Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #145 üzenetére

    szerintem meg 1.6-bol hozz ki szivoban elobb 250loerot, hajra
    kb sosem fog osszejonni, a S1600-s rally kitcar-k 215-220LE-t tudnak szarig szethegyezve meg uvegig forgatva, a tobb millios uzemoras motorjukkal
    es neked meg onnan kene tovabb menned 15%-l, sokkla kisebb koltgevetesbol gzadlakodva, mint ami egy autogyar profi tuningmuhelyenek rendelkezesere all

    aztan nezd meg ehhez a 250loerohoz mi kell turbositva
    az ozoli 1.6T-VTI-je 430lo 7000-n(!), es napi hasznalatban van (B16A2 7600-n 162LE gyarilag)

    szerinted ezt szivobol mikor hozod ki kb? :P

    a teljesitmeny a pill fordulalatszam es pill nyomatek szorzata
    szivoban nyomatekot nem tudsz novelni 115-120Nm per liter fole meg 12.5:1-s CR-l sem, ugyhogy marad a fordulatszam novelese
    ehhez extrem eros egyben konnyu anyagok kellenek, azok meg gecidragak, a normal kovicuccok aranak tobbszorosei
    a kompletten megcsinalt szivo hengerfej magaban tobbe kerul, mint a lightosan 0.7-n megfujt motor, ahol a hengerfejhez hozza sem kell nyulni
    es mar az csocsre veszi a szivot
    szivonak mar ott reg vege van mint a botnak, a turbost meg fel lehet fujni onnan 1.5bar-ra is

    ahhoz, hogy 250 paripad legyen szivo 1.6-bol 190Nm-s csucs nyomatekkal, kene 11000-t forognia a motornak (mert akkor mar nem fogja a 190Nm-t produkalni, "csak" kb 170Nm-t)
    eleg eselyes :DDD , kb üzemperces lesz a motor, meg kerul vagy 3M-ba :DDD

    1.6T meg csuklobol kiveri ez magabol ~6500-n 0.7bar-n orokelet+1 nap elettartammal ötödannyibol ugy, hogy a hengerfejet meg nem is buzeraltad, meg a 0.7bar az meg alacsony nyomasu turbos motornak szamit, nem uvolti le a fejed sem, es egy jo turboval mar alulrol is megy

    ...akkor mi is van hegyezve?

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák