Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz
hobizoli #155 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy nagyobb teljesítmény hozható ki szívóból, hanem hogy költségesebb projekt és megbízhatóbb mint a csiga. Kíváncsi vagyok nálam meddig bírná egy etyhatté vétéí, mert ugye nem azért csigázzuk fel, hogy aztán biciklizgessünk vele
ahogy a TDI -knek, úgy neki sem adnék több esélyt.
Azt meg ne mondja senki, hogy egy szívó 200 lovas B16A2 rosszabbul bírja, mint egy 430 lovas felcsigázott (de legyen csak 300). Hogy csigával alacsonyabb költségvetésből jóval nagyobb teljesítmény hozható ki, azzal sosem vitatkoztam. Az meg megint egy másik dolog, hogy mennyi bar-on mekkora teljesítményt "ver ki csuklóból" egy 1.6T, ha szegényke első keréken 1 tonnás kasznival nem tudja átvinni a teljesítményt az aszfaltra, még egy ragadósra égetett slick gumival sem. Hol van még az utcai használat utcai gumikon, és kopott aszfalton.
Új hozzászólás Aktív témák
lo A Hondákat lehet szeretni, szerelni, tuningolni: itt most az elmúlt 3 év tapasztalatai következnek.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Filmvilág
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- samsung oled s90c vs s95c TV
- További aktív témák...