Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
A konkrétan a D3-on dolgozó fejlesztők száma valsz. a Blizzardnál sem több 40-nél. És vannak olyan részlegek, akik több játékba is folyamatosan dolgoznak (mint pl. az art).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Rebourne
aktív tag
válasz Wolverine #101 üzenetére
Megjelenéskor a Diablo 3 csapat 75 fős volt, azóta nagyobb, a konzolos csapatot is oda véve, és valószínűleg a leállított Titan-os csapatból is került ide (a nagyja onnan a WoW-hoz került).
Míg tanácsokkal, visszajelzéssel természetesen segítik egymást a különböző játékokon dolgozók, de a Blizzardban a CGI animációs csapaton kívül nincsen osztott részleg, ami a játékgyártási tevékenységeket illeti.
Nem linkelek, mert több különböző cikket most nem bányászok elő, de ez mind publikus infó.
-
Wolverine
félisten
válasz Rebourne #102 üzenetére
Szerintem nemcsak a CGI animációkat készítő gárda osztott, hanem az in-game artokat készítők között is van átjárás. Az pedig teljesen biztos, hogy a belsős tesztelést a többi játékon dolgozó fejlesztők is végzik, nemcsak a Q&A csapat (anno szó volt róla egy interjúban, hogy pl. a WoW akkori egyik vezető fejlesztője egyben egy D3-as belsős tesztcsapattal is dolgozott).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
GeryFlash
veterán
válasz Wolverine #101 üzenetére
Ezt légyszi támaszd már alá
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Wolverine
félisten
válasz GeryFlash #105 üzenetére
Nincsenek konkrét adataim. Viszont az is kérdés, hogy kit tekintünk ez esetben fejlesztőnek: a kódert, a level designert, a questeket író csapatot stb. No meg az is, hogy a gárdából ki mivel foglalkozik. van-e, akinek több területen is van dolga a játék készítése közben, vagy alapvetően mindenki csak egy területtel foglalkozik és a többihez maximum tanácsokat, ötleteket ad.
Összességében valsz. többen dolgoznak a D3-on, mint a PoE-n, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy ettől gyorsabban is fog menni a dolog.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
trufa12
addikt
kb ennyire eredeti a diablo 3 meg 2
a zenét is lopták 1 részben .
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
mikromanus
veterán
ööö... Ebben mit kellene észrevenni? Az eleján gitár szól és a Diablo 2-3-ban is van ilyen rész? Már ahol van gitár? Hú, pereljükbeeee!
Most komolyan... Nyugodt lehetsz, hogy ha máshonnan átemelt anyagok vannak benne, akkor perkálnak a szerzőnek. Már ha jogvédelem alá esik. Hallottál már olyasmit, hogy x-y lenyúlásért perelik a Blizzt? Mert én nem. Amerikában pedig hagyománya van a pereskedésnek (is).Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
trufa12
addikt
válasz mikromanus #109 üzenetére
Csak érdekessége végett nyomtam be
Nem kell így felszívni magadAz élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
mikromanus
veterán
A zene jó, de hogy az első pár hang emlékeztet valami másra attól még nem kell "lebüdösnyúlóslustadisznyózni" a fejlesztőket. Nem szívtam fel magam, csak még pörög a délelőtti koffein-hatás
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
trufa12
addikt
válasz mikromanus #111 üzenetére
csak arra akartam rávilágítani hogy 90 es albumról van
Szóval valaki nagyon szerette a panterát a blizztől annó .
[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-