Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    Ez a buli meghalt.
    Újra beszéltem a support-al (magyar, Huawei). Mutattam nekik a link-et ( g.co/help/37hd9k ), a hölgy be is hozta, csatolta a panaszomhoz, de ennyi.
    Fel nem foghatom, hogy ki az aki szerint ez így jó, hogy felvesznek egy ilyen hibajegyet, bedobják a "csőbe", és soha többet nem hallanak róla.
    Nálunk (ugyancsak multi) alap, hogy ha létrejön egy ilyen "problem ticket", akkor annak van egy - jól lekövethető - életpályája. A vége pedig:
    • a hiba nem hiba
    • a hiba javítva lesz ekkor és ekkor

    Arra még némi esélyt látok, hogy a Google-nél lekapcsoltatni a tiltást a Pay-re (ezt most meg is írtam nekik), de mérget természetesen erre se vennék. Szóval jobb, ha hozzászokunk, hogy ez így marad.
    ... vagy veszünk másik készüléket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák