Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #113 üzenetére
OK, nekem az irhato elektronika adott volt az 1.9-nel mar, de spec pont Honda-ba azt baszom olcson fruttiert lehet okozni nemelyik gyari ECU-bol is akar
de az meg nem fogyoeszkoz, 1x beraktad es orok eletig joen tovabbra is aszondom, hogy az OK, sokkal tobb gyarto gyarto hozza, meg konnyebb talalni hozza a cuccokat pont ezert is, mert elterjedt USA-ban es a tavol keleten a tuning scene-ben a jarmu, de az alap blokk, amibol kiindulsz rettenetesen hoki, open-deck dizajnu, csak azert "kell" kiindulaskent +3-400k-t ratapsolni, hogy olyan eros legyen a blokk maga, mint a szinten donorkent eleve 1/4-1/8 vagy akar 1/10-d(!!!) aron kaphato masik gyarto motorja alapbol is, a bontobol vagy a tyúkól mellol osszekukazva
ez mar onmagaban egy szep osszeg, es meg kb sehol nem tartasz
es ettol lesz qrva draga a dolog, meg rizikos is, mert ha pl lerogyik, ezt csinalhatod ujra nullarol, ujra ennyiertmert amig a BMW-be vagy egy retek fijattba 30k-ert(!) kb barhol kapsz egy masik closed-deck blokkot -az 1.6-s Tipo komplett motorjat a hengerfejjel egyutt, ahogy kijon az autobol 10k(!!!)-ert vettem pl-, es ha gebasz van kb barmelyik bontoba csak vidd mar a gecibe innen, azaz csak kicsereled es go tovabb, nektek egy "csak" open-deck B16-s blokk is ennek messze a tobbszorose, es nem all hegyekben sehol, es azt még "meg is kell csinalni"
több drón kell ;P
-
senior tag
válasz hobizoli #113 üzenetére
420-ból így lesz 1.7 simán:
- leömlő+bandázs 45K
- kipuffrendszer további része (downpipe, rezocső, középcső, hátsó dob) 80K
- intercooler 30K
- csövezés rozsdamentesből 50K
- direktszűrő 6K
- olaj és vízcsövek 60K
- kuplungszett: 125K
- váltócsere 130K
- féltengelyek: 85K
- motortartó bakok kikeményítése: 30K
- map sensor 15K
- szelepek: 35K
- 650-es injektorok 60K
- AFR 65K
- olajhő, EGT, turbonyomás 50K
- speckó gyertyakábel 12K
- ARP hengerfejcsavarok 40K
- block guard 27K
- tömítések, hajtószíjak, vezérműszíj 50K
- ACL Race csapágyak 45K
- blokk és hengerfej megmunkálás + szelepszárszimmeringek, szelepvezetők, támcsapágyak 90K
- szerelési díj (motor ki, szétkap, összerak, turbo szett berak) 100K
- P28ECU + átalakító kábel 40K
- programozás 20K
- lefújószelep 20K
- szelepfedél + olajteknő 30K
- Walbro benzinpumpa 30K
- olajlecsapató 10K
- aluhűtő 30K
- vékonyventi 6K
- motorolaj, váltóolaj, szűrők cseréje 28K
- elektromos nyomásszabályzó 40KEz kérlek 1.9 misi!
És ebben vannak használt alkatrészek is, sőt a benzinezést nem is számoltam, meg az első 400Km utáni olajcserét, de szerintem ezek mind kellenek, hogy üzembiztos legyen egy megépített 1.6 turbo és így tudja is a kb. 300 pacit! Aki meg tudja magának otthon csinálni, illetve bízik a gyári motortartó bakjaiban meg a féltengelyében, esetleg szelepeiben az tud spórolni belőle, főleg ha össze meri rakni 60K-s kínai turboval, én sajnos nem így voltam, ezért nálam a drágább verzió lett és még akkor lehetne cserélni vez. tengelyeket, fokoló kerekeket, szívósort, hogy erősebb legyen.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz hobizoli #128 üzenetére
Abban igazad van szerintem is, hogy a szívó tuning nagy pénznyelő és ha nincs kikönnyítve mondjuk 800-900 kg-ra a kocsi akkor a turbos, gyári súllyal elveri bárhol már 270 lóerő körül, ezért is nem kezdtem bele a szívó tuningba soha.
Ozolit ismerem, tudom volt neki kínai, na de most nem az van, ez is érdekes. Inkább megmaradok a beváltnál, bár tudom mindenben szerencse is kell, szóval lehet jó a kínai is, minden csak a pénztől függ.
Én a hengerfejben a szelepeket inkább lecseréltettem, a többit nem, bár az erősebb VTEC érzés miatt lehet még a későbbiek során megteszem.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
baluka26
veterán
válasz hobizoli #137 üzenetére
Azért én megkérdezném a Honda Civic tervezőmérnökeit, hogy mit szólnának, ha a motoron 300 le teljesítmény lenne. Oké, hogy sokat bele kell fektetni azért, hogy mechanikailag bírja a terhelést, de ezeket az autókat nem erre terveztek.
Nem csodálkoznék, ha így a tervezett élettartam felét futkorásznák el az autók.Azért az, hogy egyszer kibírja az nem a simán kibírta esete..
[ Szerkesztve ]
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
senior tag
válasz hobizoli #142 üzenetére
A gyűrűzés csak 1 dolog, szerintem ha nem zavart volna, hogy 1 liter olajat megeszik 1000 km alatt, akkor még mindig úgy menne és menne is. Óra szerint valami 234000 km volt akkor a motorban, de szerintem vissza volt tekerve legalább egy 100-ast, akkor legyen 300 ezer km vs 150 ezer km, az is csak fele élettartam és valószínűleg a 150 ezer sem lesz 150 ezer, én csak igazat adtam neki, hogy igen, ez nem olyan játék hogy egyszer kész aztán nincs vele többé gond, el kell ismerni.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #135 üzenetére
Egy turbós, hogy úgy bírja mint egy szívó azt nem tudom elhinni.
Kíváncsi volnék az én hajtásommal meddig bírná az a csiga. Másrészt azzal egyetértek, hogy nagyon szépen meg lehet építeni csigával is, de akkor profik kell hogy végezzék (vagy nagy szerencse kell hozzá, hogy minden öszejöjjön ), mert sok esetben még egy fránya 402-t sem tudnak gond nélkül lemenni - ellenem is már nem egy adta meg magát kisebb, nagyobb okokból kifolyólag, és hát senkit nem érdekelt, hogy miért, de ő lépte át másodiknak a célvonalat, szóval ő veszített.
A szívó drágább, kevésbé ad nagy teljesítményt, de valamivel tovább bírják. S azok sem forognak sokkal többet mint gyárilag, de azt a többletet olyan bütykök és szeleprugók vezérlik amik lényegesen jobban bírják a magas fordulatot.
Nagyon tetszik amikor tüsszög a turbó, szívesen elfogadnám, de nekem ez olyan mesterkélt teljesítménynövelés, ezért nem vagyok pártfogoltja, az igazi sportautók is mind szívóba mennek (bár a jövő F1-e, vagy a gt-r rossz példa erre ) -
baluka26
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #155 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy nagyobb teljesítmény hozható ki szívóból, hanem hogy költségesebb projekt és megbízhatóbb mint a csiga. Kíváncsi vagyok nálam meddig bírná egy etyhatté vétéí, mert ugye nem azért csigázzuk fel, hogy aztán biciklizgessünk vele ahogy a TDI -knek, úgy neki sem adnék több esélyt.
Azt meg ne mondja senki, hogy egy szívó 200 lovas B16A2 rosszabbul bírja, mint egy 430 lovas felcsigázott (de legyen csak 300). Hogy csigával alacsonyabb költségvetésből jóval nagyobb teljesítmény hozható ki, azzal sosem vitatkoztam. Az meg megint egy másik dolog, hogy mennyi bar-on mekkora teljesítményt "ver ki csuklóból" egy 1.6T, ha szegényke első keréken 1 tonnás kasznival nem tudja átvinni a teljesítményt az aszfaltra, még egy ragadósra égetett slick gumival sem. Hol van még az utcai használat utcai gumikon, és kopott aszfalton.
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #158 üzenetére
Majdnem mindenben igazad van, ezzel nem is vitatkozom, de én azok közé tartozom akik szerint az igazi autó mindig is a szívó marad, a csiga meg csak egy mesterkélt teljesítménynövelés, nálam az igazi motor az szívó. A nm meg egy nagyon becsapós dolog, a haverom TDi-je 300nm, úgy ver az ülésbe, hogy szinte kiszakít a valóságból, és ahhoz képest a sehogyan sem menő stock VTi-mmel félgázzal elhaladtam tőle, lent is fent is mindenhol. A nyomaték egy jó érzet amit a csiga ad..
(#159) 8th - Nem vagyok egy állat, 5-6 ezrenként minőségi olajat cserélek, mindig gondosan bemelegítem a motort alacsony fordulaton, és ha probléma van azonnal javítom, tisztán tartom, két naponta mosom stb.. ,de ha elérem az üzemit az ésszerűség és biztonság határain belül ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér, ezért mondom, hogy nem adnék hosszú életet nem hogy egy felcsigázott 1.6T-nek, hanem semmilyen gyári T motornak sem
-
senior tag
válasz hobizoli #189 üzenetére
Köszi az infókat!
Ozoli nem fújja szét? Neki úgy tudom valami 1.6 bar nyomáson megy, na jó lehet csak versenyen, de nekem sem végig 1.3-on ment a 12K km alatt. Most kicsit vastagabb a tömítésem, meglátjuk ezzel hogy bírja, bár becsapós lesz, mert tavaszig nem kap 1.3-as nyomást, mivel a program elállítódott, elment szegénybe a keverékem, úgyhogy lábbal szabályzom, hogy ne menjen el szegénybe, még 1 bar-t sem tölt be a csiga általában.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
-
senior tag
válasz hobizoli #191 üzenetére
Meglátjuk, tavaszig marad így, aztán akkor indulhat a végső "farigcsálás" egy leömlő cserével, bandázzsal, külső wastegate-el, elektromos nyomásszabályzóval és Thunderrel. Ha tudok szerezni használtan valami jobb szívósort akkor az még belekerülhet, de eszembe jutott, hogy a fékekkel is kezdenem kell valamit, hátul legalábbis kell új betét és tárcsa, elöl meg kompletten szeretném cserélni új féknyeregre, tárcsára, betétre, fékcsőre amit lehet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
-
Snoop-y
veterán
válasz hobizoli #204 üzenetére
Majd rajon o is hogy ha turbos kocsi kell akkor azt venni kell nem epiteni.
En is nagy hondas voltam vilag eletemben de turbot csak turbos autoba rakunk nem a szivot farigcsaljuk.Korabbi hozzaszolasodra visszaterve maximalisan egyetertunk:
Nekem is volt 200Le-s civicem ami 9000-et forgott ( szet is esett )
En ezt mar belattam. Szivo tuning egy kibaszott zsakutca ha csak nem az F1 biztositja az alkatreszeket.Abbol a penzbol amit csak a civicre koltottem ( 1.5M+ ) ha ezt raontom az STI-re nem is tudom mit csinalnanak belole Es mindezt ugy hogy nem csak nyaron es egyenesen lehet menni az autoval
Hondabol ma mar csak gyari S2000-et vennek de az kicsi is meg teteje sincs szoval ez is kilove.
A hatsokerekes masik verzio ( NSX ) meg jelenleg megfizethetetlen nekem csak csapatos autonakNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Extensa 5635G, T6570, 4GB DDR3, 120GB 2.5" SSD, 15.6", Wi-Fi, Webcam, Win10
- GYÁRI ÚJ / Corsair HS70 Pro Wireless fejhallgató (cream)
- Audient Sono hangkáryta
- Eladó config:980Ti x3,i5 6400 Skylake, 1+1Tb HDD /250Ssd, 2x8Gig G.skill...
- HP EliteBook 2570p, i5-3320M, 8GB DDR3 RAM, 120GB 2.5" SSD, 12.5", Wi-Fi & BT, Webcam, Win10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen