Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #157 üzenetére

    azt is nezd, hogy 200lovas szivo 1/4-n hol van 430Le-s turboshoz kepest
    a kanyarba' se
    a 200lovas szivot a 200lovas turbos is mar megeszi reggelire

    egyatalan nem megbizhatobb a szivo, mert a technologia hatarait feszegetve mar semmirol sem mondhato el, hogy megbizhato
    a vesenytechnika = a technologia vege, hiszen ha versenyzokent nem azt hasznalod, a tobbiek lehagynak

    turbotechnikaval lehet kis ccm-bol nagyon sok loerot csinalni, meg szeeeeeles nyomateksavot is
    en utobbit preferalom inkabb, bar drag-ra pont nem ez valo, de utcara sokkal jobb

    drag-ra egy 2000rpm-s savban jo motor kell csak, hogy amikor elvaltod meg a pont a "jo" savba essen vissza az rpm

    szivomotor mellett kb semmi sem szol igazabol, dragabb hekkelni, kisebb a hatasfoka -> xLE-hoz tobbet kajal, utcara egy halal, ha kihegyezed, mert alul nem megy, felul meg uvolt

    a 200lovas szivon mar olyan kiherelt kipuff rendszer is kell, hogy azzal nem mesz el sehova, mert megorulsz benne 50km utan, viszont sok mentális lóerőt ad :DDD
    200LE-s turbon siman lehet csendes kipuff is, mert eleve a turbo maga is mar megfogja a hangot
    pl ugyanaz a kipuff, ami szivon hangos az turboval sokkal halkabb
    mikozben az auto is jobban megy
    amugy sem kell a gazlengesekkel gecizni, csohosszokat es atmeroket szamolni, egy 2.5"-s egyenes cso + atmeno kozep es vegdob, osztviszonlatas

    sokan esnek abba hibaba, hogy szivo vs turbo motor tuningnal a csiga arat nezik csak, hogy juj az fu de draga, de annal sokkal-sokkal tobbe kerul a "megcsinalt" szivo hengerfej, ahol masbol igazabol nem tudsz tobb povert kihozni, csak azzal
    turbo meg atfujja nyomason a levegot, nem szamit a keresztmetszet annyira
    1.6VTI-kre szokas tenni az ITR pillangojat, mert az 68mm-s(?)
    pl a PGT-n csak 40mm-s gyari, es megis erosebb lehet vele az auto
    a kovicucc bele meg vagy egy arban van, vagy ha nagyon-nagyon porgos szivot csinalsz, akkor a turbos kovibelso meg olcsobb is

    injektor kb lenyegtelen, mert kb egy arban van a 330-s meg a 1000-s is, eccer megveszed az 1000-st, az a vilag vegeig eleg kell legyen, sosem kell kicserelni
    a tapszivattyu is mindkettonel cseres, ha jot akarsz, es ugyanannyiba kerul
    intercooler ugyan nincs a szivonal, de a szivo hengerfeje meg annyival sokkal tobbe kerul a csiganal, hogy meg ez is belefer siman

    több drón kell ;P

  • 8th

    addikt

    válasz DeathAdder #157 üzenetére

    A hozzászólásaidból ítélve te csak kétféle gázpedálállást ismersz szvsz jobb is ha ott maradsz a szívó oldalon. Nem való neked csigás technika. :P

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák