Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
LOGOUT.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
No jó, de azért nem temessük már azt a szívót kéremszépen
Mindkét típusnak megvan előnye/hátránya.... és ha a factory megoldásokat nézzük, ezek az 1.0-tól 1.8-ig tartó TSI csodák sem arattak osztatlan sikert...
Sokat eszik: papíron az a 160 igazából jó ha csak 120.... szerintem egy 400 Le csigás Vti szép is jó is csak autózhatatlan... de ha valakinek ez a mizériája akkor legyen... egy 200 Le szívós VTi ezerszer agilisebb, (no jó egyenesben nem)... és azért a turbó sem egy álom ha az egyenletes teljesítmény leadásról beszélünk
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
lo A Hondákat lehet szeretni, szerelni, tuningolni: itt most az elmúlt 3 év tapasztalatai következnek.
Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lalikiraly: MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Hálózati / IP kamera
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések