Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Prof #12 üzenetére

    A PoE-ban nem horror a kereskedés, csak nem trade channelen kell csinálni, hanem fórumon, online keresővel. Ha érdekel dobj privit, és kifejtem hogyan. Messze nem olyan bonyolult, mint a trade channel spam...

    Szép szám, bár arra kíváncsi lennék ebből mennyi a bot, illetve mennyi az aktuális játékosbázis, mert gyanítom, hogy nem játszanak vele 15 millióan :U (szerintem a 7millió aktív játékos sincs meg)

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz kona005 #22 üzenetére

    Tény...csak ebből látszik, hogy nem lett annyira időtálló, mint mondjuk a d2. Ezt rá lehet fogni sok mindenre(grafika, játékmenet, fejlődés, end game - ez utóbbi nagyon nincs is), de azért az előd szemszögéből vizsgálva elég durva.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz kona005 #26 üzenetére

    "D2-höz persze nem lehet hasonlítani, már csak azért sem mert teljesen más világ volt akkor és most. Nagyobb hűűűű volt akkor mint most a D3" - tudod miért hasonlítom a d2-höz? Mert azt még most is rengetegen tolják bneten. :U A kieg csupán azért fog nagy számban fogyni, mert a blizz okosan csinálja...ha nem lesz kieged megszívtad, kb értelmetlen lesz az alappal játszani. Ha diablozni akarsz szépen fizesd ki a 10-12k-t. Nem mondom, hogy hibáztatom őket...manapság minden cég ott csap le a profitra ahol nem szégyelli, csak az tölt el szomorúsággal, hogy a Blizzard is elment ebbe az irányba. Már nem a játékos az első náluk sem.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz GeryFlash #31 üzenetére

    A grafika az elég szubjektív dolog, függetlenül attól hogy a PoE grafja nekem is jobban bejön a sokkal darkosabb mivolta miatt, de játékmenetben tényleg veri a D3-at. És amúgyis már 40+ fő dolgozik a GGG-nél.:D

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Wolverine #41 üzenetére

    Én inkább "noob friendly-nek" mondanám, mint improved-nek.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Huma #44 üzenetére

    Igazából az lett volna jó, ha bele sem kerül...de ugye az az átkozott pénz. A d2-nek sem volt eszméletlen jó dropja, még a kieggel sem, de azért az durva, hogy a d3-ban a 4 meglévő karakterem egyikén sem volt olyan cucc amit játék közben találtam. Mindent AH-ban vettem, mert muszáj volt, ha haladni akartam. Ezért is lett elegem az értelmetlen farmolásból.

    [ Szerkesztve ]

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz mikromanus #72 üzenetére

    Mikor jelent meg a D3? 2012? Asszem abban az évben, de emberben logoltam be utoljára. A kiegészítőt nem is fogom megvenni. Nekem 1act meg 1 új kaszt nem ér 10-12 ropit(pláne hogy láttam streamen az egészet, mikor ki lehetett próbálni ptr-en).

    A PoE skillfával nem értem mi a baj...Rendben azt aláírom, hogy a pontok nagyrésze statpont, de ez pl megvolt a d2ben is, mármint a statpont osztogatás. Nem azért összetett az a skillfa, mert ezek a statpontos pöttyök azzá teszik, hanem mert ott van benne a maradék 300+ másik nagy csomópont, amivel egyedi lesz a karakter. Szerintem az hogy így van megoldva a statpont gyűjtögetés sokkal jobb, mint az ha szintenként elosztogatok 5-10 pontot, vagy a D3 féle automatikusan elosztom magam, nehogy a játékos használja az eszét.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Sirandrish #75 üzenetére

    A skillfával semmi baj nincs, csak feleslegesen van túlbonyolítva. Minek kell 1,5KM hosszú pontösszekötős játékot csinálni belőle mikor a pontok nagy része ugyanaz. - ez nem túlbonyolítás, szerintem. Inkább pont ettől válik összetetté. Persze ez csak akkor derül ki, amikor megtervezed a builded egy laza 2-3ora alatt.

    Most rákukkantottam direkt..elindulsz balra..spelldmg majd spelldmg, majd rakhatsz statot vagy crit chance esetleg cast speed..persze ezek után megint ugyanezek jönnek és megint. Arról nem beszélve hogy 224méterrel feljebb ugyanúgy jön a spelldmg esetleg lighting dmg..de nem kell félni mert még 12pöttyel később ugyanúgy rakhatsz lighting dmg-re. - Nézz meg egyszer egy konkrét hc-s buildet. Messze nem abból áll, hogy dmg-re, meg cast-speedre megy a karakter. Számolni kell az armorral, a life-al, az aurákkal, stb. Ha hazaérek melóból esetleg linkelek 1-2 buildet. Egészen vicces amikor egy Marauder egészen máshol köt ki a skillfán, mint ahonnan indult, mivel így lesz kerek egy build az endgameben.

    Persze a böhöm nagy skillfa azt az érzetet kelti hogy te döntesz mindenről, de sajnos pont nem mert ha neked spelldmg kell akkor arra is kell menned és bizony közben ki is kell osztanod olyan pontokat(nem is keveset) amit mondjuk te másra raknál legszívesebben, de nem teheted mert akkor nem lesz spelldmg. - nagyon rosszul látod. Itt azért raksz statpontokra(ami szerinted felesleges bonyolítás), mert ilyen a játék mechanikája. Amit te mondasz az kb olyan, mintha a D2ben nem osztottál volna soha statpontot mert felesleges. Itt így szerzel statpontot, máshol meg másképp. Azt kellene észbe vésni, hogy pont ezek miatt a számodra felesleges dolgok miatt nem lehet félisten karaktereket csinálni. Vicces amikor lvl.99en hal meg az ember. És egyre több embernek tetszik meg ez, hogy van kihívás, és nem csak azért mert mp10 ben farmolod a 20x több hp-val rendelkező mobokat.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz mikromanus #79 üzenetére

    A paragon meg az űber már megvolt az 1.08 már nem. Kb a paragon kb olyan dolog volt ami nem motivált, az übert meg hamar meguntam.

    A baltával balance-olást sem bírtam a D3-ban, pont emiatt alakul ki lassan az amit te is mondasz, hogy legendry cuccokon kívül lassan nem lesz értelmes cucc. A D2höz képest valóban használhatóbbak a skillek, de messze nincs annyi lehetőség a skillekben mint mondjuk a PoEban. Tudom, mivel játszottam mindkettővel nem kevés időt.

    Azt pontosan a mai napig nem tudom megmondani, miért jön be ennyivel jobban a PoE. Mindenkinek azt szoktam mondani, üljön neki, és fedezze fel. Persze ez sosem történik meg, mert amikor bekerül a játékba az ember kb 2 óra után rájön, hogy ide kell 2-3 hét is mire megtanulja az alapokat, kiismeri a craft rendszert, eljut a mapozásig(persze ezt mind hc-n). Sc-n ugye minden könnyebb, mert ott relatív nem számít a halál.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Sirandrish #86 üzenetére

    Nehéz úgy vitába szállni veled, hogy csak az egyik játékot ismered. Már akkor is feleslegesnek tartottad s sok hasonló passzív pontot, amikor a gamepodos bemutatóm megjelent. Igazából addig, amíg anélkül nézed, hogy kipróbáltad volna egy huzamosabb ideig ez nem is fog változni(ez persze nem baj, nem vagyunk egyformák).

    Az hogy felesleges dolgokat kiraksz, hülyeség, már ne haragudj. Amikor megtervezek egy buildet, úgy csinálom a pontelosztást, hogy nincs, vagy csak 1-2 olyan pont van benne, ami felesleges, az elosztható 120 pontból. És ez az amit sokan nem értenek, mert nem játszottak vele.

    A farmolás része olyan dolog, hogy ezt sem hasonlithatod a D3hoz, csak részben. Mivel itt nem az van, hogy farmolod a3at mikulásig, hanem farmohatsz bossokat, van 40+ egyedi randomgenerált map, amik tulajdonságai mindig mások(értsd a szörnyek egyedi buffokat kapnak, amik tényleg változatossá teszik a mapozást), és ott vannak a versenyek. Na ez az ami szerintem kiemeli a D3 mellől, de legalabbis teszi olyan minőségi/szórakoztató játékká.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz mikromanus #90 üzenetére

    Tudom, olvastam annó az 1.08 patchnotes-ot, figyelemmel követtem a játékot. Tudom mi volt ami változott, és nem győzött meg. Sosem volt örökyetim, se végtelen archon. Ja és pont az volt az egyik legnagyobb bajom, hogy casual-friendly lett.
    Sry hogy mindenkinek külön válaszolok, nem hsz vadászatot csinálok, csak mobilról vagyok.

    Sirandrish: ami meg előzőleg kimaradt... Van lehetőség visszaszedni a passzív pontokat, így ha mellékattintasz, tudod korrigálni, és nem végtelen.

    [ Szerkesztve ]

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Sirandrish #95 üzenetére

    Igenis lehet full spelldmg-s buildet csinálni, ha olyan castert akarsz, max nem lesz életképes. És ez a D3ban is megvan, csak ott a gearrel csináltad ezt. Az hogy mondjuk közbeesik mondjuk egy plusz manát adó pont miért baj? Kell a mana is a castereknek...beesik egy cast speed? De nagy baj, ha gyorsabban castolsz...hú rakni kell life-ot...annyira baj, hogy itt nem automatikusan kapsz x mennyiséget szintenként? Miért végletekben gondolkodsz? Nem az az ideális, amikor megtalálod a megfelelő balance-ot a karakter állóképessége és a dmg-e között? Pont ugyanezt csinálod szerintem a D3ban is, csak ott gear függő, itt meg nem csak gear, hanem pontfüggő is.

    mikromanus: Nem azt mondtam hogy nem volt ww barbim, hanem azt, hogy nem volt örökyetim, ebből adódóan nem is volt olyan hatékony.

    [ Szerkesztve ]

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Sirandrish #97 üzenetére

    Értettem, hogy nem a játékot akarod leszólni.

    Valószínű akkor inkább azt nem értem, tisztán(vagy félreértem) amit írsz. Talán akkor tudnám könnyen megérteni mire gondolsz, ha kipróbáltad volna, mondjuk 2-3 hétig, és konkrét példákkal tudnád nekem magyarázni(pl. egy builden). Enélkül napestig lehet folytatni, mert máshogy látod te külső szemlélőként a felesleges passzív pontokat(legfőképp azért mert nem ismered a játék működési mechanikáját, hogy mire mi van hatással, meg az sem mindegy milyen aktív skilleket terveztél a buildedbe, mert ugye elsősorban az számít, és ahhoz fejleszted a passzív fádat), meg máshogy én, aki már tavaly január óta tolom.

    Lehet hogy az jön le, hogy elvakult vagyok, de nem tartom magam annak. Tisztában vagyok azzal, hogy ez a játék is bőven rendelkezik hibával(melyik nem), azt sem állítom, hogy a D3 szar, mert én is beleöltem 7-800 órát, nem bántam meg a megvételét. Nekem csak az nem tetszett amerre és ahogyan fejlődött(ha azt annak lehet nevezni, hogy pl. szökőévente volt patch - ha jól tudom az 1.08 volt a legutolsó komolyabb ami tavaly májusi, bár ebben nem vagyok biztos). Az ahogy a blizzard support működött az sem kutyaf*sza(ez a kéthavonta bannolunk 300 botoló embert aki már másnap 8 másik accon folytatja, meg a balta-balance-húzások). Itt jegyezném meg hogy a PoE-t kb 40 ember fejleszti, 2 hetente patchelnek, javítanak, balance-olnak, ez is inkább a Blizz szégyene szerintem, hogy náluk a kezdetektől 3-4 havonta tudtak patchelni egy rakat fejlesztővel). Ez az amit ha tagad bárki, na azt lehet blizz-fanatikusnak mondani(nem célozgatok, akinek nem inge...).

    Jó játék a D3, de nekem elfogyott a szufla, nem nyújtja azt, amit szeretnék. Ez nem csak a játék hibája, szerintem én is változtam sokat, mások lettek az igényeim. Tudom hiába mondom, hogy próbáld ki 2-3 hétig a PoE-t, valószínű úgysem fogod, de az biztos, hogy tisztábban belelátnál a játékba. Sok embernél szóba került már a passzív fa kérdése, hogy mennyire összetett, mennyire nem, de kb te, Huma és mikromanus fórumtárs az egyedüli, aki azt hozta fel ellenérvnek, hogy sok a felesleges pont, legalábbis innen pH!-ról rátok emlékszem egyedül. ;] Volt még 1-2 akinek a nick-jére nem emlékszem, de ők akkor hozzá is tették, hogy minden véleményt a closed béta alapján formáltak, ami azért homlokegyenest más játék volt akkor, így ezeket nem számítottam ide.

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz Wolverine #101 üzenetére

    Ez az, amit konkrét hiteles számok nélkül nem fogok elhinni.

Új hozzászólás Aktív témák