Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
Nem rossz. Semmi extra, dehát ezt tudja a dx11. Épp ezt. Azért remélem, egy 560-ason a relative kis monitoromon is el fog menni (1440*900). Mert akkor 5850 helyett inkább a mellett döntök majd...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
1. Az öreganyád térdekalácsát vakozd le, te nyomi. Most bizonyára azt hiszed, megmondtad a frankót. Hát nem nagyon.
2. A dx11-nek semmi köze a dx10-hez, inkább a dx9-ből indultak ki, és visszafelé kompatibilissá tették.
3. Azt a pár plusz effektet, amit tud, dx9-en is meg lehetne éppenséggel valósítani, más kérdés, hogy nem volna gazdaságos a motor.
4. A tesszeláció még mindig zsákutca, 4x nagyobb számítási kapacitást igényelHET egy művelethez, mint az indokolt lenne, továbbá pontatlan, ezért a tárgyak közti interakciót megjeleníteni alkalmatlan. Ennyi erővel meg prerenderelt is lehetne, mert nem lehet interaktív.Mielőtt beszólsz, javasolnék egy gyorstalpalót 3d apik terén, vagy legalább egy wiki böngészést.
A Battlefield 3 meg bizonyára nagyon szép lesz. Jósolni én is tudok, pláne, hogy mást nem is lehet, mivel szinte kizárólag konzolos gameplayekkel van tele a net.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
-
Silenzio
addikt
válasz Angel1981 #65 üzenetére
Főleg neked mondom, de mindenkinek, aki finnyog -hozzám hasonlóan- a mai címek láttán:
NEM, és NEM lesz érdemi fejlődés a közeljövőben. A dx11 félresikerült, amúgy is egy kamugombóc. Potenciál lenne benne, de minek? Amíg a dx9 képességeivel bíró konzolok uralják az ipar 85%-át, fölösleges megvenni az 590-eket meg 6990-eket. Halál komolyan mondom. Ha full HD-ben játszol, egy 560-as mindenre elég kell legyen. Vagy egy 6870. AMetro 2033 óta nem láttam gépzabáló játékot. Sem olyat, ami villantott volna valamit a dx11-ből. Csak szintetikus teszteket. 4 hónapja eladtam a 460-asomat. Most egy majd' 4 éves 88gt-vel tolom. Ezzel 1440*900-ban képtelen voltam szaggatásra bírni a Crysis 2-t segédprogrammal fullra tolt grafikával is. Továbbá közepes-jó beállításokkal nem szaggat a Witcher 2, maxon prímán fut az Alice, a Fable III, a Bulletstorm, a Deus Ex 3 (elcsábultam, bevallom)...
Addig nem lesz érdemi fejlődés, amíg 5 éves konzolok determinálják a technikai alapokat. Punktum.
A Crysis 2 meg azért lett csalódás, mert a Cryteknek rá kellett jönnie, hogy nem a "kifinomult", kompromisszumokat gyűlölő pc-sekre kell építenie, hanem a konzolosokra. Nem a pc-sek igénytelenek (bár a többség az), hanem a konzolok képességei limitáltak.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Joachim21 #97 üzenetére
Azért a textúrapakk meg fogja dobni ám a látványt. Ebben fejlődött vissza leginkább a második rész a Crysishoz képest...
A pc meg már jó 15 éve erről szól: grafikai hype. Ha nem tetszik, vegyél konzolt. Vagy érd be a mostanival, az se randa.
Szvsz grafikailag csak egy odabaszós játék jön idén. A Rage. Az meg nem dx. Ennyit erről.HUNNIA1920: nincs az 5 centi!
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Előtted már páran leírták, hogy jelenlegi formájában használhatatlan érdemi dolgokra. Dekorálgatni fasza. Azt meg már egy éve leírták a ph-n, hogy szerencsétlen esetben 4x számolja le ugyanazt a geometriai torzítást. Ez minden, csak nem hatékony. Te mit fogsz felhozni a mentségedre?
Diplomatikus leszek: nincs MTI-s diplomám (szerintem neked se), de 17 éve foglalkozom számítógépekkel, ennyi idő alatt ragadt rám valami a jó reflexeken kívül. Te mit tudsz felhozni az API védelmében? Valóban nem írtad, hogy volna köze, viszont azt írtad, a hozzám hasonlók a fejükbe vették, hogy a 10-es óta semmit sem változott. Ergo vagy rövid az eszed, vagy ennyire figyelmetlen vagy. Gratulálok, akárhogy is.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Ahogy Abu írta, majd ha végre elfelejthetik az elavult dx9-es megoldásokat. Szép, mennyi mindent ki tudnak hozni a konzolokból, de ha már kitalálták ezt a grafikai "kasztrendszert", aminek teljes mértékben ellenzője vagyok jó 7-8 éve (tudom, magánügy, de a fejlődés mellett súlyosan limitál, hogy előre programozott), akkor adják is meg a módját.
Persze ha a dx11-et kicsit kipofozzák, mondjuk 11.1 néven (muhahaha), és elfelejthetjük végre a dx9-et, mondom: akkor lesz valami. Amúgy manapság csak a keletiek nyomják rendesen a programozást. Még mindig ódzkodnak a konzoltól, nem is nagyon veszik figyelembe, tán nincs pénzük a fejlesztői kitekre, de mind a Metro 2033, mind a Stalkerek, mint a Witcher 2 elég komolyan veszik a pc-t. Mondjuk a Stalkerek kivételével ezek kijönnek Xboxra is, de a PC a húzóplatform, gondolom. Szubjektív, de sztem az idei legszebb játék (tán az eddigi legszebb) a Witcher 2. Valami döbbenetes a textúrák és az effektek minősége. Átsüt a nap a textileken, valami beszarás.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Nem, nem az. Dx9-en tökéletesen fut, az az alapja. Sőt, pár hete, hónapja egy topikban valami bedobott egy összehasonlító screenshotot, és az árnyékolást, valamint a gőz és füsteffektet szinte mindenki dx9-en találta a legszebbnek. Fura, mi?
Amúgy a dx11-es verzióban a fényeffektek voltak szebbek, meg volt pár durva szűrő rajta. Őszintén megmondom, nekem nem tetszik ez a mai fíling: depth of field, motion blur, edge AA: a Crysis 2 is agyon van szűrőzve, olyan steril, mint az Intel gyártósorai... Túl makulátlan és széjjelmosott minden.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Meggyőztél. Ez valami veszett jól néz ki. Még a végén megkedvelem a multiplayer fps-eket.
Viszont ezt Abutól is kérdem: akkor konzolra külön írják meg a kódutat? Meglep hogy az EA hajlandó még pluszmunkát engedélyezni az igényesség jegyében...
Valaki letöltötte már ezt a Techpoweruppos pakkot? Tapasztalatok?
Gergosz2: nem ez lenne az első. Talán még emlékszel a Call of Juarezre. Ahhoz fél évvel később jött a dx10 patch, és állati sokat dobott rajta. Sokkal-sokkal szebb mint a második rész.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Fenéket. A játékban eleve volt dx10.1 támogatás. Maximum patch-csel került bele, de mod tuti nem kell hozzá. Amúgy röhejes, de alaposan felpatch-cselve semmi gond sincs vele. A Clear Sky kb. ugyanúgy fut most nálam 8800 GT-vel, mint előtte GTX 460-nal, ami elég hihetetlen, de állítom, legfeljebb minimum fps-ben van némi különbség 3800-ra felhúzott Phenom II-vel.
Amúgy ez, amit linkeltél, bár látványos, nem tesszeláció. A ház sarkánál szépen beleolvad a síkba, nincs valódi térbelisége, csak emulálja. De Abu már le is írta, minek köszönhető.
proci985: a kiszivárgott bétával sokat játszottam (aztán előrendeltem a cuccost), abban még volt 64 bites exe. A véglegesből kivették...
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz nanorambo #198 üzenetére
Én mocskosul utálom a kammer megoldásokat. Ha már követelmény, hogy érdesek legyenek a felületek, legyen valódi 3d. A hideg is kirázott anno a 2.5d-s fps-ektől, a statikusan előre rajzolt virtuális árnyékoktól, a borzalmas minőségű bump mappingtől,a 2d-s fáktól a szimulátorokban stb. Ha valamit nem lehet normálisan megcsinálni, egységesebb sítlusú, de egyszerűbb grafikára van szükség. A Doom 3 pl. újító volt a teljesen dinamikus árnyékolási rendszerben, amivel végre kiiktatták a lightmapes kamumegoldásokat, de cserébe minden felületnél csaltak: bump mapping volt a falakon, még nagy kiterjedésű tárgyak bemélyedéseivel is megcsinálták, hogy csak odarajzolták őket - némelyik undorító volt. Emellett kamuztak a modelleknél is. Iszonyú lowpoly modellekre feszítettek stúdió minőségű textúrákat. Akkor már inkább a source engine. Az nem volt sem dinamikus ("fény-árnyékilag"), se előre mutató, de sokkal ízlésesebb volt összességében.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz proci985 #221 üzenetére
A ph-n lévő emberek legalább felének végső soron indokolatlanul erős vga-ja van. 5850-től felfelé. Ne értsétek félre és ne kössetek belém, ez mindössze annyit tesz, hogy évente 2-3 játék igényel ilyen erőforrásokat. Sőt, ha nem hd-ban játszol, egy 88gt még mindig versenyképes, 4 éves (5 éves a gtx) vga-ként először a pc-k történelmében! Ergo a pc-sek még egy ilyen ratyi, csóró országban sem kedvelik a kompromisszumokat, mint a miénk. Innentől kezdve bőven megéri.
A Mafia 2-nek nem volt olyan egetverő gépigénye, 1440*900-ban 40-50 fps-t bírt 460-ason. A PhysX ruhaszimulációját meg kiiktattam, az volt az egyedüli pofátlanság a motorban. A Bitumen fizekszestül, mindenestül korrektül fut 8800 gt-vel, ami szintén nem vall magas gépigényre. A GTA IV gépigénye gigantikus, dehát az a játék minden pénzt megér. És pc-n legalább van felfelé. Xboxon örökké szaggatni fog és a grafika sem fejlődik. Szerintem a népek még mindig megveszik a drága cuccokat, a fogyasztói társadalom alapja, hogy vedd meg amire nincs igazán szükséged.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Itt az eddigi leglátványosabb videó a dx11-ről. Látványos és világosan látszik minden effekt, de ez a brutális gépigény szerintem nem éri meg. Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy jól összerakták a motort, és akinek fasza gépe van, kompromisszumok nélkül futtathatja, akinek meg nincs, annál is faszán néz ki és jól fut.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR