még egyszer nekimenjek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
A ma megjelent DX 11 módról már több videó is készült, méghozzá HD minőségben. Az egyik a VR-Zone műhelyében készült, míg a másik a hivatalos DX 11 trailer. Mindkettő eszméletlen látványos és szerintem nagyon impresszívek.
A VR-Zone a fentebb linkelt videón kívül egy tesztet is készített, amit ezen az oldalon lehet elolvasni.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Andrew_31 #217 üzenetére
Úgy néz ki, hogy ez lesz a végleges felállás. A Press verzió még három részből állt, de valami változott is a beállításoknál. Írtam is, a szerk után, hogy rossz csomagokat töltöttem. Az a baj, hogy mindenhonnan lassan jött, de vannak press ftp-k a gyártóknál, ahonnan 4-5 MB-tal száguld lefele. Gondolhatod, hogy nem a 100 kB-ot választom. Nos ... utólag azt kellett volna.
Kevés neki a 768 MB. Úgy néz ki, hogy a két csomag összigénye minimum 1,5 GB-os VGA, de nem baj, ha nagyobb VRAM áll rendelkezésre. Többmonitoros mókára eleve kevés lesz GTX 460 SLI. Még ilyen alacsony felbontásban is. Ennél a játéknál valszeg követelmény volt a nagy gépigény, mert VGA eladásokat kell, hogy generáljon. Kérdés, hogy a megmaradt hardcore rétegnél hol a pénztárca határa, mert a konzol már tényleg olcsóbbra jön ki, és temérdek exkluzív cím várja a belépőket.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
sima ramot néztél mennyit eszik? első crysisnél láttam 4 giga fölötti memfoglalásokat is, tehát lehet, hogy a hires pakknál kiette magát Nálad a 3gb ramból 64biten.
én inkább úgy nézném, hogy egy CoD klón megér e ekkora ráfordítást. változnak az idők, egyre kevésbé vagyok benne biztos, hogy egy játék képes lenne tömeges hardvervételre sarkallni embereket: metronál, crysisnél, stalker cs/copnél, avpnél, batmannél nekem nem úgy tűnt, hogy ez túlzottan menne. maffia2t nem tudom, gta4 miatt olcsóbb volt konzolt venni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Silenzio
addikt
válasz proci985 #221 üzenetére
A ph-n lévő emberek legalább felének végső soron indokolatlanul erős vga-ja van. 5850-től felfelé. Ne értsétek félre és ne kössetek belém, ez mindössze annyit tesz, hogy évente 2-3 játék igényel ilyen erőforrásokat. Sőt, ha nem hd-ban játszol, egy 88gt még mindig versenyképes, 4 éves (5 éves a gtx) vga-ként először a pc-k történelmében! Ergo a pc-sek még egy ilyen ratyi, csóró országban sem kedvelik a kompromisszumokat, mint a miénk. Innentől kezdve bőven megéri.
A Mafia 2-nek nem volt olyan egetverő gépigénye, 1440*900-ban 40-50 fps-t bírt 460-ason. A PhysX ruhaszimulációját meg kiiktattam, az volt az egyedüli pofátlanság a motorban. A Bitumen fizekszestül, mindenestül korrektül fut 8800 gt-vel, ami szintén nem vall magas gépigényre. A GTA IV gépigénye gigantikus, dehát az a játék minden pénzt megér. És pc-n legalább van felfelé. Xboxon örökké szaggatni fog és a grafika sem fejlődik. Szerintem a népek még mindig megveszik a drága cuccokat, a fogyasztói társadalom alapja, hogy vedd meg amire nincs igazán szükséged.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Itt az eddigi leglátványosabb videó a dx11-ről. Látványos és világosan látszik minden effekt, de ez a brutális gépigény szerintem nem éri meg. Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy jól összerakták a motort, és akinek fasza gépe van, kompromisszumok nélkül futtathatja, akinek meg nincs, annál is faszán néz ki és jól fut.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Chainsaw
tag
válasz huskydog17 #216 üzenetére
Hát én elég élesen látom a különbeséget a VR-Zone-s videon!
Segíts azonkon kik nem Gyengék, csak Hátrábról indulnak mint mások!!!
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
válasz huskydog17 #216 üzenetére
LOL a VR-Zone-on videó
10 mp-ig eléggé szar a kép.......
Youtube: Ez egy nem listázott videó. Csak a linkkel rendelkező felhasználók nézhetik meg----->3.600 views™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||
-
balazs91hp
csendes tag
DX11-es Patchel nagyon durva a különbség. nagyon élethű a Game
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Idén elmarad a BlizzCon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS ROG Ally
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Flashforge Adventurer 5M Pro 3D nyomtató Teljesen új!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával