Új hozzászólás Aktív témák
-
Slade92
aktív tag
a GTA 5-böl meg 32,5 milliót adtak el... naés?!
-
Wolverine
félisten
A D3 AH-ját a D2 külsős eladási oldalai miatt hozták létre. Gyakorlatilag a Blizzard megcsinálta a játékot, és mások kerestek vele (ezért nincs multis szerverkészítési lehetőség a Starcraft 2-ben sem). Szerintem ez eléggé érthető álláspont volt részükről.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
trufa12
addikt
válasz Wolverine #54 üzenetére
Szerintem sem volt itt gond az AH val, mert a d2jsp ugyan ez ...
meg most legalább tudott pár mezei emberke is pénzt keresni legálisan a játékkal, nem mint anno az online dupe boltok ...
szóval ilyen ez.. az hogy a játékot ez tönkre vágja az már más kérdés. majd most lehet el kezdeni 1 jót d3 azni ha megszűnik az AH és új karakterrel neki vágni .Már akinek még van kedve mert nekem egyelőre nincs.Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Huma
addikt
Nekem sincs kedvem újra belevágni. Megvárom majd a következő kiegészítőt (már ha lesz) és akkor talán. Ez a jelenlegi nem mozgat meg. Meg aztán amúgy is van kb 50 játék ami a listámon szerepel és még nem játszottam vele. Szóval simán kihúzom még 2 évig.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Rebourne
aktív tag
http://ir.take2games.com/phoenix.zhtml?c=86428&p=irol-newsArticle&ID=1896337&highlight=
sold-in=shipped=leszállított
Nem kellett volna válaszolnod, mondom hogy csak szőrszálhasogatás. Bődületesen sikeres a játék.
-
Wolverine
félisten
válasz Dr. Akula #57 üzenetére
Dehogynem. Ezzel a módszerrel megfogták a warezt, mert a szerver működtetéséhez szükséges adatokat hangyányit nehezebb megszerezni...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
trufa12
addikt
Konzolon sokkal jobb a d3. Grafikailag mondhatni nem rosszabb mint pc-n
Legalábbis nem észrevehető .Nagy tv-n meg pl 4 en játszani 1szerre havarokkal 1 gépen, valami megfizethetetlen élmény És egyelőre a drop is jó
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Huma
addikt
Én megjelenés napján megvettem a játékot és igazat kell adnom hogy tényleg csak egy bétát kaptunk. Igaz, bug nem nagyon volt, de baromi kiforratlan volt az egész játék. Az első héten a szerveroldali galibák miatt játszani sem igen lehetett. Megjelenés óta nagyon sokat változtattak a játékon. Másfél év telt el mire nagyjából elnyerte a végleges formáját. És erre a kiegészítő teszi fel a pontot amivel megszűnik az aukciós ház ami amúgy is csak azért volt benne hogy a Blizz betegre keresse magát, de a játéknak nagyon rosszat tett.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
mikromanus
veterán
Azért került bele a D3-ba a pénz (vagyis a RMAH és az AH), mert a D2 alapján erre volt igény. A d2jsp pont erre volt a d2-ben Az más kérdés, hogy hosszú távon macerásabbnak érezték mint ami hasznot hoz. Ha jól megcsinálják még hasznos is lehetett volna, de elég amatőr hibákat vétettek. Eleinte ott volt, hogy a PC óráját visszaállítva lehetett törölni az AH-ba rakott itemeket/ügyleteket. Itt a "vége" fele meg ez a 0 bides hiba ami régóta megvan, de már nem javítják. Kb be is zárhatták volna rég a RMAH-t mert ami nem fix magas áras azt így ellopják.
Egyébként mi történt veled Nordic? Mi van az emlegetett 4 karaktereddel? Egy ideig még láttalak, de most az Armory linked alapján "hihetetlen" (upsz, inkább elérhetetlen) a profil információd. A progressen meg egy jó éves a profilod. Le lett zárolva gyanus tevékenység miatt (pl más IP-ről elírtrad a jelszavadat valamikor pár hete?)?
A PoE tényleg egész jól néz ki. Picit jobban merített a D2-ből, picit kevésbé csicsás az effektfelhő, de egész hangulatosnak tűnik. A "skillfa" viszont felemás hatást kelt. Lehet fikázni a D3-at, de a PoE se feltétlen "fejlett". Attól hogy minden statpontot benyomják bele pöttyként még nem lesz jobb, csak nehezebben átlátható. Ez olyan mintha minden elosztott para pontot (D3 2.0-ban) bevágnák a térképre/skill fára és azt mondanák, hogy : "no, ezz már skillfa". Lenne 800 extra "pötty", amiből 50-50 ugyanaz, de legalább átláthatatlan. Kösz nem!
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Nordic
Közösségépítő
válasz mikromanus #72 üzenetére
Mikor jelent meg a D3? 2012? Asszem abban az évben, de emberben logoltam be utoljára. A kiegészítőt nem is fogom megvenni. Nekem 1act meg 1 új kaszt nem ér 10-12 ropit(pláne hogy láttam streamen az egészet, mikor ki lehetett próbálni ptr-en).
A PoE skillfával nem értem mi a baj...Rendben azt aláírom, hogy a pontok nagyrésze statpont, de ez pl megvolt a d2ben is, mármint a statpont osztogatás. Nem azért összetett az a skillfa, mert ezek a statpontos pöttyök azzá teszik, hanem mert ott van benne a maradék 300+ másik nagy csomópont, amivel egyedi lesz a karakter. Szerintem az hogy így van megoldva a statpont gyűjtögetés sokkal jobb, mint az ha szintenként elosztogatok 5-10 pontot, vagy a D3 féle automatikusan elosztom magam, nehogy a játékos használja az eszét.
-
Sirandrish
legenda
A skillfával semmi baj nincs, csak feleslegesen van túlbonyolítva.
Minek kell 1,5KM hosszú pontösszekötős játékot csinálni belőle mikor a pontok nagy része ugyanaz.Most rákukkantottam direkt..elindulsz balra..spelldmg majd spelldmg, majd rakhatsz statot vagy crit chance esetleg cast speed..persze ezek után megint ugyanezek jönnek és megint.
Arról nem beszélve hogy 224méterrel feljebb ugyanúgy jön a spelldmg esetleg lighting dmg..de nem kell félni mert még 12pöttyel később ugyanúgy rakhatsz lighting dmg-re.Persze a böhöm nagy skillfa azt az érzetet kelti hogy te döntesz mindenről, de sajnos pont nem mert ha neked spelldmg kell akkor arra is kell menned és bizony közben ki is kell osztanod olyan pontokat(nem is keveset) amit mondjuk te másra raknál legszívesebben, de nem teheted mert akkor nem lesz spelldmg.
Rengeteg ismétlődő stat van azon a nagyon nagyon NAGYON hosszú skullfán..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Huma
addikt
D2-ben a statokat csak simán szét kellett osztani. Nem szerepeltek a skillfában. Amúgy szerintem is parasztvakítás az hogy a statpontokat beépítették a skillfába. Semmi szerepük nincs ott csak annyi hogy monumentálisabbá, lenyűgözőbbé tegyék a skillfát.
(#74) DjDanee87:
"PCs verzió irányítása más, kontrollerrel kétlem hogy menne."
Az egész csak szoftveres kérdés. Rengeteg játékban lehet választani kontroller és egér+bill között. Kb egy hét alatt összedobták volna Blizznél a normális kontrolleres irányítást PC-re. (Már ha nincs. Eddig még nem kutakodtam utána.)Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
GeryFlash
veterán
válasz mikromanus #72 üzenetére
A PoE skillfáját rajtad kívül még nem láttam embert aki szidta volna, nem tudom mennyit játszottál vele, de nem csak az a lényege, hogy +20 intellect meg hasonló, hanem a nagyon fasza kombókat össze lehet nyomni, és gyakorlatilag annyira változatos spelleket lehet tolni ami utoljára a TES Morrowindben volt.
Arról nem beszélve, hogy ez akkor is nagyon jól jön, amikor haverokkal toljátok, és szépen be lehet osztani, hogy ki lesz dps, tank... A diabloban meg lehetőséged van két kard helyett 1 kard+pajzsot használni.Ehhez képest a Diablo... Inkább nem írom le mert csak felcseszem magamat, egy torchlight univerzumban elmegy, de egy 12 ezer Ft-os játéknál ez egy rossz vicc,
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
#81556480
törölt tag
Ez a játék ölte meg a max payne 3-at
-
mikromanus
veterán
Hát... ha ilyen régen játszottál, akkor csak a lényeget hagytad ki (über, paragon szintek, 1.0.8 patch még megvolt? Ha igen, akkor azért tovább maradtál). Picit finomítottak a D3-n is idővel. Igaz volt olyan játékos aki rákapott a pörgö-forgó-barbár-viccre és mást nem is nyomott órák százain keresztül. Azoknak lehet egysíkú a játék. A skill és a loot rendszer akkor is átalakul ha "Csak" az alap játékkal játszol. Az meg megvan neked (?). PTR-re, vagy később a vanilia/classic játékra azért érdemes lesz visszanézni. Egész más a játék.
Persze idővel minden megunható. Ami hiányzik, vagy elég ziccer és kihagyott, azok a rúnaszavak, meg hogy találnak a magic, rare és némelyik normal itemnek is olyan funkciót ami használható (már a bezúzáson kívül). Egyre inkább afele megy az egész, hogy a mindent ami nem set vagy legend azt kiszórják a fenébe. 1.0.8-ban még van rare item a "High-end" felszerelésben, de kiegben szerintem ez is ki fog kopni. Synergia ugyan lehetne, de ez nem feltétlen kell skillből. Itemeken elég jól össze lehet majd pakolni egy egymást is jól erősítő geart és a skilleket is lehet úgy válogatni, hogy illeszkedjen a buildbe.
Lehet fikázni a D3-at, de nagyságrendekkel többb használható skillje és skillhez használható rúnája van, mint ami a D2-ben volt. Ott volt a célskill, meg a synergiák amiket aktívan kb sose hazsnál a kedves játékos. Az se volt jó, de összességében azért egész jól össze lett rakva a járék. D3-ban nincs hierarchikus egymásra épülés skillben. Lenne benne fantázia, de már ilyesmi gondolom "nem fért bele".. Biztos más a PoE ha ennyire bejön neked. Az "árát" tuti megéri (ingyenes, ugyi?).(#77) GeryFlash
Nincs gond a skillfával, de azért koránt sem olyan "változatos" és előremutató. Ott van egy böszme nagy dzsumbuj, aztán a harmada-ötöde a lényegi változás, a többi meg amolyan háttérzaj. Kis nagyzolás. Nme játszottam vele és nem is tervezem. Vonzó, meg érdekes, de annyira nem, hogy beleugorjak. Bár ha elunom aPTR-t, akkro lehet befektetek pár órát március végéig PoE-re. Az "alap" D3-hoz nincs kedvem már. A tesztelésért meg lököttnek néznek a többiek.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
GeryFlash
veterán
válasz mikromanus #79 üzenetére
Nagyzolásnak valóban nagyzolás, de a Diablo szinte semmilyen lényegi változtatásra nincs lehetőség. Én meg lehet ilyen régi vágású vagyok (19 évesen ), de szerettem a Diablo II-ben is elosztani a stakokat, és talenteknél se néztem soha buildeket (Wownál igen, ott az szinte kötelező).
Amúgy grafikában nem rosszabb a Diablonál, persze a cinematikok sehol nincsenek a Blizzard szinthez (szép is lenne, ha a a 20 fős gárda fele annyi idő alatt 20 annyi pénzből ezt lehozza), és az effektek is talán jobbak a Diablóban, cserében itt tűéles textúrák vannak, nem az a Diablós olajfestmény, hogy ne lássad milyen kis felbontású textúrákat használ a játék, másrészt a növényzet és a tájak is kidolgozottabbak mint a D3-ban,
Az, hogy ingyenes, meg ne riasszon meg, általában én is messzire kerülök minden f2p-t, de ebben tényleg nem kell venned semmit,Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
DjDanee87
addikt
Azért egy diablo esetében nem annyi a kontrolleres használat, mint egy FPSnél vagy autós játéknál. Nézd csak meg a konolzos diablo user interface-ét, és maga a mozgás, skillek használata is másképp működik. Nem menne az olyan egyszerűen, mint ahogy te gondolnád. Nem véletlen jelent meg később a konzolos verzió - nem egy sima port.
Rebourne: Akármennyire is kicsi, de lenne vele munkája a készítőknek és jelenleg elfoglaltak mással (kieggel - aminek jóval többen örülnek szerintem).
Meg szerinted a játékosok hány százaléka az, aki Diablot szeretne játszani 1 gépről több játékossal? Elég macerás mikor a kiesett itemeket mindenki csak egymás után külön-külön tudja megnézni, addig a többiek malmoznak. PCn ott van az interneten keresztüli játék - amivel jóval egyszerűbb megoldani a többjátékos módot. Nincs kiesett idő, mert a másik épp az inventorty-t bújja. Ráadásul szerintem külföldön jóval elterjedtebbek a konzolok, így nem igazán van szükség ilyen PCs megoldásra.[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz GeryFlash #81 üzenetére
VAn ott változtatási lehetőség. Csak ha valamit el akarsz érni, akkor hasznos ha összefüggőek/egymást támogatóak a skilljeid. PoE gondolom ezzel a hierarchikus/skillfa jelleggel ezt ki is kényszeríti. D3-ban magukat a skilleket és rúnákat válogatod össze, hogy minnél jobban illeszkedjen a játékstílusodhoz (+ az itemeket). A kiegben és a 2.0 patchben ez még jobban fog működni, mert a kiugróan erős rúnákat/skilleket átalakították, vagy nerfelték és a gyengéket is szépen felhozták. Nem az van, hogy egy skill ami "kell" és a többi "nem hatékony" avgy épp haszontalan. Egy-egy skillen belül a legtöbb rúnának megvan a helye és van olyan build amiben hasznos lehet. Mondjuk a barbárt folyamatosan nerfelik. Remélem nem lesz kieg megjelenésig túl sok kisebb patch, mert a végén arra se lesz elég a barbi, hogy a csapattársak csomagjait cipelje utánuk, vagy hogy a kis fallenek elől elfusson..
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rebourne
aktív tag
válasz DjDanee87 #82 üzenetére
Mi vagyunk a fogyasztók, akkor miért a Blizzard érdekeit nézzük, és miért nem a sajátunkat? Jó lenne, ha a PC-s verzió tudna offline-t és kontrolleres lokál multit? Igen. Irreális követelés? Nem, mert megcsinálták konzolon. Az R&D a legidőgényesebb, ha már megvan a specifikáció, az implementálás mindössze hónapok kérdése, főleg úgy, hogy a játék többi része készen áll. Innentől kezdve ez egy üzleti döntés volt a Blizzard részéről, amely során a fogyasztók érdekei háttérbe kerültek. Engedd meg, hogy kifejezzem a nemtetszésemet ezzel kapcsolatban.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Sirandrish #75 üzenetére
A skillfával semmi baj nincs, csak feleslegesen van túlbonyolítva. Minek kell 1,5KM hosszú pontösszekötős játékot csinálni belőle mikor a pontok nagy része ugyanaz. - ez nem túlbonyolítás, szerintem. Inkább pont ettől válik összetetté. Persze ez csak akkor derül ki, amikor megtervezed a builded egy laza 2-3ora alatt.
Most rákukkantottam direkt..elindulsz balra..spelldmg majd spelldmg, majd rakhatsz statot vagy crit chance esetleg cast speed..persze ezek után megint ugyanezek jönnek és megint. Arról nem beszélve hogy 224méterrel feljebb ugyanúgy jön a spelldmg esetleg lighting dmg..de nem kell félni mert még 12pöttyel később ugyanúgy rakhatsz lighting dmg-re. - Nézz meg egyszer egy konkrét hc-s buildet. Messze nem abból áll, hogy dmg-re, meg cast-speedre megy a karakter. Számolni kell az armorral, a life-al, az aurákkal, stb. Ha hazaérek melóból esetleg linkelek 1-2 buildet. Egészen vicces amikor egy Marauder egészen máshol köt ki a skillfán, mint ahonnan indult, mivel így lesz kerek egy build az endgameben.
Persze a böhöm nagy skillfa azt az érzetet kelti hogy te döntesz mindenről, de sajnos pont nem mert ha neked spelldmg kell akkor arra is kell menned és bizony közben ki is kell osztanod olyan pontokat(nem is keveset) amit mondjuk te másra raknál legszívesebben, de nem teheted mert akkor nem lesz spelldmg. - nagyon rosszul látod. Itt azért raksz statpontokra(ami szerinted felesleges bonyolítás), mert ilyen a játék mechanikája. Amit te mondasz az kb olyan, mintha a D2ben nem osztottál volna soha statpontot mert felesleges. Itt így szerzel statpontot, máshol meg másképp. Azt kellene észbe vésni, hogy pont ezek miatt a számodra felesleges dolgok miatt nem lehet félisten karaktereket csinálni. Vicces amikor lvl.99en hal meg az ember. És egyre több embernek tetszik meg ez, hogy van kihívás, és nem csak azért mert mp10 ben farmolod a 20x több hp-val rendelkező mobokat.
-
Sirandrish
legenda
A D2ben is előre meg kellett tervezni mert nem volt reset (itt van?) és akkor most mi van?
Ez is csak egy felesleges dolog..kerüljön a reset pénzbe (aktuális játék valutába) vagy legyen limitálva, de ne legyen már az hogy 1500óra játék után véletlenül félreklikkelsz és kuka minden.Nem az a lényeg hogy mire adod hanem az hogy 1 féle stat 24helyen megtalálható..minek?
Miért kell neked 2 spell dmg között kötelező jelleggel még 6-10pontot kiosztanod másra? De kérdezhetem úgy is hogy miért kell neked 2armor között kiosztanod 6-10pontot másra? Érted? Tökmindegy hogy hasznos-e az adott dolog vagy hogy kell-e..miért nem te döntöd el a fejlődésed menetét? Értelmetlen szerintem, még akkor is ha amúgy jól működik.Én nem beszéltem statpontokról, mondjuk az mindenképpen érdekes hogy a skillfán található..
A játékba magába nem szeretnék belemenni mert sok mindent nem tudok róla, de ha jól tudom ez is egy Diablo klón..ergo valamiféle H&S játék. Feltételezem végtelen számú dungeon van benne végtelen számú ellenféllel ha a Diabloba a farmolást magát lenézed.
Gondolom így vélekedhetsz ezután : "Vicces amikor lvl.99en hal meg az ember. És egyre több embernek tetszik meg ez, hogy van kihívás, és nem csak azért mert mp10 ben farmolod a 20x több hp-val rendelkező mobokat."
Egyébként sem értem az összefüggéseket..D3ban is el tudsz hullani para 100on..
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
-
Nordic
Közösségépítő
válasz mikromanus #79 üzenetére
A paragon meg az űber már megvolt az 1.08 már nem. Kb a paragon kb olyan dolog volt ami nem motivált, az übert meg hamar meguntam.
A baltával balance-olást sem bírtam a D3-ban, pont emiatt alakul ki lassan az amit te is mondasz, hogy legendry cuccokon kívül lassan nem lesz értelmes cucc. A D2höz képest valóban használhatóbbak a skillek, de messze nincs annyi lehetőség a skillekben mint mondjuk a PoEban. Tudom, mivel játszottam mindkettővel nem kevés időt.
Azt pontosan a mai napig nem tudom megmondani, miért jön be ennyivel jobban a PoE. Mindenkinek azt szoktam mondani, üljön neki, és fedezze fel. Persze ez sosem történik meg, mert amikor bekerül a játékba az ember kb 2 óra után rájön, hogy ide kell 2-3 hét is mire megtanulja az alapokat, kiismeri a craft rendszert, eljut a mapozásig(persze ezt mind hc-n). Sc-n ugye minden könnyebb, mert ott relatív nem számít a halál.
-
mikromanus
veterán
"Tudom, mivel játszottam mindkettővel nem kevés időt."
Legfeljebb sejted. Az 1..0.8 is elég jelentős átalakulást okozott a játékban, de az alapok megmaradtak. A 2.0-val viszont épp az alapokat verték ki a játék alól. EZ nem kis szépítgetés, hanem teljes újraépítés. Az unalmas (vagy megunt) tömegbuildek eltűnnek, a "kötelező" skill fogalma is megszűnik. Emellett skillezés oldalon marad a rugalmasság. Sokkal több és változatosabba játszható skillek és rúnák köre. Kóstolj esetleg bele a "szar bétába" amit PTR-nek neveznek! Gondolom nem csábulsz vissza hosszabb időre, de egész más élmény lesz mint amit korábban abbahagytál. A látvány majdnem ugyanaz (kisebb csinosítgatás azért mintha lenne benne), minden más változott. Na jó, inkább sokminden.
Persze lehet borzadni, hogy "jajjnincs örökarchon/örökjeti". "Nincs korlátlan fury critből", "Nincs 0 cd minden skillre egy passzívból"... Összességében viszont így jobb... Nem kell aggódni! így is elég casual-friendl marad.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Infranyuszi
tag
Hát .. én nem nagyon szeretem a változásokat, de ezt most nagyon várom. a PTR most tényleg izgalmasabb, bár én csak kipróbáltam, nem tolom, mert nem látom értelmét hosszú távon .. de örülök, hogy vannak akik azért tesztelgetik. Legyen már március vége ..
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Sirandrish #86 üzenetére
Nehéz úgy vitába szállni veled, hogy csak az egyik játékot ismered. Már akkor is feleslegesnek tartottad s sok hasonló passzív pontot, amikor a gamepodos bemutatóm megjelent. Igazából addig, amíg anélkül nézed, hogy kipróbáltad volna egy huzamosabb ideig ez nem is fog változni(ez persze nem baj, nem vagyunk egyformák).
Az hogy felesleges dolgokat kiraksz, hülyeség, már ne haragudj. Amikor megtervezek egy buildet, úgy csinálom a pontelosztást, hogy nincs, vagy csak 1-2 olyan pont van benne, ami felesleges, az elosztható 120 pontból. És ez az amit sokan nem értenek, mert nem játszottak vele.
A farmolás része olyan dolog, hogy ezt sem hasonlithatod a D3hoz, csak részben. Mivel itt nem az van, hogy farmolod a3at mikulásig, hanem farmohatsz bossokat, van 40+ egyedi randomgenerált map, amik tulajdonságai mindig mások(értsd a szörnyek egyedi buffokat kapnak, amik tényleg változatossá teszik a mapozást), és ott vannak a versenyek. Na ez az ami szerintem kiemeli a D3 mellől, de legalabbis teszi olyan minőségi/szórakoztató játékká.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz mikromanus #90 üzenetére
Tudom, olvastam annó az 1.08 patchnotes-ot, figyelemmel követtem a játékot. Tudom mi volt ami változott, és nem győzött meg. Sosem volt örökyetim, se végtelen archon. Ja és pont az volt az egyik legnagyobb bajom, hogy casual-friendly lett.
Sry hogy mindenkinek külön válaszolok, nem hsz vadászatot csinálok, csak mobilról vagyok.Sirandrish: ami meg előzőleg kimaradt... Van lehetőség visszaszedni a passzív pontokat, így ha mellékattintasz, tudod korrigálni, és nem végtelen.
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
Hm. Pedig meg mertem volna esküdni, hogy valaki standard DT-WW "barbit" nyomatott napi sok-sok órában aki Nordic volt. Ebben a buildben a Nagy és Örök Hegyiember" bizony alap. Akkor biztos csak névrokon volt az a Nordic. Vagy a Yeti lefoszlott a testedről, mer' olyan kemény voltál?
edit: vagy csak szenilis vagyok és más volt akire emlékszek csak "N" kezdőbetűs nick-kel.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Sirandrish
legenda
De én nem is akarok vitába szállni pont emiatt, mert a PoE-vel nem játszottam.
De te azt érted hogy én nem erről beszélek?
Akármilyen szerteágazó is a skillfa, korlátok közé vagy szorítva..nem próbálhatsz ki egy full spelldmg-s buildet mert ahhoz hogy elérj X spelldmg-t előtte adnod KELL sok-sok pontot másra..még akkor is ha az a más hasznos.
Illetve a menetét sem te döntöd el hogy hogyan fejlődsz..mert hiába nézel ki te magadnak 2-3 statot amivel operálni szeretnél ha közbe esik 3 másikféle.
Értem én hogy az sem lesz felesleges, de attól még a szabadság mint olyan nincs jelen..Mint pl a Mikró féle buildek a D3-ban.
Lehet hogy nem működtek úgy mint a legpopulárisabbak de kipróbálta mert megtehette és játszani is tudott úgy.Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Sirandrish #95 üzenetére
Igenis lehet full spelldmg-s buildet csinálni, ha olyan castert akarsz, max nem lesz életképes. És ez a D3ban is megvan, csak ott a gearrel csináltad ezt. Az hogy mondjuk közbeesik mondjuk egy plusz manát adó pont miért baj? Kell a mana is a castereknek...beesik egy cast speed? De nagy baj, ha gyorsabban castolsz...hú rakni kell life-ot...annyira baj, hogy itt nem automatikusan kapsz x mennyiséget szintenként? Miért végletekben gondolkodsz? Nem az az ideális, amikor megtalálod a megfelelő balance-ot a karakter állóképessége és a dmg-e között? Pont ugyanezt csinálod szerintem a D3ban is, csak ott gear függő, itt meg nem csak gear, hanem pontfüggő is.
mikromanus: Nem azt mondtam hogy nem volt ww barbim, hanem azt, hogy nem volt örökyetim, ebből adódóan nem is volt olyan hatékony.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
Mindegy..olyan elvakultan véded a játékodat hogy vagy nem érted vagy csak nem akarod megérteni amit mondok
Mondjuk nincs ezzel baj, mert nem a játékot akartam leszólni, csak elmondtam a véleményem az egyik részérőlEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Rebourne
aktív tag
"Pont ugyanezt csinálod szerintem a D3ban is, csak ott gear függő, itt meg nem csak gear, hanem pontfüggő is."
Így van, ezért nincsen garantált kari fejlődés D3-ban, a gear teljesen véletlenszerű, a táp nagyon ritka, és tucatnyi óra múlik el két táposabb drop között, ami a meglévő buildbe még csak nem is kötelezően upgrade. Ezen nem javít semmit a Paragon 2.0 és Loot 2.0, sőt trade nélkül még rosszabb is az RNG függés, mint 1.08-ban volt.
-
Peat;)
veterán
válasz #81556480 #78 üzenetére
Ami klasszisokkal minőségibb munka volt. Megbántam hogy nem azt vettem meg, utána meg már dark soulst vásároltam meg. A diablo részemről törölve örökre, a blizzard = amatőr jelző nálam. Régen nagyon szerettem őket, warcraft sorozat, diablo 1-2, meg örök kedvenc starcraft. De akkor teljesen más minőséget produkáltak a vetélytársakhoz képest.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Sirandrish #97 üzenetére
Értettem, hogy nem a játékot akarod leszólni.
Valószínű akkor inkább azt nem értem, tisztán(vagy félreértem) amit írsz. Talán akkor tudnám könnyen megérteni mire gondolsz, ha kipróbáltad volna, mondjuk 2-3 hétig, és konkrét példákkal tudnád nekem magyarázni(pl. egy builden). Enélkül napestig lehet folytatni, mert máshogy látod te külső szemlélőként a felesleges passzív pontokat(legfőképp azért mert nem ismered a játék működési mechanikáját, hogy mire mi van hatással, meg az sem mindegy milyen aktív skilleket terveztél a buildedbe, mert ugye elsősorban az számít, és ahhoz fejleszted a passzív fádat), meg máshogy én, aki már tavaly január óta tolom.
Lehet hogy az jön le, hogy elvakult vagyok, de nem tartom magam annak. Tisztában vagyok azzal, hogy ez a játék is bőven rendelkezik hibával(melyik nem), azt sem állítom, hogy a D3 szar, mert én is beleöltem 7-800 órát, nem bántam meg a megvételét. Nekem csak az nem tetszett amerre és ahogyan fejlődött(ha azt annak lehet nevezni, hogy pl. szökőévente volt patch - ha jól tudom az 1.08 volt a legutolsó komolyabb ami tavaly májusi, bár ebben nem vagyok biztos). Az ahogy a blizzard support működött az sem kutyaf*sza(ez a kéthavonta bannolunk 300 botoló embert aki már másnap 8 másik accon folytatja, meg a balta-balance-húzások). Itt jegyezném meg hogy a PoE-t kb 40 ember fejleszti, 2 hetente patchelnek, javítanak, balance-olnak, ez is inkább a Blizz szégyene szerintem, hogy náluk a kezdetektől 3-4 havonta tudtak patchelni egy rakat fejlesztővel). Ez az amit ha tagad bárki, na azt lehet blizz-fanatikusnak mondani(nem célozgatok, akinek nem inge...).
Jó játék a D3, de nekem elfogyott a szufla, nem nyújtja azt, amit szeretnék. Ez nem csak a játék hibája, szerintem én is változtam sokat, mások lettek az igényeim. Tudom hiába mondom, hogy próbáld ki 2-3 hétig a PoE-t, valószínű úgysem fogod, de az biztos, hogy tisztábban belelátnál a játékba. Sok embernél szóba került már a passzív fa kérdése, hogy mennyire összetett, mennyire nem, de kb te, Huma és mikromanus fórumtárs az egyedüli, aki azt hozta fel ellenérvnek, hogy sok a felesleges pont, legalábbis innen pH!-ról rátok emlékszem egyedül. Volt még 1-2 akinek a nick-jére nem emlékszem, de ők akkor hozzá is tették, hogy minden véleményt a closed béta alapján formáltak, ami azért homlokegyenest más játék volt akkor, így ezeket nem számítottam ide.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.