Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
A mass effecthez:
Az összes hiányosság gyakorlatilag amit említettél (buta bajtársak, vacak inventory - ez meg is szűnik létezni, vacak fedezékrendszer) a 2. részre megoldódik. Az első rész amúgy nekem nem jött be annyira, valahogy a dialógusok, story meg minden sokkal kevésbé volt kiforrottabb, mint a folytatásban.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e olyan jó mint a The Witcher. Lesz-e?
Az 1. részben az igazán ütős a vége volt, ott garantálom csak a szádat fogod tátani rajta, a filmszerű játék kifejezés értelmet fog nyerni.
A 2. rész pedig olyan keményen lett összerakva, hogy kis túlzással olyan lesz végig mint az 1. rész végeszámomra:
ME1 - 7/10
ME2 - 10/10mindenképpen told végig őket...
-
julius666
addikt
A második résznek a nagy hiányossága valóban a túl rövid történeti szál.
Viszont a karakterek sokkalsokkal kidolgozottabbak, a dialógusok meg minden 1000× életszagúbb. Az első résznél azért volt hogy fogtam a fejem.De a trilógiáknak rendszerint a közepe a leggyengébb.
Mint pl a sw-nek? Ahol a régi trilógiából pont a középső rész az ami igazán értékelhető.
Az invertory butítás pedig szerintem erős lett. Én is bajban voltam néha az első rész első végigjátszásakor a kazalnyi cuccal, de a kettőből kicsit hiányzott, hogy most már abszolút nem lehet babrálni a kiegészítőket.
Igazából nincs is inventory
De ebben igazat adok, bár én nem a vackokkal való babrálást hiányolom (az engem zavart), hanem hogy gyakorlatilag csak pénzt lehet lootolni. Egyszerűen az tényleg túl vérszegény lett.Azon kívül sokkal jobb lett mint az előző rész.
Ja, a bolygóletapogatás meg egy vicc, bár még mindig jobb mint az előző részben a furikázgatás a poligonhegyeken.
-
julius666
addikt
A 2 játékot (KOTOR, ME) valóban érdemes összehasonlítani, de te pont a rossz végéről fogtad meg a dolgot, amiket te leírtál sztem nem hasonlóságok, inkább csak belemagyarázás.
A 2 világ eléggé különböző (már amennyire a műfajon belül lehet ilyenről beszélni), az egyetlen közös egyedi jellemvonás amit fel véltem fedezni az a speckó jedierők jelenléte.
A nagy hasonlóságok a játékmenet területén fedezhetőek fel, ugyanúgy a hajónkban kell beszélgetni az emberkéinkkel, egyszerre csak korlátozott számút vihetünk magunkkal, a többiek fent hokiznak az űrhajón a bevetés alatt, stb. Persze nyilván van különbség, nem is kicsi (az egyik körökre osztott RPG a másik meg akció-TPS), de nem kell nagy gamernek lenni h kiszúrja az ember a hasonlóságot.
Sztori szempontjából is meglepően hasonló a felépítése mind2-nek, nem akarok spoilerezni, ha valaki játszott mind2vel, az pontosan tudja miről beszélek.
Ennek ellenére nem mondanám koppintásnak, pláne mivel ugyanazok fejlesztették.
Tényleg inkább egyszerűen a KOTOR játékmenetének újragondolása, akciódúsabbá tétele állhatott a fejlesztés háttérében, amihez gondolom nem sikerült SW licenszet összeszedni/nem is illett volna az új játékmenethez a régi világ (a lézerkardozás szvsz nem illene hozzá). -
julius666
addikt
akkor te eléggé speedgamer lehetsz
bár mondjuk én majdnem mindent megcsináltam (na jó, csak 2.-jára, bár elsőre is sokat).A második résznek a főszála maga jóval rövidebb, illetve a kis értelmetlen csicska küldetésekből is kevesebb van, de cserébe ott vannak a nagyon fasza csapattársak küldetései. Gyakorlatilag azok miatt lett olyan tuti a játék, tessék csak őket majd végigcsinálni
Maguk a főküldik nekem nem jöttek annyira be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPad topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Ukrajnai háború
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Kupon kunyeráló
- Steam Deck
- Milyen autót vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...