Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
-Nem kell rombolható környezet, ez nem BF, és igazábol se volt rombolható környezet a valóságban sem akkor még.
-Az animációk korhűek, akkoriban az emberek így mozogtak.Hozzátenném, 1939-45 között a fizikai ismereteink nem voltak ugyanazon a szinten, mint ma, így ne is várja senki, hogy egy korhű játékban a mai fizikát látja majd. Űrhajók sincsenek benne, ez 2. világháborús játék.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Milyen vélemény? Én bohócnak tartom őket. Nem a véleményük, a stílusuk miatt, annyira tartom, mint filmes témában az Agency-s Szirmai gyereket. Én a Ghosts-ig játszottam idáig a CoD egyjátékos móddal, teljesen jó, szórakoztató akciók. A többi nem izgat a túlzott futurisztikus hadviselés miatt. A WWII-t még nem próbáltam, kéne majd egy akció, meg egy ingyenes hétvége, hogy lássam, miként fut a gépemen. Másra úgyse jó az ingyen hétvége, single-t nem adják mellé 1-2 órára se.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
A korábbi részekben voltak szovjet küldetések is. Nem tudom, itt van-e most. Én szerettem azokat, már csak a másfajta fegyverek, táj miatt is. A United Offensive (máig legnehezebb CoD szerintem) vége meg talán a kurszki csata volt. Jó lenne ilyeneket látni korszerűbb motorral is. Ahogy láttam, hallottam, a WWII véresebb az utóbbi pár résznél. A World at War-ban volt ez utoljára jobban megcsinálva, ott aztán a nagy kaliber vitte a kezet-lábat, még talán, kicsit visszafogottabban a Black Ops 1-ben volt hasonló. Kicsit sajnálom, hogy nem fektetnek erre nagyobb hangsúlyt (sima zombis meg egyéb horroroknál se), pedig a jó sebzésmodell sem új keletű (Soldier of Fortune, 2000...).
Történelem javításon mit értesz? Teljesen egyértelmű, hogy egy amerikai játékban amerikaiak a fő karakterek, és olyan hadieseményeket dolgoznak fel, amiből győztesen kerültek ki, és teljesen természetes, hogy nem német egyenruhában kell amerikaiakat ölni. Ez még akkor is természetes, ha eltekintünk a híres amerikai nacionalizmustól.
Az, hogy egy kereskedelmileg is jelentéktelen balkáni banánköztársaságban az amúgy is torrentező vásárlók mit gondolnak erről, szerintem teljesen lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Utánanézés nélkül:
Call of Duty
Call of Duty: United Offensive
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: World at War
Call of Duty : Modern Warfare 2
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty : Modern Warfare 3
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Ghosts
Call of Duty: Advanced Warfare
Call of Duty: Black Ops III
Call of Duty: Infinite Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered
Call of Duty WWIIUtánanézve:
Call of Duty: Heroes
Call of Duty: Strike Team
Call of Duty: Black Ops Zombies
Call of Duty: Final Hour
Call of Duty 2: Big Red One
Call of Duty: World at War Final Fronts
Call of Duty : Modern Warfare 3 Defiance
Call of Duty: Roads to Victory
Call of Duty: Zombies
Call of Duty : Modern Warfare 2 Force Recon
Call of Duty: Black Ops Mobile
Call of Duty: Black Ops Declassified
Call of Duty OnlineNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz MikeWazowski #46 üzenetére
Tényleg jó, de a hülye betépett kihallgatós részek miatt, amik 15-20 percenként megakasztják a játékot, erre sajnos esélye sincs.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Emulátorral elvileg minden PS2-re megjelent rész megy tökéletesen.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Ha kilépsz az egyén szintjéről, mi marad? A vesztes német hadsereg. Akik ráadásul komoly bűnöket követtek el. Mit játszanál a németekkel? Koncentrációs tábor védést? Berlint lehetne védeni, értelme is lenne, de mint tudjuk, azt meg bukták.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Amerikai játéktól mégis mit vársz? Egyébként bírom az ilyen "elhallgatott" dolgokat. Akkor te honnan tudsz róla?
A tábori őrséget meg inkább ne bolygassuk.
Olyan játék meg elvétve készül, ahol te vagy a vesztes, meg aki meghal a végén. Ezek jellemzően nem kommersz sikerjátékok sokadik folytatásai szoktak lenni. A tömegek nem fognak rávetődni egy eleve vesztes témára szerintem.És igen, a németek bűnei elegendőek ahhoz, hogy egy amerikai kiadó amerikai fejlesztőkkel ne készítsen olyan játékot, amiben ők a főszereplők. Olyat meg végképp nem fognak, ahol amerikai katonát kell ölni. Meg ez az egész kényes téma a mai napig, a közelmúltban is volt játék, amiben ki volt takarva a horogkereszt a német verzióban.
De olyan játék sem fog készülni Amerikában, ami győztes szovjet hadjáratokat mutat be, be kell érni a régi Call of Duty-k szovjet küldetéseivel, amik egy része honvédő, a többi meg a németek legyőzése.
De egy olyan játékot támogatnék, amiben a megszálló németek rommá lövik a dunai hidakat és Budapestet, és magyarokat deportálnak. Kíváncsi vagyok, mekkora keletje lenne.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Meglepne, hogy single DLC jönne ki, olyan még sose volt egy CoD-hoz se.
Ruszkiban az volt a legjobb, amikor (talán) a 2. részben Leningrádnál partra löktek 5 lőszerrel, puska nélkül.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz kolopele #100 üzenetére
Borítékolható volt, hogy rövid lesz. Már a Modern Warfare is csak 7 órás volt nekem, és a többi még annyi se. De épp a rövidség, meg a jó játékmenet miatt nálam ezeknek jó az újrajátszási faktora. A WWII-re is kíváncsi vagyok, de 15 ezret azért nem ér nekem.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Manapság minden multis lövölde kihal fél éven belül. De 2 évnél tovább a Battlefield-ek se tartanak, hisz jön az új rész. Engem ez mondjuk nem zavar, az már jobban, hogy az ára jócskán felment az új játékoknak, és már az akciós áruk se olyan jó, mint rég. Szerencse, hogy van mivel játszanom, összevásároltam sok régi kedvencet, már amit lehet kapni, meg ahogy a gépem fejlődik, úgy veszegetek hozzá. Évekig abszolút el volt hanyagolva a téma, van is lemaradás. For Honor nyílt hétvégébe is elfelejtettem belenézni, pedig még rá is értem volna.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz #21946880 #103 üzenetére
Jól kinéző világháborús FPS tényleg nem sok van. Játékmenetben hiába jobb pl. az első Call of Duty, de a modernebb grafika azért sokat hozzátesz a hangulathoz. A World at War is elég jó volt a szép környezettel, meg a leszakadó végtagokkal, amik végtagnak is látszottak.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz kolopele #107 üzenetére
Witcher 1-2 megvan valahonnan Steam-en, de nem volt lélekerőm fel se tenni még. Jók ezek, kellenek, de engem se köt le, bár én alapból nem szeretem az RPG-t. A GTA világában viszont el tudok veszni, a San Andreas-ban még a kondizás is lekötött ideig-óráig, pláne, hogy volt is értelme.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Németh Péter #109 üzenetére
Orosz, brit küldetések régen is voltak. Sőt, Price is brit katona, és ő visszatérő karakter már a kezdetektől fogva. Bár most az egyjátékos rész nem csak háborús cselekmények összefűzve, hanem egy konkrét egység sztorija, akik történetesen amerikaiak, ezért nincs valószínűleg orosz helyszín se.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Amerikai kiadó amerikai fejlesztőitől az is valami, hogy amikor nem kötött sztori volt, akkor volt orosz kampány. Bár lehet most épp a világpolitikai helyzet sem annyira kedvez ennek. Bár nem vagyok képben, mi folyik most Ukrajnában meg Szíriában aktuálisan, de mintha lett volna egyet nem értés. Az ilyesmi mindig megmutatkozott a szórakoztatóiparban is.
Terep is lehetne változatosabb, az eddigi játékok jó részében Nyugat-Európát lőhettük szét mindig, Afrika, Szovjetunió vagy a Távol-Kelet csak kiruccanások voltak.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Képeken, videókon nem tűnik nekem sem csúnyának. Lehet, hogy ha megállsz nézelődni, kibukik a talaj kevésbé szép textúrája, vagy egy csúnya fűszál, de szerintem csak nézelődve, játszva ezek nem zavaróak, talán fel se tűnnek, nekem a korábbi részek se voltak csúnyák a maguk korában. Pl. a havas küldetés kimondottan szép, hangulatos, van köd, esik a hó, a táj is szép, részletes.
Kár, hogy a single-t nem lehet a multitól elkülönítve olcsóbban megvenni. Kevesebb helyet is foglalna, feltenném ezt az SSD-re, meg is telne.
Történetileg szerintem ebbe most nem fér bele több ország, ha a sztori egy amerikai különítményre van felfűzve, max őket váltogatják a küldetések során. A korábbi II. világháborús részeknek ugyebár nem volt kimondottan története, hanem csak küldetések egymás után, az orosz az amerikaival nem függött össze, sztorija csak a modern háborús részeknek volt. Utána a Medal of Honor is átvette ezt a főszálra épülő játékmenetet, kár, hogy az nem lett olyan jó, pláne a Warfighter.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz szazbolha #134 üzenetére
Nekem nincsenek téves eszméim. De az SS-től függetlenül sem a jó ügyért harcolt Németország.
De mivel a háborút elvesztették, koncentrációs tábort pedig építettek, így aligha lesz német kampány, függetlenül attól, hogy különválasztjuk-e az ágyútöltelék kiskatonát a tábori őröktől vagy SS katonáktól. A vereség és a tábor pedig tény. Amerikai játékban pedig koncentrációs tábor nélkül se lőnél amerikai katonára németként, a Battlefield 1-ben is csak a központi hatalmak oldalán játszhatsz a kampányban, pedig az még javarészt régimódi háború volt, modern fegyverekkel. Pedig a Kövér Berthát én is kipróbálnám. És a II. világháborúban a németeknek volt ennél brutálisabb ágyúja is.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)