Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
Ez jellemzően a játékosok fele szokott lenni, de az utóbbi időben Kínában jobban esett az aktív játékosok száma, mint Nyugaton - vagyis lehetséges, hogy már megfordult az arány.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
A D3 AH-ját a D2 külsős eladási oldalai miatt hozták létre. Gyakorlatilag a Blizzard megcsinálta a játékot, és mások kerestek vele (ezért nincs multis szerverkészítési lehetőség a Starcraft 2-ben sem). Szerintem ez eléggé érthető álláspont volt részükről.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Dr. Akula #57 üzenetére
Dehogynem. Ezzel a módszerrel megfogták a warezt, mert a szerver működtetéséhez szükséges adatokat hangyányit nehezebb megszerezni...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
-
Wolverine
félisten
A konkrétan a D3-on dolgozó fejlesztők száma valsz. a Blizzardnál sem több 40-nél. És vannak olyan részlegek, akik több játékba is folyamatosan dolgoznak (mint pl. az art).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Rebourne #102 üzenetére
Szerintem nemcsak a CGI animációkat készítő gárda osztott, hanem az in-game artokat készítők között is van átjárás. Az pedig teljesen biztos, hogy a belsős tesztelést a többi játékon dolgozó fejlesztők is végzik, nemcsak a Q&A csapat (anno szó volt róla egy interjúban, hogy pl. a WoW akkori egyik vezető fejlesztője egyben egy D3-as belsős tesztcsapattal is dolgozott).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz GeryFlash #105 üzenetére
Nincsenek konkrét adataim. Viszont az is kérdés, hogy kit tekintünk ez esetben fejlesztőnek: a kódert, a level designert, a questeket író csapatot stb. No meg az is, hogy a gárdából ki mivel foglalkozik. van-e, akinek több területen is van dolga a játék készítése közben, vagy alapvetően mindenki csak egy területtel foglalkozik és a többihez maximum tanácsokat, ötleteket ad.
Összességében valsz. többen dolgoznak a D3-on, mint a PoE-n, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy ettől gyorsabban is fog menni a dolog.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-