Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz xcsabo #14688 üzenetére

    Fizetni sem tudtál, vagy csak az alkalmazás tűnt el?
    Elvileg maga az app. (a GPay) nem kell az érintéses fizetéshez. Az csak a regisztrációhoz (hogy felvedd a kiszemelt kártyát contactless payment-hez) kell. Egyébként én ma is használtam, többször. Működött, és az app is fenn van.

    Más: nem először futok bele abba, hogy felhívok egy számot és ott egy központ irányítana el a megfelelő mellékre: nyomja az 1-es számot, ha ide, 2-est, ha oda, stb.
    99%-ban működik, de volt már olyan, hogy bármit nyomtam, nem történt semmi. Először nem foglalkoztam vele (hívtam vonalasról), legutóbb ezen annyira felidegeltem magam, hogy kicsit elkezdtem gondolkozni ... hmm... csak nem a VoLTE? De. Kikapcsoltam és működött. Aztán persze visszakapcsoltam ...
    Szóval hasonló esetben a VoLTE lehet a ludas.

Új hozzászólás Aktív témák