Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    A mass effecthez:

    Az összes hiányosság gyakorlatilag amit említettél (buta bajtársak, vacak inventory - ez meg is szűnik létezni, vacak fedezékrendszer) a 2. részre megoldódik. Az első rész amúgy nekem nem jött be annyira, valahogy a dialógusok, story meg minden sokkal kevésbé volt kiforrottabb, mint a folytatásban.

    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e olyan jó mint a The Witcher. Lesz-e?

    Az 1. részben az igazán ütős a vége volt, ott garantálom csak a szádat fogod tátani rajta, a filmszerű játék kifejezés értelmet fog nyerni. :DDD
    A 2. rész pedig olyan keményen lett összerakva, hogy kis túlzással olyan lesz végig mint az 1. rész vége ;]

    számomra:
    ME1 - 7/10
    ME2 - 10/10

    mindenképpen told végig őket...

  • julius666

    addikt

    válasz janos666 #15 üzenetére

    A második résznek a nagy hiányossága valóban a túl rövid történeti szál.
    Viszont a karakterek sokkalsokkal kidolgozottabbak, a dialógusok meg minden 1000× életszagúbb. Az első résznél azért volt hogy fogtam a fejem.

    De a trilógiáknak rendszerint a közepe a leggyengébb.

    Mint pl a sw-nek? Ahol a régi trilógiából pont a középső rész az ami igazán értékelhető.

    Az invertory butítás pedig szerintem erős lett. Én is bajban voltam néha az első rész első végigjátszásakor a kazalnyi cuccal, de a kettőből kicsit hiányzott, hogy most már abszolút nem lehet babrálni a kiegészítőket.

    Igazából nincs is inventory :DDD
    De ebben igazat adok, bár én nem a vackokkal való babrálást hiányolom (az engem zavart), hanem hogy gyakorlatilag csak pénzt lehet lootolni. Egyszerűen az tényleg túl vérszegény lett.

    Azon kívül sokkal jobb lett mint az előző rész.

    Ja, a bolygóletapogatás meg egy vicc, bár még mindig jobb mint az előző részben a furikázgatás a poligonhegyeken.

  • julius666

    addikt

    A 2 játékot (KOTOR, ME) valóban érdemes összehasonlítani, de te pont a rossz végéről fogtad meg a dolgot, amiket te leírtál sztem nem hasonlóságok, inkább csak belemagyarázás.

    A 2 világ eléggé különböző (már amennyire a műfajon belül lehet ilyenről beszélni), az egyetlen közös egyedi jellemvonás amit fel véltem fedezni az a speckó jedierők jelenléte.

    A nagy hasonlóságok a játékmenet területén fedezhetőek fel, ugyanúgy a hajónkban kell beszélgetni az emberkéinkkel, egyszerre csak korlátozott számút vihetünk magunkkal, a többiek fent hokiznak az űrhajón a bevetés alatt, stb. Persze nyilván van különbség, nem is kicsi (az egyik körökre osztott RPG a másik meg akció-TPS), de nem kell nagy gamernek lenni h kiszúrja az ember a hasonlóságot.

    Sztori szempontjából is meglepően hasonló a felépítése mind2-nek, nem akarok spoilerezni, ha valaki játszott mind2vel, az pontosan tudja miről beszélek.

    Ennek ellenére nem mondanám koppintásnak, pláne mivel ugyanazok fejlesztették. :DD
    Tényleg inkább egyszerűen a KOTOR játékmenetének újragondolása, akciódúsabbá tétele állhatott a fejlesztés háttérében, amihez gondolom nem sikerült SW licenszet összeszedni/nem is illett volna az új játékmenethez a régi világ (a lézerkardozás szvsz nem illene hozzá).

  • julius666

    addikt

    válasz Alexios #27 üzenetére

    akkor te eléggé speedgamer lehetsz :DD
    bár mondjuk én majdnem mindent megcsináltam (na jó, csak 2.-jára, bár elsőre is sokat).

    A második résznek a főszála maga jóval rövidebb, illetve a kis értelmetlen csicska küldetésekből is kevesebb van, de cserébe ott vannak a nagyon fasza csapattársak küldetései. Gyakorlatilag azok miatt lett olyan tuti a játék, tessék csak őket majd végigcsinálni :))
    Maguk a főküldik nekem nem jöttek annyira be.

Új hozzászólás Aktív témák