Call of Duty Black Ops 2 - teszt

Bevezetés

Amennyiben meghalljuk, hogy egy új CoD játékot jelentenek be, azon nyomban különböző reakciókat láthatunk a gamer társadalomban. Általában két nagy csoportot tudunk megkülönböztetni,(a kisebbeket nem számítva persze)
Az egyik, akik heves szívdobogással várják, hogy kedvencükkel újra játszhassanak, új történetet látva, újabb órák százait öljék bele a multiplayer csaták tömkelegébe, vagy csak egyszerűen, hogy rövidebb-hosszabb ideig kikapcsolódjanak a kampány adrenalindús látványvilágától.

A másik csoport, akik kiemelik a játék hibáit,( mert vannak hibái természetesen) majd azokat hatalmas magasságokba emelik és elmondják, hogy mennyire rossz lett a játék, egyáltalán nem fejlődött az elődeihez képest, a történet szerintük egy vicc, és ugyan már ilyen grafikát hogy lehet egy játékba tenni 2012-ben?

Az érdekesség hogy én egyik csoportba sem tartozom, inkább a 3. kisebb réteghez teszem magam) lévén Black Ops 1-gyel játszottam, de előző CoD játékok nálam kimaradtak. Természetesen ismerem őket, rengeteg videót, leírást, tesztet olvastam róluk, csak játszani nem játszottam velük. Nálam a széria mindig is arról szólt, hogy egy bitang látványos, ámbár rövid történetet kapunk kézhez, amihez tartozik egy sokak által közkedvelt multiplayer rész is. Igazából mindig is úgy voltam vele, hogy az egészet egy interaktív akciófilmnek vettem, mert valljuk be valahol azok is.

A Treyarch, mint fejlesztőcég megpróbálta, hogy az első részhez képest élvezhetőbb játékot kapjunk, úgy hogy a fejlődés csíráját is elvetette a játékban.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények