Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz Tirexi #39 üzenetére

    24 fps az a határ, ami felett már az agyad folyamatos videóként ismeri fel a képkockákat. Ez nem blabla, ez tény:D

    Tisztában vagyok a CoD multiban elérhető plusz skillekkel, talán 240 felett lehetett a füstön is átlátni a cod2ben. Azt nem tudom, hogy ez minek számíott, de nálam bugnak számít:D

    Nem csináltam teszteket arról, hogy mekkora különbségeket látok! Sajnos. Szégyellem is magam. Általában 24fps-re törekszem, de volt már 120 és nem éreztem magamat boldogabbnak:D

    Nem kétlem, hogy lehet érezni, ahogy azt sem, ha a pinged 5msről 10re emelkedik, de a kérdésem nem is erre vonatkozott Félreértés ne essék, nagyon örülök, hogy ilyen jó szemed és agyad van!

    Videó, film és játék között pedig semmi különbség nincsen. Mindegyik mozgókép, ha egyikre szerinted 60fps az ideális, akkor az összes többire is az (főleg, hogy te látod a filmeken ugyebár, hogy nem 60fps-sel zúgnak a szemedbe).

  • icons

    addikt

    válasz Tirexi #41 üzenetére

    Ómamám!:)

    "Ezek szerint még is csak van különbség"
    sehol nem írtam, hogy nincsen különbség!

    "már előre elkészített mozgókép tehát ott tök mind1 menyi az FPS de a játék az nem előre csinálja a képet hanem akkor kreálja és ott látni."
    ? Ezzel nem magyaráztál meg semmit:D Igen, valós időben renderel, gondolom erre gondoltál.
    Tehát: azért kell több fps a játékhoz, mert azt ott helyben számolja ki a GPU és nem egy előre megkapott bithalmazt rajzol ki?
    Ennek semmi értelme:D Amilyen képet te látsz, az a GPUban összeállított képkocka, amelyet a képernyőre kirajzol. A kirajzolás szempontjából semmi különbség nincsen abban, hogy ez milyen "alapanyagból készült" (videó/játék), megfogja és kirajzolja.

    "még az irányítás is könnyebb több FPS-el."
    Na, annak aztán végképp semmi köze nincsen az FPShez:D Mivel az irányítást a CPU dolgozza fel, a képet pedig a GPU. A CPU pedig mondjuk 3GHz-en dolgozik, ami egy picikét több, mint 24 vagy 60 Hz:D

    Mégegyszer:
    24fps (nem 30, mint az általad említett cikkben olvasható) elég ahhoz (általában), hogy az ember a képfolyamot videóként ismerje fel. Ennél több képkocka egy másodperc alatt pedig simább képet eredményez, "jobb érzés nézni". Tehát ha filmet néznél 60fps-sel ott is ugyanezt a simább élményt kapnád. Mivel azoknál nem érzed, ezért gondolom, hogy az egész inkább placebo, mint valós jelenség (hiszen teljesen félremagyarázod azzal, hogy mit renderel helyben a GPU és mit kell csak esetleg dekódolnia).

  • icons

    addikt

    válasz Tirexi #58 üzenetére

    Senki nem beszélt 3D TVkről :) Természetesen ott megvalósítástól függően érdemes kétszerezni a Hz-et. De ha jól gondolom, mezei "2Ds" TVknél 60Hz felé nincsen sok értelme menni. Jó lenne, ha nem mindig teljesen másról beszélnél, amikor írok valamit. Csak hogy ne legyen flame war, mert annak nem sok értelmét látom.

    (#59) Xaels
    Hátigen, a látszat néha csal:D
    Anno, amikor még MW2ztem, sosem értettem, miért lőnek le, amikor hamarabb nyomom a lövést. Mostmár tudom, hogy utána kellett volna néznem:D De mivel már nem játszom multi FPSekkel, ezért a probléma a múlté :)

  • atidzsiforc

    őstag

    válasz Tirexi #45 üzenetére

    Jah, mire elkuldtem a hsz-t addigra vettem eszre, hogy te mar megtargyaltad vele, tovabb kellett volna olvasnom. :DDD

    (#62) icons: mivel a hsz-eid tartalma alapjan kozod nincs az fps-ertek fontossagarol shooter jatekokban, szerintem hanyagold a temat. :U

    [ Szerkesztve ]

    r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

Új hozzászólás Aktív témák