Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
őstag
Vannak ilyen csodák...
Ahogy nézem ott jobban jár az ember, ha Fonyód felé "kerül"...Fvár-Pszabolcs kb hasonló volt, a 30km egy jó óra zötykölődés volt a BZ-vel. Aztán a Fvár-Kelenföld felújítás előtt rendbetették, azóta rendesen nyelezik rendesen a kis pirost
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Alg
veterán
válasz hobizoli #14840 üzenetére
A BP-i (pesti) belvárosi tömegközlekedés egy külön állatfaj... troli minden kis szir-szar utcába, metrómegállók 100m-enként, villamosmegállók 50m-enként... aztán megy a panaszkodás hogy lassú.
Ha minden kereszteződésben megállója van a négyeshatosnak, úgy még a lámpákat se lehet hozzá igazítani - kb. minden második megállóját meg lehetne szüntetni, 20perc vili+5 perc séta gyorsabb lenne átlagban mint 40perc vili+1 perc séta.
Rengeteg hetvenakárhányas troli össze-vissza kanyarogva a kis utcákban ahol alig fér el, megint... minek?[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
opr
veterán
Jah, de cserebe meg buta is az egesz rendszer ugy, ahogy van, kb a kicsinyitett masa az orszagos ut/vasuthalozatnak. Mert az, hogy sokszor a leggyorsabb ut mondjuk Szeged-Pecs vonalon majdhogynem Budapesten keresztul vezet pont ugyan akkora f@szsag, mint az, hogy eszak-Budabol eljutni del-Budaba vagy vissza tomegkozlekedessel sokszor Pesten keresztul a leggyorsabb. Ertelme semmi, csak noveli a tomeget, az utazasi idot, kenyelmetlen es irritalo az egesz.
Bar lehet valtozott a helyzet az utobbi idoben, legutobb mikor ezeken az utvonalakon mentem meg ez volt a helyzet. Pl Debrecen-Pecs az ugy nezett ki, ha "gyors" akartal lenni, hogy Debrecen->Budapest, aztan Budapesten belul rohano uzemmodban bo 40p alatt atmentel egy masik palyaudvarra, onnan aztan Budapest->Pecs. Ertelme az eg vilagon semmi nem volt mar akkor sem, csak lassabb volt, dragabb es kenyelmetlenebb mindenkinek (tehat nem csak az utasnak, hanem az allamnak is).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Silverboy
aktív tag
Azért hozzátenném mind a BP mind a vasúti közlekedés, bőven 100+ éves történet. Régen Vasúttársaságok voltak, mindegyik építkezet valahol, Steg, Déli Vasút, MÁV, ÉMÁV, Erdélyi vasút stb. Nem volt központosítva, csak a felvásárlás után. Akkor kötögette össze őket a MÁV nagyjából.
Példa:
Erdélyi vasút a bércekből elszállította Aradra, Ott a Duna - Száva vasútra átpakolták és elvitték Zágrábba majd ott átpakolták a Déli Vasútra és elvitték Triesztbe, MÁV-ra ha Fiumébe.Ehhez hozzájött hogy szétcapcarázták az országot, és széteset a konszenzusos vasuti kiépülés, és egy csillag alakzatott vett fel Budapstről indul minden (minden út Budapestre vezet ).
Hasonló okok miatt van a BKV is szétszedve, több társaság, több vonal, nem lett jól egységesítve. Előnye, hogy mindenhova eltudsz menni séta nélkül körübelül.
Budapest - Debrecen, 100 évvel ezelőtt körübelül ugyan annyi idő alatt tette meg mint most. Végig ültem nem egyszer IC-n...[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
opr
veterán
válasz Silverboy #14856 üzenetére
Budapest-Debrecent ne is mondd... Katasztrofa volt, gondolom ma is az. Ha elindult a vonat legalabb kb idoben (tehat max fel ora kesessel) mar csoda volt. Ha az elvileg 2,5 oras menetidot csak 3 ora alatt tudta le, szinten kb unneples volt a vege. De legalabb dragabb is mint telekocsival.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Silverboy
aktív tag
Pont a blogomra készül rá egy írás, (meg másik 20db). Erről a témáról.
2 óra 50p ~ de úgy stabilan.
~1900-ban 3óra 10p volt papíron .
Gyakran vonatozok 40-50Km-ket 30p. Természtessen BP vonzáskörzet, De ha távolságot kell menni pl.: Budapest - Zalaegerszeg, akkor kösd fel a gatyát és vigyél nyakpárnát az is fix. Érdekes, hogy Bécsbe és az Adriára pikk pakk ott van vonat„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
opr
veterán
válasz Silverboy #14858 üzenetére
Igen, nyugat fele teljesen hasznalhato, Velence, Balaton, Becs iranyban ha nem is hibatlan (boven nem) de azert hasznalhato. De barmilyen mas iranyban, plane ha az ut egyik vegpontja nem Budapest, a hasznalhatatlanhoz kozelebb van, mint a johoz.
Olyan szinten, hogy haver, aki munkajabol kifolyolag sokat vonatozott erre-arra nemi szamolas utan arra jutott, hogy konkretan mar kozeptavon is olcsobb (es nyilvan kenyelmesebb meg gyorsabb) ha vesz egy kocsit es fenntartja azt meg azzal jar barhova, ami nem Budapest belvaros, mert ott azert meg mindig siman gyoz a metro-villamos.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
rgeorge
addikt
Nem is olyan régen még a Budapest - Zalaegerszeg viszonylat 5 és fél óra volt (16:30 körüli indulás, 22:00 érkezés). Ez volt a helyzet 1987-ben is már, amikor katona voltam arrafelé. A lejobb része az útnak Ukk állomás volt, ahol több ora után megállt a vonat, majd elindult visszafelé (Y forduló).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
Silverboy
aktív tag
válasz rgeorge #14862 üzenetére
4 évvel ezelőt épp söröztünk és römiztünk végig kalauzzal, mivel, hogy a 6 vagonból 4 másfele ment, csak én a haverom meg a kaller ment Zalába. (Fülkés, asztalos, régi távolsági kocsi volt).
4 óra 55p volt +-10p / életem egyik leghosszabb belföldi útja
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Alg
veterán
válasz rgeorge #14862 üzenetére
Bécs-Innsbruckot jártuk éppen meg múlt héten vonattal, ~500km/4 óra.
Mondjuk a jegyár sem összehasonlítható, 100EUR/fő/irány, ha hónapokkal előtte megveszed akkor talán megkapod 40-ért...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
BiP
nagyúr
válasz rgeorge #14862 üzenetére
Azért '87-re rá lehet fogni, hogy régen volt.
Én egyetem alatt (15-20éve)utaztam sokat Zeg-BP között vonattal, akkor 4-4:30 volt a menetidő. (+késés)
A végén már gyorsítottak rajta, mert
Azóta kikerült a bobai 20-30perc mozdonyátkapcsolgatás, kocsipakolgatás, meg némi kerülő, sok várakozás, pár állomás. Úgyhogy elvileg, elvileg gyorsabbnak kéne lennie.
Az elvira most 3:10et ír menetidőnek. Az már élhető.Amikor Békés megyébe jártam, az volt szívás. Mezőtúron átszállni a BZ-re, és gyökkettővel megtenni az út felét. (Km-ben kb.negyede)
De legalább sok őzet, nyulat, fácánt lehetett látni[ Szerkesztve ]
-
Diabolis
tag
Amikor a szakember elfelejti az alapokat, két történet, máról:
1- Infós haver, hív, tanácstalan. Nem működik a nyomorult alaplapi hálókártya. De semmi baja, mivel pár napja még működött, a haverjánál. Már driver fel/le, winfos fel/le, kábel kicserél, minden volt. Kiderült, hogy a haver igen vicces kedvű egyén (és tényleg ). Felhívtam a figyelmét arra az alapra, hogy nézzen már be a BIOSba... Három perc múlva csak egy sms, hogy az volt a hiba, működik. Kiéreztem némi feszültséget az írásból
2- autószerelő haver: Szaladjak már el érte délután, mert a melóhelyen lefulladt az autó, haza kéne vontatni. Mondom, nem, mivel a GAstrával vagyok, vele nem vontatok. De egyébként mi baja a kocsinak? Hát fulladt, fulladt, leállt, már alig tudott a parkolóba begurulni. Poénból megkérdeztem, hogy tankolt-e? Kért pár percet, letette, majd visszahívott. Az asszonyát hívta:
Tankoltál tegnap?
Miért, kellett volna?
Ja, a mutató pedig hajlamos meleg időben fennragadni, teli állásonHa beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
rgeorge
addikt
87-ben 5 és fél óra volt (Göcsej expressz), de kb. tíz éve kellett vonattal Hajdúszoboszlóra mennem, és meglepett, hogy az kicsivel 2 óra felett megvab, akkor néztem a Bp - Zalaegerszeg távot, és ugyanaz az a 5 és fél ora volt.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
opr
veterán
válasz rgeorge #14867 üzenetére
Jah, amikor epp minden osszeall, akkor megvan a Bp-Hajduszoboszlo ~2,5 ora alatt. De amikor nem... Meg bo 15 eve heti szinten mentem azon a vonalon. Ne tudd meg hanyszor utaztam 6-10 oran at. Borzalmas volt, a gondolatatol is gorcsbe tud randulni a gyomrom. Legroszabb az volt, amikor valami nyomoronc f@szkope az egyik allomas elott ~400m-el dontott ugy, hogy eleugrik a vonatnak. Mire megallt a vonat, 50m-re voltunk az allomastol. Ket vagany oda-vissza 1-1, szintkulonbseg nelkul, igyis-ugyis a foldre szallsz le... Es hiaba konyorogtunk, nem nyitottak ki a rohadekok az ajtokat, ott ultem orakon at 50m-re otthonrol (Szoboszlo-Debrecen kozott laktam, pont annal az allomasnal) amig vegul egy terhes no vagy 3,5-4 oraval kesobb elkezdett uvoltozni a kallerral (ezuton is udvozlom es koszonom neki), hogy most jott el a pillanat, amikor vagy kinyitja a kurva ajtot, vagy a kaller fejevel fogja a nep felfesziteni. A nep bologatott, plane, hogy bufekocsi nem volt, tehat akkor mar vagy 7 oraja volt mindenki etlen-szomjan, nyaron, egy legkondi nelkuli vasdobozban. Kaller vegul kinyitotta az ajtot, mondvan, hogy ok, akkor a terhes no leszallhat, "De senki masnak eszebe se jusson!". Kinyilt az ajto, olyan iramban lett felresodorva/lokve szerencsetlen paraszt, hogy szerintem ket napig azt se tudta hol van. Tobbi kocsibol is szo szerint rohant a tomeg az egyetlen nyitott ajto fele.
Aztan leszalltunk, jott az egyik helyszinelo jard, hogy wtf, mi meg mindig ott szoptunk a vonaton? Aztan mondtuk neki mi van, akkora arcpalmat tolt, hogy visszhangzott a csattanas, es annyit mondott, hogy ok, intezkedik... Meg kb 10p-ig ott voltam, amig fater jott ertem kocsival, akkor lattam, hogy vegre kinyitottak az ajtokat, hogy le tudjon szallni a nep.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Oszinten szolva ugy a harmadik ora fele mar erosen ugy nezett ki, hogy a kovetkezo balfasz, aki vonat ele fogja ongyilkolni magat, az a kaller lesz. Maximum kevesbe lesz az akcio onkentes, es sokkal inkabb kozossegi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Alg
veterán
Gondolom benne van a "kaller-kézikönyben" hogy ajtót csak menetrend szerinti megállóban nyitunk ki, punktum. Csávókám meg féltette a seggét hogy mi lesz ha elkezd önrendelkezni.
Az a csoda hogy 1 óra múlva még senki nem oldotta meg vésznyitóval. (szerk: az ajtót, nem a kallert )
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
opr
veterán
Egy csavo akarta, de eszrevette a kaller es elkezdett vele uvoltozni, hogy ez illegalis, meg ennyi meg annyi a buntetes meg fel lesz jelentve meg stb, aztan be is mondtak a hangosbemondon (vagy hogy a retekbe hivjak ezt az ic-ken) is, hogy barki megprobalja, szarazon fogjak megszeretgetni hatulrol meg fizetheti a vagyont meg stb, ugyhogy mindenki megult inkabb a seggen.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
-
opr
veterán
A nyilt palya es a palyaudvar kozotti kulonbseg annyi volt, hogy 50m-el kesobb volt lebetonozva a fold. Maskor amikor ilyen volt nem volt ezzel gond, jard kijott 20 percen belul, vonatok amik ott kozlekedtek kaptak egy pause-t, aztan 30-45p mulva elkezdtek leszallitani meg terelni a nepet. Ezert is nem pattogott senki, mindenki ugyanerre szamitott.
Azon a vonalon, kulonosen a Hajduszoboszlo-Debrecen szakaszon anno nagy divat volt a vonat altali ongyilok, havi 2-3 ilyen biztos volt, de siman lehet, hogy tobb is, figyelembe veve, hogy eleg valtozatos idopontokban jartam arra, heti egyszer oda-vissza 1-2 evig, es ez alatt vagy 5 ilyen megallom biztos volt.
Onnan ismerted meg a kevesbe f@szparaszt ongyilkolaszot, hogy legalabb nem az emberek elott, a palyaudvaron ugrott a vonat ele, hanem arrebbsetalt kicsit. Volt "szerencsem" latni ilyet is-olyat is. Szerencse, hogy van a dologhoz gyomrom, bar amikor a haverok mellettem elkezdtek sirva hanyni, amikor sikerult egy ilyet bo 20-30m-rol eloben vegignezni, azert nekem is fordult egyet a gyomrom. Plusz azt konkretan ilyen jarni alig biro kicsi gyerekek is lattak bakker, az nagyon durva volt. Akinek volt annyi onuralma meg lelekjelenlete, az mind azt csinalta, hogy rohantunk es hattal az esemenyeknek bealltunk sorba, hogy takarjuk a dolgota nep (plane a gyerekek) elol. Nem hianyzik meg egyszer az az elmeny oszinten szolva, par evig elo-elofordult, hogy megjelent a kep almomban, utana nem volt konnyu visszaaludni. Es ez ahhoz is hozzajarul, hogy a mai napig gorcsbe randul a gyomrom a gondolatatol, hogy Budapest-Debrecen vonalon ne kocsival menjek, hanem vonattal.Szoval az van, hogy az lett a vege, hogy rohadtul utalok mindenkit, aki annyira paraszt, hogy ugy oli meg magat, hogy ezzel masoknak art. Ismertem helyi mozdonyvezetoket, mindre igaz volt, hogy pszichomokushoz jar, mert mind ele kiugrott 1-2 paraszt elobb-utobb. Volt koztuk olyan, akit ez annyira megviselt, hogy kb az egesz elete tonkre ment, egy emberi roncs lett szegenybol. Szoval, jah, barki, aki ugy oli meg magat, hogy azzal masnak art, az egy budos paraszt, akkor is, ha legalabb van benne annyi, hogy elsetaljon a palyaudvartol par szaz meterre.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F.E.K..
senior tag
Léteznek ám mobil szerelő létrák elvileg, a karbantartóknak (gyakorlatilag nem lepne meg ha a máv-nál ilyesmit képen se láttak volna persze), de a fent leírt esetben egy sima létra is megfelelő lett volna talán, ha van személyzet aki segíti a leszálló utasokat.
Vagy rámpa.
Vagy bármi, ha már ráadásul ott volt közzel az állomás is. Csak akarni kellett volna ugye...
@opr: Nekem is volt szerencsém mozdonyvezetővel beszélni, ő azt mondta erről hogy a legrosszabb az, amikor látja az embert a sínen, és TUDJA hogy nem lehet megállni a szerelvénnyel, TUDJA hogy másodperceken belül el fogja ütni... nem egyszerű dolog átélni egy ilyet az biztos.
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
opr
veterán
válasz F.E.K.. #14880 üzenetére
Az se kell, siman le tudtal lepni a vonatrol a foldre, egyetlen nagyobbat kellett lepni, akinek kellett meg segitettunk leszallni meg a csomagokkal meg stb.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Ja, vágom, elég sok helyen ennyi, de a MÁV-nál az a szabály (talán jogszabály is).
A gond nekem az, hogy miért nem mondta azt senki, hogy ott van egy csomó ember, megfelelő biztosítás mellett engedjék le őket.@F.E.K. : Nem hiszem hogy a létra hiánya voltaz oka, mezei halandó nem mászkálhat üzemi területen, annyi. Csak hát egy ilyen esetet meg kéne tudniuk oldani.
Mutogatni való hater díszpinty
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem a rekord talán az volt, amikor a Balaton felé menő vonat 210 percet késett. De b...meg Kelenföldig. Úgyhogy gyakorlatilag később indult el a vonat a Déliből, mint ahogy meg kellett volna érkeznie az uticélomhoz.
És mivel akkor már szét volt csúszva az ütemezés, az egy sínpáros szakaszon is állt minden állomáson annyit, hogy az északi part összes restijében leguríthattam volna nyugodtan egy-egy sört míg várakoztunk. -
Alg
veterán
válasz Kisgépkezelő #14883 üzenetére
"A ..... közlekedő, ..... számú személyvonat a mai napon nem közlekedik. A kellemetlenségért szíves elnézésüket és megértésüket kérjük"
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
opr
veterán
válasz E.Kaufmann #14885 üzenetére
Idoben van annyi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
headhunter
addikt
válasz hobizoli #14846 üzenetére
Horror árak a Balatonnál: ilyen luxusnyaralókat vesznek a dúsgazdag magyarok...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Itt van amerika" csatornát követed vagy néha belenézel? -
bambano
titán
sosem volt ilyenben részem. amikor ennyire ostoba döntést akartak rajtam ennyire erőszakosan leverni, akkor mindig elég volt megállni az illető előtt, kicsit kihúzni magam és megkérdezni, hogy komolyan gondolja-e.
egyébként amikor én meg a gyerekem vonatoztunk a Debrecen-Pest vonalon, akkor nem nagyon volt menetrend sértés. Az esetek zömében úgy jött a vonat, ahogy ígérték. az egy másik kérdés, hogy a menetrend nem felelt meg...
egyébként volt olyan, hogy elvittek csapatépíteni. egylőször és utoljára és ott volt olyan feladat, "szúmó" becenével, hogy fel kellett venni ilyen nagy gömbszerű ruhát, és ki kellett lökni a másikat egy kör alakú területről. lehet találgatni, ki nyert mindig a hr-es lyánykák úgy röpködtek el rólam, mint a szél
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
E.Kaufmann
addikt
válasz bambano #14889 üzenetére
Nekem hamarosan esedékes lesz egy ilyen tímbilding, kicsit felemás érzéseim vannak, majd látjuk.
Egy családi nap jobb lett volna, mint az előző munkahelyemen, ugrálóvárral, csak akkor még nem volt, kit vigyek ugrálni, most meg szegény prücsök pattoghat otthon még.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
opr
veterán
válasz bambano #14889 üzenetére
En nem vagyok ehhez se eleg nagydarab, se ilyen tipus. Alapvetoen turelmes es beketuro/bekeszereto ember vagyok... Egy pontig. Ezt a pontot nalam onnan lehet felismerni, hogy elhalkulok. Ha nagyon felidegesitenek, eloszor hangosodni kezdek, akkor meg nincs baj. Ha mar nagyon hangos vagyok es adott embernek az arcaba vagyok maszva... Akkor meg nincs baj. Ha ez megvaltozik hirtelen, kiul az arcomra egy higgadt kifejezes, es lehalkulok, akkor van baj. Nalam az azt jelenti, hogy a vita rendezeset barmilyen normalis modon, ami nem tartalmaz eroszakot, elengedtem. Onnantol mar csak annyi a kerdes, hogy megeri-e, vagy nem.
Hasonlo okokbol van az, hogy ha vezetek, es olyan ul mellettem, aki ismer, ha felbodulok, hogy "BAZMEG!", a szeme se rebben. Ha szepen, halkan, nyugodtan annyit mondok, hogy "Hmmmmm, ez baj", na akkor lehet felni. Volt egy ilyen eset, kamionsofor szemben elaludt, lattam, hogy jon at a savba, annyit mondtam, hogy "Hmmmmm, ez baj." aztan vegul sikerult annyira es ugy felrerantani a kormanyt, hogy meg az uton maradjunk es csak a tukor banja, ami felebresztette a kamionsofort is (nagy dubbenes), mert visszarantotta a kormanyt a sajat savjaba.
Haver, aki akkor mellettem ult, azota meseli, hogy ha csak meghallja ezt tolem, a szar is vigyazzban all benne, mert tudja, hogy jo esellyel konkretan eletveszelyben vagyunk.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hobizoli
nagyúr
válasz headhunter #14888 üzenetére
igen, szoktam nezni, azert is irtam azt, amit
egyik hazikonezos videoja alatt irtak a GE-nak, hogy "Szomszedok" panel a Gazdagreten siman veri m2 arban a USA lakoparki arakattöbb drón kell ;P
-
bambano
titán
nem kell azt nekik tudni, hogy soha nem verekedtem. nekem megfelel, ha azt hiszi, hogy másodpercek alatt laposra verem akkor is, ha én tudom, hogy nem.
autó: megkérdeztem az unokahúgomat, hogy milyen érzés, amikor a bátyám vezet? azt mondta, hogy tök jó szokott lenni addig, amíg az automata váltót át nem húzza kézikapcsolásra
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
hobizoli
nagyúr
en 2019 decemberben mentem a ÖBB RailJet-l Bp Keleti PU - Zurich CH jaraton az ausztriai Feldkirch-ig, az 900km 200EUR volt a Business osztalyon, mert mar csak oda volt jegy egy honappal az indulas elott is, 1 nappal kesobb mar semmilyen jegy nem volt mar ra
15:42 helyett 15:43-kor ert be az allomasra a vonat , de mar Salzburg-nal ki volt irva kijelzon ez a keses
ezfelhaborito
tesomek mentek vissza egyszer ugyanezzel, a kettojuk jegye egy nappal az indulas elott volt normal 2. osztalyon ezen a vonaton 250EURtöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz headhunter #14888 üzenetére
megneztem a cikkben a kecokat
Tihanyi 250m2 450milkacsoki, de az udvaron diszkovezesbol no ki a gaz, meg fuvet sem mostanaban nyirtak le
legalabb a fotozashoz csinalnak meg, ha mar ennyibe kerul...
meg ha ez ennyire messze a balcsitol kerul ennyibe, akkor egy partkozelibb kegli mennyi? 600?
megint eszembe jutott a multkori cikk CR7 Costa Del Sol-n allo nyaraloja, ami 1,5MEUR es ezt 3x lekorozi...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #14895 üzenetére
jaj, de lehet a kettovel korabbira szallsz meg fel, mert egy orat kesnek
több drón kell ;P
-
szebe
őstag
válasz hobizoli #14896 üzenetére
Most Füred és Tihany az "elit" helye, presztízs az egész.
Vannak sokkal jobb, csendesebb települések, jó stranddal. Csak hát az nem a Füredtől Siófokig tartó keleti partszakaszon van, azon túl meg a pestinek (már bocs) nincs élet...A hétvégén Bogláron voltunk, Siófok/Zamárdi után mintha más világ lenne...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz Kisgépkezelő #14883 üzenetére
"És mivel akkor már szét volt csúszva az ütemezés, az egy sínpáros szakaszon is állt minden állomáson annyit,"
Ezt tudod hogy hívták a kétpályásra alakításig a Balaton déli partján? Átlagos üzemnap. Szinte minden hétvégén beállt.Mutogatni való hater díszpinty
-
KROK640
veterán
válasz hobizoli #14796 üzenetére
Persze, sajnos ez így van.
Az alapjövedelemnek is ez az egyik legnagyobb hátránya, hogy a lakásbérletet és az ingatlan árakat még tovább felverné az egekbe. (maximum törvényi szabályozás lehetne, mint ami most készül Berlinbe, hogy X árnál nem lehet drágábban kiadni egy ingatlant. Persze ez olyan mint a minimálbér, holnaptól akkor mindnek az lesz az ára...)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Androidos tablet topic
- Call of Duty: Mobile
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- További aktív témák...