-
GAMEPOD.hu
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Vadmeggy #14596 üzenetére
" ... revolut feltoltes Google pay-el" - ezt nem értem (vagy nem biztos, hogy jól).
A Revolut-os kártyádat Google Pay-ről töltötted eddig, és az nem megy?
Ha, igen, akkor az 99,99%, hogy nem a ROM hibája. Amivel gondja volt pár embernek (és nem feltétlen P10-en), az az érintésmentes vagy más néven "in-store payment". -
<Adamsky>
nagyúr
válasz t a r k #14615 üzenetére
"Kiderült, hogy rejtett volt." - mi van? Factory reset után is?
Nincs egy-egy screenshot-od az előtte/utána állapotról?
Leírás / link? Hátha másnak is jól jön majd. Plusz kíváncsivá tettél.
Ja, meg jöhet egy "nem tűéles" kép. Nekem inkább az szokott a gondom lenni (bár nem tekintek úgy a mobilra, mint fényképező), hogy túlélesít. -
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Atek000 #14627 üzenetére
Szerintem ez minket már nem érint. Frissítést már úgyse fogunk kapni. Security-t se ...
Azt pedig egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy egyik napról a másikra letiltsák a már már GMS-el futó készülékeken a GMS-t. Abból azért lenne egy kis botrány ...(#14629) emeritus
+1Egyébként várom, hogy mikor tiltják le a Xiaomi készülékeit. Szerintem ember nincs, aki meg tudja nekem indokolni, hogy a Huawei telefonjai (! - most nem az 5G hálózatról beszélek, amivel kapcsolatban tényleg dönthettek volna úgy az USA-ban, hogy kössz, nem) milyen olyan biztonsági veszélyt hordoznak, amit mondjuk a Xiaomi nem.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14661 üzenetére
Root-al, van?
Illetve - úgy általában - kérdezném, hogy mire is lenne ez jó egy olyan készüléknél, aminek az előlapján van az ujjlenyomat-olvasója, és ami köztudottan villámgyors. A "dupla kopp" ehhez képest egy örökkévalóság lenne. Pláne, ha zárva van a készülék (és, miért ne lenne?). -
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shade45 #14665 üzenetére
Nekem egy 1More Stylish-al hibátlan. Sportolás miatt vettem (mert nem vagyok nagy bt. fan), és eddig tökéletesen bevált. A gyúróteremben ami bőven 10+ méter, nem tudok olyan messzire menni, hogy akadozzon. Zsebben tartva sem volt sose "akadás".
Más telefonnal (vagy eszközzel: PC, tablet) nem próbáltad a Sabbat-ot?(#14663) xcsabo
Ha, lejár a gari, én lehet majd bepróbálkozok a root-al. Előtte persze jól át kell majd gondoljam a lépéseket, mert házi restore megoldás nincs (én legalábbis nem tudok róla), és friss leírást (amiben a 9-es droid szerepel) sem láttam eddig.[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Erdész85 #14669 üzenetére
A fotós részhez nem tudok hozzászólni mert nem igazán fotózok a telefonnal, az éjszakai módot pedig egyszer sem használtam.
"Nem látom fájlkezelőbe a telefont ... "
Milyen fájlkezelőben? Így - kábelen keresztül - csak a Windows beépített fájlkezelőjében a File Explorer-ben fogod látni a telefont. Pl.: Total Commander-ben nem." ... a vezeték nélküli megoldások nem jöttek be ... "
Csodálom, pedig annál kényelmesebb és gyorsabb nem létezik (ehhez a készülékhez)." .. plusz nincs wifi modul az asztali gépben."
Az enyémben sincs. Router-ed van, nem? Telefonon elindítasz egy ftp share-t, oszt' helló."... a telefonra is települt egy kódgenerátor..."
Jó rég nem indítottam el a HiSuite-ot, így én is csak most estem át a frissítésen.
HiSuite-al történő csatlakozáskor most már nekem is be kell írni egy - azt hiszem - 6 jegyű kódot. Nem hiszem, hogy ezt ki lehet kapcsolni ...... de nem is kell. Ha csak fájlokat akarsz másolni, akkor nem kell a HiSuite.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Erdész85 #14671 üzenetére
De, erre a "kódgenerátorra", - ami tulajdonképpen szerintem a HiSuite telefonos fele - újra szükséged lesz, ha használni szeretnéd a HiSuite-ot.
" ... a P10-et újra láttam a fájl kezelőben. P30 pro továbbra sem látható."
Ott valami más gikszer lesz. Ahogy írtam, ennek mindenféle trükközés nélkül működnie kellene. Más gépen nem tudod megpróbálni? Mérget vennék rá, hogy mindkét telefon látszódni fog." ... pár kört eredménytelenül ... " - mi volt a gond?
"Melóba is ez az egyetlen megoldás (...) mert az usb használat erősen korlátolt."
Akárcsak nálunk. Itt jön képbe a jó öreg ftp (vagy sftp)
Ha, van céges wifi (és gondolom van), és rá tudsz csatlakozni a telefonnal, akkor ott is tudnád használni azt, amit otthonra ajánlottam. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz Erdész85 #14674 üzenetére
" ... mikor kerül ki, vagy opcionálissá."
Ez max. opcionálissá fog válni. Bár ebben sem hiszek. Annyira benne vagy a gyártókba a biztonsági a para, hogy sokszor a felhasználót is meg akarják védeni saját magától.
Persze van ennek némi alapja is, de a túlzott "bezárkózás" sokszor kötelező jelleget ölt, így olyanok is szívnak miatta, akik azért értenek hozzá (mert mondjuk az okostelefon náluk nem egyenlő a facse, instagram, tiktok szentháromsággal). Mind1, hosszú sztori...
Ez a kódgenerátoros HS-es kapcsolódás pedig azért kellett, hogy ne lehessen mindenféle interakció nélkül - csak úgy - összedugni a telefont a PC-vel és lementeni róla mindent.
Most már pl. a mentett tartalomnál a jelszó megadása is kötelező." ... nem lehetett minden tárhelyet egyszerre látni."
Hmm... hát azt - sd-kártya híján - nem tudom, hogy az "ext. storage" hogyan jelenik meg a telefonon, de szerintem a /storage/emulated/ -et is ki lehetne ajánlani az ftp-nek (nálam most a /storage/emulated/0 van, ami a belső tárhely)Mindegy, nem akarlak - tovább - győzködni, de ha gondolod, akkor tegyél majd egy próbát a MiXplorer (én most ezt használom, és szvsz. nagyon rendben van). Az ftp-s elérés mellett ismeri a nagyobb felhőszolgáltatókat, így pl. klasszul kezeli a Drive-ot és a Dropbox-ot.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Erdész85 #14679 üzenetére
A MiXplorer-t? Ugye, hogy kényelmesebb és - megfelelő kapcsolat mellett - gyorsabb, mint a kábellel vacakolni (sőt, ugye közben töltőn is lehet a telefon ...)?
Majd, ha kicsit több időt eltöltesz vele, rá fogsz jönni, mennyire tuti kis fájlkezelő.
Skin-ezhető, "témázható": [link] és van pár beépülő plugin-je is: [link] -
<Adamsky>
nagyúr
válasz Erdész85 #14681 üzenetére
" ... csak a másikat próbáltam ... " - én csak a MiXplorer-t ajánlottam (ha jól emlékszem, de mind1 is )
" ... de fordítva nem. Erre létezik megoldás?"
Persze! Tedd fel a QuickSupport-ot (ott írja is a Teamviewer-en belül, alul). Aztán a Huawei / Emui miatt fel kell tenni még egy add-on (QuickSupport Add-On Huawei 2), és utána menni fog. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14688 üzenetére
Fizetni sem tudtál, vagy csak az alkalmazás tűnt el?
Elvileg maga az app. (a GPay) nem kell az érintéses fizetéshez. Az csak a regisztrációhoz (hogy felvedd a kiszemelt kártyát contactless payment-hez) kell. Egyébként én ma is használtam, többször. Működött, és az app is fenn van.Más: nem először futok bele abba, hogy felhívok egy számot és ott egy központ irányítana el a megfelelő mellékre: nyomja az 1-es számot, ha ide, 2-est, ha oda, stb.
99%-ban működik, de volt már olyan, hogy bármit nyomtam, nem történt semmi. Először nem foglalkoztam vele (hívtam vonalasról), legutóbb ezen annyira felidegeltem magam, hogy kicsit elkezdtem gondolkozni ... hmm... csak nem a VoLTE? De. Kikapcsoltam és működött. Aztán persze visszakapcsoltam ...
Szóval hasonló esetben a VoLTE lehet a ludas. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14691 üzenetére
Ugyanilyen értetlenül kérdeztem én is vissza, mikor erről először hallottam, aztán egy fórumtárs elmagyarázta, és rakott is be egy elég beszédes screenshot-ot.
Ettől függetlenül szerintem jó, ha fenn van a GPay is, mert ott is láthatod a költéseidet, de pl. kártyát ugye csak ott tudsz felvenni. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14695 üzenetére
"Némi otthoni fiókszolgáltatás-bökdösésre megjelent egy engedélykérés... "
Ezt kifejtenéd kérlek?
"... azt megadva bejött a Google Play és felkínálta a GPay letöltést(!)... "
Az meg, hogy a bánatba lehet? Nálunk ugye hivatalosan nincs GPay. Esetleg trükköztél (angol cím, régió átállítás, 2nd Google acc.) valamit?
Nálam még mindig minden a helyén.(#14696) xcsabo
"A covid kitettseg sem kapcsolható be a telefonomon."
A micsoda?Melyik verzió volt venn nektek? Nem lehet, hogy régi, és így "force"-olták ki a frissítést?
Nekem a 2.116.328438545 -ös (elvileg legfrissebb)[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14702 üzenetére
" ... Menűből választható az alkalmazás letöltése. Ezt választva megjelenik a Google Play ... "
Köszi, megtaláltam. Viszont a "Get the app" (előtte a Google Play! ikonjával)-ra kattintva engem nem a Play! alkalmazásba dob, hanem betölti a GPay-t (egyébként az enyém apkmirror-os). Érdekes ...
Mind1, nekem egyelőre ez így tök OK. Frissítgetem én "kézzel", ha kell ...
... neked viszont - ezek után - frissülnie kellene magától ... úgy gondolom." ... benne az app eltávolítás, vagy engedélyezés nyomógombbal ... "
Csak erről tudnák dobni egy screenshot-ot? Engedélyezés nem szokott lenni? Nekem tetszőleges alkalmazásnál "Uninstall" és "Open" van. Esetleg 1db "Emable", ha gyári, és tiltva van.[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14704 üzenetére
"Vicces" Nálam így néz ki. Persze ezt csak úgy tudom előhozni, hogy előbb böngésző alatt rákeresek (mert ugye a Play! nem fogja hozni), majd a link-et már a Play! alkalmazásban nyitom meg.
Ilyenkor ha, rányomsz az engedélyezésre, akkor meddig marad fenn az app.? Vagy ezt még csak 1x játszotta el a telefonod, és azóta nincs gond? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14710 üzenetére
"Úgy tűnik naponta "törlődik" a GPay ... "
Döbbenet Azt nézd már meg kérlek, hogy ha törlődik és bemész az NFC beállításaihoz, akkor ott mit látsz? Elvileg a Google Play! (services?) át kéne vegye a szerepét. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14714 üzenetére
Bocs, ezt nem értem: "A készülék kapcsolatok/NFC helyzet változatlan."
Vagy úgy kell érteni, hogy ha a Pay törlődik, akkor változatlanul nem tudsz fizetni, és a Google Play! ikonos Pay lehetőség sem jelenik meg mint ezen a screen-en? Milyen rendszered van? 9-es, rendesen fel-patch-elve? Érthetetlen. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14716 üzenetére
Az a
bajszerencse, hogy én nem tudom, milyen az amikor a GPay "eltűnik" (és most, ha nem haragszol, nem is akarom kipróbálni ) Az a screenshot, amit korábban link-eltem talán a Xiaomi telefonról van. Nálunk ugye ez így néz ki:
Akkor - ha jól értelek, - neked a GPay "ikon" változatlanul ott van (és így néz ki), ha fenn van maga az app, ha nincs. Viszont akkor érthetetlen, hogy miért nem megy a fizetés. Mi a hibaüzenet? Vagy csak egy elutasított fizetés, és ennyi?ui: mi a túró lehet a "SIM cards"?
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Caldera #14720 üzenetére
"Szerintem nem ebbe a topicba való."
Jogos, bár eléggé "döglött" a topic, szóval talán megfér(het)ne
Én mondjuk már az elején javasoltam, hogy a Google Pay-es topic-ba folytassuk, de nem sikerült átirányítanom a diskurzust. Esetleg meg lehet kérni egy moderátort - ha téged nagyon zavar -, hogy tegye - az ezt a témát érintő - hsz.-eket off-ba (mondjuk az enyémek abban vannak). -
-
<Adamsky>
nagyúr
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14750 üzenetére
Ennek semmi köze a fóliához, ami tényleg csak egy sima fólia.
@Zoz, szerintem ha eddig kibírtad a fóliával (én a kicsomagolást követő kb. 10 percben vakartam le, mert rühellem a fóliákat, és egyébként is szinte tapadt az ujjamhoz) akkor most már maradjon rajta. Lássák, milyen gondos gazdája vagy a telefonnak. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14756 üzenetére
"Ez volt a várható és elvárható. A Huawei ezen a területen nem kisstílű ... "
Hát, ez fog nekem hiányozni (bár még nem volt dolgom a szervizzel, ennek ellenére ez egy komoly "selling point" számomra) ha ott kell hagyjam a márkát. A dolgok jelen állása szerint muszáj lesz, bár bízom benne, hogy esetleg "papíron" eladják / kiszervezik a telefonos részleget (ugye lehetett hallani ilyen pletykákat mostanában). -
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14778 üzenetére
... és @kasee
" ... ha a gyártó és az értékesítő szolgáltató is fel tudja oldani a zárást."
Nem akarnék ünneprontó lenni, de szerintem nem fogja tudni. A mai telefonoknál hiúsági kérdést csinálnak belőle, hogy minél biztonságosabb legyen. Ennek ez lett a vége ...
DE, ne legyen igazam! És persze én is azzal kezdeném, hogy beszélnék az egyébként messzi földről híres (nem, nem irónia) szervizzel. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14781 üzenetére
Gyere át kérlek ide. Én emiatt (#547-nél kezdődik) verem ma a fejem a falba. Hónapokig használtam Curve-el gond nélkül, aztán jött a nyitás, és kb. 1 napig Revolut-al is. Nagy volt a boldogság. Aztán a Google letiltotta a pi**ába a Google Pay app.-ot, és hiába van a kártya az Account Services alatt, nem tudok fizetni. Ma legalábbis ez volt. Töröltem mindkét kártyát, és már csak a Revolu-ot tudtam visszatenni. De, hogy működik-e ... holnap kiderül.
Te, - ha nincs fenn az app. - tudsz fizetni?ui: vagy folytassuk privátba, ha gondolod.
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14785 üzenetére
Ja, nem megy. Mondjuk azt e verziót elfelejtettem kipróbálni, hogy nem a Revolut-ot indítom el, hanem belépek az Account services alatt a Google Pay-be, de ezt mintha tegnap már egyébként is próbáltam volna.
Szerintem most lehet kivárok egy picit, mert van elég bajom, nem hiányzott még ez is. A fene a Google-ba, hogy ezt ilyen buzi módon intézte.
Egyébként három (1, 2, 3) topic-ot is követek, és ez alapján azt kell mondjam, hogy 10-es droid-tól tényleg nem kell maga az alkalmazás, de 9-esen elképzelhető, hogy igen.
Előbbi elég tuti (sok 10-es Android-os írta, hogy ugyan tiltva lett nála a Pay, de tud fizetni), míg utóbbi azért nem mert Ceree-n kívül senki nem jelzett vissza, aki 9-es vagy régebbi Android-ot használna. Talán majd Somatom ...[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... a beallitasok menuben levo fiokszolgaltatas alatti google paybe lepve sem tudtam fizetni, csak az apkmirroros nativ appal."
Ezzel kellett volna kezdeni
Sajna pont úgy jártál, mint én. Vagyis hiba írják mindenhol, hogy nem kell a natív app. meg a Google még "jó-fej módjára" tiltja is, nekem bizony csak azzal megy. A UK Bin-es Curve kártyám pedig fel sem tudom venni a natív alkalmazás nélkül (de ez egy másik sztori)Megtaláltam a logout-os cikket. Érdekes. Majd lehet ráírok a csávóra, hogy tényleg tud-e így fizetni (vagy nem, akárcsak mi).
Azt hiszem ezek után bepróbálkozok a Huawei support-nál ...
A Google-nél hová kellene címezzem a kérdésem / problémám? Erre van bárkinek tippje? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14789 üzenetére
... és ha jól sejtem app. nélkül Te sem tudsz fizetni, ugye?
Ha megerősíted a dolgot, akkor most már tuti írok a magyar Huawei support-nak, mert nekem gyanús, hogy itt (megint) valami az Emui-ban van elkottázva. Mondjuk nagyon tartok tőle, hogy nem fogják javítani...
... akkor viszont a Google-nek kéne írni (kinek, hová, ötlet?) hogy engedélyezzék már az app.-ot, mert így csak szanaszéjjel szo*atnak minket. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14793 üzenetére
Na, chat-eltem én is valamilyen Malcolm-al (ő volt a harmadik akinek átadtak )
Kicsit nehezen értette meg, hogy mi a szitu (mondjuk nem is egyszerű, az tény). Volt egy Google Play! és Services, Data + Cache törlés, aminek semmi értelmét nem láttam (mondtam, hogy nem egyedi az esetem), de ragaszkodott hozzá. A következménye az lett, hogy eltűnt az Account services alól a Google Pay. Na, mondom, király
Mondtam, hogy adjon egy percet. Megnéztem mit lép a Revolut a helyzetre. Nem volt gomb ("Add card to Google Pay"). Felnyomtam a "warez" Pay-t, elindítottam, kiléptem, újra Revolut ... lett gomb. A Revolut-ot leküldtem a háttérbe és nyomtam a Pay-re egy uninstall-t. Utána vissza a Revolut-ba, megnyomtam a gombot, és felvettem a Revolut kártyát.
Az Account services alatt újra megjelent a Google Pay. Egyszerű nem?
Persze, szerintem ugyanúgy nem fogok tudni így fizetni, de azért majd megpróbálom, hátha.
Amit szerintem nálam nagyon nem akart érteni, hogy a Pay alkalmazás hogyan és mi módon kerül tiltásra. Mondtam, hogy nem elég, hogy letiltódik, de ugye a Play!-ben nem tudom elérni (erről mutattam neki képernyőket: egyet a Play! app.-ból egyet a böngészőből). Mondtam, hogy az apkmirror-ról voltam kénytelen feltenni a Pay-t. Szeme sem rebbent
Azt ígérte, hogy 24-48 órán belül vissza fog jelezni, mert most egyeztetnie kell a specialistákkal. Tényleg, meg van a The Expert "alapmű"? Aki multinál dolgozik vagy dolgozott, annak kötelező![ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14795 üzenetére
"Én most már levelezek velük." - én ugye kb. ma este olyan 6-7 körül beszéltem velük, szóval még - nem túl meglepő módon - nem írtak semmit.
Te, hol tartasz velük? Értik már a problémát, ill. a factory reset-en és a különböző alkalmazások data és cache törlésén kívül volt bármi ötletük? Én majd a levelezésben arra próbálok választ kapni, hogy miért tiltják az app-ot. Eleve engedniük kellene, hogy telepítsük (ha valakinek ez kell), de tiltani aztán végképp nem kéne.
"Egyébként app eltűnt. Aldiban pénztárnál nem tudtam fizetni." - ugyanígy jártam. Rettentő kínos volt.
"App felrak. Rogton ment." - na, ja. De, én most már nem szórakozok. Max. legközelebb akkor, ha lesz értelme. Jön valamilyen frissítés v. tudom is én.
Egyébként attól tartok, hogy ezzel csak megint mi Huawei-esek szívunk. Azon belül is az ilyen régi készülék tulajai. Félek, hogy a 9-es Emui-ban van valami bug, akkor meg kénytelenek leszünk belenyugodni, mert, hogy ezt a Huawei nem javítja az tuti. Persze azért holnap megcsörgetem a magyar support-ot, hogy érezzék a törődést. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14799 üzenetére
" ... 8-as droidban korábban még jó volt."
Wow! Te ilyen régóta használsz Gpay-t? És ott se kellett külön app. ill. már ott is megvolt az Account Services alatt a Google Pay?Én egyébként túl vagyok egy laza 45 perces telefonbeszélgetésen a magyar support-al. Hááát... nem vagyok túl bizakodó. A kis hölgy ugyan segítőkész volt, de nagyon nem volt benne a témában (GPay, fintech). Technikussal direktbe nem beszélhettem, pedig a végén szinte már könyörögtem, mert mindenkinek egyszerűbb lett volna. Így az történt, hogy a 45 perc alatt 2-3 alkalommal eltűnt egyeztetni a srácokkal.
A "srácok" viszont nehezen fogták fel, hogy a Gpay-nek app. nélkül is működnie kellene, és ha egyszer a fórum hozzászólások alapján az jön vissza, hogy 10-as Android-al abszolút nincs gond, és 9-el is csak a Huawei / Honor készülékei esetén, akkor bizony a 9-es Emui-ban van a hiba. A lényeg, hogy a callcenter-es hölgy megígérte, hogy dec. eleje-közepe felé visszajelez, mire jutottak. Addig a Google vagy leszedi a "ban"-t az app.-ról vagy nem fogjuk tudni használni a Gpay-t. -
<Adamsky>
nagyúr
Milyen információval nem rendelkeznek?
... hogy a Pay elérhető Magyarországon?
Nálam is ezen volt leakadva a hölgy, hogy az alkalmazás ...
... de, mondom NEM KELL. Android 8-tól 11-ig mindenki használja app. nélkül a Gpay-t, csak az Emui 9-en lévők szívnak.
A legegyszerűbb megoldás persze az lenne, ha a Google nem tiltaná az alkalmazást vagy legalábbis nem az Emui 9-es készülékeken.#14801 xcsabo
Hol tartotok a levelezésben a Google-el? -
<Adamsky>
nagyúr
Nálunk is volt ez téma. Mondtam, hogy komolyabb összegbe mernék fogadni, hogy valamelyik kollégájának biztos van Curve v. Revolut kártyája. Nem kell elhinni, amit mondok, 2 perc kipróbálni.
#14805 emeritus
A Huawei support-ra?#14807 xcsabo
Áá, az applock biztos nem gátolja meg őket abban, hogy disable-özzék.
És ebben az ügyben egyébként sem hiszem, hogy a Google-nek kéne lépnie, még ha azt vesszük is, hogy a "belső" (értsd. Acc. services alatt lévő) Pay nem helyettesíti funkcionalitásban a natív app.-ot.
Szóval egy dolog, hogy rettenetesen gagyin van megoldva az egész a Google oldaláról, a másik, hogy egy alap Google-ös szolgáltatást így képes volt elrontani vm. lelkes Emui fejlesztő.Egyébként próbáljátok meg - ha időtök engedi - telefon +3680482934 is. Egyszer korábban még más ügyből kifolyólag derült ki, hogy az e-mail-es v. a weboldalon keresztül történt hibabejelentésre nem látnak rá a telefonosok és fordítva. A chat-el nem tudom, mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14819 üzenetére
Írd meg nekik légy szíves, hogy hülyeséget beszélnek. Én hívom majd őket holnap (újra). Utóbbit javasolnám mindenkinek!
cseryz
Engedd el az app.-ot! Nem lehet megcsinálni. Root nélkül tuti!
Normál esetben nem is kellene, csak nekünk a Huawei "kioptimalizálta" azt a kódot, ami azért felelne, hogy ez alkalmazás nélkül is megfelelően működjön.
Alapvetően két lehetőség van (én ezért is indultam el két úton):
• vagy megkegyelmez a Google, és betesz egy "exception"-t a 9-es droid-ot futtató Huawei / Honor készülékekre
• a Huawei készít egy javítást, kiküldi OTA-n.Lehet megtenni a téteket!
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
Ez a buli meghalt.
Újra beszéltem a support-al (magyar, Huawei). Mutattam nekik a link-et ( g.co/help/37hd9k ), a hölgy be is hozta, csatolta a panaszomhoz, de ennyi.
Fel nem foghatom, hogy ki az aki szerint ez így jó, hogy felvesznek egy ilyen hibajegyet, bedobják a "csőbe", és soha többet nem hallanak róla.
Nálunk (ugyancsak multi) alap, hogy ha létrejön egy ilyen "problem ticket", akkor annak van egy - jól lekövethető - életpályája. A vége pedig:
• a hiba nem hiba
• a hiba javítva lesz ekkor és ekkorArra még némi esélyt látok, hogy a Google-nél lekapcsoltatni a tiltást a Pay-re (ezt most meg is írtam nekik), de mérget természetesen erre se vennék. Szóval jobb, ha hozzászokunk, hogy ez így marad.
... vagy veszünk másik készüléket.[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14830 üzenetére
Ez többszörösen súlyosbított helyzet.
Egyrészt Európa ... abból is csak 10 ország, és azokból is csak az Emui 9-en lévő készülékek gazdáit érinti. Pontosabban érintené, ha használnának valamilyen fintech-es kártyát v. támogatná a bankjuk a Google Pay-t. És azt se felejtsük el, hogy Huawei készülékekről beszélünk (ezt a Google szemszögéből értem).
Az olyan user, aki pedig látványosan veri az asztalt - mint mi itt páran - meg még kevesebb van. Persze, lehet lesz megoldás, de az nagyon nem most (idén) lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Mobil flották
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videó stream letöltése
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autóhifi
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
- IPhone SE2 2020 128GB gyári független Product Red 100%, hibátlan új akku!
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 90%
- IPhone 14 Pro max 256GB gyári független akku 100% 2024.07.14. Apple garancia!
- IPhone 12 64GB gyári független 100% hibátlan 2024.12. 26. Apple garancia
- 2 HETES!!! Apple iPhone 15 PRO 128GB White Titan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen