Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Köszönöm.
Akkor kaptam is egy privátot egy Hondástól, hogy jó hogy végre valaki leírja a negatívot is a 2 "szent tehén" egyikéről. Hiszen én az elején jogosan dícsértem őt, nem csak gyors volt, de olcsó és precíz is és másokat is csak úgy szoktam, ha megérdemli ahogy nálam is elvárható, a felesleges elhallgatás az élet minden területén rosszhoz vezet, ezért szoktam más szolgáltatásoknál is úgy értékelni, hogy másoknak megmondom, megírom mi volt és ha rossz volt többet nem megyek vissza, de nem reklamálok, majd megteszik mások, én nem fogok senkivel sem vitatkozni, illetve ha direkt kérik értékeljek akkor max, de majd úgyis rájön mi lehet a gond, ha magától nem akar visszajelzéseket gyűjteni.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Kleroo
veterán
Természetesen nem fenyítésre gondoltam,nem az én világom. Nagyon-nagyon nem.Pont az ellentétje vagyok.
A bíróság gondolom,hogy nem játszik,mivel bizalmi,nem szerződés@számla alapú volt.De én ezt sehogy sem tudnám lenyelni. Megoldásnak lennie kell. Cirka fél misit legombolt rólad bemondásra(A többit nem is említve)
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
flash-
veterán
régebben nagyon szerettem a honda civic-eket de mára nekem ugyanaz jut róluk eszembe mint a 323-325 ös 20 éves bömösökről ..lelki szemeim előtt látom a 18-20 éves suhancokat akik egyes-kettesbe padlógázzal sokszor álló helyzetben percekig búgatták-füstöltették,tövig nyomva játszották a faszagyereket..(legalábbis sok ilyennel találkoztam)
tisztelet a kivételnek de sajnos ez van...
27éves koromra megkomolyodtam,kia ceed-et,vagy mazda 6ost,esetleg Honda Accordot akarok[ Szerkesztve ]
-
rick009
tag
minden tiszteletem a tied a kitartásért! bár tudom párszor feladtad, és volt, hogy nemrég is tervezted, hogy eladod, a feéltengelyek miatt, de tényleg kár lett volna! régen nagyon sajnáltam a kocsit, hogy milyen állapotban van... így elolvasva a sztorit azért másképp látom a dolgokat! sajnos ez is ilyen biznisz, nem tudsz kijönni belőle jól. hiába költesz rá, nem térül meg anyagilag! Ha arra építetted, hogy élvezd, márpedig ezt biztosan lehet! akkor használd ki, és addig taposd (persze óvatosan ) amíg meg nem unod, utána lehet már gondolkodni máson! csak, hogy képben legyen mindenki milyen állapotról hozta Elmör ilyenre:
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Jó írás.
Sajnos azt nem olvastam alváz és űregvédelem volt-e csináltatva az autón.
Mindenképpen ajánlom....Fényező mester...
-
gipszw
csendes tag
gratula a kitartásodért
-
Gézengúz
addikt
-
lapa
veterán
nyilván ott kezdődik, hogy számla van-e.... nincs? akkor a viszontlátásra.
ez biztos jól fog esni pár embernek, de zsengeifjú koromban elég sokat stoppoltam. felvett motortól kezdve 500-as bálnamercin át répaszállító dömperig mondhatom elég sokféle autó.
a sok autó közül a(z egyik) legjobban bejövős egy 1.6 xyz (gyári) civic volt, tényleg tetszett (amúgy külsőre is oké szvsz). mondjuk én a swift sedant is jobban szerettem az astránál, üres világban azzal jobb lenne csapatni.
de hogy ne tagadjam meg magam: végül a civicet letaszította a stoppolós kocsik trónjáról egy rommá szakadt fekvőlámpás (benne termetes cigányemberrel). persze akkor már oltva voltam, épp karesztól jöttem vissza pestre mikor épp otthagytam a traktort lánccserére meg adagolóállításra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nekem pont gyári külsejű 1.6 VTi-m van mint amiről Elmör indult de én szeretném is ebben az állapotban megőrizni mert így tetszik a legjobban. Mondjak lassan nekem is kellene kerékjárati íveket felújítani meg egy bal első sárvédőidom csere is szükséges lett mert valami szerencsecsomag belémjött a parkolóban és persze el is sunnyogott.
Més que un club!
-
lapa
veterán
válasz Napfénysüti #61 üzenetére
valahogy abban voltam, hogy a tiéd csapotthátú. nemtom van-e olyan egyátalán, csak az rémlett.
-
Ruszki
senior tag
Szép lett a gép!
Gratulálok!Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
kelly416
veterán
A cikk jó lett. Valamikor terveztem én is egy jó kis alap verda kipofozását, de szinte csak a "belső értékeket" változtatnám. Nem szeretem, ha látszik az autón, mit tud (vagy sokszor az, hogy mit szeretne a gazdája, hogy tudjon, de egy gyári verda van simán optikázva, esetleg kipufogó van alatta). Aztán átestem a kamasz korszakon, benőtt a fejem vagy mittudomén, és amikor lenne miből, akkor már inkább lakásra gyűjtök, családot tervezek és motorozgatok. Vettem egy Kawasaki Driftert és a valamikori szerpentinen száguldozós, őrült előzéseket bemutató stb. autó őrült gyerekből lett egy nyugisan pöfögős élménymotorozós nyugodt valaki. Gratula a kitartásodhoz és a járgányhoz is. Nem semmi, amit végig csináltál. Minden tiszteletem! Kicsit a cikk elején magamra ismertem, mert van egy szerelő, akihez elhordom a motoromat, sokan szidják, hogy átverte, sosem lehet elérni, sosem ér rá, lehúzta... konkrét példa három helyről is, hogy amcsiból (mivel a gyereknek él kint rokona, rajta keresztül ajándékként feladott csomagban) berendelt alkatrészekkel megbukott a vámon és ki kellett fizetni a vámot is, nem csak a cuccost. Ez szerintem nem lehúzás, hanem egy rizikós "segítő szándékú üzletnek" a rosszabbik kimenetele. Nem tudom, melyik lábamra álljak, mert eddig összesen 4300Ft-ot fizettem ki egy gyorsító membránra, amiről nem volt számla csak a ráragasztott árcímke, másról mindenről számla van vagy én viszem a cserealkatrészt. Munkadíjat sosem fizettem, igaz, sokszor én dolgozom, Ő csak szemmel tart és csinál mást, vagy lemegyek csak úgy beszélgetni és akkor segítek egy kicsit, ha kell. Tehát azon kívül, hogy nem mindig érem el, nekem eddig sosem volt panaszom, szerintem megtaláltam a környék legrendesebb, és nem utolsó sorban, legprecízebb szerelőjét. Aztán máris rosszul is éreztem magam a történeted folytatásában, mert nem kicsit idegesített volna fel egy ilyen húzás, amit Veled megcsináltak. Mondjuk ott, hogy a szerelő nem húz meg pár fontos csavart, mint esetedben a kerékcsavarokat, nálam szakad a cérna. Én oda nem mentem volna még egyszer, még egy kerék pumpálásra sem, de biztos, hogy fennhangon híreszteltem volna, mint Te is, hogy mi törpént. Igen is, had tudja meg a világ, hogy "A" jól dolgozik, "B" pedig nem csak trehány, de még le is húz, hiába van közelebb vagy tud jobb vicceket, mint "A".
Csak egy kérdés. Minek takarod ki a rendszámodat a képeken, ha a videókon meg olvasható?
-
bigmasterg
addikt
Ember, mennyit beleöltél egy 500ezres civic-be, ennyiért vehettél volna egy sti-t.
Amúgy hátulról szerintem csúnya a kocsi. Én inkább hagytam volna a gyári kinézetet egy szép felnivel és kis ültetéssel.
De grat a kitartásodhoz.[ Szerkesztve ]
-
1tom
tag
Szép munka.
Bunkók kiméljenek! Amiga rulez always!
-
SkyS1gn
félisten
Jééé Szevasz Elmör, hát itt is ittvagy?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Locutus
veterán
Szép autó
Nekem is volt civicem, és még lesz is egyszer. Bár én az 5gen 3D-re esküszökKomplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Peterson_
addikt
válasz bigmasterg #65 üzenetére
Ha lesz felesleges pénzem-ami sosem lesz -, egy Trabantot akarok modernizálni.(érzelmi szálak fűznek hozzá, az első három kocsi 601-es trabi volt a családban)
Számolgattam már egy ideje, igényesen, legálisan kivitelezni annyiba kerülne, mint ha vennék egy alsó kategóriás, de új autót.
Na csak azért mondom, mert egy ponton túl nem a gazdaságosság diktál.A cikkhez:
Bár nekem sem stílusom az ilyen tuning, szó mi szó, nagyon szépen megcsináltad!
Minden elismerésem[ Szerkesztve ]
Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
Doze
aktív tag
Jó a cikk!
A megszállottaknak a pénz nem tétel.... csak legyen olyan amilyet akart. Am nem gondoltál állítható futóműre... persze a legjobb a KW lenne... De olyan 700-1000 Euró közt már van D2 Racing is, és nem gagyi D2 Racing Street Coilover
Annyit szeretnék kérdezni, hogy a motor átalakítás mennyibe fájt a Bejonál? Köbcentit szeretnék növelni, de a motorcserét nem igazán szeretnék....
-
Madn!ght
addikt
Gyönyörű lett az autó, gratula! (nekem is nagy álmom egy VTi)
-
HJPOWER
csendes tag
F@sza a cikked Elmör!!!!!! Jó volt végigiolvasni! )))
;)
-
kop8
őstag
Jó lett a gép!
GIGABYTE Z77X-UD5H / i7 2600k Scythe Mugen 2 / 20GB DDR3 1600Mhz / RX570 / Corsair RM550 ----Thermaltake Commander MS-I----xiaomi mi5/ mi14
-
senior tag
Igaz csak egy Civic, de azért a gyári állapoton sok lett javítva, kezdve ott, hogy a rohadt sárvédőíveket és küszöböket megcsináltattam, a hátsó lámpa valaki "kedves" által meg lett ütve és befolyt a víz a repedésen, ezért cseréltem le újra, a fényezésem sok helyen hibás volt, a motorháztető szintén korródálódott már 2 kis pöttyön, a csomagtartó meg volt nyomva 1 ponton és a jobb első sárvédőmet is valaki kedvesen elintézte csak nem hagyott névjegyet. Ezek összegyűltek az évek során és bizony közelről nézve eléggé lepusztult volt a verda. Azt megfogadtam, hogy gyári használt alkatrészeket nem veszek, inkább legyen tuningos új.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
p06
senior tag
Jó cikk lett!!!
Ilyenkor szívfájdító a tudat, hogy az én járgányom a rosszabb "üzemanyaggal" megy. Nagyon tetszett a cikk mert érdekel ez a téma, és egy kicsit így én is bele láthattam a dologba.
Max. annyi, de ez ízlés dolga, hogy a gyári külső szebb.
Még egyszer gratulálok!!
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Szia!
Lehet elkerülte a figyelmedet, jelenleg egy Tein Super Street állítható magasságú és keménységű futómű van alatta, amihez lehet EBC-t beszerelni és akkor bentről is lehetne állítani a keménységet. Tein usa
A Bejonál alkatrész is lett beszerelve, ezért csak munkadíjat nem tudok pontosat írni, de a szelepvezetőkkel, szelepszárszimmeringekkel, támcsapágyakkal együtt kb. 90K-t fizettem.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
cassius.clay
senior tag
Nem semmi
Amennyit elvertél az autóra, abból már egy új kocsit is kaphattál volna ( Oké, semmi tuning, de Új lett volna)
Vagy egy nagyon bika újszerű kocsit. 3 milla azért megvolt, nem?[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni. Aki ezt elmulasztja, automatikusan tiltom
-
Jó lett az autód! Tetszik a cikk is, élvezetes olvasmány! A szerelőkkel nekem sincs jó tapasztalatom, mindig csak lehúzzák az embert, azt nézik hol verhetnek át.
Ezekkel a nem eredeti alkatrészekkel hogy mész át a műszakin? Engem már az ablakfólia miatt is b@szogattak.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
lapa
veterán
válasz cassius.clay #78 üzenetére
igen, egy őszinte költségbecslés jöhetne, majd úgyis hozzáadunk 25%-ot. az én olvasatomban azért jóval 3 felett járunk, eredeti + fél új tuningautó + fél eredeti autó vissza + megint fél új tuningautó + aranyszemcsés olajak meg apróságok.
-
cassius.clay
senior tag
Inkább új autót vettem volna, vagy egy kiváló kis használt BMW-t kis tuning rajta azt viszontlátásra. Még így is bőven 3 milla alatt lettél volna és most lenne egy 2001-2002-es kocsid És valljuk be, a BMW azért mégiscsak BMW
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni. Aki ezt elmulasztja, automatikusan tiltom
-
DeathAdder
veterán
Valakinek a VTi is egy álom, nekem is nagyon sokáig az volt. Azóta átültem egy jobba, de még mindig nagyon sajnálom eladni, és biztos vagyok benne, hogy egyszer lenni fog még egy VTi-m
(#82) cassius.clay - ezzel nagyon sok ember kötözködni tudna, többek között én is. Rengeteg bmw van a haveri körömben, újabbak, régebbiek is, tudnék róluk mesélni...
nem magyart tanultam mint anyanyelvet, bocs[ Szerkesztve ]
-
cassius.clay
senior tag
válasz DeathAdder #83 üzenetére
Lenni fog helyett lesz. A magyar egy szép és sokrétű nyelv. Ne alkossuk újra
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni. Aki ezt elmulasztja, automatikusan tiltom
-
Kleroo
veterán
válasz ---Lasali--- #81 üzenetére
Mást értünk "álom" alatt.
Nálam a feltételezhetően elérhető cél<>álom.Az én álomautóim egyike egy vadonat új állapotú 8-as BMW. Mindig drága,kuriózum,exkluzív lesz. És napi használatra nagy luxus(havi egyszeri cruise-olás),tehát kell mellé egy igás. De a világ egyik legnagyobb tucatautójának kicsit mérgesebb verziója,ami ráadásul már elég öreg is(olcsó). Hát nem "álom". Inkább cél/vágy.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
senior tag
válasz cassius.clay #82 üzenetére
Hello,
Más is mondta már ezt, ha egyben lett volna 3.5 millám akkor a Civic max munkába járós lenne gyári motorral és rossz külsővel (ennek is meg van az oka, meg lehetne újítani csak gyárira, de előbb megvárnám míg valaki úgyis belémjön vagy ilyesmi), de sohasem volt egyszerre 1.5 millánál több pénzem és várni éveket meg nem tudok. Ezért lett a Civic tuning inkább. Hitelbe nem fogok beszállni soha, se kölcsönbe (a családit kivéve). Akinek meg erős gyári autó kell nagy motorral annak több benzinnel kell számolnia és valószínűleg több alkatrészköltséggel is. Tegyük fel veszek 3.5-ért egy használt WRX STi-t amihez csak annyira értek, mint anno mikor a Civicet vettem. A motorja lehet sokkal rosszabb állapotú mint sem egy gyűrűzés segítene, az is lehet ugyanúgy rohad egy-két eldugott helyen és az eladó nem biztos, hogy engedi átnézetni. Kapásból lehet rákölteni akár 1 millát is ami ugye nem lenne. Addig meg mivel járjak? Persze lehet kifogni jót is, de itthon nehéz a helyzet, ami jó annak meg nem 3.5 az ára sajna. BMW-t nem szeretnék, nekem valahogy nem tetszenek, kivétel a 850i, az egy bukólámpás szépség, egy remekmű, de nem tudnám fenttartani a hatalmas étvágyával. Ez a Civic ha nem nyomod neki még városban is elmegy 8-9literrel.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Peterson_ #69 üzenetére
Köszönöm.
Látod én a Trabantos szenvedélyt is megértem, volt nekünk is, valahogy megvolt a feelingje ahogy összehozta a családot (még gyerekként is nagyon közel ültünk benne egymáshoz) meg ahogy pöfögött és aztán ahogy kétszer szegény össze lett törve meg besült a motorja, volt azzal is kaland nem kevés, csak a Civichez képest fillérekből újra összeállt.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
Talán a 33-as hozzászólásomban írtam, hogy nagyjából 3.5 misi a mostani állapot a Vortech-es 1.5-es történetet nem nézve. Amikor visszacseréltem gyárira szinte mindent akkor visszajött nagyjából 6-7 ezrem, tehát az autó ára+minden kb. 6misit tesz ki. Durva egy összeg, ha egyben lett volna meg és nem 8 év alatt akkor nem VTi-m lenne az tuti.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
8th
addikt
Gratula. Napfénysütihez hasonlóan nekem is gyári vagy széria közeli megjelenéssel tetszik leginkább a Civic úgy lenne csak igazi sleeper. De ez mindegy, a lényeg, hogy neked így tetszik. Az publikus, hogy míg a jelenlegi szintre eljutottatok mennyibe van a hardveres átépítés? Lakatos, fényező, optikai tuning nélkül értem.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
BlackPriest
őstag
elismerés a kitartásodért, én motorkerékpárral szoptam hasonlót, megettem vagy 3 szerelőt, mire jött egy normális...az én autóm is most épül, de azzal nincs ilyen gond szerencsére.
az ültetés meg nem való magyar utakra, erre nekem is rá kellett jönni. mondjuk én fekvőrendőrön sem tudtam átmenni 2 emberrel, csak némi alváz karcolás árán
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
senior tag
Szia, köszönöm!
Ha csak a motor+műszerek+turbo+váltó+futómű költségeit nézzük akkor 2.2 milla.
Ha egy minimál költséget nézünk, mert mondjuk neked nem kell műszer meg váltó se futómű akkor egy jó kovácsolt belsős turbos konfig kijön nagyjából 1.7 misiből. Kuplungot azért számoltam, mert a gyári képtelen megtartani ezt a többleterőt, meg kipuffot is teljes egészében.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
cassius.clay
senior tag
-
senior tag
Igen.
Autó megvétele 1.5 (2005), felni+gumi 200e, kipuff 100e, Brembo fék előre 70e, Monroe gátlók 90e (2006-2008), Vortech+motor+váltó 1.5milla (2010), Gyárira vissza -700e (2011), Turbo+motor+váltó+OBX féltengely 2 milla (2012), lakatolás, fényezés, első sárvédők, hátsó ívek, hátsó lámpák, carbon dolgok 700e (2012), Tein futómű 250e (2013), lökhárítók, küszöbök, első lámpák, fényezés 380e (2013), gyári féltengely+csonkállvány 50e (OBX beszámítással), Yonaka féltengelyek 85e (2013). Nagyjából ennyi.
Senkit sem szeretnék befolyásolni, mindenkinek azt szoktam mondani, hogy nem lépném meg én sem még egyszer ezt, inkább vennék egy RWD vagy AWD autót ami gyárilag erős és tetszik, már csak a hajtási gondok miatt is, bár azért az nagyon jó érzés amikor néznek át, hogy ez csak egy tuning Civic, aztán jön a zöld és szépen lassan kezdenek lemaradni vagy amikor előzés közben megpróbálnak megszivatni, elkezdi neki nyomni, aztán mégiscsak beférek.
Valószínűleg ezt sohasem fogom megtenni (másik erős rwd vagy awd), mivel nem tudom összehozni a pénzt rá, mindig van amire lehet költeni.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
ONEFREE
aktív tag
A cikk nagyon jó.Szomorú volt olvasni mennyi viszontagságon mentél keresztül.És nem érzem az írás végén,hogy elégedett vagy maximálisan.Épp a héten ültem egy audi RS4 ben ami 471 paripa volt benne(akkor jött a srác mérésről) és csak 10 000 fontba került és ha kicsit kalkulálok akkor az rossz átváltással is 4 milka.Szóval nagyon sajnálom,hogy a sok senkiházi megvezetett és lehúztak ahol tudtak.Hangsúlyozom az RS4 úgy gyorsult ,hogy a gondolataimat is elhagytam! Ezt nem azért írom,hogy lelombozzalak.
-
lapa
veterán
6 milláért elég sok olyan dolgot kapni, amivel elsőre se sajnálnak le. de 3-ért is. nem feltétlen kocsira gondolok.
hogy hány embert sikerült mégis befolyásolni, az akkor derülne ki, ha újra lehetne játszani a cikk kirakását úgy, hogy a beleölt pénz jól láthatóan megjelenik benne (mondjuk a címben, vagy ilyesmi). kicsit más lenne az emberek reakciója.
én nagyjából megértem a motivációt, vannak nekem is drága hobbijaim, de ez alsó hangon is túlzás. akkor is, ha csak a pénz mennyiségét nézem (az ott kb. az "úristen" kategória), még inkább akkor ha azt nézem mit kapsz cserébe (lámpánál elgyorsulással megmutatni az erőt minden huszadik ismeretlennek? wtf).
ettől függetlenül mindenki úgy teszi kockára a (jövőbeni, nem az eddigi!) boldogulását, ahogy neki tetszik. nem zaklatlak tovább.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Nem teljesen értelek Lapa.
Azt mondod ez nagyon nagy luxus, hogy 8 év alatt építettem meg egy kocsit vételárral együtt 6 milláért? Ezt irigyelné valaki? Akkor talán inkább olyan cikknek kéne megjelennie, hogy "most vezettem egy 80 millás Lambo-t és törtem össze, de mivel focista vagyok és évente millákat könnyen keresek semmi gond". Én nem
keresek évente millákat, de ha meg tudom fogni a pénzemet akkor az miért gond, hogy mire költöm? És nem irigylem a Lambos focistát, nekem elég a Civicem, csak ő benne volt a hírekben, róla lehet tudni, mint ahogy én is megírtam ezt a cikket azért, hogy egyrészt léteznek iszonyat szívások egy ilyen kocsinál és erre fel kell készülni ha tuningolni akar az ember, másrészt vannak Honda meg autófanatikusok akiket érdekel az ilyesmi. Én is szívesen szoktam olvasni kinti emberkék Nissan, Toyota, Audis stb. írásait és nem azt feszegetem, hogy ugyan már hány ezer Eurot költöttél el erre, hanem ellesem a dolgokat, például a Tein is onnan jött ,hogy kint sokan használják és dícsérték, míg itthon alig ismerik. Drága? Igen, drága, de összespóroltam rá. Nem cigizek, nagyon keveset bulizok és akkor sem költök 10 ezreket. Külföldön talán 2007-ben voltam utoljára, nincs szinte más hobbim. A lámpánál elgyorsulás meg általában úgy szokott végződni, hogy begurulunk egy benzinkúthoz és beszélgetünk, semmi köcsögözés meg anyázás. Szívesen beszélgettem volna tegnap kicsit a Porsche Panamerás férfival is, de valami idegen nyelven beszélt, úgy már nem mertem megszólítani, pedig érdekelt a kocsija.Látod ezért nem szabad semmihez árat írni, mert akkor rögtön jönnek az ilyen hozzászólások és most már eldöntöttem, hogy ha lesz valaha másik kocsim vagy ez továbbfejleszve akkor nem írok róla semmit, mert nem érdemes.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Laraxior
titán
Úgyse fogják megérteni sohasem
Én is milyen frankót mentem egy GS450h-val, fél városon keresztül, majd lámpát kaptunk, ablak lehúz, beszélgetés, megdícsértük egymás autóját, ő jobbra én balra.
Van aki cigarettára, meg alkoholra költi a pénzét... 8 év alatt lehet hogy többet is....Amúgy meg sokkal nagyobb élmény (bár lehet, hogy tényleg drágább) egy általad épített autóval veretni, mint egy gyári 300 lovassal
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
csibe1
addikt
"A motorja lehet sokkal rosszabb állapotú mint sem egy gyűrűzés segítene, az is lehet ugyanúgy rohad egy-két eldugott helyen és az eladó nem biztos, hogy engedi átnézetni."
Egy WRX-et jó eséllyel amúgy sem csak városi furikázásra használtak.
Az olyan eladót hamar gyorsan ott kell hagyni,mert különben zsákbamacska lenne a kocsi.A laza kerékcsavarok miatt meg elkentem volna a "jóember" száját egy kis FA testápolóval.
Mi van ha menet közben kiesik a kerék,beleesel az árokba,összeütközöl a szembejövővel; és te is meg ők is kórházba kerültök pár hónapra,netán valaki meg is hal?
Akkor is ez lenne a véleményed,hogy hagyjuk?" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
BlackPriest
őstag
itt nem az a lényeg, hogy ennyi pénzért mit kapni, ha azt az autót építi meg valaki, amit szeret. nekem 13 éve van meg a bogaram és a legtöbben sírva röhögnek, ha megtudják mennyibe kerül a motorja és mennyit tud, de nem ez a lényeg
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen