Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
A kép nagyon ütős, és sztem jobb lesz az új rendszer. A régi fura volt.
-
Sirandrish
legenda
Sok sikert a másodikhoz is
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
volvoguy
addikt
Nem lesz új rendszer. Sajnos. 2 lehetőség van. Ez a mostani, illetve ugye a régi, vagyis amikor a hozzászólások egymás után érkeznek elkülönítve, ami eléggé kesze-kusza, ellenben tök jó benne, hogy lehet lapozni a bejegyzések között. Mint egy könyvben, azért is vannak a bejegyzések dátumozva.
A másik megoldás, ha minden egyes témát külön rakok ki, ebben az esetben el lesznek különítve a kommentek, viszont itt meg elveszik a "blog" jellege a dolognak.
Szóval marad a régi, annyi különbséggel, hogy nem lesz olyan sok bejegyzés, hanem mondjuk csak 10-15 max, és így talán a hozzászólások is elkülöníthetőek lesznek.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
marcus.fenix
aktív tag
A CoJ - BiB egy sztori-vezetett fps, nem pedig egy sandbox játék, mint a Redemption vagy a Gun. Mellesleg kurvajó, nem csak szerintem hanem kritikusok és játékosok ezrei szerint. Végülis nem tudsz felhozni ellene semmit, csak hasonlítgatod olyan játékokhoz, amikhez a western témán kívül semmi köze...
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
bigadam94
tag
válasz marcus.fenix #4 üzenetére
Egyetértek.. Minden percét élveztem, már többször is végigvittem - szerintem teljesen rendben van minden a játékban (hangulat, grafika, játékmenet). Tény, hogy nem egy RDR, de attól még lehet jó..
GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt
-
volvoguy
addikt
Végülis nem tudsz felhozni ellene semmit:
- de eddig az egész másból sem áll, mint menni előre és lőni
- Próbálkozik...próbálkozik lovaskocsis jelenettel, bullet time-os effekttel, párbajokkal. De ennyi
- gy bányában nyomulunk előre, dobálják felénk a gránátokat, és mi csak megyünk előre szinte mindenféle cél nélkül.
- Nem beszélve a baltával faragott, minden mimikát nélkülöző karakterekről. 2010-ben igenis kötelező a filmszerű megvalósítás!
- de ez valami nagyon lagymatag.
- unalmas, egyhangú, mintha olvasnák a szöveget. Nem is beszélve az akcentusrólSzóval tényleg nem tudok felhozni ellene semmit....
Mellesleg ez az én személyes naplóm, saját véleményemet tükrözi, ami az első órák alapján ebben teljesedett ki.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
BalaNce87
addikt
Amiket leírsz hibának az pl mind jellemző az utóbbi 4-5 call of duty részre, és ez messze felül múlja azt az egyhangúságot, amit a cod művel. Itt vannak használható tárgyak, sokkal szabadabb a terület és összeségébe is ha már ez a lőjjek le mindenkit fps a divat, abban kifejezetten jó lett.
-
volvoguy
addikt
igen, de itt az a kérdés, hogy van-e értelme a nagyobb szabadon bejárható területeknek akkor, ha nincsenek kihasználva, még annyira sem mint az első rész esetében, mert ott voltak farkasok, kigyók amikkel vigyázni kellett, nem is beszélve az utunkba akadó indiánokról..itt meg semmi, néha megmentünk pár parasztot, de ennyi....
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
BalaNce87
addikt
Igazából az 1 nekem nagyon nem tetszett eleinte aztán nekiálltam és végigvittem, összeségébe jóval szabadabb volt mint a 2. része és jobb is volt, pl a lopakodós részek kifejezetten tetszettek, de mint mondtam manapság már tucat fps-ek jönnek 0 egyediséggel, így azok között még a 2. rész is kiemelkedőbb talán a western világ miatt is.
-
marcus.fenix
aktív tag
- de eddig az egész másból sem áll, mint menni előre és lőni
OMFG, ez egy FPS- Próbálkozik...próbálkozik lovaskocsis jelenettel, bullet time-os effekttel, párbajokkal. De ennyi
Hát igen, minden játék próbálkozik valamivel, a pasziánsz pl. kártyalapokkal, van akinek bejön, van akinek nem...- gy bányában nyomulunk előre, dobálják felénk a gránátokat, és mi csak megyünk előre szinte mindenféle cél nélkül.
Ha nem érted a történetet, és hogy hogyan kerültél oda, akkor is marad annyi cél, hogy élve kijuss...- Nem beszélve a baltával faragott, minden mimikát nélkülöző karakterekről. 2010-ben igenis kötelező a filmszerű megvalósítás!
Nem, nem kötelező... mellesleg annyira azért nem rossz. A GTA sorozatnak pl. el van nézve hogy fosul néz ki, de ennek a játéknak nem?- de ez valami nagyon lagymatag.
- unalmas, egyhangú, mintha olvasnák a szöveget. Nem is beszélve az akcentusrólAz angol szinkront én jónak találtam, pedig nem vagyok Uwe Boll rajongó...
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
X-Master
tag
válasz marcus.fenix #4 üzenetére
Én tudok ellene felhozni valamit: NEM LEHET BENNE TÁRGYAKAT DOBÁLNI!!! (kivéve a lámpást meg a széket) ÉS EZ NAGYON ZAVARÓ!!! NEM LEHET LÓVAL BEMENNI A SZOBÁBA!!! Pont ezeket bírtam az első részben.
Dobozokból lépcsőt építettem az ablak alá, és bementem a lóval a szobába, odaparkoltam a kandalló mellé, körberaktam dobozokkal meg tárgyakkal, a kinti lámpás alá tornyot építettem székből, asztalból, stb. belelőttem a lámpába, és begyújtottam az egészet, a farmon az öreg cuccait kiszórtam az erkélyen, volt hogy a fejére, amikor elfogyott a töltényem, minden szarral megdobáltam a banditákat, begyújtottam a törzsfőnököt a tűznél, a temetőbe megvertem a gyereket (mivel ha jó szögböl voltam és a háta mögé mutatott a célkereszt pont meg lehetett ütni), a lovakat egy csomószor bezsúfoltam a szobába, és "begyújtottam a kandallóba" (Mondjuk a BiB-be volt egy küldetés ahol a pajtába ragadtam a lovakkal, a bandita meg rámgyújtotta, és megkérdezte hogy "Milyen ropogósan szereted a lóhúst?) Na az nagy poén volt, talán az egyetlen dolog ami tetszett benne.
Egyébként a lóhús tényleg finom, csak nehéz szerezni.
És abban is volt valami gyönyörű, amikor az ablak mellett tüzet raktam és kipattogott az üveg. Olyan szép üvegtörési effektet játékba még nem láttam azelőtt (A Mafia 2-ben az üvegcsempék törése viszont szerintem gyönyörű lett, de akkor még nem láttam)Hát röviden ennyi érvet tudok felhozni ellene. Lehet hogy csak nekem hiányoznak ezek a dolgok, de engem mélyen érintettek. Arról nem is beszélve, hogy a BiB textúrái életlenek, olyan "XBOX-osan mosottak" és a DirectX 10-et hírből sem ismeri, ráadásul x64-es vistán nem is futott nekem rendesen.
Számomra egy tragédia és visszafejlődés ez a játék minden téren, pedig annyira vártam.
-
X-Master
tag
A sima Call of Juarez viszont annyira tetszett, hogy 5 nap alatt végigvittem, aztán meg szomorkodtam hogy vége és nincs tovább, mostanában fogom 3adszor végigvinni, és tervezek írni is egy összehasonlítást a blogomba a két részről.
-
julius666
addikt
A mass effecthez:
Az összes hiányosság gyakorlatilag amit említettél (buta bajtársak, vacak inventory - ez meg is szűnik létezni, vacak fedezékrendszer) a 2. részre megoldódik. Az első rész amúgy nekem nem jött be annyira, valahogy a dialógusok, story meg minden sokkal kevésbé volt kiforrottabb, mint a folytatásban.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e olyan jó mint a The Witcher. Lesz-e?
Az 1. részben az igazán ütős a vége volt, ott garantálom csak a szádat fogod tátani rajta, a filmszerű játék kifejezés értelmet fog nyerni.
A 2. rész pedig olyan keményen lett összerakva, hogy kis túlzással olyan lesz végig mint az 1. rész végeszámomra:
ME1 - 7/10
ME2 - 10/10mindenképpen told végig őket...
-
volvoguy
addikt
válasz julius666 #13 üzenetére
Kíváncsi vagyok rá nagyon. Amúgy azért Witcher-hez hasonlítom, mivel ugyebár mindkettő rpg, nagyjából egy időben jöttek ki, tök más stílus, és külső nézetesek.
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
válasz julius666 #13 üzenetére
Érdekes, nekem az első rész jobban átjött. A második kicsit rövidebb is volt (vond le a hülye ásványszkenner előtt leizzadt órákat), kevesebbet vitt előre a fő történeti szálon, és kevesebb izgalmat/meglepetést rejtegetett, mint az első rész.
Persze a 2. rész is nagyon jó a maga módján, és tényleg kicsit töményebbnek, némileg jobban komponáltnak, kiforrottabbnak hat. (De ez nem is csoda, ha a második részre már jobban belejönnek a készítők, csak szerintem épp ez a középső rész a kitöltő pizód az első és befejező harmadik rész közt.)
De a trilógiáknak rendszerint a közepe a leggyengébb. Az első még mindig több új és izgalmas dolgot rejt, mint a második, de nem szaladhat túlzottan előre, hogy lelőjje a poénokat, hanem arra kell koncentrálnia, hogy elvarrja a szálakat, amit nem akarnak sokáig tovább hurcolni, de kellően magalapozza a befejezést.
Ezért én egy bámulatosan jó harmadik részre számítok. (Bár a BioWar trendje mostanában zuhanó minőséget jelez elő. )Az invertory butítás pedig szerintem erős lett. Én is bajban voltam néha az első rész első végigjátszásakor a kazalnyi cuccal, de a kettőből kicsit hiányzott, hogy most már abszolút nem lehet babrálni a kiegészítőket.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
julius666
addikt
A második résznek a nagy hiányossága valóban a túl rövid történeti szál.
Viszont a karakterek sokkalsokkal kidolgozottabbak, a dialógusok meg minden 1000× életszagúbb. Az első résznél azért volt hogy fogtam a fejem.De a trilógiáknak rendszerint a közepe a leggyengébb.
Mint pl a sw-nek? Ahol a régi trilógiából pont a középső rész az ami igazán értékelhető.
Az invertory butítás pedig szerintem erős lett. Én is bajban voltam néha az első rész első végigjátszásakor a kazalnyi cuccal, de a kettőből kicsit hiányzott, hogy most már abszolút nem lehet babrálni a kiegészítőket.
Igazából nincs is inventory
De ebben igazat adok, bár én nem a vackokkal való babrálást hiányolom (az engem zavart), hanem hogy gyakorlatilag csak pénzt lehet lootolni. Egyszerűen az tényleg túl vérszegény lett.Azon kívül sokkal jobb lett mint az előző rész.
Ja, a bolygóletapogatás meg egy vicc, bár még mindig jobb mint az előző részben a furikázgatás a poligonhegyeken.
-
válasz julius666 #16 üzenetére
Igazából nincs is inventory
Néha lehet új technológiákat szkenelni küldetés közben. Szóval szegényes, de minimális szinten ott van még a nyoma (utána a hajón megrendelhető vagy boltban megvehető upgrade-ekkel).
Nekem az volt még nagy sérelem, hogy behozták ezeket az "univerzális hőtároló betét"-eket a korábbi "fokozatosan melegszik és visszahűl" helyett.
Pedig bámulatos ötletnek találtam, hisz annyira reális dolog, hogy minden idegen helyen épp kellő számú "univerzális hőtároló betét" (vagy akár elsősegélycsomag, lőszerek, stb.) van széthajigálva minden sarokban. És erre visszjöttek a szerteszét hajigált tölténytárak, amik kicsit irracionálisak az első rész folytatásában, ahol nem kellett hőtároló betét, csak maguktól hűltek a fegyverek. Ennyi év alatt mindenki eldobta a régit, és áttért erre?Ja, a bolygóletapogatás meg egy vicc,
Főleg ha elsőre játszod és maximalista vagy, úgyhogy mielőtt megutálod, még lelkesen szkennelghetsz ott órákat.Mint pl a sw-nek? Ahol a régi trilógiából pont a középső rész az ami igazán értékelhető.
Aha, kisgyerekknénk rongyora néztem az eredeti trilógia gyűjtői változatának VHS szalagjait. Kivéve a 2. részét. Azt láttam legkevesebbszer.
Bár mikor beizott ez a HDTV dolog, és hozzájutott az ember 1080i metériához, hogy legyen okom még egyszer újranézni, akkor már nem tűnt feketebáránynak a második rész. Sőt, inkább a harmadik rész vette át a szerepét. (És ezzel a két harmadik rész viszi a fekete zászlókat.)
Bár mai fejjel már nagyon kiábrándítónak tartom úgy cakk-pakk az egész SW-t, ahogy van. Kisgyermekként, akkoriban még lenyűgözött, mai fejjel, és a mai világunkból nézve már nem igazán. (Akkor még bapapiztuk, mint egy éhező afrikai a száraz kenyeret egy pohár vízzel. Itt meg eleve gyenge eresztés még egy jól összerakott vajas-sonkás-sajtos szendvics narancslével is. Reggelre még elmegy, de ebédre rendes étel kell... )TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Kevinmaster
tag
A ME filmcímhez: ha csak szó szerint lefordítjuk, az sem hangzik rosszul: Tömeghatás. Hm?
-
tiv83us
veterán
"Orrgyilkosok" ?
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
-
A bérgyilkos már megint más, de egyesek számára a virágpollen lehet orrgyilkos is.
(#18) Kevinmaster - Nekem is van egy olyan érzésem, hogy ez túl egyszerű és szép lenne, ezért kötelességüknek érzik majd megcsavarni egy kicsit.
"A tömegmezők határán" vagy "Univerzum végveszélyben", netán "Az űr kaszásai"
Még jó, hogy nem nézek szinkronos filmeket, ha van alternatíva.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
és mindezek miatt sokkal reálisabbnak tűnik az egész
Dehát a SW is lehet reális: az egy "messzi, messzi galaxisban" játszódik, szó sincs emberekről, a humanoidok külse csak a véletlen műve (és amúgy sem látjuk őket teljesen fedetlenül, hogy tényleg 100%-e az azonosság).
De az implantátumos biotika vs megmagyarázhatatlan, mindent átható erő kérdésre már nem tudom a pontos választ. Bár ott is mérik műszeresen is, hogy ki mekkora jedi. (A kisgyerek vérét is lecsekkolják a IV részben, de nem véralkoholra és LSD-re, hanem vilami még ütősebb cuccra )Ha erőltetni akarjuk, akkor szerintem az ME nem SW koppintás, esetleg újragondolás. Mint mikor abból a hulladék BSG1978-ból összehozták a BSG2003-at. Rengeteg a hasonlóság, nem is tagadják (több, mint itt), a különbség mégis ég és föld.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ja, és a Jedi Knight II-ben volt róla pár szó, de én máig nem értem hogy működnek a lézerkardok. (A tömegmezős lőfegyver emészthető, a bitokus implantátum meg hát... belefér.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Én is azért nem írtam le, mert nem tudom hogy kell.
De csak megnevezik, az nem derül ki, hogy mik ezek és mit csinálnak. Ezek egyaránt lehetnének természetes vagy mesterséges képződmények (nanobotok, vagy valamiféle spróák). Ha kézi eszközökkel mérik a számukat a vérben, akkor biztos meg tudják nézni közelebbről. De még azt sem tudjuk, hogy ettől lesz a gyerekből superman vagy a született jedik vonzzák őket, mint vasport a mágnes (és akkor nem is ezek fokozzák a képességeket, hanem élősködnek rajtuk, mint a paraziták ).
Szóval ebben is van fantázia, csak sokkal kevésbé bontják ki a SW-t, mint az ME-t. Ha a saját fantáziámra akarok hagyatkozni akkor nem kell se játék, se film, se könyv, csak csend és nyugalom (meg esetleg valami legális hallucinogén szer )(#25) Kevinmaster
Maradhatna az angol cím, de a szó szerinti fordítás sem lenne árvágás (Tömeghatás).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Alexios
veterán
-
julius666
addikt
A 2 játékot (KOTOR, ME) valóban érdemes összehasonlítani, de te pont a rossz végéről fogtad meg a dolgot, amiket te leírtál sztem nem hasonlóságok, inkább csak belemagyarázás.
A 2 világ eléggé különböző (már amennyire a műfajon belül lehet ilyenről beszélni), az egyetlen közös egyedi jellemvonás amit fel véltem fedezni az a speckó jedierők jelenléte.
A nagy hasonlóságok a játékmenet területén fedezhetőek fel, ugyanúgy a hajónkban kell beszélgetni az emberkéinkkel, egyszerre csak korlátozott számút vihetünk magunkkal, a többiek fent hokiznak az űrhajón a bevetés alatt, stb. Persze nyilván van különbség, nem is kicsi (az egyik körökre osztott RPG a másik meg akció-TPS), de nem kell nagy gamernek lenni h kiszúrja az ember a hasonlóságot.
Sztori szempontjából is meglepően hasonló a felépítése mind2-nek, nem akarok spoilerezni, ha valaki játszott mind2vel, az pontosan tudja miről beszélek.
Ennek ellenére nem mondanám koppintásnak, pláne mivel ugyanazok fejlesztették.
Tényleg inkább egyszerűen a KOTOR játékmenetének újragondolása, akciódúsabbá tétele állhatott a fejlesztés háttérében, amihez gondolom nem sikerült SW licenszet összeszedni/nem is illett volna az új játékmenethez a régi világ (a lézerkardozás szvsz nem illene hozzá). -
julius666
addikt
akkor te eléggé speedgamer lehetsz
bár mondjuk én majdnem mindent megcsináltam (na jó, csak 2.-jára, bár elsőre is sokat).A második résznek a főszála maga jóval rövidebb, illetve a kis értelmetlen csicska küldetésekből is kevesebb van, de cserébe ott vannak a nagyon fasza csapattársak küldetései. Gyakorlatilag azok miatt lett olyan tuti a játék, tessék csak őket majd végigcsinálni
Maguk a főküldik nekem nem jöttek annyira be. -
Alexios
veterán
válasz julius666 #31 üzenetére
Hát lehet, bár eléggé érdekelt a sztori, szóval nemvolt kedvem mással szarakodni, csak meg akartam tudni a végét(ami nekem kicsit csalódás volt ahhoz képst, hogy itt a fórumon aztmondták milyen ütős lesz)
A második résznek is szerintem lassan a végefele járok, legalábbis már csak egy embert kell lojálissá tenni, aztán megyek tovább, de tényleg sokkal jobb lett, és tetszik az, hogy rengeteg videó van benne(na meg a játék eleje is eléggé odabaszott) Bár talán kicsit túl egyhangú lett, legalábbis picit unalmas egy idő után ez a szerezzem meg az összes tagot, majd tegyem őket lojálissá dolog -
volvoguy
addikt
24 óra körül járok a játékban, és a fő küldetésben alig haladtam. Még nem voltam a Féroszon, sem a Novérián. Eddig 12 csillagrendszert néztem át
De volt egy bug. Nem találom a Binthu bolygón Kahoku holtestét. Jártam mind3 bázison, de nincs sehol. Vki megoldást?
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Morden24
nagyúr
Ott van egy elég erős bug, és nem egyszerű megoldani, nekem konkrétan csak a leszállás utáni állás betöltésével oldódott meg.
Menj fel a Mass Effect wikire, és keress rá a küldetésre, ott meglesz a bugleírás és a megoldás is.Sectumsempra - For Enemies
-
balint1112
csendes tag
elég ütős
www.aliscasafety.hu
-
Fortissimus
őstag
jo hosszu cikk lett, gratula
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
volvoguy
addikt
válasz Fortissimus #36 üzenetére
Hosszú játékról hosszú cikk
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
bmakszim
senior tag
"Amitől viszont a cucc átmenet a régi és modernebb FPS-ek között, az nem más, minthogy itt nincs már kimondott medipack, hanem valamivel reálisabb módon többek között a falon található készülékekkel tudjuk visszatölteni saját és páncélzatunk életerejét."
"(...)én nem játszottam az első résszel."
Látszik... ugyanis az életerő visszatöltés pontosan így működött már az első részben is, ill. vannak medipack-ok a második részben is! Nem igaz, hogy nem tűnt fel neked!
-
smkb
őstag
Nem értem, miért kell a Mass Effectet az SW-hez hasonlítgatni, hogy bármit is onnan vett. Az SW-ben egyáltalán nem eredeti az egész jedi vonulat. Ha kicsit is ismernéd a keleti, főleg kínai mondavilágot és a filmjeiket, fullan tele vannak a jedi képességekkel rendelkező hősökkel, sőt a birodalmat és uralkodókat védő fantom feladatkörű harcosokkal. Lucas és Spielberg egyszerűen csak hozzányúltak ezekhez a forrásokhoz, és összegyúrták őket. Az, hogy hasonló forrásokra épül megannyi scifi, az nem azt jelent, hogy az SW-ből merítenének. Nem az az etalon és ősforrás....
-
Silenzio
addikt
1. A Call of Duty 3 évvel idősebb a HL2-nél.
2. Fizikában miféle fejlődés tapasztalható azóta? Semmi. Max a PhysX, de az sem nagy szám, ráadásul ahrdver specifikus. Mindent tud ez, amit az újabb Havok motoros játékok.
3. Játékmenetben mennyi fejlődés van azóta? Semmi. Nyista. Nuku. "Csak mész és lősz." Azóta csak az rpg elemekkel tudnak újítani, de vajmi kevés játékban. A mozgásszabadság, ami a Crysisban, Far Cry 1-2-ben megvalósul, nem igazán mondanám, hogy lényeges, sőt, hogy ér bármit is. Az 5 éves Boiling Point c. fps mindet alázza, csak hát a technikai részen megbukik.
4. A HL2-ben is van medipack. Az meg szvsz reálisabb mint a mai, 5 sec és begyógyulok c. mentalitás.
5. Szubjektív: a Call of Duty-szerű, háborús szimulátornak álcázott árkád csitung-őrjöngések sem említhetők ezzel egy lapon - szerintem ég és föld a HL2 javára.
6. A mod mai szintre hozza a grafikát. A zenéket néhol elszúrták, de moddal amúgy sokkal-sokkal jobb. Ha eredeti a játék, mert máshogy bizony nem indul.
+1. Idejétmúlt? Megmosolyogtató? Ezen meg jót röhögtem.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Másik, és ez mindenkinek szól. Mindig hangsúlyozom, de minek:
Következesen használod a stílus kifejezést, csak épp a műfajra érted. Magyarországon mindenki rosszul használja, mert egy bolond 20 éve kitalálta, a jónép meg követte. Az angol használat helyes: genre. Angol fórumokon, weblapokon, újságokban mindenki tudja, hogy a játékok zsánerekbe csoportosulnak (rpg, fps, tps, rts). Vegyük az irodalmat. Írsz egy novellát űrhajókkal, lézerfegyverekkel. A MŰFAJA sci-fi, a stílust Te adod. A választékosságot, nyelvi leleményt, karakterábrázolást. a túlélő horror lehet stílus is akár, mert eltérő technikai megvalósítása létezik (Resident Evil 4 - tps, Call of Cthulhu - fps), de amikről Te beszélsz, azok biz'a műfajok. Remélem, egyszer mi is megtanuljuk. Apróság, de a nyelv a logika, és így az érvelés alapja. A gamin' blog amúgy fasza, a STÍLUSOD, nyelvtanod jó, élvezetes olvasni.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
JoolsNOS
veterán
Én sajnálom a mai fiatalokat, hogy nem voltak ott az áttörések pillanataiban. Pl a hl1 is ilyen volt. Hihetetlen volt akkoriban. Ma meg mutatok nekik egy régebbi játékot aztán megkérdezik mi ez a sz*r
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX3060 TUF 12GB, 16Gb DDR4, EVGA Supernova 550GS TV: 65A7GQ
-
minek?:S
őstag
Isten GAME a kedvenc játékom még 2012ben is..)) esetleg amúgy tudni valamit Half-Life 3-ról?
Üdv.:M.