Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Nekem nem ez a hajtóerő, sőt jobban örülök ha kevesebbet kell szenvednem egy-egy oklevélért vagy kupáért, a szenvedés úgy érzem már elég volt, pont az lenne a nagy pofon, ha most erősödne föl a kategóriám és labdába sem rúgnék még egy 8. helyért sem, asszem akkor mondanám, hogy jó nagy pofon volt a sz@rnak az egész. Azt láttam, hogy évről évre csökkent a létszám, de még sokszor így is sokat kellett sorba állni egy időmérésért, ami meg maga a vicc kategória, mert elmegyek 250km-ről, aztán egész délelőtt tudok menni 2 mérést? Persze az enyém nem szuperdrag speciál gép, de nem tartottam sohasem fairnek, ha valaki azért mehetett előre soron kívül, mert nagyon ki akarták tapasztalni hogyan menjen 9-es időt, mert ugye én nem költöttem a kocsira meg nem fektettem bele energiát? Aztán lehet 2 év múlva már én sem indulnék, sőt amit többen megtettek, mint anno Schumi vagy most Vettel, hogy sorban nyerték a kategóriát azt sem követném. Megnyernék 1 szezon iszonyat boldog lennék ,megnyernék még 1-et még ok, de akkor ott a vége is. Hagynék mást is "szóhoz jutni", ezért sem hiányolom annyira az "öregeket", el kell ismerni nagyot mentek, de már egy idő után idegesítő volt és nem csak számomra. Meglátjuk, lehet el sem jutok egyre sem ha mondjuk "felrobban" a motorom, mert nem lenne pénz hirtelen másikat építeni meg akkor már lépnék feljebb B18-ra vagy B20-ra, persze turboval.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
8th
addikt
"nem tartottam sohasem fairnek, ha valaki azért mehetett előre soron kívül, mert nagyon ki akarták tapasztalni hogyan menjen 9-es időt"
Nem. Ők nem azért mehettek előre. Profiba neveztek + szezon elején megvásárolták ezt a jogot, de ez a lehetőség bárkinek adott volt. Volt aki élt ezzel a lehetőséggel és volt aki nem. De fordítsuk meg a dolgot. Beleversz egy vagyont az autódba és hiába mész oda már kapunyitásra a sok utcáról beesett amatőr miatt nem tudsz menni 3-4 mérésnél többet. A legtöbb profi versenyről versenyre farag valamit az autón és szeretné kipróbálni, hogy az pozitív vagy negatív irányba lendíti meg a dolgokat.
"Hagynék mást is "szóhoz jutni", ezért sem hiányolom annyira az "öregeket", el kell ismerni nagyot mentek, de már egy idő után idegesítő volt és nem csak számomra."
Dehogy hagynál . Vérszemet kapnál és azon kattognál miben tudnál még előrébb lépni. Azt sem kell elfelejteni, hogy az "idegesítő öregek" hozták be az embereket a rendezvényre mert valljuk be egy 1.4 astra vs 1.3 swift ütközetre senki sem kíváncsi.
"Meglátjuk, lehet el sem jutok egyre sem ha mondjuk "felrobban" a motorom, mert nem lenne pénz hirtelen másikat építeni meg akkor már lépnék feljebb B18-ra vagy B20-ra, persze turboval."
Erre had másoljam be az egyik sikeresebb hazai drag versenyző hozzászólását remélem nem haragszik meg rám érte ha látja.
"én pl kurvára nem vagyok milliomos, na meg amit megkerestem azt csak a kút fejemnek köszönhettem. Ez pont arra volt elég, hogy áldozatokat hozva, (pl. 8 éve nem voltam nyaralni normális helyen.) Erre összpontosítva szívből csináljam. Nem szegte kedvem mikor a Skodás projektem csődöt mondott, és DCS meg Ave volt a leggyorsabb a kategóriában. Nem szegte kedvem mikor, már szinte egy lakás árát beleölve a Camaróba, szintén egy lyukra futás lett a vége. (maradt az albérlet) Nem szegte kedvem mikor összekuporgattam a hülye hobbim mellett egy hiteles lakásra, és nagyon sok autó gyorsabb volt nálam. Nem, nem szegte kedvem, pedig akkor is voltak ilyen molyok a fórumokon. Aztán nem szegte kedvem mikor két igen értékes versenyre kész autóval 2005-ben 3 hónapon belül szerencsétlen balesetet szenvedtem, csoda, hogy kiszálltam belőlük. Kezdhettem a nulláról, de 2005-ben Rábán még így is bajnok tudtam lenni. Nem szegte kedvem az sem, hogy nem az én autóm volt még mindig a leggyorsabb, de már az Öreggel tudtam befejezni a bajnokságot. Nem szegte kedvem mikor 2006-ban a sok fikázás után végre az én autóm lett a leggyorsabb és támadások halmazát kaptam! Lenyeltem. Voltam én csaló meg minden, de bizonyítani sosem tudta senki! 2007- már az AMP mozgatórugójaként összefogva sok ilyen lelkes emberrel mint én, tapasztalatot időt energiát nem sajnálva, összefogtunk.
Mi lett belőle, csak ennyi a kérdésem?... Köszönöm ennyi.
Ezek után nyugodtan lehet tovább fikázni, és meg lehet mutatni."Ennyi. Meg lehet mutatni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
most beleugrani ebbe ugy kezdodik hogy tolj bele a kocsiba 1M-t kb
regen akinek volt egy chiptuningja meg egy sportveztengelye vagy 0.2bar-l fel volt tolva a tubonyomasa meg volt egy a gyarinal nagyobb front intercooler-e, na az volt az istenfasza mar kb
ma ezzel futottak meg kozt sem lehetsz
Kohariek meg tavaj a "megbeszelsen" elmondtak, hogy mibol all a 2014-s dolog, beleszolas nuku, meg orujje hogy kijarhatsz, mert az amatorok csak szukseges rossz, rajtolni sem tudtok meg gumit is minek melegiteni FWD auton?
nemtom a mellette a pulpituson helyet foglalo CCH-tol meg a Szabyk-tol faszert nem kerdezte meg, hogy ok minek csinaltak, amig aktivan kijartak...?es aztan jott az űr okossag is, hogy de a street autok lassuak, pedig ott sokkal tobb megkotes van
es ezt az mondja, aki ez eleve 100+kg-vel konnyebb meg kipakolt cheater autoval vert izzadt a 13 kozepe idoert, hat nemtom egy 12sec-s utcai auto az mennyire lassu vkinek, de mind1, es ezt a sarga Punto teljes bőrbelsovel futja, es 1040kg az onsulya es annak csak 1.4-s a motorja is raadasul, nem ugy mint a Fiesta RSTurbo 1.6-s motorral, ami 935kg (minusz amit kiszed belole), meg a Vogelsinger a gyarilag sosem volt ITR motoros 5g2d QP-val szinten kipakolva, fullslick-l, pl most ilyennel sem mehetsz mar street-ben, max csak E jelu, utcai semi-slick gumikkal, es nem szedhetsz ki semmit, a kalaptarto, potkerek stb minden benne kell legyen
megint mas kerdes, hogy az a kapun kivul is ugyanigy tud menni, meg bent egymas utan 10x is, ellentetben pl a profi autokkal, amiket a treller hatan hordanak max 80-l, meg 10-n ugraljak korbe minden menete elott
regen ervenyes forgalmi es ZK is kellett a street nevezeshez meg KGFB biztositas, es azzal a motorral ami a forgalmiban szerepel, ezert a garazsban kicserelem a motort okosba' masikra az felejto, emlexem amikor a GMC Cyclone-s Faclo elkeztdte ezt a temat feszegetni, hogy ez hogyisvanez, hogy xy nem is titkolva igy megy, akkor kovetkezo evtol veletelnul mar lehetett motort cserelni barmire, meg vkik raszoltak, hogy mit problemazik ezen, ugysem vele egy kat-ban megy, akkor meg neki nem mind1?
de amugy kajak nem ertem minek vergodnek a profikkal, amikor magyarorszagon erre nincs penz, evek ota a profi kategoriaban olyan keves versenyzo van, hogy 2-3 auto megy egy evadban, gyakorlatilag semmit sem csinalsz mar dobogos vagy, de amugy nem is mennek egy nap 2-3 menetnel tobbet
es a legszebb amikor a forumokban ezek verik a nyalukat, hogy o evek ota dobogos helyezett neszojja be kicsirigo, amikor Te a dobogora sem jutsz fel
nalunk street-ben csak a AS3-s kategoriaban meg 50+ indulo volt tavaj, tobb, mint a osszes Pro kategoria osszes versenyzoje egyutt
akkor hol kell eredmenyt csinalni a helyezeshez?
na meg nalunk ugy dolt el a 1.-2. hely ev vegen az utolso versenyen, hogy amelyik elobb vegez a masiknal az lesz az eves elso helyezett
nem az van, hogy csak kimegyek, es ev evegen en vagyok a tuti 2. akkoris, ha csak vegiggurulok felgazzala soronkivuli sor is mar lassan olyan hosszu, hogy volt aki de 11 utan beallt a sima sor vegere, es delutan 5-g nem jutott a sor elejere(!!!), mert most motoros donto van es azert all, aztan jon a Pro akarki 10percig szarkodik mire beall, aztan a masik is, aztan VIP sor, aztan azok visszajonnek mennek ujra
mert a soronkivuliseg ellenere felvaltva megy a ket sor, kulonben a sima sor nem menne elorebb gyakorlatilag semmit
es hat azert b+, de a bejaratnal 2500, aztan plusz nevezes 2-3000, aztan meg koszonjuk hogy kijottel meg neveztel es sorban alltal a semmiert...
es lassan hiaba van VIP soros nevezesed ott is 1+ orat lehet allni a sargara mi is megvettuk egyszer, na akkor csak azert ment egy nap 7-8x reggeltol estigHring-n 1500 volt a beugro a nevezes meg free, es 4 oras idomeres alatt 3x sorra kerultel, pedig ott is volt VIP sor, meg par 5-6perces reklamszunet
es a box-k mogott 4-6 auto szeles sorban alltunk a 46-s boxtol az 1-sig, megis ment a sor elore normalisanitt meg lassan ott tartunk, hogy ha reggel 9kor kint vagy, akkor mehetsz 3x max 4x estig amig kezd az idomero
de igazabol nincs kint sok auto, csa
es kint olyan gecc lehuzos arak vannak hogy a mekdonaldsz a kutyafaszaban sincs arakban
lacikonyahas muki meg vmikor 2011-2012-ben, egy adag husi ket szelet kenyerrel meg kis ubival meg asvanyviz 3000
anyad, tavaj nem is alltam be hozza sorbaja es persze sehol nap kapsz blokkot meg szamlat sem
Kohariek meg hiaba vergodnek, Tokol-n junuis elejen annyi ember volt kint, hogy annyi egesz evben nem jart ki KKL-e osszsen, tiszatra mint regen a Hring- rendezvenyeken
hompolygo embertomegek mindenfele[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Te , Elmör nem akarsz venni vmi rendesebb autot...?
hat olvasom a crxforumon, hogy megint feltengellyel szopsz frutti 0.6bar-noregem ez mar egy vicc, de frankon
ezek a szakadek puttok 1.8-2bar-n is meg szeria feltengelycsukloval mennek 300Nm++ nyomatekkal 1.4-s 8v motorbol
lehet van ezekhez a hongdakhoz minden gyartva utolag qrva dragan, de a gyari egy sapka fos bennuk, az mar ziher, meg arra hiper-szuperre is miert nem adnak annyiert amibe az kerul mar min 3 ev garit?neztem par honapja is azt a ket feltengelycsuklo part is amit az ebay-n talaltal hozza 9xx meg 12xxUSD+posta+VAM+AFA+beszereles aron, hat nevetsesges egy ar egy ev garival, en bemegyek a Bardi-ba vagy Unix-ba vagy akarmelyikbe, es normal aron veszek olyan szeria csuklot ehhez a szakdek digo szemetdombhoz, ami eveket kibir 1.5++ bar-n fujas mellett is
több drón kell ;P
-
senior tag
-
Geller72
veterán
"Tamásitól nagyjából 30 km-re voltam, ott lakik nagymamám"
-Megkérdezhetném, hogy hol? Ebben a sugarú körben lakom én is... -
Snoop-y
veterán
válasz hobizoli #204 üzenetére
Majd rajon o is hogy ha turbos kocsi kell akkor azt venni kell nem epiteni.
En is nagy hondas voltam vilag eletemben de turbot csak turbos autoba rakunk nem a szivot farigcsaljuk.Korabbi hozzaszolasodra visszaterve maximalisan egyetertunk:
Nekem is volt 200Le-s civicem ami 9000-et forgott ( szet is esett )
En ezt mar belattam. Szivo tuning egy kibaszott zsakutca ha csak nem az F1 biztositja az alkatreszeket.Abbol a penzbol amit csak a civicre koltottem ( 1.5M+ ) ha ezt raontom az STI-re nem is tudom mit csinalnanak belole Es mindezt ugy hogy nem csak nyaron es egyenesen lehet menni az autoval
Hondabol ma mar csak gyari S2000-et vennek de az kicsi is meg teteje sincs szoval ez is kilove.
A hatsokerekes masik verzio ( NSX ) meg jelenleg megfizethetetlen nekem csak csapatos autonakNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Karambolos feher civicbol vortech?
Hat te akkor nagyon valoszinu hogy Trebron bacsi kompresszorat vetted meg... ( jobban jartal volna ha azt a kocsit veszed meg amugy mert az a setup legalabb ossze volt rakva rendesen nem mintha Norbi nem szopott volna vele elotte sokat )[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
"A végeredmény, ha úgy nézem egy NSX ára"
Valamit elszamolhattal mert a legputtobb NSX is olyan 5-6 millio korul mozog...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hobizoli
nagyúr
ez mindig erosen attol fugg, hogy mi a kiindulasi auto, meg melyik motorjarol van szo
a lesajnalt Fiat-nal eleg sok motor pillanatok alatt csigasithato, vagy van eleve csigas verzoja is ugyanezzel a belsovel, vagy a szivo minimalis modositasokkal - a turbo viz- es olajellatasa- a gyari belsojevel is 1-1.2bar vagy ennel nagyobb nyomast is siman elbir annelkul, hogy kikonykolne a hajtokar, vagy eltorne a fotengely
több drón kell ;P
-
senior tag
Igen, ismerem is trebront, az övé volt az tuti.
Az NSX ára mikor írtam a cikket volt 4.5 misi is és ahogy számolgattam, hogy Vortech+GT28+GT30 meg még a mostani pár dolog és sajnos ott is vagyok. (ez nem neked szól, hanem a hüle fejemnek).RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Enslave96
újonc
válasz Blindmouse #15 üzenetére
neked kéne adót fizetni,hogy ilyen autót láthatsz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Samsung LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Asustor NAS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- További aktív témák...
- Videokártya turi (AGP-PCI-E)
- MSI GeForce GTX 1070 8GB GDDR5 256bit (GTX 1070 GAMING X 8G)
- Videókártya felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés