Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz Nordic #20 üzenetére

    Tavaly tavasszal 1-2 millió játékosról beszélt Jay Wilson. Mostmár egészen biztosan millió alatt van.

  • kona005

    senior tag

    válasz Nordic #20 üzenetére

    Teljesen mindegy mennyi aktív felhasználó van 15 millióan megvették es szerintem őket ez érdekli.

  • kona005

    senior tag

    válasz Nordic #25 üzenetére

    Persze, értem mit mondasz.

    De attól még megvehetik sokan még mindig, meg ennyi idő után nem mondanám még azért azt hogy nem időtálló. Kicsit most ráunt gondolom mindenki, de majd előveszik. D2-höz persze nem lehet hasonlítani, már csak azért sem mert teljesen más világ volt akkor és most. Nagyobb hűűűű volt akkor mint most a D3 :)

  • kona005

    senior tag

    válasz Nordic #27 üzenetére

    tudod miért hasonlítom a d2-höz? Mert azt még most is rengetegen tolják bneten.

    És azt honnan veszed hogy ezt nem fogják :F
    Meg azért már a D2 kint van egy ideje, és ha most sem lesz mondjuk 8-10 évig új Diablo ezt is fogják hidd el :K

    [ Szerkesztve ]

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz Nordic #45 üzenetére

    Egyikőtökkel sem egyezek. A barátok közötti kereskedés szerves része volt a Diablónak, és kis közösségekben jól működött D2-ben. D3-ban az AH túlkapás volt, és több szempontból is káros volt a játékra nézve, de erre nem az a megoldás, hogy akkor az összes használható erősségű cucc kereskedelmét letiltják. Ez a fejlesztők szegénysége, csináltak egy online only single player játékot, ahol lehet 3 átlagos intelligenciával rendelkező csatlósod...

    Ha a meglévő, Blizzard által moderált, kereskedelem nélküli módok mellé lenne játékosok által moderált offline, vagy LAN/VPN mód, egy szót se szólnék. De így a játék ismét egy kiemelt jellemzővel lett kevesebb az elődökhöz képest. Ez tény.

    [ Szerkesztve ]

  • Wolverine

    félisten

    válasz Nordic #45 üzenetére

    A D3 AH-ját a D2 külsős eladási oldalai miatt hozták létre. Gyakorlatilag a Blizzard megcsinálta a játékot, és mások kerestek vele (ezért nincs multis szerverkészítési lehetőség a Starcraft 2-ben sem). Szerintem ez eléggé érthető álláspont volt részükről.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • mikromanus

    veterán

    válasz Nordic #45 üzenetére

    Azért került bele a D3-ba a pénz (vagyis a RMAH és az AH), mert a D2 alapján erre volt igény. A d2jsp pont erre volt a d2-ben Az más kérdés, hogy hosszú távon macerásabbnak érezték mint ami hasznot hoz. Ha jól megcsinálják még hasznos is lehetett volna, de elég amatőr hibákat vétettek. Eleinte ott volt, hogy a PC óráját visszaállítva lehetett törölni az AH-ba rakott itemeket/ügyleteket. Itt a "vége" fele meg ez a 0 bides hiba ami régóta megvan, de már nem javítják. Kb be is zárhatták volna rég a RMAH-t mert ami nem fix magas áras azt így ellopják.

    Egyébként mi történt veled Nordic? Mi van az emlegetett 4 karaktereddel? Egy ideig még láttalak, de most az Armory linked alapján "hihetetlen" (upsz, inkább elérhetetlen) a profil információd. A progressen meg egy jó éves a profilod. Le lett zárolva gyanus tevékenység miatt (pl más IP-ről elírtrad a jelszavadat valamikor pár hete?)?

    A PoE tényleg egész jól néz ki. Picit jobban merített a D2-ből, picit kevésbé csicsás az effektfelhő, de egész hangulatosnak tűnik. A "skillfa" viszont felemás hatást kelt. Lehet fikázni a D3-at, de a PoE se feltétlen "fejlett". Attól hogy minden statpontot benyomják bele pöttyként még nem lesz jobb, csak nehezebben átlátható. Ez olyan mintha minden elosztott para pontot (D3 2.0-ban) bevágnák a térképre/skill fára és azt mondanák, hogy : "no, ezz már skillfa". Lenne 800 extra "pötty", amiből 50-50 ugyanaz, de legalább átláthatatlan. Kösz nem!

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Nordic #73 üzenetére

    A skillfával semmi baj nincs, csak feleslegesen van túlbonyolítva.
    Minek kell 1,5KM hosszú pontösszekötős játékot csinálni belőle mikor a pontok nagy része ugyanaz.

    Most rákukkantottam direkt..elindulsz balra..spelldmg majd spelldmg, majd rakhatsz statot vagy crit chance esetleg cast speed..persze ezek után megint ugyanezek jönnek és megint.
    Arról nem beszélve hogy 224méterrel feljebb ugyanúgy jön a spelldmg esetleg lighting dmg..de nem kell félni mert még 12pöttyel később ugyanúgy rakhatsz lighting dmg-re.

    Persze a böhöm nagy skillfa azt az érzetet kelti hogy te döntesz mindenről, de sajnos pont nem mert ha neked spelldmg kell akkor arra is kell menned és bizony közben ki is kell osztanod olyan pontokat(nem is keveset) amit mondjuk te másra raknál legszívesebben, de nem teheted mert akkor nem lesz spelldmg.

    Rengeteg ismétlődő stat van azon a nagyon nagyon NAGYON hosszú skullfán..

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Huma

    addikt

    válasz Nordic #73 üzenetére

    D2-ben a statokat csak simán szét kellett osztani. Nem szerepeltek a skillfában. Amúgy szerintem is parasztvakítás az hogy a statpontokat beépítették a skillfába. Semmi szerepük nincs ott csak annyi hogy monumentálisabbá, lenyűgözőbbé tegyék a skillfát.

    (#74) DjDanee87:
    "PCs verzió irányítása más, kontrollerrel kétlem hogy menne."
    Az egész csak szoftveres kérdés. Rengeteg játékban lehet választani kontroller és egér+bill között. Kb egy hét alatt összedobták volna Blizznél a normális kontrolleres irányítást PC-re. (Már ha nincs. Eddig még nem kutakodtam utána.)

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • mikromanus

    veterán

    válasz Nordic #73 üzenetére

    Hát... ha ilyen régen játszottál, akkor csak a lényeget hagytad ki (über, paragon szintek, 1.0.8 patch még megvolt? Ha igen, akkor azért tovább maradtál). Picit finomítottak a D3-n is idővel. Igaz volt olyan játékos aki rákapott a pörgö-forgó-barbár-viccre és mást nem is nyomott órák százain keresztül. Azoknak lehet egysíkú a játék. :C A skill és a loot rendszer akkor is átalakul ha "Csak" az alap játékkal játszol. Az meg megvan neked (?). PTR-re, vagy később a vanilia/classic játékra azért érdemes lesz visszanézni. Egész más a játék.
    Persze idővel minden megunható. Ami hiányzik, vagy elég ziccer és kihagyott, azok a rúnaszavak, meg hogy találnak a magic, rare és némelyik normal itemnek is olyan funkciót ami használható (már a bezúzáson kívül). Egyre inkább afele megy az egész, hogy a mindent ami nem set vagy legend azt kiszórják a fenébe. 1.0.8-ban még van rare item a "High-end" felszerelésben, de kiegben szerintem ez is ki fog kopni. Synergia ugyan lehetne, de ez nem feltétlen kell skillből. Itemeken elég jól össze lehet majd pakolni egy egymást is jól erősítő geart és a skilleket is lehet úgy válogatni, hogy illeszkedjen a buildbe.
    Lehet fikázni a D3-at, de nagyságrendekkel többb használható skillje és skillhez használható rúnája van, mint ami a D2-ben volt. Ott volt a célskill, meg a synergiák amiket aktívan kb sose hazsnál a kedves játékos. Az se volt jó, de összességében azért egész jól össze lett rakva a járék. D3-ban nincs hierarchikus egymásra épülés skillben. Lenne benne fantázia, de már ilyesmi gondolom "nem fért bele".. Biztos más a PoE ha ennyire bejön neked. Az "árát" tuti megéri (ingyenes, ugyi?). :DDD

    (#77) GeryFlash
    Nincs gond a skillfával, de azért koránt sem olyan "változatos" és előremutató. Ott van egy böszme nagy dzsumbuj, aztán a harmada-ötöde a lényegi változás, a többi meg amolyan háttérzaj. Kis nagyzolás. Nme játszottam vele és nem is tervezem. Vonzó, meg érdekes, de annyira nem, hogy beleugorjak. Bár ha elunom aPTR-t, akkro lehet befektetek pár órát március végéig PoE-re. Az "alap" D3-hoz nincs kedvem már. A tesztelésért meg lököttnek néznek a többiek. :DD

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Nordic #85 üzenetére

    A D2ben is előre meg kellett tervezni mert nem volt reset (itt van?) és akkor most mi van?
    Ez is csak egy felesleges dolog..kerüljön a reset pénzbe (aktuális játék valutába) vagy legyen limitálva, de ne legyen már az hogy 1500óra játék után véletlenül félreklikkelsz és kuka minden.

    Nem az a lényeg hogy mire adod hanem az hogy 1 féle stat 24helyen megtalálható..minek?
    Miért kell neked 2 spell dmg között kötelező jelleggel még 6-10pontot kiosztanod másra? De kérdezhetem úgy is hogy miért kell neked 2armor között kiosztanod 6-10pontot másra? Érted? Tökmindegy hogy hasznos-e az adott dolog vagy hogy kell-e..miért nem te döntöd el a fejlődésed menetét? Értelmetlen szerintem, még akkor is ha amúgy jól működik.

    Én nem beszéltem statpontokról, mondjuk az mindenképpen érdekes hogy a skillfán található..

    A játékba magába nem szeretnék belemenni mert sok mindent nem tudok róla, de ha jól tudom ez is egy Diablo klón..ergo valamiféle H&S játék. Feltételezem végtelen számú dungeon van benne végtelen számú ellenféllel ha a Diabloba a farmolást magát lenézed.

    Gondolom így vélekedhetsz ezután : "Vicces amikor lvl.99en hal meg az ember. És egyre több embernek tetszik meg ez, hogy van kihívás, és nem csak azért mert mp10 ben farmolod a 20x több hp-val rendelkező mobokat."

    Egyébként sem értem az összefüggéseket..D3ban is el tudsz hullani para 100on.. :K

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • mikromanus

    veterán

    válasz Nordic #89 üzenetére

    "Tudom, mivel játszottam mindkettővel nem kevés időt."

    Legfeljebb sejted. Az 1..0.8 is elég jelentős átalakulást okozott a játékban, de az alapok megmaradtak. A 2.0-val viszont épp az alapokat verték ki a játék alól. EZ nem kis szépítgetés, hanem teljes újraépítés. Az unalmas (vagy megunt) tömegbuildek eltűnnek, a "kötelező" skill fogalma is megszűnik. Emellett skillezés oldalon marad a rugalmasság. Sokkal több és változatosabba játszható skillek és rúnák köre. Kóstolj esetleg bele a "szar bétába" amit PTR-nek neveznek! Gondolom nem csábulsz vissza hosszabb időre, de egész más élmény lesz mint amit korábban abbahagytál. A látvány majdnem ugyanaz (kisebb csinosítgatás azért mintha lenne benne), minden más változott. Na jó, inkább sokminden. :DD

    Persze lehet borzadni, hogy "jajjnincs örökarchon/örökjeti". "Nincs korlátlan fury critből", "Nincs 0 cd minden skillre egy passzívból"... Összességében viszont így jobb... Nem kell aggódni! így is elég casual-friendl marad. ;)

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • mikromanus

    veterán

    válasz Nordic #93 üzenetére

    Hm. Pedig meg mertem volna esküdni, hogy valaki standard DT-WW "barbit" nyomatott napi sok-sok órában aki Nordic volt. Ebben a buildben a Nagy és Örök Hegyiember" bizony alap. Akkor biztos csak névrokon volt az a Nordic. Vagy a Yeti lefoszlott a testedről, mer' olyan kemény voltál? :D

    edit: vagy csak szenilis vagyok és más volt akire emlékszek csak "N" kezdőbetűs nick-kel. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Nordic #92 üzenetére

    De én nem is akarok vitába szállni pont emiatt, mert a PoE-vel nem játszottam.
    De te azt érted hogy én nem erről beszélek?
    Akármilyen szerteágazó is a skillfa, korlátok közé vagy szorítva..nem próbálhatsz ki egy full spelldmg-s buildet mert ahhoz hogy elérj X spelldmg-t előtte adnod KELL sok-sok pontot másra..még akkor is ha az a más hasznos.
    Illetve a menetét sem te döntöd el hogy hogyan fejlődsz..mert hiába nézel ki te magadnak 2-3 statot amivel operálni szeretnél ha közbe esik 3 másikféle.
    Értem én hogy az sem lesz felesleges, de attól még a szabadság mint olyan nincs jelen..

    Mint pl a Mikró féle buildek a D3-ban.
    Lehet hogy nem működtek úgy mint a legpopulárisabbak de kipróbálta mert megtehette és játszani is tudott úgy.

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Nordic #96 üzenetére

    Mindegy..olyan elvakultan véded a játékodat hogy vagy nem érted vagy csak nem akarod megérteni amit mondok :B
    Mondjuk nincs ezzel baj, mert nem a játékot akartam leszólni, csak elmondtam a véleményem az egyik részéről :K

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz Nordic #96 üzenetére

    "Pont ugyanezt csinálod szerintem a D3ban is, csak ott gear függő, itt meg nem csak gear, hanem pontfüggő is."

    Így van, ezért nincsen garantált kari fejlődés D3-ban, a gear teljesen véletlenszerű, a táp nagyon ritka, és tucatnyi óra múlik el két táposabb drop között, ami a meglévő buildbe még csak nem is kötelezően upgrade. Ezen nem javít semmit a Paragon 2.0 és Loot 2.0, sőt trade nélkül még rosszabb is az RNG függés, mint 1.08-ban volt.

  • Wolverine

    félisten

    válasz Nordic #100 üzenetére

    A konkrétan a D3-on dolgozó fejlesztők száma valsz. a Blizzardnál sem több 40-nél. És vannak olyan részlegek, akik több játékba is folyamatosan dolgoznak (mint pl. az art).

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

Új hozzászólás Aktív témák