Új hozzászólás Aktív témák
-
Apone33
őstag
Jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
Play Hard!!!
-
mpierre
veterán
Érdekes ez a tesszelláció... A káva téglái valahogy nem akarnak tesszelleálódni, csak a homlokzat. Így elég felemás megoldás. Nem beszélve az ablakról...
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
Remus389
veterán
-
Joe.36
addikt
Szerintem maga a grafika DX9 ben is nagyon szép volt, és ez + csak dobni fog rajta.....
Kár hogy nagyon lineáris a játékmenete, szerintem nem a grafika a játék nagy hibája, hanem hogy ez már nem az Crysis.... Szabadság... Hatalmas bejárható sziget.... Realisztikus járművek....
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
mickemoto
őstag
Hihetetlen hogy még mindíg itt tartunk, hónapokkal a játék megjelenése után jön ki egy patch formájában a dx11
Amikor már lassan nem is lehet csak dx11-es kártyákat venni. -
-
Gergosz2
veterán
javít a grafikán az biztos , de a játék maga akkor is egy unalmas fos.
Szerintem.Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Silenzio
addikt
Meggyőztél. Ez valami veszett jól néz ki. Még a végén megkedvelem a multiplayer fps-eket.
Viszont ezt Abutól is kérdem: akkor konzolra külön írják meg a kódutat? Meglep hogy az EA hajlandó még pluszmunkát engedélyezni az igényesség jegyében...
Valaki letöltötte már ezt a Techpoweruppos pakkot? Tapasztalatok?
Gergosz2: nem ez lenne az első. Talán még emlékszel a Call of Juarezre. Ahhoz fél évvel később jött a dx10 patch, és állati sokat dobott rajta. Sokkal-sokkal szebb mint a második rész.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Vincent_
aktív tag
válasz szaszabee #70 üzenetére
Nem vagyok magyartanár, de a magyar az anyanyelvem, és ha már maradandót, mások által láthatót alkotok (legyen az akár csak egy komment is), úgy próbálom azt igényesen tenni.
Az igénytelenség és butaság süt a hozzászólásodból, és örülök, hogy ez másnak is szúrja a szemét.
Remélem, hogy a nem egészen 2 egész éves regisztrálásod alatt "született" közel 1000 (!!) hozzászólásod között azért van színvonalasabb vélemény-nyilvánítás is.
Javaslom, a számítástechnikával való ismerkedés (ami szuper hobbi!) mellett végy néhány nyelvtan-órát is, már ha a továbbiakban is HSZ-eiddel tervezed a PH!-t "gazdagítani".
Szép napot!
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
hugo chávez
aktív tag
válasz Angel1981 #157 üzenetére
"(Lehet kenőpénzt kaptak a VGA gyártóktól, hogy most erre föl páran menjenek majd csúcskártyát venni. )"
Nagyon úgy tűnik, hogy így történt, [link]. És amennyiben valóban így volt, akkor az is nagyon valószínű, hogy, ha az NV nem fizetett volna, akkor a Crysis 2-höz sohasem készülne DX11 patch.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Manbal
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Silenzio #163 üzenetére
Konzolra mindig külön kell a rendert kódolni, mert a Box és a PS3 API-ja teljesen eltérő a Windows DirectX API-któl. Sokkal direktebb elérés biztosítanak a hardverhez.
PS3-mal még szopni is kell, mert a GPU ereje nem elég, így be kell vetni az SPU-kat a post processre. Erről beszélt Repi, hogy mennyire nehéz volt ez a BF3 motorjával, de megoldotta.Hagyd a TPU-s packot, abból csak a texture pack a végleges.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
csakapuma
csendes tag
Valamivel szebb lesz mint volt, de emiatt nem fogom még1x végigtolni.
-
válasz adamssss #111 üzenetére
Hétfőn jelenik meg az 1.9-es patch. Ezt az EA közölte, így hivatalos infó. Bocsánat, ha már valaki bírta ezt az információt! Szóval hétfőtől minden Crysis 2 tulaj kedve szerint kínozhatja videokártyáját a DX11 móddal.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
.bableWes
őstag
válasz Brutális eb #5 üzenetére
+1 még az én szememnek is feltünt...
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
Löncsi
őstag
válasz hugo chávez #165 üzenetére
Ezen miért kell meglepődni? Az Nvidia/AMD érdeke, hogy új kártyát vegyél, ezért nyilván ösztönözni kell a fejlesztőket, hogy használják az új technológiákat a játékban.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Tomcat
őstag
válasz hugo chávez #165 üzenetére
És éppen ez az ami miatt számomra csalódás az egész, mert eleve úgy hirdették hogy PC-re más lesz fejlesztve mint konzolokra és DX11 lesz alapból. Nem így lett. Még azt sem tartom kizártnak hogy az nVidia miatt szándékosan tartották vissza a DX11 kiadást, mert ugye a "pénz beszél".
"Hálából" nem veszek tőlük többet semmit sem (főleg teljes áron) addig amíg megint egy tisztességes PC-s fejlesztést lenem tesznek az asztalra.
Egyébként csak én emlékszek rosszul hogy annak idején a Crytek AMD rendszereken demózta az első videókat?Tomcat
-
(ÉN)közPONT
senior tag
jó néz ki...kedvcsináló ..
Rocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Silenzio #174 üzenetére
XNA környezete van, elég korszerű API-val. Direkt Command Buffer elérés, és hasonló nyalánkságok, ami PC-n most is csak álom. Hasonló a helyzet a PS3-nál. Azért ilyen szépek az exkluzív játékok, mert direkten lehet programozni a hardvert.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Nem rossz!
Talán a közel jövőben lesz egy DX11-es karim™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||
-
elithun
őstag
Legalább lesz benne ez is, és mire lesz DX11-es kártyám addigra legalább olcsó is lesz a játék.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
hugo chávez
aktív tag
Dehogy lepődtem meg. Csak a kolléga felvetésének valószínűségét erősítettem a belinkelt hírrel
(#172) Tomcat:
"eleve úgy hirdették hogy PC-re más lesz fejlesztve mint konzolokra és DX11 lesz alapból. Nem így lett."
Na igen, ugye, most a BF3 és a Stalker 2 esetében is azt mondják a fejlesztők, hogy a PC változat nem csak egy sima konzolport lesz, hanem "kompromisszumoktól mentesen" fejlesztik, kíváncsi leszek, hogy igazat mondtak-e, vagy ugyanúgy hazudnak, mint a Crytek.
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz hugo chávez #180 üzenetére
Az E3on látott BF3 élő demo gameplay után szerintem nem hazudnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #180 üzenetére
Azért ez nem csak a fejlesztőkön múlik. A Crysis 2 egy TWIMTBP cím. Az NVIDIA programjával a Cryteknek most nehéz volt PC-re fejleszteni, mert a TWIMTBP csapat zöme a Tegra termékekre való játékokon dolgozik.
A GSC Game World (STALKER 2) és a DICE (BattleField 3) kiemelt Gaming Evolved partner, és az AMD-nek nincs semmilyen más iránya a PC-s játékok mellett. Fontos, hogy milyen segítséget kapnak/kaptak a stúdiók. Az AMD-nél készülő DX11-es PC-s fejlesztések azért ilyen erősek, mert a legjobb programozókat nem kell a mobil piacra küldeni. Az NVIDIA helyzete nagyságrendekkel bonyolultabb, mert jelenleg látják, hogy a mobil piacból jön a pénz, és üzleti szempontból természetes, hogy a legjobb támogatást a mobil piacra fejlesztő partnerek kapják. Ha a PC élvezne prioritást, az nem hozna anyagilag növekedést, és ez nem kérdés, hogy üzletileg baj.
Ugye Carmack mondta az E3-on, hogy amelyik fejlesztő a PC-re koncentrál az üzletileg hibát követ el. Ez szomorú kijelentés, de tulajdonképpen maximálisan igaza van. A PC-s optimalizálásért már zömében az AMD és az NV partnerprogramja felel. Alig pár stúdió teheti meg, hogy ezt ne vállalja fel, mert a saját projektjük annyira erős (konkrétan aranybánya), hogy nincs szükség segítségre. Például a WoW: Cataclysm máig az egyetlen DX11-es játék, ami független az AMD vagy az NV partnerprogramjától. Ez elég jelentősen mutatja, hogy mennyire nem kifizetődő jelenleg normális támogatás mellett, segítség nélkül PC-re fejleszteni. Ugye itt szimplán az anyagi szempontok szerint nézzük a dolgokat, mert a fejlesztő a mi fórumos dicséretünkkel kitörölheti. A partnerprogram pedig annyira nem jó, mert legtöbbször kikötéseket tartalmaz, olyan kikötéseket, ami a gyártónak jó, de nem biztos, hogy a fejlesztőnek az. Gondolok itt az óriási gépigényre, ami nyilván az adott gyártón kívül senkinek sem érdeke. Példa itt a Metro 2033. Nem a ruszki csapat szerette volna, hogy ne fusson a program a legtöbb számítógépen maximális grafikával. Az is kizárt, hogy a fejlesztők kötötték volna a tesszellálást a maximális shadow map mérethez. A kettőnek egymáshoz technikailag semmi köze (külön-külön paraméterezhető lenne, ha a program ezt nem zárná el a felhasználó elől), de a Metro 2033-ban alkalmazott shadow mapok mérete a tesszellálás mellett megköveteli az 1,5 GB-os VRAM-ot. Ebből látszik, hogy sokszor előnytelenek (legfőképpen nekünk) ezek a partnerprogramok, de a pénz beszél ...
A Gaming Evolved program is tartalmaz követelményeket. Jelenleg alapelvárása az AMD-nek, hogy az adott játék támogassa az Eyefinity technológiát (minimum a Gold minősítés és a 3x1-es szélesvásznú mód), és a Fusion APU-k speciális optimalizálásban részesüljenek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tényleg nagy különbségek vannak, kérdés, hogy amikor éppen lövöldöznek az emberre, akkor mennyire veszi észre
Mutogatni való hater díszpinty
-
feka007
nagyúr
Ilyen tesszeláció szerűség sztem volt a Stalkerben. Az SSR is elég komoly
hcl: Akkor kell nézni, amikor éppen nem lövöldöznek
[ Szerkesztve ]
-
hugo chávez
aktív tag
válasz ProEvoFan #181 üzenetére
A BF3 valóban nagyon ígéretes az eddig látottak alapján, remélem, hogy tényleg nem fogunk csalódni benne
(#182) Abu85:
Nos, remélem, hogy igazad lesz és az AMD tényleg nagyon odateszi magát ezen játékok esetében mert nekem pont az a félelmem a Stalker-rel kapcsolatban, hogy ugye, a Crysis-ek sem jöttek ki eddig konzolra, de most, mikor jött a Crysis 2 konzolra is, gyakorlatilag dobták azt (szavaiddal élve: "kaptunk egy COD klónt"), amitől a korábbiak kitűntek a többi játék közül és ugyanígy Stalker sem jött eddig konzolra, de most majd lesz, kérdés, hogy ez mennyiben fogja befolyásolni a PC-s verziót. Amúgy, én az ismert, jelenleg készülő játékok közül csak a BF3-at és Stalker 2-t várom, a várhatóan nagyon komoly grafika és fizika, illetve, a Stalker esetében remélhetőleg komoly AI miatt. Meg persze a Deus Ex-et is, de ezt természetesen nem a játék engine-jének kiválósága miatt De ezen a három játékon kívül nem nagyon tudok olyan készülő játékról, ami igazán érdekelne, szóval, nagyon remélem, hogy legalább ezeket nem áldozzák fel a konzolok "oltárán".
[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
proci985
MODERÁTOR
"illetve a játék 64 bites utasításkészletre való kiterjesztését"
ez csak nekem szúrja a szemem? azt hittem ezen már túlvagyunk...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
JSaN
addikt
Nem vagyok elajulva tole, en ep most tolom a stalker clear sky es az is tudja ezeket.
PL tesszelacioSteam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
JSaN
addikt
Igen Clear sky-bol van, de persze meg van jol moddolva.
Allapban csak dx10 van es 20fps-el megy, de az eggyik modnak hala kerult bele dx10.1. Es igy minimum megduplazodott az fps, es igy kerultek bele ezek a latvany javitok is mint amit fentebb linkeltem.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Silenzio
addikt
Fenéket. A játékban eleve volt dx10.1 támogatás. Maximum patch-csel került bele, de mod tuti nem kell hozzá. Amúgy röhejes, de alaposan felpatch-cselve semmi gond sincs vele. A Clear Sky kb. ugyanúgy fut most nálam 8800 GT-vel, mint előtte GTX 460-nal, ami elég hihetetlen, de állítom, legfeljebb minimum fps-ben van némi különbség 3800-ra felhúzott Phenom II-vel.
Amúgy ez, amit linkeltél, bár látványos, nem tesszeláció. A ház sarkánál szépen beleolvad a síkba, nincs valódi térbelisége, csak emulálja. De Abu már le is írta, minek köszönhető.
proci985: a kiszivárgott bétával sokat játszottam (aztán előrendeltem a cuccost), abban még volt 64 bites exe. A véglegesből kivették...
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Silenzio #195 üzenetére
Sajnos a DX10.1 a Clear Sky esetében tényleg nehéz szülés volt. Technikailag DX10.1-nek készült a játék, csak TWIMTBP cím volt, és elég szar lett a DX10.1 támogatás, ami végül nem is került aktiválásra a megjelenés idejére. Aztán döntött úgy a GSC, hogy felbontja a szerződést az NVIDIA-val, és megkérik az AMD-t, hogy rakják rendbe a kódot. Az 1.5.0.7-es patch tartalmazta az AMD teljes optimalizálását a DX10/10.1-es kódra. Lényegében ettől gyorsult be a játék. Azóta a GSC a Gaming Evolved programot favorizálja. A TWIMTBP program esetében az az általános baj, hogy követelmény a magas gépigény, és ez sok fejlesztőnek nem tetszik, főleg annak fényében, hogy a VGA-piac hónapról-hónapra zsugorodik. Ezért van jelenleg csak 4 darab DX11-es játéka az NV-nek, kevesen vállalják be az óriási gépigényt. A Gaming Evolved a magas gépigényt nem követeli meg, csak a kiváló Eyefinity támogatást és az kiemelt Fusion optimalizációt kéri.
Természetesen az NV kérései is érthetőek, nekik üzletileg abból lesz pénzük, ha a játékok drága VGA-t igényelnek, és alig moccannak meg az IGP-s procikon. Ez persze az Intel miatt van, mivel az NVIDIA-t ők zárták ki a PC-s piac anyagilag zsírosabb részeiből, aminek szokás szerint a felhasználók isszák meg a levét.(#190) JSaN: Ez Parallax Mapping. Tény, hogy gyönyörű, de nem tesszelláció. Abból lehet észrevenni, hogy ha a téglafal élét nézed, akkor az nem domborodik ki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nanorambo
őstag
És akkor itt jön egy jó kérdés. Minek tényleges tesszelláció egy játékba, ha van más alternatív mód amivel 90%-ban ugyan olyan látványt lehet elérni csak jelentősebb hardverigény nélkül? Egyszerű Pistike úgy sem azt fogja nézni két "heccsát" között, hogy mennyire domborodik ki a tégla.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- HBO Max & OD topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- Eladó hibátlan Xiaomi Scooter 3.100km-el,garanciás!
- 1 hétig olcsóbb! Audio solutions overture 203f
- Nintendo Switch v2 4 játék, Minden tartozék, Hordtáska
- Redmi note 12 pro 5g 128/6+6gb A leg újabb verzió hyperos android14 Új állapotban egy napos készülék
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000