Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
válasz bambano #15798 üzenetére
jó tudni.
persze nyilván ezután sem fogok heteket telefonálgatni és hónapokat várni egy szerelőre, hogyha valami csipcsup fasságot meg akarnék csinálni, de akkor is jó tudni
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
válasz KROK640 #15792 üzenetére
Igen, ilyen csengetnek, kinyitom az ajtot, ott all a jard, es megszolal, hogy "Maguk itten drogoznak? Mert nekunk azt mondtak!" szintu story nalunk is volt.
Mondjuk nalam annyi volt, hogy raneztem a jard-arcra, es elkezdtem nagyon rohogni, illetve mondtam neki, hogy "En is szep jonapot kivanok!", illetve hogy "Eddig ugyan nem, de megmondom oszinten egyre nagyobb ra az ingerem, hogy ilyen baromsagokkal zaklatnak este tiz utan."
Voros fejjel elkoszont es ment a dolgara."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
KROK640
nagyúr
válasz qnadam #15782 üzenetére
Az áruházban nem lehet fotózni?
Rendszeresen lefotózom a kosárban hogy mit vettem, elküldöm barátnőmnek, hogy szerinte kell-e még más vagy minden elég?
Ha találok valami poént (Tesco jó forrás erre) vagy akár akciót, azt is lekapom.
Soha, senki sem szólt még rám.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
nagyúr
Hát ezaz, hogy én sem akarok rosszban lenni vele, pláne, hogy a mikrómat és a mosógépemet is többször is megcsinálta már. Ráadásul nekem anyagáron dolgozik.