Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz xcsabo #14793 üzenetére

    Na, chat-eltem én is valamilyen Malcolm-al (ő volt a harmadik akinek átadtak :D )
    Kicsit nehezen értette meg, hogy mi a szitu (mondjuk nem is egyszerű, az tény). Volt egy Google Play! és Services, Data + Cache törlés, aminek semmi értelmét nem láttam (mondtam, hogy nem egyedi az esetem), de ragaszkodott hozzá. A következménye az lett, hogy eltűnt az Account services alól a Google Pay. Na, mondom, király :DDD
    Mondtam, hogy adjon egy percet. Megnéztem mit lép a Revolut a helyzetre. Nem volt gomb ("Add card to Google Pay"). Felnyomtam a "warez" Pay-t, elindítottam, kiléptem, újra Revolut ... lett gomb. A Revolut-ot leküldtem a háttérbe és nyomtam a Pay-re egy uninstall-t. Utána vissza a Revolut-ba, megnyomtam a gombot, és felvettem a Revolut kártyát.
    Az Account services alatt újra megjelent a Google Pay. Egyszerű nem? :DDD
    Persze, szerintem ugyanúgy nem fogok tudni így fizetni, de azért majd megpróbálom, hátha.
    Amit szerintem nálam nagyon nem akart érteni, hogy a Pay alkalmazás hogyan és mi módon kerül tiltásra. Mondtam, hogy nem elég, hogy letiltódik, de ugye a Play!-ben nem tudom elérni (erről mutattam neki képernyőket: egyet a Play! app.-ból egyet a böngészőből). Mondtam, hogy az apkmirror-ról voltam kénytelen feltenni a Pay-t. Szeme sem rebbent :D
    Azt ígérte, hogy 24-48 órán belül vissza fog jelezni, mert most egyeztetnie kell a specialistákkal. Tényleg, meg van a The Expert "alapmű"? Aki multinál dolgozik vagy dolgozott, annak kötelező! :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák